ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#1710
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 20 Σεπ 2014, 10:54:28 ΜΜ
Όταν μόνοι μας ανακινούμε το θέμα, και μάλιστα δημοσίως, μόνοι μας βγάζουμε τα ματάκια μας! Το καθετί που λέμε, ειδικά όταν προέρχεται από επίσημα χείλη, (μπορεί να) ήδη χρησιμοποιείται εναντίον μας! Όσον αφορά τον αριθμό "των δικών μας" σχολών, μόνοι μας τους δώσαμε τον πίνακα, ο οποίος έγινε σημαία στα χέρια αυτών που μας πολεμούν!

Εμείς μεταξύ μας μπορεί να λέμε διάφορα για το ποιες είναι οι σχολές που θεωρούμε "δικές μας" στην πληροφορική, με την έννοια ότι οι απόφοιτοι τους δικαιούνται να διδάσκουν πληροφορική στην Βθμια. Καμία σχέση δεν έχει όμως αυτό το "δικές" μας, με τις "δικές" μας σχολές που θεωρούν την πληροφορική προαπαιτούμενο για την εισαγωγή σε αυτές.

Άλλο νόημα έχει το ένα "δικές" μας και άλλο το άλλο. Η λεγόμενη "σημαία" τους, είναι μια ακόμα διαστρέβλωση των νοημάτων και της λογικής.

Το ποιές είναι οι "δικές" μας σχολές (με την έννοια ότι η πληροφορική πρέπει να είναι προαπαιτούμενο εισαγωγής σε αυτές) αυτό ας το κρίνουν οι πανεπιστημιακοί, όχι εμείς!

Εγώ αισιοδοξώ, και προβλέπω ότι και η ιατρική και η βιολογία και το μαθηματικό και το φυσικό και το οικονομικό, να γίνεται "δικιά" μας σχολή σε λίγο καιρό! Αυτό δεν θα σημαίνει βέβαια ότι οι γιατροί θα δικαιούνται να διδάσκουν πληροφορική στην Βθμια....

ntzios kostas

http://m.youtube.com/watch?v=6XvmhE1J9PY

για να μην ξεχνιόμαστε φίλοι χημικοί.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Αποστολάτος Άκης

http://xenesglosses.eu/2014/09/i-protasi-tou-i-e-p-gia-tin-eisagogi-tis/
Αν ισχύει αυτή η διαρροή, μας υπολογίζουν μόνο για τα τμηματα πληροφορικής....
Κανένας εφησυχασμός συνάδελφοι.... Θα περάσουμε πάλι ένα "υπέροχο" Σαββατοκύριακο

gioufkas

Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 20 Σεπ 2014, 11:35:29 ΜΜ
http://xenesglosses.eu/2014/09/i-protasi-tou-i-e-p-gia-tin-eisagogi-tis/
Αν ισχύει αυτή η διαρροή, μας υπολογίζουν μόνο για τα τμηματα πληροφορικής....
Κανένας εφησυχασμός συνάδελφοι.... Θα περάσουμε πάλι ένα "υπέροχο" Σαββατοκύριακο

Είναι ίδιο άρθρο με αυτό που είχα ανεβάσει πριν λίγες ώρες με μόνη διάφορα τις επιστήμες υγείας
Αντί χημείας είχε πληροφορική
http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/732462/pos-tha-ginei-i-eisagogi-tis-pliroforikis-stis-panelladikes/

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά θα μας περιορίσουν στις 33 σχολές και θα  "πρέπει" να είμαστε ευχαριστημενοί... Όπως πέρυσι που το μάθημά μας μπήκε σε όλες τις τάξεις του Λυκείου... Πάλι τα ίδια...

ntzios kostas

Αν το κάνουν τους μαθητές μας - μαθητές τους- θα περιορισουν σε 33 σχολές,όχι εμας.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Νίκος Αδαμόπουλος

Επειδή η ιστορία διδάσκει (αρκεί βέβαια να την διαβάζουμε!), συνήθως μετά από μεγάλες νίκες ή ήττες ακολουθεί εμφύλιος πόλεμος! Μάλιστα πολλές φορές ο εμφύλιος γίνεται και κατά τη διάρκεια του αγώνα, πριν καν φτάσει αυτός στο τέλος! Τα παραδείγματα είναι πολλά, από τους αρχαίους χρόνους (Πελοποννησιακός Πόλεμος), κατά την πτώση του Βυζαντίου (Ενωτικοί vs Ανθενωτικοί), εμφύλιοι κατά τη διάρκεια της Επανάστασης του 21, κατά τη διάρκεια και μετά την Μικρασιατική εκστρατεία, κατά τη διάρκεια και μετά τον Β' Παγκόσμιο, κλπ.

