ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

G.S.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=448895

Εγώ πάντως στον συντάκτη του αρθρου έστειλα ενα mail, σωστό λάθος δεν ξερω αλλά το έστειλα:

Κύριε Στρατηγάκη,
διαβάζοντας το αρθρο σας ( http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=448895 ), παρατήρησα ότι ευστοχα αναφέρετε κάποια πράγματα για τα κενά του Νεου Λυκείου. Στη συνέχεια όμως ξεκινάτε έναν πόλεμο ενάντια της πληροφορικής χωρία καμία βάση.
Συγκεκριμένα γράφετε:
"Αν αντικατασταθεί η Χημεία με την Πληροφορική, τότε μία σειρά σχολών, που απαιτούν γνώσεις Χημείας για την παρακολούθηση των σπουδών, θα εισάγουν φοιτητές με ελλιπείς γνώσεις."
και ρωτάω:
Αν παραμένει έτσι χωρίς την Πληροφορική οι φοιτητές που θα σπουδάσουν σε τμήματα σχετικά με την πληροφορική δε θα υστερούν σε γνώσεις πληροφορικής αντίστοιχα με την παράπανω παράγραφο του άρθρου σας;
και συνεχίζετε να γράφετε;
"Η μόνη λύση που θα δημιουργούσε τα λιγότερα προβλήματα είναι το μάθημα της Πληροφορικής να γίνει ειδικό μάθημα προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στις σχολές της Πληροφορικής, όπως το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική. "
και εγώ ξαναρωτάω:
Πέρα απο τις σχολές που είναι αμεσα σχετικές με την πληροφορική, πόσες ακόμα είναι οι σχολές της τριτοβάθμιας που στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν μαθήματα πληροφορικής και δεν έχουν κανένα μάθημα σχετικό με τη Χημεία; Γιατί να υποβάλουμε τους μαθητές να περνάνε τη δοκιμασία των πανελλαδικών διαβάζοντας Χημεία που ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να τη χρησιμοποιήσουν;
Το τελευταίο είναι εμπειρία δική μου και όσων σπουδάσαν πληροφορική απο πρώτη δέσμη. Οι γνώσεις της χημείας που πήρα στη Γ' λυκείου ήταν τελειως αχρηστη και στις σπουδές μου και στο υπόλοιπο της ζωής μου μέχρι σήμερα. Αντίθετα μου δημιουργησε προβλήματα τα πρώτα χρόνια στη σχολή η παντελής έλλειψη γνώσης προγραμματισμού και αλγοριθμικής προσέγγισης στη λύση προβλημάτων.
Θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε, γιατί γράψατε ένα άρθρο παρουσιάζοντας την πληροφορικη σαν να είναι το λάθος τουβλάκι που θα τραβήξουμε απο το Jenga του Νεου Λυκείου. Προσοχή γιατί διαμορφώνετε αποψη και αυτή σας η άποψη σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης ή μη της πληροφορικής στις πανελλαδικές  είναι τελείως λανθασμένη και το ξέρετε.
Με εκτίμηση
Σιαφάκας Γιώργος
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

che

Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 25 Σεπ 2014, 10:27:50 ΠΜ
Πάντως το ΝΠΔΔ διαθέτει τους πόρους του απλόχερα για την υποστηριξη του σκοπού του.....
Όλες οι ανακοινώσεις ή τα ρεπορταζ των εφημερίδων είναι copy paste οι δημοσιευμένες θέσεις τους και οι προτάσεις τους..
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=448895

απόλυτο δίκιο έχεις . απλώς νομίζω ότι τελικά όλος αυτός ο εξόφθαλμος πόλεμος θα μας βγει σε καλό . έχουν βγει κάρτα εκλαϊκευμένα !

stpdt

#1967
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=448895

Παράθεση από: ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ, εκπαιδευτικός, αναλυτής enet
Σαν να μην έφτανε αυτό, έχουμε νέα ανατροπή με την εισαγωγή της πληροφορικής στα πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα. Αυτό σημαίνει ότι στις θετικές επιστήμες θα αντικατασταθεί η Χημεία με την Πληροφορική ή θα δημιουργηθεί νέο, έκτο επιστημονικό πεδίο, με τις σχολές της πληροφορικής χωριστά.

Και στις δύο περιπτώσεις δημιουργούνται προβλήματα, παρά λύνονται. Αν αντικατασταθεί η Χημεία με την Πληροφορική, τότε μία σειρά σχολών, που απαιτούν γνώσεις Χημείας για την παρακολούθηση των σπουδών, θα εισάγουν φοιτητές με ελλιπείς γνώσεις. Πρόκειται για τα τμήματα Χημείας, Χημικών Μηχανικών, Γεωλογίας, Γεωπονίας, Επιστήμης των Υλικών, Τεχνολογίας Τροφίμων και τα αντίστοιχα ΤΕΙ. Πρόκειται για δεκάδες σχολές, που απαιτούν γνώσεις Χημείας και θα εισάγονται φοιτητές χωρίς να έχουν εξεταστεί στο μάθημα.

