ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atenes

ναι ναι, περιμενουμε, θελουμε, απαιτουμε, ζηταμε ... οι άλλοι να κανουν...


ο λοβερδος δεν ειναι πληροφορικος, ο στυλιος ειναι, μπεεεεεε

tropheus

Παράθεση από: Atenes στις 25 Σεπ 2014, 04:49:52 ΜΜ
ναι ναι, περιμενουμε, θελουμε, απαιτουμε, ζηταμε ... οι άλλοι να κανουν...


ο λοβερδος δεν ειναι πληροφορικος, ο στυλιος ειναι, μπεεεεεε

Εμείς από τη θέση που βρισκόμαστε κάνουμε ότι μπορούμε..
Οι άλλοι (ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ) απαιτείται με τη θέση που κατέχουν να κάνουν και αυτοί το ίδιο...

thana$i$

#1982
Παράθεση από: Laertis στις 25 Σεπ 2014, 03:54:10 ΜΜ
Μήπως ο αναλυτής κος Στρατηγάκης έχει σχέση με τον κο Στρατηγάκη Γενικό Γραμματέα της ΕΕΧ, που συνάντησε σήμερα τον Υφυπουργό κο Στύλιο ; Για να το ψάξουμε λίγο .......
Συγγενική σχέση δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά αρθογραφία κάποιου κου Στράτου Στρατηγάκη, Εκπαιδευτικού Αναλυτή, στα Χημικά Χρονικά υπάρχει.  Αν τώρα πρόκειται για σύμπτωση, δεν γνωρίζω.
http://www.eex.gr/DocLib1/ximxro_ioyl_sep2013.pdf
Έγραψα και στον κο Στρατηγάκη μια επιστολή, χωρίς βέβαια να κάνω κάποια ερώτηση για αυτό το γεγονός (ή σύμπτωση), κάτι που θα συνιστούσε ad hominem επιχείρημα και δεν το χρειαζόμαστε. Η ένδεια της επιχειρηματολογίας τέτοιων άρθρων είναι πανεύκολο να αναδειχθεί επί της ουσίας.  Για λόγους οικονομίας και επειδή το περιεχόμενο το έχουμε όλοι δει/χρησιμοποιήσει, σας παραθέτω το τελευταίο μέρος της επιστολής, όπου θέτω ένα ερώτημα

Τέλος, θα ήθελα να επικαλεστώ την ιδιότητά σας ως Μαθηματικός, και να κλείσω με ένα ερώτημα. Δείτε στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Μαθηματικών του ΕΚΠΑ τα Μαθήματα Δέσμης Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata/mathmata-allon-tmimaton/mathmata-allon-tmimaton
και τα μαθήματα επιλογής Εφαρμοσμένης Κατεύθυνσης
http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata/mathmata-epilogs-efarmosmenis-kateythynsis
και απαντήστε μου αν έχετε την ευγενή καλοσύνη: Σε ποιο από τα δυο γνωστικά αντικείμενα πρέπει να έχει κάποιος υποψήφιος του τμήματος αυτού υπόβαθρο ώστε να διευκολυνθεί κατά την διάρκεια των σπουδών του; Στην Χημεία ή στην Επιστήμη Υπολογιστών, και γιατί;


Εννοείται ότι η επιστολή κοινοποιήθηκε Υπουργό, Υφυπουργό και στην Ελευθεροτυπία με την παράκληση να δημοσιευθεί.

pthomop

Παράθεση από: thana$i$ στις 25 Σεπ 2014, 05:08:51 ΜΜ
Συγγενική σχέση δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά αρθογραφία κάποιου κου Στράτου Στρατηγάκη, Εκπαιδευτικού Αναλυτή, στα Χημικά Χρονικά υπάρχει.  Αν τώρα πρόκειται για σύμπτωση, δεν γνωρίζω.
http://www.eex.gr/DocLib1/ximxro_ioyl_sep2013.pdf
Έγραψα και στον κο Στρατηγάκη μια επιστολή, χωρίς βέβαια να κάνω κάποια ερώτηση για αυτό το γεγονός (ή σύμπτωση), κάτι που θα συνιστούσε ad hominem επιχείρημα και δεν το χρειαζόμαστε. Η ένδεια της επιχειρηματολογίας τέτοιων άρθρων είναι πανεύκολο να αναδειχθεί επί της ουσίας.  Για λόγους οικονομίας και επειδή το περιεχόμενο το έχουμε όλοι δει/χρησιμοποιήσει, σας παραθέτω το τελευταίο μέρος της επιστολής, όπου θέτω ένα ερώτημα