Ας ελπίσουμε να μη συμβεί κάτι ανάλογο και με εμάς όταν ανακοινωθεί το αποτέλεσμα του αγώνα μας. Αν και μάλλον πρόκειται μόνο για μια μάχη (σημαντική βέβαια), ενώ ο αγώνας θα είναι συνεχής. Οι ενδείξεις για το αποτέλεσμα της μάχης είναι καλές! Όμως ήδη αρχίζουν και εμφανίζονται τα πρώτα ανησυχητικά σημάδια σχετικά με την ομοψυχία του κλάδου μας. Τα σπαθιά ήδη έχουν βγει από το θηκάρι και ακονίζονται και τα όπλα είναι "παρά πόδα". Όσοι συμμετέχουν και σε άλλες λίστες βλέπουν ήδη τις πρώτες αψιμαχίες!

Συνάδελφοι, ας μην παρασυρθούμε από τις κινήσεις διάφορων που με πρόσχημα το καλό του κλάδου θα θελήσουν να μετατρέψουν το Στέκι σε αρένα! Και ακόμα, όποιο και είναι το αποτέλεσμα της μάχης, ας κρατήσουμε το επίπεδο εκεί που ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς. Ας μην κάνουμε τα ίδια με αυτούς που για τον ίδιο λόγο κατηγορούμε. Άλλωστε ο αγώνας δεν τελειώνει εδώ!

petrosp13

Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, κανένας αγώνας δεν τελειώνει την Δευτέρα
Απλά θα είναι η πρώτη νίκη μετά από αλλεπάλληλες καρπαζιές
Η επόμενη φάση θα είναι και η τελική, ώστε να πετύχουμε τις σχολές που είναι συναφείς με την Πληροφορική
Δεν είμαστε συντεχνία να ζητάμε όλο το πεδίο ή σχολές που είναι παντελώς άσχετες με την επιστήμη μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 21 Σεπ 2014, 12:12:39 ΠΜ
(συγνώμη για τη λογοκρισία στα υπόλοιπα  :) ) .... όποιο και είναι το αποτέλεσμα της μάχης, ας κρατήσουμε το επίπεδο εκεί που ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς. Ας μην κάνουμε τα ίδια με αυτούς που για τον ίδιο λόγο κατηγορούμε. Άλλωστε ο αγώνας δεν τελειώνει εδώ!
Μακάρι συνάδελφε να εισακουστείς αλλά το βλέπω λιγάκι χλωμό.

stpdt

#1718
Παράθεση από: petrosp13 στις 21 Σεπ 2014, 12:15:34 ΠΜ
Δεν είμαστε συντεχνία να ζητάμε όλο το πεδίο ή σχολές που είναι παντελώς άσχετες με την επιστήμη μας

Εγώ προβλέπω ότι στο μέλλον, αυτές οι σήμερα "παντελώς άσχετες με μας" σχολές, θα έρθουν και θα ζητάνε να ενταχθεί κάποιο υποσύνολο της επιστήμης μας, ως προαπαιτούμενο εισαγωγής. Γιατί θα καταλάβουν ότι αν δεν έχουν πληροφορική παιδεία οι φοιτητές τους, τότε θα βγαίνουν στην αγορά εργασίας και θα είναι άχρηστοι. 

Όταν π.χ. στο μέλλον υπολογιστές και ρομποτ μαζικής παραγωγής θα κάνουν και διάγνωση και εγχείρηση, να δούμε τότε τι θα κάνουν οι γιατροί που δεν γνωρίζουν πληροφορική. Γιατί στο μέλλον οι υπολογιστές θα τους έχουν αντικαταστήσει πλήρως στην δουλειά που κάνουν σήμερα.  Και η μόνη εργασία που θα βρίσκουν θα είναι στο να βελτιώνουν την απόδοση των υπολογιστών.  Ο γιατρός του μέλλοντος ούτε θα παπαγαλίζει και θα μαθαίνει το καθετι απέξω (όπως κάνουν σημερα οι φοιτητές της ιατρικής),  ούτε εγχειρήσεις θα κάνει, ούτε καν διαγνώσεις. Κώδικα θα γράφει.

