ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: lxart στις 08 Οκτ 2014, 08:13:09 ΠΜ
Από esos: (http://www.esos.gr/arthra/35187/ypoyrgeio-gia-tin-epanafora-tis-pliroforikis-stis-panelladikes)

"Mπάμπης Γιατράκος
Συνάδελφοι σταματήστε να κοκορομαχείται στα site. Αρκετά χάσαμε-χάσατε την αξιοπρέπειά μας-σας.
Η απόφαση που κατέληξαν (άκρως διασταυρωμένη πληροφορία από βουλευτή και από το γραφείο του υπουργού) και θα ανακοινωθεί την άλλη εβδομάδα είναι:
"Πληροφορική 5ο υποχρεωτικό μάθημα σε όλο το Πολυτεχνείο και τα τμήματα Πληροφορικής όχι μόνο σε σχολές του 2ου ΕΠΕ αλλά και σε άλλες ΕΠΕ".
Τι νομίσατε ότι θα άφηναν κάποιους δυσαρεστημένους;
Εκλογές έρχονται..."


Είναι γνωστός χημικός ο κύριος και προφανώς προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα
Δεν υπάρχει καμία τέτοια διαρροή
Αν είναι δυνατόν να επιμένουν στην εξέταση Χημείας για τα τμήματα Πληροφορικής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Οκτ 2014, 11:37:28 ΠΜ
Είναι γνωστός χημικός ο κύριος και προφανώς προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα
Δεν υπάρχει καμία τέτοια διαρροή
Αν είναι δυνατόν να επιμένουν στην εξέταση Χημείας για τα τμήματα Πληροφορικής
Αν αναζητήσετε  το  "Μπάμπης Γιατράκος" στο Google θα δείτε τις "σοφές" απόψεις του για το μάθημα της Πληροφορικής...
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

lxart

http://www.esos.gr/arthra/35214/yp-paideias-vraveyse-tin-ethniki-omada-pliroforikis

Για' αυτό και πρέπει η Πληροφορική να μπει 5ο (μήπως 6ο, 7ο, .....) επιλεγόμενο. Μετά τη Χημεία (βεβαίως, βεβαίως) !!!!!!!!!!!!!

dpa2006

Παράθεση από: lxart στις 08 Οκτ 2014, 04:13:11 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/35214/yp-paideias-vraveyse-tin-ethniki-omada-pliroforikis

Για' αυτό και πρέπει η Πληροφορική να μπει 5ο (μήπως 6ο, 7ο, .....) επιλεγόμενο. Μετά τη Χημεία (βεβαίως, βεβαίως) !!!!!!!!!!!!!
Πολύ σωστα!
Και διαχρονικά τα αποτελέσματα:
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Λευτέρης Δουκέρης

Ως προς την ανακοίνωση της ΕΠΕ στην ΕΕΧ

Απο τις λίγες φορές που βλέπω την ΕΠΕ , να χειρίζεται ισόρροπα και
ρεαλιστικά την "πρόσκληση - πρόκληση " της ΕΕΧ .
Σωστά αναφερθήκατε στην επανειλημμένη - απαξιωτική  αναφορά της ΕΕΧ
στην επιστήμη μας .
Σωστά δέχεστε την υπο όρους έναρξη
ενός τέτοιου διαλόγου αν πρώτα δεν διασαφηνιστούν οι θέσεις επι τούτου
της ΕΕΧ .

Κακός δεν προτείνατε ως ισότιμο συνομιλητή με την ΕΕΧ την ΠΕΚΑΠ εκτός
της ΕΠΕ .... αυτό θα οδηγούσε αυτόματα στην συσπείρωση και την κοινή
πορεία του κλάδου ... κατι που ειναι το επιθυμητό απο όλους τους
πληροφορικούς .

Κύριοι μην ξεχνάτε ότι όλοι μας θέλουμε μία ένωση να μας
αντιπροσωπεύει (δεν μας ενδιαφέρει το ονομά της ενωσης ) με επικεφαλής
πανεπιστημιακούς

Κύριοι μην ξεχνάτε ότι πολλοί απο εσας είστε στην ΠΕΚΑΠ , αρα θα ήταν
θεμιτό και τίμιο , να αναφέρεται την ΠΕΚΑΠ σαν ισότιμο συνομιλητή
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ


petrosp13

Παράθεση από: peter13 στις 08 Οκτ 2014, 11:13:59 ΜΜ
http://epirusgate.blogspot.gr/2014/10/nto.html#more

"Η επιστήμη της Χημείας είναι μία βασική επιστήμη, απαραίτητη όχι μόνο για όσους θα σπουδάσουν Χημεία,  αλλά και πληθώρα άλλων κατευθύνσεων"

"Ο νόμος 4186/2013 επανατοποθέτησε το μάθημα της Χημείας ως βασικό εξεταζόμενο μάθημα, αίροντας  μερικώς τη δυσλειτουργία 15 ετών"

Ούτε με φωτοτυπία τόσο καλή αναπαραγωγή
Πάλι καλά που ξέχασαν να προτείνουν το 5ο ειδικό μάθημα..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vistrian

Παράθεση από: peter13 στις 08 Οκτ 2014, 11:13:59 ΜΜ
http://epirusgate.blogspot.gr/2014/10/nto.html#more


Θα θέλαμε με την παρούσα επιστολή να εκφράσουμε την απογοήτευση και διαμαρτυρία μας για την προσθήκη  του μαθήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ως μαθήματος που θα μπορούν να επιλέξουν οι υποψήφιοι των  ΑΕΙ εναλλακτικά με τη Χημεία.

