ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Σεπ 2014, 11:30:13 ΜΜ
Να ξέρετε ότι μας διαβάζουν κάτι παλικάρια
Έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον οι συζητήσεις μας γι'αυτούς
Να είστε προσεκτικοί γιατί δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα μαζί τους

Μπήκα μέσα στο κάστρο τους αλλά δεν μπόρεσα να το αλώσω, με νίκησαν κατά κράτος
Κι εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να τους κατατροπώσω, να πάρω μια μεγάλη νίκη για τον κλάδο μας
Αυτός ήταν ο μόνος στόχος μου, μόνο γι'αυτό ζούσα και ανέπνεα κάθε μέρα

Δυστυχώς, όμως, τα επιχειρήματα τους ήταν εμφανώς ανώτερα και αναγκάστηκα να υποχωρήσω

Χαιρετίσματα ανέραστε της παραπαιδείας

Σας το ξαναλέω, μην τα βάζετε μαζί τους
Μπορείτε να δεχτείτε καμιά μήνυση για εξύβριση βασικής επιστήμης
Μέχρι το Συμβούλιο της Επικρατείας θα σας πάνε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

chem

Τα βιβλία Χημείας έχουν αλλάξει 3-4 φορές. Η ύλη όμως  είναι περίπου η ίδια. Η πιο σημαντική αλαγή ηταν οταν προστεθηκε μια νεα θεωρια (τροχιακά-κυματομηχανικη θεωρια). Μεχρι τότε την διδασκανε μονο στα Πανεπιστημια.
Ομως για το μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω οτι η ανανεωση και προσαρμογη της ύλης στις συγχρονες εξελίξεις είναι απαραίτητη και χρήσιμο να γίνεται  τουλάχιστον καθε 5 χρονια.

Obelix

Παράθεση από: chem στις 29 Σεπ 2014, 11:32:32 ΜΜ
Το μάθημα-βιβλίο ΑΕΠΠ πότε ανανανεώθηκε σε αυτα τα 15 χρόνια που αποτελει εξεταζόμενο μάθημα? Π¨οτε προσαρμόσθηκε η ύλη στα σύγχρονα δεδομένα της Πληροφορικής?

Πάντα μου φαινόταν περίεργο το εξής: ενώ εγώ είχα την απορία και ρωτούσα καθηγητές άλλων ειδικοτήτων τί ακριβώς διδάσκουν, (σε όλες σχεδόν τις τάξεις και με όλη την καλή διάθεση), ελάχιστοι συνολικά με ρώτησαν ποιό είναι το αντικείμενο της ΑΕΠΠ.Και προφανώς ο λόγος δεν ήταν ότι οι περισσότεροι γνώριζαν... Φαίνεται πως από δω και πέρα, αν έχουμε αίσιο τέλος, θα είναι λιγότεροι αυτοί που θα αγνοούν την έννοια της αλγοριθμικής.

Obelix

Παράθεση από: chem στις 29 Σεπ 2014, 11:56:32 ΜΜ

Ομως για το μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω οτι η ανανεωση και προσαρμογη της ύλης στις συγχρονες εξελίξεις είναι απαραίτητη και χρήσιμο να γίνεται  τουλάχιστον καθε 5 χρονια.

Καλά, μπορεί να κάνω και λάθος....

stpdt

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Σεπ 2014, 11:38:52 ΜΜ
Πότε ανανεώθηκαν τα βιβλία Χημείας;
Η αλγοριθμική δεν έχει αλλάξει από το 2000
Βασικές έννοιες διδάσκουμε, όχι HTML και Joomla

Καταρχήν νομίζω σωστό είναι να μιλάμε για την επιστήμη των υπολογιστών γενικότερα, να μην το περιορίζουμε στην αλγοριθμική μόνο.

Συνάδελφε μπορεί η θεωρία της επιστήμης μας να μην άλλαξε θεαματικά από το 2000, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς έχουμε συμπεριλάβει όλα όσα χρειαζόμασταν από την θεωρία στο υπαρχον μάθημα πανελληνίων. Το αντίθετο θα έλεγα, σημαντικά κομμάτια της θεωρητικής επιστήμης μας παραλείψαμε να τα λάβουμε υπόψη στο μάθημά μας. Και τα παραλείψαμε γιατί απλά δεν μπορέσαμε να προβλέψουμε την εξέλιξή τους και την σπουδαιότητά τους, η οποία φανερώθηκε τελικά μετά από 14 χρόνια. Και ποιός ξέρει ποιά ακόμα κομμάτια της θεωρητικής επιστήμης μας θα έρθουν στο φως τα επόμενα χρόνια. Για παράδειγμα, προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχουμε δώσει αρκετή σημασία στα esoteric protocols, και θα δούμε στο μέλλον αν έχω δίκιο ή όχι.

Εκτός όμως από την θεωρητική επιστήμη των υπολογιστών, υπάρχει και η εφαρμοσμένη επιστήμη των υπολογιστών, που έχει γνωρίσει απίστευτη ανάπτυξη τα τελευταία 14 αυτά χρόνια. Μιλάμε για κλάδους όπως η ασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη, η κρυπτογραφία, οι βάσεις δεδομένων, τα δίκτυα, τα γραφικά, η αρχιτεκτονική υπολογιστών, τα κατανεμημένα συστήματα κλπ κλπ.

Προσωπικά δεν θεωρώ σωστό να αφήσουμε εκτός πανελληνίων εξετάσεων την εφαρμοσμένη επιστήμη των υπολογιστών, και να εξετάζουμε τα παιδιά μόνο στην θεωρητική επιστήμη μας.

Απολύτως απαραίτητες είναι οι βασικές έννοιες στην αλγοριθμική που παρέχουμε στα παιδιά με το μάθημα της ΑΕΠΠ, όμως υπάρχουν και βασικές έννοιες στο security και την κρυπτογραφία, στις δομές δεδομένων, στην παράλληλη επεξεργασία,  στα δίκτυα υπολογιστών, στα εφαρμοσμένα λειτουργικά συστήματα κλπ κλπ  Βασικές έννοιες απαραίτητες για να μπορεί κάποιος να εμβαθύνει στον κλάδο μας, τις οποίες δεν παρέχουμε με το υπάρχον μάθημα.

Eri

#2045

Gnirut

Σίγουρα η ύπαρξη σοβαρού (6ωρου;) πανελλαδικού μαθήματος είναι μεγάλο συν. Αλλά εαν δεν αναβαθμιστούν τα μαθήματα μας σε όλη την β'θμια ποιο το όφελος;

Εντάξει σίγουρα κάποιοι "επενδυτές" και φροντιστηριάκηδες θα τρίβουν τα χέρια τους αλλά εαν δεν μπουν ώρες και στο γυμνάσιο και στο ΓΕΛ πάλι θα έχουμε τα προβλήματα συμπλήρωσης ωραρίου που έχουμε σήμερα.

Ενώ από εκπαιδευτικής σκοπιάς είναι άνευ σκοπού το να πηγαίνεις από ένα μονόωρο μάθημα (επί της ουσίας) χρήσης υπολογιστών στο γυμνάσιο στο δίωρο επιλογής στην Α' ΓΕΛ, στο μονόωρο της Β' ΓΕΛ και ξαφνικά σε 6ωρο πανελλαδικό στην Γ'.

Η επικέντρωση όλων των ενώσεων στο πανελλαδικό μάθημα θα προβεί μπούμερανγκ για τον κλάδο μας. Εαν όντως μπει μόνο ένα μεγάλο πανελλαδικό μάθημα θα κλειδωθούμε εκεί. Ό,τι και να ζητήσουμε στη συνέχεια θα εισπράτουμε την απάντηση: "σας βάλαμε 6ωρο πανελλαδικό και ζητάτε κι άλλα";...

Το αποτέλεσμα θα είναι τελικά να φύγουμε όλοι από την εκπαίδευση όπου θα έχουμε γίνει πλασιέ συμπλήρωσης ωραρίου απο σχολείο σε σχολείο και να πάμε να γίνουμε και μεις "φροντιστηριάκηδες". Μπορεί τελικά όμως να'ναι και καλύτερα έτσι, κάτι θα ξέρουν αυτοί...

Atenes

έχεις και τα μαθηματικά στο γυμνάσιο, οπότε εισαι οκ

kadafi

Παράθεση από: Eri στις 30 Σεπ 2014, 08:55:58 ΠΜ

Κλείδωσε η αλλάγη λεει το άρθρο, σπάει το πέδιο...

http://www.alfavita.gr/arthron/νέο-επιστημονικό-πεδίο-θα-δημιουργηθεί-στο-σύστημα-των-πανελλαδικών-εξετάσεων
Eri μήπως έχεις κάνει κάποιο λάθος στο link; Μου βγάζει "Η σελίδα δε βρέθηκε".
Αγχώθηκα για λίγο αλλά τελικά το άρθρο υπάρχει στην Alfavita. Πατήστε εδώ
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

seibei

Δεν σε καταλαβαίνω φίλε. Μήπως θεωρείς οτι αν μέναμε απέξω από τις πανελλήνιες θα είχαμε περοσσότερες
πιθανότητες να πάρουμε αυτά που πρέπει σε γυμνάσιο και λύκειο;
Νομίζω ακριβώς το αντίθετο. Η θέση μας ισχυροποιείται. Τα από κάτω θα έρθουν ως λογική συνέπεια.