Και για όσους είναι δύσπιστοι, ας διαβάσουν και το παρακάτω άρθρο, για να καταλάβουν ότι το μέλλον δεν είναι και τόσο μέλλον, είναι σχεδόν παρόν.

http://www.wired.co.uk/news/archive/2013-02/11/ibm-watson-medical-doctor

Ποιοί είναι λοιπόν συντεχνία, αυτοί ή εμείς;
Δεν είμαστε συνάδελφε συντεχνία όσοι θέλουμε η πληροφορική παιδεία να εξαπλωθεί παντού.  Συντεχνία είναι όσοι εμποδίζουν την πληροφορική να διαδoθεί και να γίνει γνωστή. Συντεχνία είναι όσοι κρατούν τον κόσμο στο πληροφορικό σκοτάδι, για να μπορούν να διατηρούν τα προνόμιά τους και τα κεκτημένα τους.

merlin

Εγώ αν ήμουν ο Λοβέρδος, θα δημιουργούσα ένα πεδίο για τις Τεχνολογικές σχολές, ένα για Θετικές, και αν κάποιες σχολές απαιτούν και Χημεία και Πληροφορική θα τις έβαζα και στα 2 πεδία (αυτό γινόταν και στις δέσμες με κάποιες σχολές). Έτσι θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Αυτό ίσως μπορούμε σε επίπεδο ενώσεων να το διεκδικήσουμε μαζί με τους συναδέλφους χημικούς. Μήπως να το επικοινωνήσουμε στα sites και να προσπαθήσουμε να κάνουμε κοινό αγώνα;
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

stpdt

http://www.opengov.gr/ypepth/?c=13757



ΠαράθεσηΣχόλιο του χρήστη 'Κώστας Παπαθανασίου' | 17 Αυγούστου 2013, 19:09
    Μόνιμος Σύνδεσμος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: [Θετική Ψήφος]   [Αρνητική Ψήφος]