και φυσικά παρακάτω το ίδιο ποίημα

Όταν στο παρελθόν υποβαθμίστηκε το μάθημα της Χημείας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οδηγηθήκαμε  στο φαινόμενο να εισάγονται ακόμα και στα Τμήματα Χημείας φοιτητές που δεν είχαν καμία γνώση Χημείας...

VR in Computing

thana$i$

Παράθεση από: vistrian στις 08 Οκτ 2014, 11:21:57 ΜΜ
http://epirusgate.blogspot.gr/2014/10/nto.html#more
Θα θέλαμε με την παρούσα επιστολή να εκφράσουμε την απογοήτευση και διαμαρτυρία μας για την προσθήκη  του μαθήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ως μαθήματος που θα μπορούν να επιλέξουν οι υποψήφιοι των  ΑΕΙ εναλλακτικά με τη Χημεία.

και φυσικά παρακάτω το ίδιο ποίημα

Όταν στο παρελθόν υποβαθμίστηκε το μάθημα της Χημείας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οδηγηθήκαμε  στο φαινόμενο να εισάγονται ακόμα και στα Τμήματα Χημείας φοιτητές που δεν είχαν καμία γνώση Χημείας...

«θα έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.»

Τα μυαλά μας πονάνε.

Crazy_Waters

Παράθεση από: thana$i$ στις 08 Οκτ 2014, 11:48:46 ΜΜ
«θα έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.»

Τα μυαλά μας πονάνε.

Προφανώς εννοούν τις βασικές γνώσεις Χημείας που χρειάζονται στον.... μπάρμαν

stpdt

#2170
Παράθεση από: Atenes στις 07 Οκτ 2014, 02:58:53 ΜΜ
Φοβήθηκε τον/την sptd και την οργή του πληκτρολογιου ολων

Όσοι έχουν λερωμένη την φωλιά τους δεν φοβούνται την οργή του πληκτρολογίου όλων μας. Την οργισμένη πληροφορία φοβούνται. Δεν φοβούνται  τις διαμαρτυρίες του πληκτρολογίου όσο πολλές και να είναι. Κατά βάση τους βολεύουν οι πολλές διαμαρτυρίες του πληκτρολογίου, γιατί κρύβουν από τα μάτια των πολλών τον δρόμο προς την οργισμένη πληροφορία. Πληροφορία την οποία όσοι έχουν λερωμένη την φωλιά τους τρέμουν μην τυχόν και αποκαλυφθεί στους πολλούς.

Vagnes

Κάθε μνμ σου ρε φιλε stpdt κάθεσαι και το τροποποιείς καθε λίγο και λιγάκι.. Ήμαρτον...Ας αφήσουμε το νήμα για να ενημερωνόμαστε μόνο για ουσιώδη πράγματα... και όχι για τις "φιλοσοφίες" του καθενός!!

stpdt

#2172
Παράθεση από: Vagnes στις 09 Οκτ 2014, 12:26:17 ΜΜ
Κάθε μνμ σου ρε φιλε stpdt κάθεσαι και το τροποποιείς καθε λίγο και λιγάκι.. Ήμαρτον...Ας αφήσουμε το νήμα για να ενημερωνόμαστε μόνο για ουσιώδη πράγματα... και όχι για τις "φιλοσοφίες" του καθενός!!

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με μας συνάδελφε. Περιμένουμε να ενημερωθούμε μόνο. Αντί να ενημερώνονται ΑΥΤΟΙ για το τι συμβαίνει και τι θέλουμε εμείς να γίνεται, περιμένουμε εμείς να ενημερωθούμε από αυτούς.

Δυστυχώς για μας, με την στάση μας δεν παράγουμε πολιτική. Σαν γλαρόπουλα με ανοιχτό το στόμα  περιμένουμε να μας ταίσουν, να καταναλώσουμε πολιτική που παράγουν άλλοι. Ακριβώς αυτή η φιλοσοφία μας μας οδήγησε εδώ που φτάσαμε.

Να σταματήσω να λέω τις φιλοσοφίες μου λοιπόν, αφού οι δικές μου είναι ενοχλητικές. Ελπίζω όμως να συνεχίσουν άλλοι να φιλοσοφούν.

petrosp13

Οι ενώσεις συναντήθηκαν κι εμείς απόντες
Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί και Βιολόγοι εναντιώθηκαν σφοδρά και δημόσια ενάντια στην υποβάθμιση της Πληροφορικής πέρσι κι εμείς απέχουμε
Όλη η επιστημονική κοινότητα θέλει να μας βοηθήσει κι εμείς επιμένουμε στην αλαζονεία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

http://www.esos.gr/arthra/35248/synedriasan-oi-enoseis-kathigiton-alla-horis-toys-ekpaideytikoys-pliroforikis
Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Οκτ 2014, 02:34:33 ΜΜ
Οι ενώσεις συναντήθηκαν κι εμείς απόντες
Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί και Βιολόγοι εναντιώθηκαν σφοδρά και δημόσια ενάντια στην υποβάθμιση της Πληροφορικής πέρσι κι εμείς απέχουμε
Όλη η επιστημονική κοινότητα θέλει να μας βοηθήσει κι εμείς επιμένουμε στην αλαζονεία
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)