Τέλος, θα ήθελα να επικαλεστώ την ιδιότητά σας ως Μαθηματικός, και να κλείσω με ένα ερώτημα. Δείτε στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Μαθηματικών του ΕΚΠΑ τα Μαθήματα Δέσμης Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata/mathmata-allon-tmimaton/mathmata-allon-tmimaton
και τα μαθήματα επιλογής Εφαρμοσμένης Κατεύθυνσης
http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata/mathmata-epilogs-efarmosmenis-kateythynsis
και απαντήστε μου αν έχετε την ευγενή καλοσύνη: Σε ποιο από τα δυο γνωστικά αντικείμενα πρέπει να έχει κάποιος υποψήφιος του τμήματος αυτού υπόβαθρο ώστε να διευκολυνθεί κατά την διάρκεια των σπουδών του; Στην Χημεία ή στην Επιστήμη Υπολογιστών, και γιατί;


Εννοείται ότι η επιστολή κοινοποιήθηκε Υπουργό, Υφυπουργό και στην Ελευθεροτυπία με την παράκληση να δημοσιευθεί.

Θανάση αυτό ακριβώς πρέπει να γίνει. Οι ίδιες οι σχολές πρέπει να παρέμβουν και να προσδιορίσουν το εξεταζόμενο μάθημα που ταιριάζει περισσότερο στο πρόγραμμα σπουδών τους. Συγχαρητήρια  για την απάντηση σου στον κο Στρατηγάκη.

Όσον αφορά για τις οδηγίες διδασκαλίας που δόθηκαν σήμερα, τόσο σημαντικοί είναι ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ που χρειάζονται αναλυτικές διευκρινήσεις;
Τέλος να εκφράζω παράπονο, διαμαρτυρία αν θέλετε,  παρατηρήθηκε σε κάποια σχολεία το φαινόμενο σε παιδιά της Α Λυκείου που είχαν επιλέξει Πληροφορική κάποιοι να οδηγούν μέρος από αυτά στα άλλα μαθήματα επιλογών με την δικαιολογία ότι λείπουν ώρες από συναδέλφους Φυσικούς και Φιλολόγους. Το επιχείρημα τους μάλιστα είναι ότι ο Πληροφορικός τους συμπληρώνει ωράριο και δεν χρειάζεται να δηλωθούν περισσότερες ώρες. Μήπως τελικά το βόλεμα που έχουν  μερικοί από εμάς έχει ένα μερίδιο ευθύνης για αυτά που περνά ο κλάδος σήμερα;

demodosm

Σαφέστατα είμαστε ένας κλάδος του καναπέ και μας έχουν να τους κάνουμε όλες τις δουλειές
και να μας λένε και πληφοφορικάριους.... κάτι ανάλογο με τους πεζικάριους...

Ο κλαδος γενικά δεν ενδιαφέρεται. Εχουμε απαναπαυθεί ότι η Πληροφορική είναι η πλέον
συγχρονή και απαραίτητη επιστήμη για τον σύγχρονο μέσο άνθρωπο.
Πόσες φορές κάποιος που τελείωσε το Λύκειο χρειαστηκαν γνώσεις από Χημεία στην ζωή
του. Σας διαβεβαιώ ποτέ σχεδόν....

Μετά μιλάμε για πληροφορικό αναλφαβητισμό !!!
Πόσο ποσοστό του ενεργού πληθυσμού μπορεί να διαχειριστεί τις βασικές υποχρεώσεις του
με την πολιτεία.... Πόσοι μπορούν να δούν, και να εκτυπώσουν τον ΕΝΦΙΑ;
Εχω βαρεθεί να έρχονται συνάδελφοι να τους κάνει την χάρη να τυπώσουμε τις δόσεις.
Πόσοι συνάδελφοι μπορούν να χειριστούν την ηλεκτρονική αλληλογραφία του σχολείου;

Αφου λοιπόν δεν χρειάζεται η ηλεκτρονική διακυβέρνηση να την καταργήσουμε και να
γυρίσουμε στο 1970.

Λέμε ότι θέλουμε να είμαστε ένα συγχρονο κράτος και έχουμε τα παιδιά του Γυμνασίου
να κάνουν 1 ώρα ..... ναι κύριοι μια ώρα την εβδομάδα Πληροφορική.

Το έχουμε κατατάξη το τελευταίο σε σπουδαιότητα μάθημα και του δώσαμε μόνο μια ώρα.
Μετά θέλουμε νά έχουμε ένα ανθρωπινο δυναμικό που να μπορεί να ανταποκριθεί στις
προκλήσεις τής νέας εποχής.

thana$i$

Συνέχεια

Κε Στρατηγάκη
Φυσικά και τα τμήματα Τεχνολόγων Τροφίμων, Γεωλόγων και Επιστήμης Υλικών χρειάζονται Χημεία. Δεν μίλησε ποτέ κανείς καθηγητής Πληροφορικής και καμία Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής για κατάργηση της Χημείας. Οι περισσότεροι από τους καθηγητές Πληροφορικής της γενιάς μου  (40 παρά κάτι) άλλωστε είναι οι παλιοί «πρωτοδεσμίτες» που ακόμα θυμούνται το μπλε βιβλίο του Ευγενίδειου. Σε ότι αφορά λοιπόν το επιχείρημα του μη απαραίτητου υπόβαθρου σε ένα επιστημονικό αντικείμενο το οποίο επιλέγει κάποιος και το πόσο αυτό δυσκολεύει τις σπουδές του πιστέψτε με, έχω ιδία πείρα. Ως πρωτοετής φοιτητής τμήματος Πληροφορικής με μηδενικό υπόβαθρο από το Σχολείο, έχασα πάρα πολύ χρόνο  και κατέβαλλα πολύ κόπο για την κατανόηση βασικών εννοιών. Για αυτό το θεωρώ παράλογο να συμβεί σε κάποιον μαθητή μου 20 χρόνια μετά, και συμμερίζομαι πλήρως την ανάγκη εξέτασης της Χημείας ως βασικό μάθημα για τις σχετικές σχολές. Την άποψη περί κατάργησης της Χημείας την έχω ακούσει μόνο από πολύ  συγκεκριμένους κύκλους, και αποτελεί διαστρέβλωση της αλήθειας με σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων.
Σε ότι αφορά για την πρότασή σας για ειδικό μάθημα, όπως είναι διατυπωμένη,  δυστυχώς δεν με καλύπτει. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας υποψήφιος που επιθυμεί την εισαγωγή του σε τμήμα Πληροφορικής ή Μηχανικών Η/Υ να πρέπει να επιβαρυνθεί τόσο ψυχολογικά όσο και οικονομικά με 5 μαθήματα, και να μελετήσει ένα αντικείμενο που δεν πρόκειται να χρειαστεί στις σπουδές του στο βάθος που απαιτείται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. 
Στον πυρήνα του νόμου Αρβανιτόπουλου, με τον οποίο να συμπληρώσω ότι διαφωνώ, βρίσκεται η εξέταση σε 4 μαθήματα. Θα μπορούσα να σεβαστώ μια πρόταση εισαγωγής 5ου μαθήματος ώστε να μείνει το πεδίο ενιαίο, αλλά τότε και εκεί θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή μεταξύ Επιστήμης Η/Υ και Χημείας, με την διδασκαλία τους σε 2ωρα μαθήματα Επιλογής και σταθμισμένους συντελεστές βαρύτητας. Να μπορεί δηλαδή κάθε μαθητής να επιλέγει αν θα δώσει πέμπτο μάθημα για να «ξεκλειδώσει» τις αντίστοιχες σχολές, έχοντας βέβαια υπ' όψιν ότι θα έχει μειονέκτημα σε ο,τι αφορά τις, έτσι κι αλλιώς, δευτερεύουσες επιλογές του. 
Επίσης, θα μπορούσα να δεχτώ ένα σύστημα που θα έδινε την δυνατότητα επιλογής μαθήματος στον μαθητή, και την χρήση διαφορετικού συντελεστή βαρύτητας στον υπολογισμό μορίων για κάθε κατηγορία σχολών. Έτσι, θα μπορούσε μεν ένας μαθητής να επιλέξει όλα τα τμήματα, έχοντας όμως υπ'  όψιν του ότι έχει ένα μειονέκτημα στην μοριοδότηση για είσοδο σε Σχολές στο βασικό γνωστικό αντικείμενο των οποίων δεν εξετάζεται, αφού αποτελεί δεύτερη επιλογή του. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση συγχωρέστε με, αλλά την θεωρώ ετεροβαρή και διατυπωμένη εκ του πονηρού.


Με σεβασμό



On 25/09/2014 06:42 μμ, Στράτος Στρατηγάκης wrote:
  δεκτά και σεβαστά όσα λέτε. [/color][/font]
[/color]Πείτε μου όμως τι θα γίνει με τα τόσα τμήματα που χρειάζονται χημεία; [/color][/font]
[/color]Οι γεωπόνοι, οι τεχνολόγοι τροφίμων, οι γεωλόγοι, οι της επιστήμης των υλικών δεν χρειάζονται πληροφορική αλλά χημεία. Προσθέστε τους φυσικούς, τους χημικούς και τους χημικούς μηχανικούς και τους βιολόγους αν είναι σ' αυτό το πεδίο και βλέπετε το πρόβλημα.[/color][/font][/color][/color][/font]
[/color]Δεν σας αρκεί η πρότασή μου να εξετάζεται ως ειδικό μάθημα;[/color][/font]
[/color]Επιμένετε να δημιουργηθεί 6ο πεδίο όταν τα παιδιά επιλέγουν μόνο ένα πεδίο και συνεπώς τους μειώνουμε τις επιλογές;[/color][/font]
[/color] [/color][/font]
[/color]Στράτος Στρατηγάκης[/color][/font]

G.S.


Είχα και εγω αλληλογραφία με τον κύριο Στρατηγάκη σήμερα

Georgios Siafakas <gsiafakas@gmail.com>
   10:26 π.μ. (Πριν από 9 ώρες)   
προς stratig
   
Κύριε Στρατηγάκη,
διαβάζοντας το αρθρο σας ( http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=448895 ), παρατήρησα ότι ευστοχα αναφέρετε κάποια πράγματα για τα κενά του Νεου Λυκείου. Στη συνέχεια όμως ξεκινάτε έναν πόλεμο ενάντια της πληροφορικής χωρία καμία βάση.
Συγκεκριμένα γράφετε:
"Αν αντικατασταθεί η Χημεία με την Πληροφορική, τότε μία σειρά σχολών, που απαιτούν γνώσεις Χημείας για την παρακολούθηση των σπουδών, θα εισάγουν φοιτητές με ελλιπείς γνώσεις."
και ρωτάω:
Αν παραμένει έτσι χωρίς την Πληροφορική οι φοιτητές που θα σπουδάσουν σε τμήματα σχετικά με την πληροφορική δε θα υστερούν σε γνώσεις πληροφορικής αντίστοιχα με την παράπανω παράγραφο του άρθρου σας;

και συνεχίζετε να γράφετε;
"Η μόνη λύση που θα δημιουργούσε τα λιγότερα προβλήματα είναι το μάθημα της Πληροφορικής να γίνει ειδικό μάθημα προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στις σχολές της Πληροφορικής, όπως το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική. "
και εγώ ξαναρωτάω:
Πέρα απο τις σχολές που είναι αμεσα σχετικές με την πληροφορική, πόσες ακόμα είναι οι σχολές της τριτοβάθμιας που στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν μαθήματα πληροφορικής και δεν έχουν κανένα μάθημα σχετικό με τη Χημεία; Γιατί να υποβάλουμε τους μαθητές να περνάνε τη δοκιμασία των πανελλαδικών διαβάζοντας Χημεία που ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να τη χρησιμοποιήσουν;
Το τελευταίο είναι εμπειρία δική μου και όσων σπούδασαν πληροφορική απο πρώτη δέσμη. Οι γνώσεις της χημείας που πήρα στη Γ' λυκείου ήταν τελείως άχρηστη και στις σπουδές μου και στο υπόλοιπο της ζωής μου μέχρι σήμερα. Αντίθετα μου δημιουργησε προβλήματα τα πρώτα χρόνια στη σχολή η παντελής έλλειψη γνώσης προγραμματισμού και αλγοριθμικής προσέγγισης στη λύση προβλημάτων.
Θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε, γιατί γράψατε ένα άρθρο παρουσιάζοντας την πληροφορικη σαν να είναι το λάθος τουβλάκι που θα τραβήξουμε απο το Jenga του Νεου Λυκείου. Προσοχή γιατί διαμορφώνετε αποψη και αυτή σας η άποψη σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης ή μη της πληροφορικής στις πανελλαδικές  είναι τελείως λανθασμένη και το ξέρετε.
Με εκτίμηση
Σιαφάκας Γιώργος



Στράτος Στρατηγάκης
   2:34 μ.μ. (Πριν από 5 ώρες)   
προς Εμένα
   
έχω τη δική μου άποψη και τη διατυπώνω ελεύθερα.
Το να διαφωνείτε μαζί μου είναι απολύτως λογικό.
Πιστεύετε ότι οι σχολές του πολυτεχνείου πρέπει να βρίσκονται σε δύο διαφορετικά πεδία και οι μαθητές να είναι υποχρεωμένοι να επιλέξουν μόνο ένα;
Αυτό τινάζει το σύστημα στον αέρα. Η πληροφορική απλά θα δημιουργήσει αυτό το πρόβλημα.
Έχετε κάποια λύση να προτείνετε;
Εγώ πρότεινα να είναι ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο στην Αρχιτεκτονική, αφού αφορά 33 τμήματα στα 465.
Η χημεία αφορά περίπου 100. Οι γεωπόνοι, οι τεχνολόγοι τροφίμων, οι γεωλόγοι, οι της επιστήμης των υλικών δεν χρειάζονται πληροφορική αλλά χημεία. Προσθέστε τους φυσικούς, τους χημικούς και τους χημικούς μηχανικούς και τους βιολόγους αν είναι σ' αυτό το πεδίο και βλέπετε το πρόβλημα.
Συνεπώς η λύση να αντικατασταθεί η χημεία δεν είναι σωστή.
Αν υπάρχουν και τα δύο οδηγούμαστε σε 6ο πεδίο που περιορίζει τις επιλογές των μαθητών.
τι προτείνετε; Να αντικατασταθεί η χημεία;
Εγώ δεν έχω κανένα συμφέρον από τη μία ή την άλλη λύση, οπότε προσπαθώ απλά να είμαι δίκαιος.
Με εκτίμηση
Στράτος Στρατηγάκης



From: Georgios Siafakas [mailto:gsiafakas@gmail.com]
Sent: Thursday, September 25, 2014 10:26 AM
To: stratig@yahoo.com
Subject: Σχετικά με το άρθρο σας στην enet.gr

Georgios Siafakas <gsiafakas@gmail.com>
   7:44 μ.μ. (Πριν από 10 λεπτά)
      
προς Στράτος

Κυριε Στρατηγάκη,
θα απαντήσω σε κάποια απο τα ερωτήματα που μου θέσατε στην απαντητικό σας mail και θα σχολιάσω κάποιες απο τις απόψεις σας.

"Εγώ πρότεινα να είναι ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο στην Αρχιτεκτονική, αφού αφορά 33 τμήματα στα 465"
Δε θεωρώ ότι μπορεί να εξετάζεται η Πληροφορική σαν το σχεδιο και τα Αγγλικά/Γαλλικά γιατί η Πληροφορική είναι Επιστήμη και τα άλλα είναι γνώσεις(οι γλώσσες) και δεξιότητες(σχέδιο). Αρα πρέπει να τη σεβαστούμε και να την αντιμετωπίσουμε ως επιστήμη, ισάξια των υπόλοιπων Θετικών Επιστημών.

"Να αντικατασταθεί η χημεία; "
Δε προτείνω να καταργηθεί η Χημεία, σε καμία περιπτώση, αλλά εχω την άποψη οτι "τα πάντα δεν είναι Χημεία". Για κάποιους η Χημεία είναι ένας βραχνας που τους βάζει εμπόδια (υποχρεωτικά πανελλαδικά εξεταζόμενο) και δεν τους προσφέρει τίποτα στην υπόλοιπη ζωή τους, όπως θα ήταν η πληροφρική αν αντικαταστούσε πλήρως τη Χημεία.