    Θεωρώ άδικο τον «πόλεμο χαρακωμάτων» που παίζεται αυτές τις ημέρες μεταξύ χημικών και πληροφορικαρίων και εξηγούμαι: Είναι αλήθεια ότι τόσο η χημεία όσο και η εκμάθηση της αλγοριθμικής σκέψης προσφέρουν γνώσεις αναγκαίες σε πληθώρα τεχνολογικών επιστημών και σχολών. Είναι επίσης αλήθεια ότι εδώ και μια δεκαετία, η Ένωση Ελλήνων Χημικών έχει καταδείξει εμπεριστατωμένα και επανειλημμένα τα πρόβληματα που δημιούργησε η πανθομολογούμενη υποβάθμιση της χημείας με την προηγούμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Κατ΄ελάχιστον θα αναφέρω ότι οι εκπαιδευτικοί, χημικοί και όχι μόνο, όλων των βαθμίδων, έχουμε γίνει μάρτυρες περιπτώσεων μαθητών της νυν τεχνολογικής κατεύθυνσης που η ανεπάρκειά τους στη Χημεία είναι τόσο τραγική που οδηγεί ακόμη και σε εγκατάλειψη της σχολής τους. Άλλωστε, και χωρίς να μπορώ εδώ να επεκταθώ, η γνώση της Χημείας είναι γνώση εξαιρετικά θεμελιακή για τον καθένα ως ερμηνευτική της ίδιας της αλληλεπίδρασής μας με τον κόσμο. (Παραπέμπω ενδεικτικά όσους ενδιαφέρονται στην εξαιρετική εισαγωγή στη Χημεία του Donald Sadoway καθηγητή στο MIT http://www.youtube.com/watch?v=kI7D2lkcF8E&list=PL36EC6A6180271B0F ). Από την άλλη, είναι αλήθεια ότι η εξοικείωση με την αλγοριθμική σκέψη συντελεί στην αποτελεσματικότερη επίλυση προβλημάτων, κατά την γνώμη μου, ανεξαρτήτως ειδικότητας. Θεωρώ λοιπόν ότι η διδασκαλία της αλγοριθμικής σκέψης-πληροφορικής πράγματι θα έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο σε όλες τις σχολές. Κοντολογής, δεν περισσεύει καμία από τις δύο ειδικότητες. Προτείνω λοιπόν την εξής λύση αφού κάνω μια απαραίτητη εισαγωγή: Νομίζω ότι δεν έχει προσεχθεί δεόντως η έκταση και το είδος της γνώσης των μαθηματικών που τίθεται ως προαπαιτούμενη στις εξετάσεις. Πρόκειται για μία τεράστια έμφαση στην Ανάλυση (αμφιβάλλω αν σε τόσο εξαντλητικό βαθμό εξυπηρετεί κάτι στις περισσότερες σχολές). Παράλληλα, έχει εξοβελιστεί η αποδεικτική λογική και η καλλιέργεια της σκέψης που προσφέρει η Άλγεβρα (πίνακες, ορίζουσες, διανυσματικοί χώροι κλπ... τα θυμούμαστε όσοι δώσαμε με τις δέσμες). Πρακτικά επίσης αγνοούνται η συνδυαστική, οι πιθανότητες και η μαθηματική λογική (Είναι ειρωνεία το ότι η άλγεβρα Boole διδασκόταν ως κομμάτι της ......ηλεκτρολογίας τεχνολογικής κατεύθυνσης). Στο δια ταύτα λοιπόν προτείνω :η Χημεία να διδάσκεται όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο αλλά το μάθημα των μαθηματικών να μετονομασθεί σε ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, να γίνεται σε ΌΛΟΥΣ τους τομείς με θετικές και τεχνολογικές επιστήμες, μειώνοντας (κατα 2 τουλάχιστον) τις ώρες των καθαρών μαθηματικών που θα αποδοθούν στην πληροφορική. Οι δύο κλάδοι του μαθήματος να διδάσκονται παράλληλα στη διάρκεια του διδακτικού έτους ο καθένας από το αντίστοιχο συνάδελφο και να εξετάζονται ως ενιαίο μάθημα (όπως συνέβαινε μέχρι τώρα με το μάθημα Χημεία-Βιοχημεία). Η ύλη των μαθηματικών να εστιάζεται στα πραγματικά και πολύτιμα ουσιώδη της ανάλυσης και να συμπεριλαμβάνει τα ουσιώδη της άλγεβρας τα οποία συνδέονται με τις εφαρμογές στην αλγοριθμική σκέψη της πληροφορικής. Νομίζω ότι έτσι επιτυγχάνεται ένας αναγκαίος εδώ και χρόνια εξορθολογισμός ώστε να προσφέρουμε στους αυριανούς επιστήμονες γνώσεις–θεμέλια για μια πιο στέρεα συνέχεια στην επιστημονική τους ζωή.

dion

Παράθεση από: merlin στις 21 Σεπ 2014, 09:59:42 ΠΜ
Εγώ αν ήμουν ο Λοβέρδος, θα δημιουργούσα ένα πεδίο για τις Τεχνολογικές σχολές, ένα για Θετικές, και αν κάποιες σχολές απαιτούν και Χημεία και Πληροφορική θα τις έβαζα και στα 2 πεδία (αυτό γινόταν και στις δέσμες με κάποιες σχολές). Έτσι θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Αυτό ίσως μπορούμε σε επίπεδο ενώσεων να το διεκδικήσουμε μαζί με τους συναδέλφους χημικούς. Μήπως να το επικοινωνήσουμε στα sites και να προσπαθήσουμε να κάνουμε κοινό αγώνα;
Εδώ θεωρούν ότι και στις σχολές πληροφορικής πρέπει να δίνουν Χημεία οι μαθητές , και θα συμφωνήσουν σε κάτι τέτοιο; Το καλύτερο ίσως είναι να ζητάμε  όλη η θετική να δίνει Πληροφορική και αν κάποιος θέλει να περάσει σε σχολή Χημείας να δίνει ως ειδικό μάθημα την Χημεία. Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. :P

Katsadouros_Dhm

Βασική αφορμή (όχι αιτία) είναι ο αριθμός 4. Αν τα μαθήματα ήταν 5, τότε δε θα υπήρχε (φαινομενικό) πρόβλημα.
Αλλά μας έχει φάει η "εξειδίκευση" σε όλα. Η στεγανοποίηση, από 16 χρονών μέχρι... θανάτου.


tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas