ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#1665
Εντω μεταξύ, μέσα στον κακό χαμό, ο μνημονιακός Λοβέρδος δεν ξεχνάει αυτό που τον έχουν διορίσει να κάνει!
Το γεγονός ότι μας ευνοεί ως κλάδο αυτή την στιγμή, ας μην μας κάνει να ξεχνάμε την μεγάλη εικόνα.

Οι συνταξιούχοι νεο-επιθεωρητές οργανώνονται για να μας αξιολογήσουν!!!!!!


www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/14_09_19_entypo_proskl_ekdil_end.doc
ΠαράθεσηΗ Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας
στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)
Προσκαλεί
για την εγγραφή τους στο ειδικό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου (Μ.Ε.Α.Ε.Ε.) και εν συνεχεία για την επιλογή τους ως μέλη των Επιτροπών Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου, εφόσον το επιθυμούν, εκπαιδευτικούς με Διδακτορικό δίπλωμα και εμπειρία τουλάχιστον τριών ετών σε θέματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου ή σε θέσεις στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, καθηγητές Α.Ε.Ι. όλων των βαθμίδων σε γνωστικά αντικείμενα στις επιστήμες της αγωγής, πρώην σύμβουλους και πάρεδρους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, εν ενεργεία ή μη σχολικούς  συμβούλους,  καθώς και Έλληνες ή αλλοδαπούς αναγνωρισμένου κύρους εμπειρογνώμονες ή ειδικούς που δίδαξαν σε ομοταγή Α.Ε.Ι.  της αλλοδαπής ή σε αντίστοιχα ανώτατα εκπαιδευτικά και ερευνητικά ιδρύματα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, με πείρα σε θέματα αξιολόγησης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΗΛΙΑΣ Γ. ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ


Εν ολίγης καλούνε όσους είναι στην παρέα τους, για να φτιάξουν την πυραμίδα τους. Σκεφτήτε, στο δικό μας γνωστικό αντικείμενο θα μας κρίνει κάποιος πανεπιστημιακός με γνωστικό αντικείμενο την αγωγή!! Γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο ενημερωμένοι στην πληροφορική είναι κάποιοι τέτοιοι...

Να τους πετάξουμε το γάντι, πάνω στο γνωστικό αντικείμενο , και να τους καλέσουμε να δώσουν εξετάσεις ΑΣΕΠ, πάνω σε όλη την ύλη της πληροφορικής που θα βγει από τράπεζα θεμάτων! Και αν πάρουν την βάση σε γραπτές εξετάσεις στην πληροφορική όλοι αυτοί οι φερέλπιδες αξιολογητές πανεπιστημιακοί της αγωγής, εμένα να με φτύσετε μετά! Και πως είναι δυνατόν να βγάζουν την ύλη  για το μάθημα που θα διδάσκονται τα νέα παιδιά, και να αξιολογούν την ουσία του μαθήματος που κάνουμε στην τάξη, κάποιοι πανεπιστημιακοί της αγωγής που είναι πρακτικά και αποδεδειγμένα (και αν δεν είναι ας δώσουν εξετάσεις οι κύριοι) άσχετοι με το αντικείμενο της επιστήμης μας;

Να τους πετάξουμε το γάντι, σε όλους αυτούς τους φερέλπιδες αξιολογητές. Να τους καλέσουμε στις τάξεις μας, σε τυχαίες τάξεις και όχι σε τάξεις ενυδρεία,  εκεί που έχουμε παιδαγωγικά προβλήματα, να κάνουν διδασκαλίες και να τους τραβήξουμε με κάμερα (μουτζουρώνοντας τα πρόσωπα των παιδιών). Και να διαδώσουμε την διδασκαλία τους στο ιντερνετ, και να τους αξιολογήσουμε όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί της πράξης! Και αν πάρουν καλό βαθμό από όλους εμάς, τότε ναι, ας έρθουν και ας μας αξιολογήσουν μετά! Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι! Εκεί να δούμε πως δουλεύουν οι θεωρητικές παιδαγωγικές μπαρούφες τους!

Να μην επιτρέψουμε σε συνταξιούχους νεοεπιθεωρητές και λοιπούς πυραμιδάνθρωπους να σηκώσουν κεφάλι, και να απαιτήσουμε δίκαιη αξιολόγηση!

tdrivas

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Σεπ 2014, 09:20:51 ΠΜ
Η σύζυγος του κυρίου είναι χημικός και βγάζει τέτοιο (2ο) εμετικό δημοσίευμα;

http://www.kathimerini.gr/784658/article/epikairothta/ellada/kai-metarry8mish-loverdoy

Και το χειρότερο που αναφέρει είναι ότι το σπάσιμο του πεδίου δεν θα επιτρέπει σε κάποιον υποψήφιο ιατρικής να επιλέγει σχολές Πληροφορικής. Ο άνθρωπος είναι ΗΛΙΘΙΟΣ; Εκπαιδευτικός συντάκτης είναι αυτός;
.
Πόσα ψέμματα σε ένα δημοσίευμα?
1. Η Πληροφορική είναι ευκολότερη της Χημείας.
2. Πριν την επανεισαγωγή της Πληροφορικής μπορούσε ο μαθητής του 2ου Ε.Π.Ε να διαλέξει και ιατρική,ενώ τώρα δεν μπορεί.

Μη το αφήσουμε έτσι! Να τους ξεγυμνώσουμε!
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

lp

Πάντως αν γίνει αυτό που γράφει η Καθημερινη θα έχουμε αποτύχει διότι θα αφαιρεθεί το 2ωρο μάθημα της τρίτης και θα μπει το πανελλαδικά εξετασζόμενο.  Ισως να είναι καλό για πολύ μικρά λύκεια (2 τμήματα) αλλά για τα μεγάλα θα είναι πολύ χειρότερα.
Συγκεντρωτικά σε λύκειο π.χ. με 5 τμήματα ανά τάξη θα έχουμε από 0 - 10 ώρες στην πρώτη, 5 ώρες στη δευτέρα και 6 ώρες στην τρίτη. Δηλαδή από 11 έως 21 ώρες το μέγιστο. Να σημειώσω ότι το εργαστήριο και το project δεν προσμετρώνται για οργανική θέση.
Αυτό για τη μεγαλύτερη πλειοψηφία των συναδέλφων μετά από την κατάργηση του 2ου στο εργαστήριο θα είναι το τέλος μας στη δευτεροβάθμια εκπση.
Τελικά ίσως και να αισθάνομια λίγο χημικός σήμερα...

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

petrosp13

Ευχαριστούμε πολύ συνάδελφε..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lp

#1669
Παράθεση από: morfeus στις 20 Σεπ 2014, 10:25:03 ΠΜ
ενώ αν φύγει το πανελλαδικά εξεταζόμενο, νομίζεις θα μείνεις για καιρό στη δευτεροβάθμια?
Εγώ φεύγω ήδη με τις ώρες αυτές.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

vistrian

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Σεπ 2014, 10:21:40 ΠΜ
Πάντως αν γίνει αυτό που γράφει η Καθημερινη θα έχουμε αποτύχει διότι θα αφαιρεθεί το 2ωρο μάθημα της τρίτης και θα μπει το πανελλαδικά εξετασζόμενο.  Ισως να είναι καλό για πολύ μικρά λύκεια (2 τμήματα) αλλά για τα μεγάλα θα είναι πολύ χειρότερα.
Συγκεντρωτικά σε λύκειο π.χ. με 5 τμήματα ανά τάξη θα έχουμε από 0 - 10 ώρες στην πρώτη, 5 ώρες στη δευτέρα και 6 ώρες στην τρίτη. Δηλαδή από 11 έως 21 ώρες το μέγιστο. Να σημειώσω ότι το εργαστήριο και το project δεν προσμετρώνται για οργανική θέση.
Αυτό για τη μεγαλύτερη πλειοψηφία των συναδέλφων μετά από την κατάργηση του 2ου στο εργαστήριο θα είναι το τέλος μας στη δευτεροβάθμια εκπση.
Τελικά ίσως και να αισθάνομια λίγο χημικός σήμερα...



Τέτοιου είδους μηνύματα την συγκεκριμένη στιγμή νομίζω ότι είναι άτοπα. 

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 19 Σεπ 2014, 06:13:54 ΜΜ
Κρίμα... είναι φανερό ότι κορυφώνεται κάποιος σχεδιασμός το τελευταίο διάστημα. Και εδώ και στην "ανεπίσημη λίστα" και στα μέσα με τα δελτία τύπου και την παρουσία στα social media. Από σεβασμό σε πρόσωπα και στη συγκυρία, δεν πρόκειται να αναφέρω κάτι άλλο, αλλά όποιος θέλει μπορεί να καταλάβει με λίγη προσπάθεια.

Θλίβομαι βαθιά για αυτά που βλέπω, εδώ και χρόνια η ίδια ιστορία και δεν πρόκειται να αλλάξει, γιατί δε θέλουμε να αλλάξει. Καλή συνέχεια ....

ΥΓ: να ξέρετε ότι και οι άλλοι μεγάλοι επιστήμονες διαβάζουν τις συζητήσεις εδώ, και σίγουρα κρατάνε την κοιλιά τους από τα γέλια

+10000000000000000000000000000000000
VR in Computing

Αποστολάτος Άκης

Πάντως ένα email στον "έγκριτο" δημοσιογράφο εγώ έστειλα... Και το τρομερό ειναι πως στο kathimerini.gr τα άρθρα του είναι τα μόνα που δεν δεχονται σχόλια...
Αναρωτιέμαι γιατί...

lp

Παράθεση από: vistrian στις 20 Σεπ 2014, 10:38:51 ΠΜ
Τέτοιου είδους μηνύματα την συγκεκριμένη στιγμή νομίζω ότι είναι άτοπα. 
+10000000000000000000000000000000000
Θα μπορούσες να μου πεις γιατί είναι άτοπα; Το σχόλειο μου αφορά το μέλλον την πληροφορικής όπως είναι και το θέμα που συζητάμε... Το δικό σου σχόλιο σου είναι άτοπο.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

tdrivas

Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 20 Σεπ 2014, 10:40:45 ΠΜ
Πάντως ένα email στον "έγκριτο" δημοσιογράφο εγώ έστειλα... Και το τρομερό ειναι πως στο kathimerini.gr τα άρθρα του είναι τα μόνα που δεν δεχονται σχόλια...
Αναρωτιέμαι γιατί...

Να στέλνετε και σε άλλα μέσα αναφερόμενοι σε αυτήν την υποκρισία. Ήδη έχουν φύγει αρκετά μειλ. Το αυτί του Λακασα δεν ιδρώνει.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

che

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Σεπ 2014, 10:45:25 ΠΜ
Θα μπορούσες να μου πεις γιατί είναι άτοπα; Το σχόλειο μου αφορά το μέλλον την πληροφορικής όπως είναι και το θέμα που συζητάμε... Το δικό σου σχόλιο σου είναι άτοπο.

Το σχόλιο σου αφορά το μέλλον της πληροφορικής όπως το ορίζεις εσύ συνάδελφε . αν αισθάνεσαι λίγο χημικός σήμερα, ψάξτο !
και για μένα άτοπο είναι επίσης !

lp

Παράθεση από: che στις 20 Σεπ 2014, 11:17:02 ΠΜ
Το σχόλιο σου αφορά το μέλλον της πληροφορικής όπως το ορίζεις εσύ συνάδελφε . αν αισθάνεσαι λίγο χημικός σήμερα, ψάξτο !
και για μένα άτοπο είναι επίσης !
Παράθεση από: che στις 20 Σεπ 2014, 11:17:02 ΠΜ
Το σχόλιο σου αφορά το μέλλον της πληροφορικής όπως το ορίζεις εσύ συνάδελφε . αν αισθάνεσαι λίγο χημικός σήμερα, ψάξτο !
και για μένα άτοπο είναι επίσης !
Οταν οι μισοι συναδελφοι του δημοσιου Λυκειου βρεθουν εκτος σχολειου τοτε να δουμε ποσο ατοπο ειναι. Μηπως δεν  σε βολευει η αποψη μου? Σου επιστρεφω την αποψη να ψαχτεις λιγο.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου


stpdt

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Σεπ 2014, 10:21:40 ΠΜ
Πάντως αν γίνει αυτό που γράφει η Καθημερινη θα έχουμε αποτύχει διότι θα αφαιρεθεί το 2ωρο μάθημα της τρίτης και θα μπει το πανελλαδικά εξετασζόμενο.  Ισως να είναι καλό για πολύ μικρά λύκεια (2 τμήματα) αλλά για τα μεγάλα θα είναι πολύ χειρότερα.
Συγκεντρωτικά σε λύκειο π.χ. με 5 τμήματα ανά τάξη θα έχουμε από 0 - 10 ώρες στην πρώτη, 5 ώρες στη δευτέρα και 6 ώρες στην τρίτη. Δηλαδή από 11 έως 21 ώρες το μέγιστο. Να σημειώσω ότι το εργαστήριο και το project δεν προσμετρώνται για οργανική θέση.
Αυτό για τη μεγαλύτερη πλειοψηφία των συναδέλφων μετά από την κατάργηση του 2ου στο εργαστήριο θα είναι το τέλος μας στη δευτεροβάθμια εκπση.
Τελικά ίσως και να αισθάνομια λίγο χημικός σήμερα...

Εγώ δεν αισθάνομαι χημικός, όμως θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο ότι σε καμιά περίπτωση το μάθημα των πανελληνίων δεν πρέπει να μειώσει τις ώρες πληροφορικής της γενικής παιδείας. Είναι πολύ βασικό να φτιαχτεί μια γενιά με ουσιαστικές γνώσεις πάνω στην επιστήμη μας. Μια γενιά που θα μπορεί να διαβάζει κώδικα, όπως σήμερα διαβάζει κείμενο.

Είναι πολύ σημαντικό, για τους πολίτες του μέλλοντος, να μπορούν να ελέγχουν και να διαβάζουν κώδικα, για να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνουν τα συστήματα που χρησιμοποιούν. Αλλιώς δεν αργεί η εποχή που οι πολίτες θα υποδουλωθούν στις μηχανές και σε αυτούς που τις κατασκευάζουν.

Μπορεί να θεωρηθεί σήμερα ενεργός πολίτης, κάποιος που δεν γνωρίζει ανάγνωση και γραφή; Το ίδιο θα ισχύει και στο μέλλον, για όποιον δεν είναι κοινωνός της επιστήμης μας. Η πληροφορική παιδεία είναι παιδεία της ελευθερίας και της δημοκρατίας, ενώ μια κοινωνία που δεν γνωρίζει την πληροφορική, είναι καταδικασμένη να υποδουλωθεί από αυτούς που την γνωρίζουν.

petrosp13

Μέσα από το πανελλαδικό μάθημα υψηλού επιπέδου, είναι στο χέρι μας να αναδείξουμε την επιστήμη μας σε πολύ βασικότερη από αυτό που θεωρείται σήμερα στην ελληνική εκπαίδευση
Η διάδοση της χρησιμότητας και των εφαρμογών της Πληροφορικής στην καθημερινή ζωή από τους σημερινούς μαθητές μας και αυριανούς πολίτες, θα δημιουργήσει αυτονόητα την ανάγκη σύγχρονου ψηφιακού αλφαβητισμού
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θεωρείτε ότι ένα κοινότυπο μάθημα Γενικής Παιδείας στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα θα μπορέσει να κάνει την διαφορά για την επιστήμη μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

Φωνάζουν και οι χημικοί για τη ...χημεία.
Ποια χημεία μωρε, για τα φροντιστηριάκια είναι όλα.
Και πιο συγκεκριμένα για την φροντιστηριακή πίτα.

Τι, θα δίνουν οι μαθητές πληροφορική για να μπουν στις πληροφορικές σχολές;
Όοοχι θα δίνουν χημεία, να χουμε την πίτα ακέραιη.

Η μόνη λύση τελικά για να δει άσπρη μέρα το σχολείο είναι να αποδεσμευθεί από τις πανελλαδικές και τους φροντιστηριάκηδες...