ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

Παράθεση από: vistrian στις 18 Σεπ 2014, 03:43:34 ΜΜ
Τροπολογία για την Πληροφορική-Ξεσηκώνονται οι Χημικοί καθηγητές  :D

Η Διοικούσα Επιτροπή (ΔΕ) της Ένωσης Ελλήνων Χημικών συγκαλεί Έκτακτη Σύνοδο τη Συνέλευσης των Αντιπροσώπων, την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 8 του Νόμου 1804/88 με απόφαση της ΔΕ της 17ης Σεπτεμβρίου 2014 με μοναδικό θέμα της Ημερήσιας Διάταξης:
«Εξελίξεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καθορισμός της στάσης του κλάδου».


http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/tropologia-gia-thn-plhroforikh-jeshkvnontai-oi-xhmikoi-kauhghtes

Αρχισαν τα όργανα. Ελπίζω να μην κάνει πίσω ο Λοβέρδος από τις πιέσεις που θα ασκήσουν οι αλχημιστές. Χάρις στον ευεργέτη τους τον Αρβανιτόπουλο φέτος είμαι σε 3 σχολεία με σύνολο ωρών 14. Μου λείπουν άλλες 7. Και δεν είμαι ο μόνος. Που είναι η συναδελφικότητα των πανεπιστημόνων; Ακόμα και η ΕΜΕ ζητά Μαθηματικά παντού. Μόνο στην τουαλέτα δεν ζήτησαν να λύνουμε μια δευτεροβάθμια εξίσωση πριν μπούμε.

stpdt

Παράθεση από: pthomop στις 18 Σεπ 2014, 04:04:36 ΜΜ
Αρχισαν τα όργανα. Ελπίζω να μην κάνει πίσω ο Λοβέρδος από τις πιέσεις που θα ασκήσουν οι αλχημιστές. Χάρις στον ευεργέτη τους τον Αρβανιτόπουλο φέτος είμαι σε 3 σχολεία με σύνολο ωρών 14. Μου λείπουν άλλες 7. Και δεν είμαι ο μόνος. Που είναι η συναδελφικότητα των πανεπιστημόνων; Ακόμα και η ΕΜΕ ζητά Μαθηματικά παντού. Μόνο στην τουαλέτα δεν ζήτησαν να λύνουμε μια δευτεροβάθμια εξίσωση πριν μπούμε.

Θεωρώ ότι είναι λάθος η επίθεσή μας μόνο στους χημικούς.
Θα έπρεπε αυτό το "Χημεία Ή Πληροφορική" να το κάνουμε και "Μαθηματικά Ή Πληροφορική".

Μιας και η πληροφορική είναι τα μαθηματικά του μέλλοντος, τα εφαρμοσμένα μαθηματικά.
Ενώ από την άλλη, πολλά από τα μαθηματικά που διδάσκονται τα παιδιά, ενώ ήταν πολύ χρήσιμα στο παρελθόν, σήμερα αποτελούν μια εξειδικευμένη ή και ξεπερασμένη μέθοδο για να επιλυθούν διάφορα προβλήματα. Προβλήματα τα οποία αλγοριθμικά και με χρήση υπολογιστή λύνονται σχεδόν παντού στην εποχή μας. 

Γιατί λοιπόν να μην έχουμε εφαρμοσμένα μαθηματικά (δηλαδή πληροφορική), σε κατάλληλες σχολές;

seibei

Παράθεση από: vistrian στις 18 Σεπ 2014, 03:43:34 ΜΜ
Τροπολογία για την Πληροφορική-Ξεσηκώνονται οι Χημικοί καθηγητές  :D

Η Διοικούσα Επιτροπή (ΔΕ) της Ένωσης Ελλήνων Χημικών συγκαλεί Έκτακτη Σύνοδο τη Συνέλευσης των Αντιπροσώπων, την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 8 του Νόμου 1804/88 με απόφαση της ΔΕ της 17ης Σεπτεμβρίου 2014 με μοναδικό θέμα της Ημερήσιας Διάταξης:
«Εξελίξεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Καθορισμός της στάσης του κλάδου».


http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/tropologia-gia-thn-plhroforikh-jeshkvnontai-oi-xhmikoi-kauhghtes
Άρα η ΕΕΧ ξέρει την υλοποίηση και προφανώς δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένη :):):)

Προτείνω να μαζευτούμε και εμείς απέξω με συνθήματα : "ΕΕΧ γερά, πέταξέ τους έξω, αλλη μια φορά", "Είναι ο αγώνας μας δίκαιος πολύ, όχι στις πανελλήνιες Πληροφορική" κτλ...