Δεν είμαι ούτε επενδυτής ούτε φροντηστηριάκιας, απλώς είδα μια ολόκληρη προσπάθεια ξεκαρφώματος του κλάδου από την
γενική εκπαίδευση περσι το καλοκαίρι. Δεν νομίζω οτι ήταν "λάθος". Εσύ δεν το είδες αυτό;
To πανελλαδικό μάθημα είναι το πιο μεγάλο ανάχωμα. Είναι μια κίνηση ενάντια στο συντεχνειακό καθεστώς και σε μεθοδεύσεις αφανισμού.
Αν παραμείνει αυτό το ρεύμα, όλα τα υπολοιπα θα ακολουθήσουν, πρέπει να ακολουθήσουν. 





Gnirut

Παράθεση από: seibei στις 30 Σεπ 2014, 12:44:48 ΜΜ
Δεν σε καταλαβαίνω φίλε.

Τι δεν καταλαβαίνεις; Είπα:
"Σίγουρα η ύπαρξη σοβαρού (6ωρου;) πανελλαδικού μαθήματος είναι μεγάλο συν. Αλλά..."

Το "αλλά" ανέλυσα, στα άλλα συμφωνούμε, δεν είπε κανείς ότι θα'θελα να μέναμε εκτός πανελλαδικών.

Gnirut

Παράθεση από: Atenes στις 30 Σεπ 2014, 11:57:49 ΠΜ
έχεις και τα μαθηματικά στο γυμνάσιο, οπότε εισαι οκ

Καλό... αλλά:

Λόγω κρίσης μεσοπρόθεσμα και συ ...μαθηματικά θα κάνεις.
Σιγά μην κρατήσει ο "φροντιστηριάρχης" πληροφορικό μόνο για την ΑΕΠΠ ή οπως αλλιώς θα τη λένε.

Εαν δεν υπάρχει σοβαρό μάθημα πληροφορικής σε όλη τη β'θμια στο τέλος μαθηματικοί θα το κάνουν και το μάθημά μας στα φροντιστήρια, μη σου πω και στα ...σχολεία σαν β'ανάθεση αφού δεν θα έχει μείνει κανένας μας στην εκπαίδευση...

Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να τελειώσει η κρίση και να μας αφήνουν στα σχολεία να καθόμαστε με 5, 10 άντε στη καλύτερη 15 ώρες ωράριο...

Atenes


kadafi

Παράθεση από: Atenes στις 30 Σεπ 2014, 01:13:18 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/35046/i-enosi-himikon-kalei-se-dialogo-tis-enoseis-pliroforikon-mathimatikon-fysikon-kai
Θετική η πρόταση της ΕΕΧ αλλά...
Μήπως το σκέφτηκαν λίγο αργά, τώρα που βλέπουν ότι χάνουν το παιχνίδι;
Πώς θα κάτσουν στο ίδιο τραπέζι με την ΕΠΕ (δεν καλεί την ΠΕΚΑΠ στην ανακοίνωσή της...) από τη στιγμή που κατά τα δικά τους λεγόμενα αποτελούμε "συντεχνία", "νοιαζόμαστε μόνο για τα ιδιαίτερα" κλπ.  ;
Τελικά αυτό που θέλουν είναι να μοιραστεί η πίτα των τμημάτων...
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

seibei

Τί δεν καταλαβαίνω;
Εβαλα μερικά bold στην ανάλυσή σου...
Παράθεση από: Gnirut στις 30 Σεπ 2014, 11:46:18 ΠΜ
Σίγουρα η ύπαρξη σοβαρού (6ωρου;) πανελλαδικού μαθήματος είναι μεγάλο συν. Αλλά εαν δεν αναβαθμιστούν τα μαθήματα μας σε όλη την β'θμια ποιο το όφελος;

πάλι θα έχουμε τα προβλήματα συμπλήρωσης ωραρίου που έχουμε σήμερα.

Ενώ από εκπαιδευτικής σκοπιάς είναι άνευ σκοπού το να πηγαίνεις από ένα μονόωρο μάθημα (επί της ουσίας) χρήσης υπολογιστών στο γυμνάσιο στο δίωρο επιλογής στην Α' ΓΕΛ, στο μονόωρο της Β' ΓΕΛ και ξαφνικά σε 6ωρο πανελλαδικό στην Γ'.

...θα προβεί μπούμερανγκ για τον κλάδο μας ..θα κλειδωθούμε εκεί. Ό,τι και να ζητήσουμε στη συνέχεια θα εισπράτουμε την απάντηση: "σας βάλαμε 6ωρο πανελλαδικό και ζητάτε κι άλλα";...

Το αποτέλεσμα θα είναι τελικά να φύγουμε όλοι από την εκπαίδευση όπου θα έχουμε γίνει πλασιέ συμπλήρωσης ωραρίου απο σχολείο σε σχολείο και να πάμε να γίνουμε και μεις "φροντιστηριάκηδες".

Αυτα που περιγράφεις δεν είναι μια επιτυχία που όλοι περιμένουμε, ο Αρμαγεδδών του κλάδου είναι...