ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vtsakan

Προς τους διαχειριστές:
Ας μετακινηθούν οι συζητήσεις για το μάθημα "φάντασμα" σε ένα άλλο topic και εδώ ας μιλάμε για τις δράσεις και ενημερώσεις για το ΕΑΝ και ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ θα μπει το μάθημα ξανά στην Γ' Λυκείου.
Την Κυριακή η ΕΕΧ έχει συνέλευση, που μπορεί να αποφασίσει αυτά που εμείς δεν μπορέσαμε πέρυσι (απεργία, κινητοποιήσεις...). Εμείς έχουμε κάποια ενημέρωση για την ετοιμότητα της ΠΕΚΑΠ;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

P.Tsiotakis

Κρίμα... είναι φανερό ότι κορυφώνεται κάποιος σχεδιασμός το τελευταίο διάστημα. Και εδώ και στην "ανεπίσημη λίστα" και στα μέσα με τα δελτία τύπου και την παρουσία στα social media. Από σεβασμό σε πρόσωπα και στη συγκυρία, δεν πρόκειται να αναφέρω κάτι άλλο, αλλά όποιος θέλει μπορεί να καταλάβει με λίγη προσπάθεια.

Θλίβομαι βαθιά για αυτά που βλέπω, εδώ και χρόνια η ίδια ιστορία και δεν πρόκειται να αλλάξει, γιατί δε θέλουμε να αλλάξει. Καλή συνέχεια ....

ΥΓ: να ξέρετε ότι και οι άλλοι μεγάλοι επιστήμονες διαβάζουν τις συζητήσεις εδώ, και σίγουρα κρατάνε την κοιλιά τους από τα γέλια

ολγα

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 19 Σεπ 2014, 06:13:54 ΜΜ
Θλίβομαι βαθιά για αυτά που βλέπω, εδώ και χρόνια η ίδια ιστορία και δεν πρόκειται να αλλάξει, γιατί δε θέλουμε να αλλάξει. Καλή συνέχεια
Συμφωνώ. Δυστυχώς για τα δεινά μας δε μας φταίνε ούτε οι χημικοί ούτε οι μαθηματικοί.
Απορώ! Τόση βιασύνη για το περιεχόμενο του μαθήματος της Γ'; Αυτή την ώρα;
Μήπως να το ξανασκεφτούν κάποιοι; Η σιωπή καμιά φορά είναι καλύτερη από απρόσεχτα κείμενα που μπορούν να μας βλάψουν.

stpdt

#1653

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 07 Ιουν 2004, 02:07:57 ΜΜ
   Την Τρίτη 11 Μαΐου, στην ημερίδα της Δ/νσης Δ/βάθμιας Α΄ Αθηνών, άνοιξε κάπως η συζήτηση για τη συνέχιση ή μη του μαθήματος ΑΕΠΠ. Εκεί βρέθηκε και ο κ. Αγγελής, ο Πάρεδρος Πληροφορικής του ΠΙ, όπου ανέφερε ότι θέλει το ΠΙ, δηλαδή αυτός, ένα μάθημα Πληροφορικής γενικής Παιδείας στο Λύκειο (Α και Β Λυκείου). Με το σκεπτικό αυτό, λοιπόν, το μάθημα ΑΕΠΠ έμενε στο κενό.
  Ωστόσο, ήδη είχε πραγματοποιηθεί η συνάντηση της ΕΠΥ με τον Πάρεδρο και του είχαν τεθεί οι απόψεις ΕΠΥ και ΠΕΚΑΠ (των επίσημων οργάνων της Πληροφορικής). Τα δύο αυτά γεγονότα κυκλοφόρησαν τις εβδομάδες που πέρασαν και έτσι, το Σάββατο 29 Μαΐου σε μία προσπάθεια ανάδειξης του μαθήματος ΑΕΠΠ, Ο κόσμος του Επενδυτή έγραψε σε μισή σελίδα ένα άρθρο με τίτλο: "Ζητούν ρόλο για την Πληροφορική", με υπότιτλο "Οι καθηγητές του μαθήματος διεκδικούν να περιληφθεί στα έξι εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ Λυκείου". Η πρόταση νομίζω ότι σε όλους γνωστή: για μισή ΑΕΠΠ και μισή Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων.
  Την Παρασκευή 4/6 που μας πέρασε η Καθημερινή με πρωτοσέλιδο άρθρο ανέφερε ότι η ΑΕΠΠ μένει στα έξι εξεταζόμενα μαθήματα μέχρι το 2005 - 2006.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100034_04/06/2004_105801
άρα για δύο χρόνια ακόμα και στη συνέχεια θα ανοίξει λέει η συζήτηση για τις κατευθύνσεις και τα σχετικά. Εκεί αρχίζει το πανηγύρι. Θα είναι η ΑΕΠΠ στην κατεύθυνση «Φυσικών και Tεχνολογικών Σπουδών» ή όχι και θα έχουμε απλώς ένα μάθημα γενικής παιδείας όπως πρότεινε ο κ. Αγγελής.
  Η συνέχεια ήρθε την επόμενη ακριβώς ημέρα Σάββατο 5/6 με δύο άρθρα στην Καθημερινή και στην Ημερησία (με τα DVD, τους οδηγούς εκδρομών και την εφημερίδα), όπου στην μεν πρώτη γράφτηκε το ακόλουθο μικρό άρθρο:

ΣYNEΔPIO XHMIKΩN
«Aναβάθμιση του μαθήματος»
Tη διαβεβαίωση ότι θα αναβαθμιστεί το μάθημα της Xημείας στο εκπαιδευτικό σύστημα έδωσε χθες ο υφυπουργός Παιδείας Γεώργιος Kαλός, μιλώντας στο συνέδριο με τίτλο «H χημεία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση - μια επιστήμη υπό περιορισμό», που οργάνωσε η Eνωση Eλλήνων Xημικών. Oπως ανέφερε στην «K» ο πρόεδρος της Eνωσης, κ. Mιχάλης Xάλαρης, οι εισακτέοι σε 180 τμήματα AEI και TEI πρέπει να έχουν καλές γνώσεις Xημείας. Oμως, σήμερα μπορούν να εισαχθούν στα τμήματα αυτά υποψήφιοι που έχουν εξεταστεί 5 φορές στα Mαθηματικά, 4 φορές στη Φυσική, από 2 σε Iστορία και Γλώσσα αλλά καμία στη Xημεία.[/i]

ενώ στη δεύτερη οι εκπληκτικές σχέσεις που μπορεί να έχει μία επαγγελματική – εκπαιδευτική ένωση με τους δημοσιογράφους έδωσε μία ολόκληρη σελίδα για να γράψουν οι ίδιοι οι χημικοί τις απόψεις τους.
  Όλες αυτές τις ημέρες είχα κρατήσει μια στάση αναμονής, περιμένοντας να μάθω πληροφορίες για τα θέματα κάποιων μαθημάτων (Βιολογία, Χημεία, ΑΕΠΠ) για ευνόητους λόγους. Την ημέρα που εξετάστηκε η ΑΕΠΠ, εξετάστηκε και η Βιολογία με εύκολα κατά τους φίλους μου και συναδέλφους Βιολόγους. Η Χημεία το Σάββατο που μας πέρασε ήταν επίσης εύκολη (δεν μπορώ να την κρίνω επιστημονικά, αφού δεν έχω ασχοληθεί ξανά μαζί της μετά τις Πανελλήνιες που έδωσα. Δεν ανήκω στα 180 τμήματα που χρειάζονται Χημεία).
  Ας πάμε τώρα στην ουσία. Φαίνεται ότι ο καθένας καίγεται από τη μεριά του για το πόσο αναβαθμισμένος θα είναι ο ρόλος του στο σχολείο, αλλά και στην παραπαιδεία. Βέβαια το δεύτερο έχει μάλλον το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αφού αν στο πρώτο είσαι χαλαρός και στο δεύτερο δυνατός βγάζεις και χρήμα. Οι χημικοί έχασαν την αίγλη τους όλα αυτά τα χρόνια που είχαν δύο δέσμες με Χημεία, ενώ τώρα έχουν μόνο μία κατεύθυνση και θέλουν να εμπλέκονται και στις δύο. Εμείς, από τη μεριά μας, νέοι, άπειροι στην πιάτσα της παραπαιδείας, αλλά με πολλά πτυχία, γνώσεις τεχνολογιών, ξένων γλωσσών, έχουμε μπει στην εκπαίδευση με όρεξη για δουλειά, για να προσφέρουμε το καινούργιο και συνεχώς μας κτυπούν για να μην πω μας φοβούνται. Ποιος άλλος κλάδος έχει τόσα μεταπτυχιακά, ξέρει ξένες γλώσσες και γνωρίζει να χειρίζεται σύγχρονες τεχνολογίες; ΚΑΝΕΝΑΣ !!!
  Συνάδελφοι, υπάρχουν προβλήματα που είναι ανοιχτά. Αναζητάμε όλοι τον τρόπο που θα γίνει το βήμα για το καλό μας. Ένα μάθημα γενικής παιδείας ενδοσχολικά εξεταζόμενο, μας κάνει κατάλληλους για να δουλεύουμε αποκλειστικά τα μηχανάκια και να γράφουμε και να εκτυπώνουμε κείμενα και καταστάσεις. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μας. Επιμορφώσαμε χιλιάδες συναδέλφους και μάλιστα τους δείξαμε ότι μπορούμε να δουλέψουμε και να προσφέρουμε. Τι προσφέρουν οι άλλες εκπαιδευτικές κοινότητες μέσα στο σχολείο; Είναι καιρός πλέον να απαιτήσουμε και από τους επιμορφώμενους να αναλάβουν δουλειές στον Η/Υ μέσα στο σχολείο. Επιμορφώθηκαν και αγόρασαν υπολογιστή με τα λεφτά της ΕΕ, καιρός να τον χρησιμοποιήσουν παραγωγικά.
  Ας ελπίσουμε για το καλύτερο και ας τα βροντοφωνάζουμε αυτά όπου βρεθούμε. Πρέπει να ξέρει η κοινωνία ποιος είναι ο ρόλος μας στο σχολείο. Πρέπει να ξέρει η κοινωνία ότι έχει αξία η ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης στα παιδιά. Πρέπει να ξέρει η κοινωνία ότι η λογική διδάσκεται μόνο στο μάθημα ΑΕΠΠ. Πρέπει να γνωρίζει η κοινωνία ότι οι αποφάσεις όλων λαμβάνονται με ένα διάγραμμα ροής, που τα παιδιά το μαθαίνουν στην Τρίτη Λυκείου χάρη σε νέους ανθρώπους με όρεξη και μεράκι για τη δουλειά του εκπαιδευτικού.
  Πιστεύω ότι η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ γνωρίζει κάποια πράγματα. Ας τους τα πούμε και εμείς όπως μπορούμε. Ο κ. Καλός είναι και με γνώσεις Τηλεπληροφορικής από την Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών.
  Αναμένουμε...

 
Σπύρος Δουκάκης
http://users.ntua.gr/sdoukakis/

Λες και γράφτηκε σήμερα, έχουν περάσει όμως 10 χρόνια!


gkatsion

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 19 Σεπ 2014, 06:13:54 ΜΜ
Κρίμα... είναι φανερό ότι κορυφώνεται κάποιος σχεδιασμός το τελευταίο διάστημα. Και εδώ και στην "ανεπίσημη λίστα" και στα μέσα με τα δελτία τύπου και την παρουσία στα social media. Από σεβασμό σε πρόσωπα και στη συγκυρία, δεν πρόκειται να αναφέρω κάτι άλλο, αλλά όποιος θέλει μπορεί να καταλάβει με λίγη προσπάθεια.

Θλίβομαι βαθιά για αυτά που βλέπω, εδώ και χρόνια η ίδια ιστορία και δεν πρόκειται να αλλάξει, γιατί δε θέλουμε να αλλάξει. Καλή συνέχεια ....

ΥΓ: να ξέρετε ότι και οι άλλοι μεγάλοι επιστήμονες διαβάζουν τις συζητήσεις εδώ, και σίγουρα κρατάνε την κοιλιά τους από τα γέλια

Συμφωνώ απόλυτα...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αγαπητοί συνάδελφοι δεν πρέπει να επαναπαυτούμε καθόλου και μην έχουμε τίποτα ακόμα δεδομένο.

Μην ξεχνάτε αυτό που έγινε με την Πληροφορική Γυμνασίου, ενώ ανακοινώθηκε το ωρολόγιο πρόγραμμα του Νέου Γυμνασίου με 2 ώρες Πληροφορική ανά τάξη, μέσα σε λίγες ημέρες ήρθαν τα πάνω κάτω και απο 2 ώρες έγινε πάλι 1 ώρα.

Οπότε πρέπει να συνεχιστούν οι πίεσες μας, ακόμα και μετά τη θετική ή αρνητική εξέλιξη της Δευτέρας.

Διαβάστε και την ανακοίνωση της ΠΑΣΚ Χημικών .

thrace

Παράθεση από: vtsakan στις 19 Σεπ 2014, 11:32:03 ΜΜ
Άρχισαν τα όργανα.
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/pask-xhmikvn-enantion-a-loberdoy-kai-synergatvn-toy-gia-thn-epanafora-ths-plhroforikhs-stis-panelladikes
Εμάς μας εκπροσωπεί κάποιος; Αντιδρά κανένας απέναντι σ' αυτή την αλητεία; Δεν το  βλέπεται ότι οι νταβατζήδες της εκπαίδευσης αποθρασύνονται μέρα με τη μέρα περισσότερο; Γιατί δεν αντιδρούμε ανάλογα; Γιατί δεν υπερασπιζόμαστε την επιστήμη και τη δουλειά μας;

petrosp13

Είναι σχεδόν απίστευτο το ότι ο Λοβέρδος μιλά για σχολές Πληροφορικής και έχουν ξεσηκωθεί και γι'αυτό ακόμα
Θεωρούν ως λύση το να εισαχθεί η Πληροφορική σαν 5ο μάθημα μόνο για τις σχολές Πληροφορικής, αφού δώσουν οι υποψήφιοι τους και την 6ωρη Χημεία!!!