"Πιστεύετε ότι οι σχολές του πολυτεχνείου πρέπει να βρίσκονται σε δύο διαφορετικά πεδία και οι μαθητές να είναι υποχρεωμένοι να επιλέξουν μόνο ένα;"
Δε χρειάζεται να σπάσει το πεδίο.
"Αν υπάρχουν και τα δύο οδηγούμαστε σε 6ο πεδίο που περιορίζει τις επιλογές των μαθητών. τι προτείνετε;"
Και προτείνω μια καθαρά δική μου αποψη:
Να χωριστούν οι σχολές (θετικές-τεχνολογικές) σε 3 ομάδες, μέσα στο ίδιο πεδίο.
Ομαδα1: Αυτές που είναι σχετικές με τη Χημεία
Ομάδα2: Αυτές που είναι σχετικές με την πληροφορική
Ομάδα3: οι υπόλοιπες.
Οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν Χημεία ή Πληροφορική και να μοριοδοτούνται ανάλογα σε κάθε ομάδα. Για παράδειγμα η χημεία στην Ομάδα1 να είχε συντελεστή 1 και η πληροφορική 0,8, στην Ομάδα2 η πληροφορική 1 και η χημεία 0,8 και την Ομάδα3 και τα 2 μαθήματα συντελεστή 1. Οπότε αν ένας μαθητής επιλέξει την Χημεια ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα να μπορεί να επιλέξει σχολές και απο τις 3 ομάδες, αλλά στις σχολές τις Ομάδας1 να έχει ένα αβαντάζ έναντι αυτού που επέλεξε σαν μάθημα την πληροφορική και δηλώσει σχολές της ομάδας1 και αυτό αντιστρέφεται στην ομάδα2. Στην  Ομάδα3 δεν θα υπάρχει κανένα αβαντάζ για κανέναν. Ο μαθητής δε γίνεται να επιλέξει και τα 2 μαθήματα.
Οπότε δε σπάς το πεδίο, δε δημιουργείς αναστάτωση, οι μαθητές μπορούν να διαλέξουν το μάθημα τους και νομίζω ότι λύση υπάρχει. Οι προτιμήσεις θα είναι περίπου στο 50-50 οπότε και τα τμήματα στα σχολεία θα είναι ανάλογα.
Τα παραπάνω αποτελούν τη δική αποψη και δε ξέρω το κατα πόσο είναι εφικτά και υλοποιήσιμα. Αλλά φαντάζομαι ότι έχουν βάση αρκεί να υπάρχει η διαθεση να τα σκεφτεί κάποιος.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Σιαφάκας Γιώργος

Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

thana$i$

Προς τιμήν του πάντως που απαντάει.

Spyridon

Μιας και είναι μαθηματικός..απαντησε σε κανέναν αν για το μαθηματικό πρέπει να δίνουν χημεία η πληροφορικη;;

Λευτέρης Δουκέρης

  Φιλε thana$i$
Χαιρόμαστε δηλ που ενας πληρωμένος κονδυλοφόρος μας δίνει σημασία
ή λυπόμαστε και οργιζόμαστε για τα πληρωμενα δημοσιεύματά του
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

petrosp13

Να ξέρετε ότι μας διαβάζουν κάτι παλικάρια
Έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον οι συζητήσεις μας γι'αυτούς
Να είστε προσεκτικοί γιατί δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα μαζί τους

Μπήκα μέσα στο κάστρο τους αλλά δεν μπόρεσα να το αλώσω, με νίκησαν κατά κράτος
Κι εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να τους κατατροπώσω, να πάρω μια μεγάλη νίκη για τον κλάδο μας
Αυτός ήταν ο μόνος στόχος μου, μόνο γι'αυτό ζούσα και ανέπνεα κάθε μέρα

Δυστυχώς, όμως, τα επιχειρήματα τους ήταν εμφανώς ανώτερα και αναγκάστηκα να υποχωρήσω