Αυτό συμβαίνει και τώρα με τους υποψηφίους της τεχνολογικής κατεύθυνσης που δεν γνωρίζουν Χημεία και εισάγονται σ' αυτές τις σχολές και αντιμετωπίζουν προβλήματα στην παρακολούθηση των σπουδών τους.

Αν δημιουργηθεί έκτο επιστημονικό πεδίο με τις σχολές της Πληροφορικής χωριστά, τότε θα έχουμε μεγάλο κατακερματισμό των σχολών σε διαφορετικά πεδία. Το νέο σύστημα, όμως, προβλέπει την επιλογή των τμημάτων μόνο ενός πεδίου από τους υποψηφίους, και μάλιστα στην αρχή της Γ' Λυκείου, συνεπώς η Ιατρική, οι Φυσικομαθηματικές Σχολές και τα Πολυτεχνεία θα βρίσκονται σε τρία διαφορετικά πεδία, με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι να αντιμετωπίζουν διλήμματα χωρίς κανένα λόγο και να περιορίζονται σημαντικά οι επιλογές σπουδών.

Προαπαιτούμενο

Η μόνη λύση που θα δημιουργούσε τα λιγότερα προβλήματα είναι το μάθημα της Πληροφορικής να γίνει ειδικό μάθημα
προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στις σχολές της Πληροφορικής, όπως το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική.

Η Πληροφορική υπάρχει ως μάθημα και στις τρεις τάξεις του Γενικού Λυκείου, όχι όμως ως πανελληνίως εξεταζόμενο. Η διαφορά είναι στα χρήματα. Αν η Πληροφορική γίνει πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα θα διδάσκεται στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα, φέρνοντας χρήμα στους καθηγητές Πληροφορικής. Αντίστοιχα αν η Χημεία είναι εξεταζόμενο μάθημα, τότε οι καθηγητές Χημείας θα πάρουν τα αντίστοιχα χρήματα από τους καθηγητές Πληροφορικής.

Γι' αυτό υπάρχει η διαμάχη μεταξύ χημικών και πληροφορικών, που ξεκίνησε από τον Αύγουστο του 2013, μόλις ανακοινώθηκε το σχέδιο για το Νέο Λύκειο και συνεχίστηκε μέχρι τώρα.


Που μπορούμε να τον βρούμε για να επικοινωνήσουμε μαζί του.
http://www.mathisi.net.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=13

Μιας και στο σαιτ που γράφει (enet) η αλήθεια παρουσιάζεται ως η υπέρτατη, και δεν δίνουν δικαίωμα με σχόλια από κάτω για να απαντήσουμε.

Η απάντηση γιατί δεν είμαστε ειδικό μάθημα, έχει δοθεί ήδη πολύ εύστοχα.
http://www.pde.gr/index.php?topic=29366.msg825174#msg825174

tropheus

Είναι φανερό ότι βαλλόμαστε πανταχόθεν...

Νομίζω ότι αντί να καθόμαστε και να ασχολούμαστε με όλα αυτά τα κατευθυνόμενα και υστερόβουλα δημοσιεύματα θα πρέπει να επικοινωνούμε με τους ανθρώπους (υπουργό, βουλευτές και συμβούλους τους) που πιστεύουν στην επιστήμη μας και βρίσκονται δίπλα μας...

seibei

Τι προπαγάνδα ξεδιάντροπη είναι αυτή:
"τότε μία σειρά σχολών, που απαιτούν γνώσεις Χημείας για την παρακολούθηση των σπουδών, θα εισάγουν φοιτητές με ελλιπείς γνώσεις. Πρόκειται για τα τμήματα Χημείας, Χημικών Μηχανικών, Γεωλογίας, Γεωπονίας, Επιστήμης των Υλικών, Τεχνολογίας Τροφίμων και τα αντίστοιχα ΤΕΙ. Πρόκειται για δεκάδες σχολές, που απαιτούν γνώσεις Χημείας και θα εισάγονται φοιτητές χωρίς να έχουν εξεταστεί στο μάθημα."

ΨΕΜΑ!!! Μεγάλο ΨΕΜΑ. Κανείς δεν είπε να βγεί η Χημεία για αυτά τα τμήματα. Έλεος πια. Είναι τρομερή η παραπληροφόρηση.

Δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι. Τους λές: "δεν είναι σωστή η εξέταση της Χημείας για το Μαθηματικό" και η απάντηση είναι
"θέλεις να εισάγονται χωρίς γνώσεις Χημείας τα παιδιά στο Γεωπονικό"

Ελεόοοοοοοοοοςςςςςςςςςςςςς κυριε αναλυτά Στρατηγάκη. Μα βλέπουνεεεεεε....

petrosp13

Και τους προκαλώ να βρουν 100 σχολές Θετικές που απαιτούν την γνώση Χημείας αυτονόητα
Ούτε 162, ούτε 180 που αναφέρουν κατά καιρούς
100 ας βρουν και θα πάψουμε να μιλάμε αφού τους ανήκει το μισό πεδίο ουσιαστικά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παντελης Τσιράκης

Ειναι αδιανόητο αυτοι που θέλουν μα περσσουν μαθηματικο ,ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟι μηχανικοί ,αυτοματισμους,ηλεκτρονικοί ,μηχανολόγοι,να μην εξετάζονται στον προγραματισμο και να δίνουν χημεια ....οι σχολές στο πεδίο που θα ειναι η πληροφορικη πρεπει να ειναι τουλάχιστον 90

stpdt

Εν τω μεταξύ, ενώ σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργού περιμέναμε την τροπολογία την δευτέρα , ο υπουργός αναμένεται να καταθέσει 5 τροπολογίες αύριο παρασκευή....

http://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/oi-pente-tropologies-poy-ua-katauesei-sth-boylh-o-yp-paideias

...και μέσα σε αυτές δεν περιλαμβάνεται η πληροφορική!!!

Στο λέγε λέγε, θα μας πάνε μέχρι τις εκλογές φαίνεται.... :(

pthomop

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/odhgies-didaskalias-tvn-mauhmatvn-a-kai-b-tajevn-hmerhsioy-gel-kai-a-b-kai-g-tajevn-esperinoy-gel

η Πληροφορική για την Α Λυκείου δεν χρειάζεται οδηγίες διδασκαλίας; Μήπως έχουν δοθεί σε άλλη εισήγηση και δεν το έχω προσέξει;

NiColas1957

Παράθεση από: pthomop στις 25 Σεπ 2014, 02:21:45 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/odhgies-didaskalias-tvn-mauhmatvn-a-kai-b-tajevn-hmerhsioy-gel-kai-a-b-kai-g-tajevn-esperinoy-gel

η Πληροφορική για την Α Λυκείου δεν χρειάζεται οδηγίες διδασκαλίας; Μήπως έχουν δοθεί σε άλλη εισήγηση και δεν το έχω προσέξει;

Σε τεστάρουν να δουν αν μπορείς να λύσεις προβλήματα :)

petrosp13

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ton-yf-paideias-kauhghths-plhroforikhs-synanthsan-oi-xhmikoi

Θέλουν να συναντηθούν και με τον Υπουργό, όταν η ΠΕΚΑΠ και οι πανεπιστημιακοί πέρσι δεν μπορούσαν να μιλήσουν καν με τον Κεδίκογλου
Και φυσικά ο "δικός μας" υφυπουργός, αυτός που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της συντεχνίας ντε, δεν πήρε θέση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

#1976
Αντί ρε παιδιά να κακολογούμε αυτούς που μας απογοήτευσαν, μήπως είναι καλύτερα να αρχίζουμε να ευχαριστούμε αυτούς που μας στήριξαν αυτή τη χρονιά; Και πρώτους απ' όλους τον κ. Κόλλια (βουλευτής Κορίνθου),  αλλά και τον κ. Στύλιο.

Ας φέρουμε πιο κοντά μας αυτούς που μας υποστηρίζουν και να μην απομακρύνουμε αυτους που δεν. Και σας λέω τίποτα δεν είναι δεδομένο μέχρι να ψηφιστεί. Βλέπετε ότι οι χημικοί δίνουν μεγάλες μάχες να μας πετάξουν απ' έξω.

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ton-yf-paideias-kauhghths-plhroforikhs-synanthsan-oi-xhmikoi   


Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tasospap

Παράθεση από: che στις 24 Σεπ 2014, 10:43:47 ΜΜ
Ποιος σε κάλεσε ρε συναδελφε για να παρακολουθείς αυτο το χαμηλού επιπέδου φόρουμ ;

Aυτά τα παρτάλια αποκαλείτε κάποιοι και κάποιες "κυρίους" και "κυρίες" με αλογοουρές και μή.

http://www.real.gr//Files/Articles/Document/238005.pdf

Αυτοί μας έχουν βάλει στην μέση και σφαζόμαστε σαν τα σκυλιά και κάποιοι εξακολουθείτε να τους επικαλείστε.

Laertis

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ton-yf-paideias-kauhghths-plhroforikhs-synanthsan-oi-xhmikoi

Μήπως ο αναλυτής κος Στρατηγάκης έχει σχέση με τον κο Στρατηγάκη Γενικό Γραμματέα της ΕΕΧ, που συνάντησε σήμερα τον Υφυπουργό κο Στύλιο ; Για να το ψάξουμε λίγο .......
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

tropheus

Η EEX καλά κάνε και συναντάει τους πάντες και χρησιμοποιεί όλες τις γνωριμίες της με δημοσιογράφους.

ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;; 

Περιμένουμε και από τις δικές μας ενώσεις ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ κινήσεις. Μη μείνουμε μόνο σε αυτή με τον Υπουργό... και αυτό πρέπει να γίνει ΧΘΕΣ !!!