Μιλάμε για απίστευτα πράγματα

Και το νέο επιχείρημα είναι ότι η τροπολογία είναι ρουσφέτι κάποιου "αυλικού" του υπουργού
Η εισαγωγή ενός μαθήματος Πληροφορικής το 2014 είναι ρουσφέτι κυρίες και κύριοι εκπαιδευτικοί της χώρας

Οι πόρτες του Υπουργού είναι κλειστές λένε

Να μιλήσει με σας για τι κύριοι;;;;;
Για το πώς θα εισαχθεί η Πληροφορική στις Πανελλαδικές;

Ο Λοβέρδος προφανώς δεν είναι Κεδίκογλου...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Πέτρο τι ανακοίνωση είναι αυτη;

petrosp13

Περσινή, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου
Αλαζονική, για να τους συγχαρεί το ποίμνιο τους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Έχεις link ή τουλάχιστον ημερομηνία κτλ;;

nektar

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 19 Σεπ 2014, 05:40:35 ΜΜ
Πρακτικά, η 1η παράγραφος του μηνύματός σου ενισχύει τους φόβους που ανέφερα στην 1η παράγραφο του δικού μου μηνύματος. Εύχομαι να διαψευσθώ!

Κάνεις λάθος αλλά δεν είναι εδώ ο χώρος να σε πείσω για το αντίθετο.
Όπως πολύ σωστά επισημαίνουν όλοι εδώ ο σκοπός είναι κοινός και αφορά την καθιέρωση της Πληροφορικής Παιδείας ως ισότιμης με τη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και τις Κοινωνικές Επιστήμες τόσο στο θέμα του εξεταζόμενου μαθήματος (που συζητείται εδώ) όσο και γενικότερα.
Επειδή, λοιπόν, η καχυποψία ορισμένων προκαλεί μια επικίνδυνη ενδοσκόπηση με αφορμή την παρουσία μου, θα επιστρέψω στο ρόλο του ακροατή γιατί το ζητούμενο δεν είναι να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας αλλά να επιτευχθεί ο κοινός στόχος.
Εύχομαι την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να συνομιλήσουμε να είναι ευνοϊκότερες οι συνθήκες.

Καλή δύναμη σε όλες και όλους στον κοινό αγώνα.
Νεκτάριος Μουμουτζής

petrosp13

Η σύζυγος του κυρίου είναι χημικός και βγάζει τέτοιο (2ο) εμετικό δημοσίευμα;

http://www.kathimerini.gr/784658/article/epikairothta/ellada/kai-metarry8mish-loverdoy

Και το χειρότερο που αναφέρει είναι ότι το σπάσιμο του πεδίου δεν θα επιτρέπει σε κάποιον υποψήφιο ιατρικής να επιλέγει σχολές Πληροφορικής. Ο άνθρωπος είναι ΗΛΙΘΙΟΣ; Εκπαιδευτικός συντάκτης είναι αυτός;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

thana$i$

Αγαπητοί συνάδερφοι,
Ελπίζω το ΣΚ αυτό να περάσει γρήγορα και η Δευτέρα να μας φέρει καλά νέα.
Το άρθρο του κυρίου στην Καθημερινή δείχνει άγνοια περί του νέου συστήματος, την οποία εύκολα μπορούμε να αναδείξουμε χωρίς ad hominem επιχειρήματα, αν και ίσως να μην χρειάζεται για λόγος ουσίας, αλλά για λόγους εντυπώσεων. Πχ Ο κύριος αυτός γράφει για την Ιατρική και τους Μηχ Η/Υ σαν να πρόκειται αν συμπεριληφθούν στο ίδιο πεδίο, και αγνοεί ότι αυτό βρίσκεται εξ΄ αρχής στον πυρήνα του Νομοσχεδίου. Ακολουθούν μια σειρά λογικών αλμάτων και παράθεσης αριθμών περί των σχολών που είναι αυθαίρετες και αρκούντως γελοίες. Φυσικά από μια τέτοιου επιπέδου παραπληροφόρηση δεν θα μπορούσε να λείπει η λέξη «συντεχνία».
Αν πάντως οι πληροφορίες του είναι έγκυρες, και από την απεγνωσμένη έκκληση να κλείσει το Γενικό Χημείο του Κράτους που διάβασα στο esos  :D , περιμένω την Δευτέρα με αισιοδοξία, σημειώνοντας ότι και πάλι τίποτα δεν θα τελειώσει.