Χαιρετίσματα ανέραστε της παραπαιδείας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Σεπ 2014, 11:30:13 ΜΜ
Να ξέρετε ότι μας διαβάζουν κάτι παλικάρια
Έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον οι συζητήσεις μας γι'αυτούς
Να είστε προσεκτικοί γιατί δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα μαζί τους

Μπήκα μέσα στο κάστρο τους αλλά δεν μπόρεσα να το αλώσω, με νίκησαν κατά κράτος
Κι εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να τους κατατροπώσω, να πάρω μια μεγάλη νίκη για τον κλάδο μας
Αυτός ήταν ο μόνος στόχος μου, μόνο γι'αυτό ζούσα και ανέπνεα κάθε μέρα

Δυστυχώς, όμως, τα επιχειρήματα τους ήταν εμφανώς ανώτερα και αναγκάστηκα να υποχωρήσω

Χαιρετίσματα ανέραστε της παραπαιδείας
Ποια παλικάρια και ποια κάστρα ρε φίλε; Άσε τους γρίφους και μίλα καθαρά.

Στο κάτω κάτω αν δεν μπορείς να το πεις επώνυμα, πες το ανώνυμα και από κάποιον proxy....
Μπορείς να το στείλεις και με pm σε όσους μιλάμε εδώ σε αυτό το thread.

Αλλά οι γρίφοι, δεν είναι καλό πράγμα. Περιπλέκουν την κατάσταση.
Ας μιλάμε καθαρά λοιπόν, γιατί πρέπει να ξέρουμε περισσότεροι τι συμβαίνει και τι παίζεται.

stpdt

#1992
Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Σεπ 2014, 11:30:13 ΜΜ
Να είστε προσεκτικοί γιατί δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα μαζί τους

Να σου πω και κάτι που είχα πάθει μια φορά.
Είχα κάποιες κόντρες με κάποιους.
Σε κάποια φάση γύρισα σπίτι μου, και βρήκα το αυτοκίνητό μου λουσμένο με πετρέλαιο.
Τότε σκέφτηκα αυτό που είπες  "να είμαι προσεκτικός, γιατί δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα μαζί τους."
Τελικά αποδείχτηκε ότι απλά είχαν βάλει πετρέλαιο θέρμανσης οι γείτονές μου, και τους είχε σκάσει η μάνικα!

Πρόσεξε λοιπόν μη τυχόν και κάποιο τυχαίο γεγονός (που δεν έχει καμιά σχέση) σε έχει φοβήσει.

από εκεί και πέρα, και εγώ καμιά φορά απορώ αν μερικά πράγματα είναι όντως τυχαία.
π.χ. γιατί όταν βάλω stpdt στο google τότε με βάση τα webranks εμφανίζεται (στην δεύτερη σελίδα συνήθως) αλλά πρώτο ανάμεσα σε όλα όσα έχω πει εδώ μεσα αυτό;


Atenes

Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Σεπ 2014, 11:30:13 ΜΜ
Να ξέρετε ότι μας διαβάζουν κάτι παλικάρια
Έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον οι συζητήσεις μας γι'αυτούς
Να είστε προσεκτικοί γιατί δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα μαζί τους


φυσικα, γιατι αυτοι ξερουν τι σκεφτεσαι και εχουν βρει απαντηση (λεμε τωρα) ενω εσυ δεν ξερεις
γιατι εκτός απο αλαζόνες ειμαστε και απίστευτα εξωστρεφείς τρομαρα μας, γκρινιαρηδες και κατώτεροι των περιστασεων


γιατι δεν υπάρχει ομάδα και συνεργασια. αλλα μονοι προτροπες

stpdt

Παράθεση από: Atenes στις 26 Σεπ 2014, 01:02:07 ΠΜ

φυσικα, γιατι αυτοι ξερουν τι σκεφτεσαι και εχουν βρει απαντηση (λεμε τωρα) ενω εσυ δεν ξερεις


μα τι λες τώρα; είναι δυνατόν επειδή διαβάζουν αυτά που λέμε, να ξέρουν και τι σκεφτόμαστε;
όποιος έχει άδικο, απάντηση δεν πρόκειται να βρει ποτέ.
ενώ όποιος έχει δίκιο, γνωρίζει τι σκέφτονται οι άδικοι.

να σαι καλά, με έκανες και γέλασα βραδιάτικα!