ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tropheus

Είναι φανερό ότι το θέμα "παίζει" ακόμα. Οι επόμενες μέρες θα δείξουν που θα κάτσει η μπίλια...

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ...

thrace

Λοβέρδος ΣΚΑΙ....
...Κάναμε μία πολύ εξισορροπημένη ταξινόμηση μεταξύ αυτών που κατευθύνονται στη χημεία και αυτών που κατευθύνονται στην πληροφορική....

NiColas1957

Ο Λοβέρδος παρά την πίεση στο SKY, «γιατί αλλάζεται τα μαθήματα, έχω εδώ την ανακοίνωση της ΕΕΧ κλπ», φάνηκε αποφασισμένος.
Ξεκαθάρισε ότι θα κάνει μόνο μία αλλαγή σχετικά με την Πληροφορική και πως θεωρεί λάθος και έξω από την παγκοσμία πρακτική, τον να φύγει το μάθημα ως εξεταζόμενο. 
Είπε ότι έχουμε κάνει ένα δίκαιο καταμερισμό, εμένα αυτό μου λέει ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο τα Τμήματα Πληροφορικής αλλά βλέπουν και άλλα τμήματα.
Είπε ότι θα τα ανακοινώσουν τις επόμενες μέρες, άρα εδώ τώρα θα δοθεί η μάχη, στον αν θα υπάρξει κοινός τόπος τμημάτων ανάμεσα στις 2 υποΕΠΕ που θα δημιουργηθούν.
Νομίζω ότι πρέπει να αισιοδοξούμε.
Τουλάχιστον πρέπει να αισθανόμαστε σίγουροι ότι η μία αυτή αλλαγή θα γίνει, και το μάθημα θα υπάρχει ως εξεταζόμενο.



tasospap

O Λυριτζής δεν είναι ο ίδιος καραγκιόζης που πέρσι την έλεγε στον Κεδίκογλου για την αφαίρεση της πληροφορικής; Αποφάσισε να ντυθεί σήμερα Κουράκης Αναστάσιος;

NiColas1957

Και κάτι ακόμα,
Επίσης έχει καταλάβει και έκανε και τη διάκριση ανάμεσα σε χρήση Η/Υ και πληροφορική επιστήμη.  Ανάγκασε και το Λυριτζή παρόλο που πήγε να τον κόψει, να πει ... ναι ναι είναι επιστήμη!
Αν θυμηθώ την Αννούλα να λέει για τα παιδάκια που κτυπούν τα πλήκτρα ο Λοβέρδος τοποθετήθηκε ως Πληροφορικός :)


tasospap

Δεν πρόλαβα να το δω όλο αλλά έχω να πω ότι το χειρίστηκε πολύ καλά ο Andrew.

Ενώ ο Λυριτζής-Κουράκης διψούσε για αίμα, και ξεκίνησε αρκετά επιθετικά (αναφέροντας χωρίς προφανή λόγο την ανακοίνωση που έχει από την ΕΕΧ), ο Λοβέρδος αντέδρασε όχι απλά ψύχραιμα αλλά και αρκετά επιθετικά επίσης, λέγοντας ότι είναι απαράδεκτο και πρωτοφανές αυτό που έγινε με την εξέταση της πληροφορικής στην Ελλάδα..... Κάπου εκεί τελείωσε και η μάχη των εντυπώσεων.

merlin

Τουλάχιστον μας αντιμετωπίζει ισότιμα, αναγνωρίζοντας ότι υφίσταται σαν επιστήμη και με αναφορά στον υπόλοιπο κόσμο, όχι στην Ελλαδίτσα μας.
Όσο θυμάμαι εκείνον τον Βουλευτή Τρικάλων, να λέει ότι εξετάζονται οι μαθητές στο Excel, μιλάμε για τρελή αναβάθμιση.
Είναι τραγικό να μην έχεις επαφή με την πραγματικότητα σαν βουλευτής, αλλά εδώ δεν έχουν επιστήμονες άλλων κλάδων, φτάσαμε να εξηγούμε ένα και ένα κάνουν δύο.
Κάποιοι το κάνουν επίτηδες ότι δεν καταλαβαίνουν φυσικά, αλλά δεν είμαι σίγουρος για όλους...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

ntzios kostas

Μία φράση μου άρεσε πολύ.

... ας κοιταχτούν στον καθρέφτη αυτοί που πιστεύουν ότι η πληροφορική δεν πρέπει να είναι στο νέο εξεταστικό σύστημα....


Θεωρώ ότι θα γίνει ένας πρόχειρος καταμερισμός σχολών που μπορεί και να έχει γίνει , αλλά μέχρι τέλη Μαρτίου θα έχουν ολοκληρωθεί οι τυχόν μετακινήσεις,
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

stpdt

Παράθεση από: NiColas1957 στις 23 Σεπ 2014, 09:31:04 ΠΜ
Ο Λοβέρδος παρά την πίεση στο SKY, «γιατί αλλάζεται τα μαθήματα, έχω εδώ την ανακοίνωση της ΕΕΧ κλπ», φάνηκε αποφασισμένος.
Ξεκαθάρισε ότι θα κάνει μόνο μία αλλαγή σχετικά με την Πληροφορική και πως θεωρεί λάθος και έξω από την παγκοσμία πρακτική, τον να φύγει το μάθημα ως εξεταζόμενο. 
Είπε ότι έχουμε κάνει ένα δίκαιο καταμερισμό, εμένα αυτό μου λέει ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο τα Τμήματα Πληροφορικής αλλά βλέπουν και άλλα τμήματα.
Είπε ότι θα τα ανακοινώσουν τις επόμενες μέρες, άρα εδώ τώρα θα δοθεί η μάχη, στον αν θα υπάρξει κοινός τόπος τμημάτων ανάμεσα στις 2 υποΕΠΕ που θα δημιουργηθούν.
Νομίζω ότι πρέπει να αισιοδοξούμε.
Τουλάχιστον πρέπει να αισθανόμαστε σίγουροι ότι η μία αυτή αλλαγή θα γίνει, και το μάθημα θα υπάρχει ως εξεταζόμενο.

Επειδή δεν το παρακολούθησα όλο, για το θέμα της πληροφορικής στην γενική παιδεία τι είπε; Θα κόψει το μάθημα από την Γ λυκείου;

Η γενική παιδεία είναι πάρα πολύ σημαντική. Στην γενική παιδεία μπορείς να τους κάνεις επαγγελματικό προσανατολισμό, μαθαίνοντάς τους πακέτα λογισμικού που χρησιμοποιούν σύγχρονοι επαγγελματίες. Στην γενική παιδεία  και όχι στις εξετάσεις,  τα παιδιά μαθαίνουν την πληροφορική και τον προγραμματισμό της πράξης.

Αν κερδίσουμε τις πανελλήνιες αλλά χάσουμε την γενική παιδεία, αυτό θα είναι πύρρειος νίκη.

NiColas1957

Δεν μπήκαν σε θέματα Ωρών του σχολικού προγράμματος.  Κάτι πήγε να ρωτήσει ο Λιριτζής και πάλι για τις ώρες της χημείας στις διάφορες τάξεις αλλά ήταν κοντά στο «διάλυμα» και δεν κουβέντιασαν περισσότερο για θέματα γενικής παιδείας και κατεύθυνσης.  Αν θυμάμαι καλά ο Λοβέρδος έκανε ένα σχόλιο ότι σεβόμαστε απόλυτα την χημεία.  Δεν είπαν κάτι πιο συγκεκριμένο για τις ώρες. 

ntzios kostas

Το μάθημα γενικής στη Γ' ας το ξεχάσουμε. Όμως φίλε stpdt, αυτό που λες είναι σωστό. Σκέψου όμως πόσο πιο καλό θα ήταν να μπει μία ακόμα ώρα πληροφορικής στη Β΄, εκεί που τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη διάθεση να ακούσουν κάτι που είναι εκτός του πεδίου που πρόκειται να ακολουθήσουν. Νομίζω ότι σε επόμενη φάση αυτό πρέπει να διεκδικήσουμε και όχι το γενικής στη Γ. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

stpdt

#1856
Παράθεση από: ntzios kostas στις 23 Σεπ 2014, 09:59:55 ΠΜ
Το μάθημα γενικής στη Γ' ας το ξεχάσουμε. Όμως φίλε stpdt, αυτό που λες είναι σωστό. Σκέψου όμως πόσο πιο καλό θα ήταν να μπει μία ακόμα ώρα πληροφορικής στη Β΄, εκεί που τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη διάθεση να ακούσουν κάτι που είναι εκτός του πεδίου που πρόκειται να ακολουθήσουν. Νομίζω ότι σε επόμενη φάση αυτό πρέπει να διεκδικήσουμε και όχι το γενικής στη Γ.

Τα παιδιά ξεχνάνε εύκολα. Στην Γ Λυκείου πρέπει να υπάρχει το μάθημα γενικής παιδείας, η πληροφορική-ΣΕΠ. Τον ίδιο χρόνο, τον χρόνο που αποφασίζουν τι θα κάνουν στην ζωή τους.

Φυσικά αυτό προϋποθέτει να ισχύει το σύστημα με το σακούλι, που δίνει την δυνατότητα στα παιδιά να μπορούν μέχρι τελευταία στιγμή να αποφασίσουν μεταξύ των μαθηματων που παρακολουθούν,  πόσα από αυτά τα μαθήματα θα δώσουν για να πάνε στην ανάλογη σχολή.

Από εκεί και πέρα ναι, αν δυστυχώς μας καταργήσουν το μάθημα στην τρίτη, τότε το ελάχιστο που πρέπει να απαιτήσουμε είναι μια ή δύο ακόμα ώρες στην δευτέρα.

Atenes

Όλα τα μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, βιολογία και άλλο ένα) στο νέο λύκειο έχουν παρουσία


στην Α ως γενική
στη Β ως γενική (εκτός από μαθηματικά και φυσική)
στη Γ ως προσανατολισμού


αυτό θα συμβεί και με την Επιστήμη Υπολογιστών λίγο υποτιμημένα (επιλογής στην Α και 1 ώρα στη Β). Όμως πλέον το μάθημα είναι ισότιμο στον πυρήνα όπως στο εξωτερικό.
Ας το συνειδητοποιήσουν όλοι (και οι άλλοι και εμείς).


Ο χώρος που δημιουργεί η κατάργηση του γενικής παιδείας θα δώσει ζωτικό χώρο σε ένα επιλεγόμενο μάθημα (σχέδιο, ιταλικά, ισπανικά κλπ).

Αποστολάτος Άκης

Πάντως σε μια δεύτερη ανάγνωση της συνέντευξης Λοβέρδου, περιόρισε πολύ τα σενάρια. ΔΕΝ θα κάνει άλλη αλλαγή, που σημαίνει όχι 5ο μάθημα....

NiColas1957

Κατά την άποψή μου κάποιοι σχεδίασαν όπως σχεδίασαν την ύλη και το βιβλίο της Β Λυκείου, έτσι ώστε «μακροπρόθεσμα να καλυφτούν οι απαιτήσεις δίωρου μαθήματος.  Άρα λογικά 2 ώρες γενικής στη Β πρέπει να είναι το επόμενο βήμα.