Σπύρος Δουκάκης

Καλό!!! ;D ;D

Ας περιμένουμε την "αλχημεία με το Νέο Λύκειο" όπως λέει και ο φίλος ο Παναγιώτης και μετά είναι δυνατό να:

Απόδοτε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.

Αλήθεια μπορούν να έχουν άποψη όλοι οι ΠΕ19-20 για το νέο μάθημα;

Παράθεση από: nektar στις 18 Σεπ 2014, 12:00:24 ΜΜ
Ενόσω λοιπόν συνεχίζεται η άσκηση πίεσης από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (ετοιμάζουμε και σχετικό κείμενο) και άλλες ενώσεις θα ήθελα να θέσω...

Νεκτάριος Μουμουτζής
Αντιπρόεδρος ΔΣ ΕΠΕ

thana$i$

Θα είναι πολύ μακρύ Σ/Κ, αυτό είναι βέβαιο.
Αν και είναι αρκετά πρώιμη συζήτηση για το αν θα ονομάσουμε Γιάννη το νεογέννητο, νομίζω ότι η τάση στα MOOCs που βλέπω είναι η χρήση της Python ως πρώτης γλώσσας προγραμματισμού. Θεωρώ όμως και την Ψευδογλώσσα κατάλληλη για παιδαγωγικούς σκοπούς, και τις υλοποιήσεις της από τα μέλη του Στεκιού (Στάθη, Άλκη και συγχωρήστε με αν ξεχνάω κάποιον) επαρκείς.
Το πλεονέκτημα βέβαια της Python είναι οι έτοιμες βιβλιοθήκες που σου επιτρέπουν να εμβαθύνεις, αλλά και η δυνατότητα να διδάξεις αντικειμενοστραφή προγραμματισμό
Ως γνωστόν τέτοιες συζητήσεις μπορούμε να κάνουμε χωρίς τέλος, και αν ρωτήσεις 10 κομπιουτεράδες θα πάρεις 11 γνώμες.
Ελπίζω την Δευτέρα να κλείσουμε αυτό το thread και ο εφιάλτης που ξεκίνησε πέρυσι το καλοκαίρι να τελειώσει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.

Τα νύχια τελειώνουν, έχω αρχίσει και ροκανίζω τα δάκτυλα.  :)

Gnirut

"ο εφιάλτης που ξεκίνησε πέρυσι το καλοκαίρι να τελειώσει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο"

Εαν υποθέσουμε ότι θα υλοποιηθεί το αίτημα μας τώρα δεν σημαίνει τίποτα μακροπρόθεσμα.

Μεθαύριο μπορεί να έρθει άλλη ηγεσία στο υπουργείο η οποία να μην βλεπει θετικά τον κλάδο μας και να εκπαραθυρωθούμε και πάλι.

Ο εφιάλτης θα τελειώσει εαν είμαστε ενωμένοι σαν κλάδος ΠΕ19-20 και όταν αποκτήσουμε "κύρος" ως κλάδος ανάμεσα σε όλους τους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων. Προς το παρόν θεωρούμαστε παρείσακτοι από τις "πατρογονικού δικαιώματος" ειδικότητες οπότε θα είμαστε εσαεί στο "κυνήγι"...

fof

Παράθεση από: Gnirut στις 18 Σεπ 2014, 01:17:45 ΜΜ
Όταν επισημοποιηθεί η απόφαση της επανεισόδου της πληροφορικής στις πανελλαδικές, τότε τα αρμόδια όργανα (παιδαγωγικό ινστιτούτο, υπουργείο παιδείας κλπ.), μαζί με τους εκπροσωπους των εκπαιδευτικών (ΠΕΚΑΠ), τους σχολικούς συμβούλους πληροφορικής και την εκπαιδευτική κοινότητα των καθηγητών πληροφορικής θα ανοίξουν την συζήτηση για την μορφή και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν στο μάθημα.

Σε αυτή τη συζήτηση θα μπορούν φυσικά τότε να συνδράμουν και όλες οι επαγγελματικές ενώσεις που έχουν σχέση με την πληροφορική (ΕΠΥ, ΕΠΕ κ.α.).

Συμφωνώ με αυτή την άποψη!

vtsakan

Συναδερφοι,  κάποιες παρατηρήσεις.
1. Η συζήτηση για την ύλη του μαθήματος ειναι συνάρτηση των ωρων/ εβδομάδα που θα έχει το μάθημα μας.
2. Ελπίζω τα αντανακλαστικα της ένωσης μας να ειναι γρήγορα. Η μορφή που θα μπει το μαθημα ( νεο πεδίο,  5ο μάθημα, επιλογής σε μορφή αγγλικών ή σχεδίου) έχει να κάνει με την βιωσημοτητα και την εξέλιξη του μαθήματος.  Έχουμε προτείνει άραγε στο υπουργείο την θέση μας; Εαν ναι,  ποια ειναι αυτή;  Εαν όχι,  τι περιμένουμε.;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

dimosios

Οι ΠΕ19-20 μπορούν να έχουν.
Εσύ δε μπορείς γιατί είσαι ΠΕ03.

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 18 Σεπ 2014, 04:51:27 ΜΜ
Αλήθεια μπορούν να έχουν άποψη όλοι οι ΠΕ19-20 για το νέο μάθημα;

Σπύρος Δουκάκης

Πράγματι συνάδελφε είμαι ΠΕ03 και ΠΕ20...
Θα μου επιτρέψεις να ψηφίσω;

Παράθεση από: dimosios στις 18 Σεπ 2014, 07:31:48 ΜΜ
Οι ΠΕ19-20 μπορούν να έχουν.
Εσύ δε μπορείς γιατί είσαι ΠΕ03.


petrosp13

Το θέμα είναι άλλο
Κάποιοι παίζουμε την εργασιακή μας επιβίωση με την απόφαση της Δευτέρας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Χαχαχα ειναι ΠΕ03 και συνσυγγραφέας του σχολικού βιβλίου "επιστήμη υπολογιστων" της Β Λυκειου ...

Θεωρώ οτι απαντήθηκε και η ερώτησή μου περί κοινότητας αλλά και πάρα πολλα άλλα

stpdt

#1617
Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 18 Σεπ 2014, 08:07:44 ΜΜ
Πράγματι συνάδελφε είμαι ΠΕ03 και ΠΕ20...
Θα μου επιτρέψεις να ψηφίσω;

Παράθεση από: nektar στις 18 Σεπ 2014, 03:30:09 ΜΜ
Δεν αρκεί νομίζουν να ψηφίσουν μόνο τα μέλη της δική μας κοινότητας.
Ακόμη καλύτερα θα ήταν να μπορούν να συμμετέχουν και άλλοι, οι μαθητές και οι γονείς και όποιοι άλλοι μπορούν να έχουν άποψη για το θέμα.


Νομίζω όλοι πρέπει να μπορούν να ψηφίζουν. Από εκεί και πέρα όμως, θα πρέπει ο καθένας να δηλώνει την ιδιότητά του, έτσι ώστε τα αποτελέσματα να μπορούν να φιλτράρονται ανάλογα.

Έτσι, με κατάλληλο φιτλράρισμα των αποτελεσμάτων των ψηφοφοριών, να ξέρουμε τι προτείνουν όλοι μαζί, τι προτείνουν μόνο οι ΠΕ19, τι μόνο οι ΠΕ20, τι οι ΠΕ20 και ΠΕ19 μαζί, τι οι ΠΕ03, τι οι ΠΕ01 , τι οι γονείς, τι οι μαθητές, τι οι συγγραφείς βιβλίων κλπ κλπ.

Το ιδανικό φυσικά είναι να συμφωνούμε όλοι σε κάτι.

Αν όμως οι "ειδικοί" δεν συμφωνούν τελικά με τους υπόλοιπους, τότε νομίζω πρέπει να υπάρχει διάλογος. Διάλογος όχι σε άσχετο μέρος, αλλά ακριβώς δίπλα από την ψηφοφορία που αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Έτσι ώστε να πειστούν οι υπόλοιποι για τον λόγο που οι ειδικοί προτείνουν κάτι.

Σε κάθε περίπτωση σκοπός των ειδικών είναι να πείθουν την πλειοψηφία, όχι να επιβάλλονται σε αυτή. Αυτό επιβάλει το δημοκρατικό ήθος.

Γιατί στην τελική, το ποιός είναι και ποιός δεν είναι ειδικός, ειδικά στην επιστήμη μας, σηκώνει πολλή συζήτηση.

petrosp13

Δηλαδή αυτά τα σχόλια εξυπηρετούν τι ακριβώς;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

Παράθεση από: petrosp13 στις 18 Σεπ 2014, 08:54:40 ΜΜ
Δηλαδή αυτά τα σχόλια εξυπηρετούν τι ακριβώς;

Με δεδομένο ότι η πληροφορική θα μπει στις πανελλήνιες, ξεκινάει μια συζήτηση για το πως πρέπει να είναι το μάθημα.