ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

veni

Το σκεπτικό είναι ένα και μοναδικό.

Να βγεί η χρονιά και βλέπουμε μετά (όπως λέμε μεγαλόπνοος σχεδιασμός)...
Μάλλον τα κουκιά δεν τους βγαίνουν εκεί όπου οι αποχωρήσεις - συνταξιοδοτήσεις ήταν πολλές.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; (Άσε που θα μας πουν για το μοντέλο της Δανίας και άλλων χωρών όπου αυτός είναι ο κανόνας)
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Gnirut

Α. Θετική η κίνηση της β' ανάθεσης από τον υπουργό θα λύσει πολλά προβλήματα συμπλήρωσης ωραρίου για αρκετούς εκπαιδευτικούς (όχι μόνον ΠΕ19-20), εαν εφαρμοστεί τελικά.

Β. Για να αυξηθούν κάποτε οι ώρες μας στο λύκειο (αλλά και στο γυμνάσιο) οι "ιθύνοντες" του κλάδου μας (δεν ξέρω με ακρίβεια ποιοι είναι αυτοί) θα πρέπει να πάνε στο υπουργείο με κάποιο έτοιμο σχέδιο ενός σοβαρού, λυκειακού επιπέδου, μαθήματος πληροφορικής, όπως θα πρέπει να έχουν έτοιμη και κάποια σύγχρονη βελτίωση της ΑΕΠΠ και των μαθημάτων μας στο γυμνάσιο.

Γ. Χωρίς "τετράδιο και στυλό" και εξετάσεις "στο χαρτί" δεν γίνεται ..."προκοπή". Για να παρθούν κάποια στιγμή στα "σοβαρά" τα μαθήματα μας στο γυμνάσιο και στο γενικό λύκειο θα πρέπει να πάψουν να θεωρούνται αποκλειστικώς εργαστηριακά. Δηλαδή να σοβαρέψουν και να αποκτήσουν θεωρητικό υπόβαθρο επιστήμης υπολογιστών. Εαν μείνουμε μόνον στο "εργαστήριο", με την εξέλιξη που υπάρχει στην ευκολία χρήσης των υπολογιστών σταδιακά θα σπρωχθούμε όλοι στα δημοτικά και εν συνεχεία στο νηπιαγωγεία...

pthomop

Ευχαριστη εξέλιξη. Κατι αναμενόμενο αφου συζητιόταν από πέρυσι.

ntzios kostas

Ο Στυλιος  εχει πάρει θετική στάση για το αεππ, απλά στην τελευταία του ομιλία δεν τοποθετήθηκε ξανά για το μάθημα, πράγμα που μας ενόχλησε. Μέχρι εκεί όμως. Μόνο θετικό μπορεί να είναι που βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Μην είμαστε καταστροφολογοι. Αν συναντηθούμε με τον άνθρωπο πιστεύω ότι θα είναι με το μέρος μας.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

stpdt

Παράθεση από: Gnirut στις 03 Σεπ 2014, 02:11:12 ΜΜ
Α. Θετική η κίνηση της β' ανάθεσης από τον υπουργό θα λύσει πολλά προβλήματα συμπλήρωσης ωραρίου για αρκετούς εκπαιδευτικούς (όχι μόνον ΠΕ19-20), εαν εφαρμοστεί τελικά.

Είναι μια απολύτως καταστροφική για το κλάδο μας εξέλιξη η Β ανάθεση στα μαθηματικά.
Σε καλώ σε συζήτηση εδώ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5870.0

vistrian

Επανεισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής στις Πανελλήνιες

Λοβέρδος – Σκέπτομαι επανεισαγωγή της Πληροφορικής στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

http://xenesglosses.eu/2014/09/loberdos-skeptomai-epaneisagogi-tis/
VR in Computing

pgrontas

Κατ' αρχήν θετική εξέλιξη:

Παραμένουν τα ερωτήματα:

1) Θα μπει μάθημα για τις σχολές πληροφορικής ή πεδίο;
2) Θα αφορά μόνο τις σχολές πληροφορικής ή θα περιέχει και άλλες πχ. μαθηματικό, ηλεκτρολόγους κτλ;


Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

seibei

Αν ήμουν ο Λοβέρδος θα έλεγα: "Ειδικά για το 2ο ΕΠΕ, επειδή οι 200+ σχολές του καλύπτουν ένα πολύ ευρύ πεδίο, τα μαθήματα θα είναι 5." Τέλος.
Η ύλη και το επίπεδο των θεμάτων, μαζί με τον αριθμό των εισακτέων ειναι αυτά που καθορίζουν την δυσκολία των εξετάσεων.
Όχι ο αριθμός των μαθημάτων, ήμαρτον.

Gnirut

"Εγώ αν ήμουν ο Λοβέρδος" (και επειδή έρχονται και εκλογές) θα είχα ήδη από χτες επανεισάγει την Πληροφορική στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, όπως και θα είχα σχεδόν διπλασιάσει τις ώρες της πληροφορικής και της τεχνολογίας σε όλη την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια.

Μετά θα πήγαινα στην εκλογική μου περιφέρεια και θα έλεγα:
"κοιτάχτε, μπορεί να είμαι λίγους μόνο μήνες στο υπουργείο αλλά επειδή πιστεύω πραγματικά στην "ανάπτυξη" αύξησα τις ώρες των σχετιζόμενων με την ανάπτυξη μαθημάτων δηλαδή της πληροφορικής και της τεχνολογίας σε αντίθεση με τους προκατόχους μου που επι της ουσίας εκπαραθύρωσαν από το σχολείο όλα τα μαθήματα που σχετιζόντουσαν με την πραγματική ανάπτυξη της χώρας μας"...

Προεκλογικά απλά λόγια, σταράτα και πρακτικά.
Ασχέτως με το τι αναμασιέται στα ΜΜΕ ο κόσμος έχει βαρεθεί "το αρχαίο πνεύμα το αθάνατο". Θέλει εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη.

Και εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη χωρίς πληροφορική σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν νοείται την σήμερον ημέραν, ό,τι αντίθετο και να ισχυρίζεται ο οποιοσδήποτε...

pthomop

Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη για εμας. Αρκεί να προλάβει να το κάνει πριν πέσουν από την κυβέρνηση.

Eri

Παράθεση από: Gnirut στις 04 Σεπ 2014, 05:25:32 ΜΜ
"Εγώ αν ήμουν ο Λοβέρδος" (και επειδή έρχονται και εκλογές) θα είχα ήδη από χτες επανεισάγει την Πληροφορική στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, όπως και θα είχα σχεδόν διπλασιάσει τις ώρες της πληροφορικής και της τεχνολογίας σε όλη την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια.

Μετά θα πήγαινα στην εκλογική μου περιφέρεια και θα έλεγα:
"κοιτάχτε, μπορεί να είμαι λίγους μόνο μήνες στο υπουργείο αλλά επειδή πιστεύω πραγματικά στην "ανάπτυξη" αύξησα τις ώρες των σχετιζόμενων με την ανάπτυξη μαθημάτων δηλαδή της πληροφορικής και της τεχνολογίας σε αντίθεση με τους προκατόχους μου που επι της ουσίας εκπαραθύρωσαν από το σχολείο όλα τα μαθήματα που σχετιζόντουσαν με την πραγματική ανάπτυξη της χώρας μας"...

Προεκλογικά απλά λόγια, σταράτα και πρακτικά.
Ασχέτως με το τι αναμασιέται στα ΜΜΕ ο κόσμος έχει βαρεθεί "το αρχαίο πνεύμα το αθάνατο". Θέλει εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη.

Και εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη χωρίς πληροφορική σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν νοείται την σήμερον ημέραν, ό,τι αντίθετο και να ισχυρίζεται ο οποιοσδήποτε...
Παράθεση από: seibei στις 04 Σεπ 2014, 04:52:32 ΜΜ
Αν ήμουν ο Λοβέρδος θα έλεγα: "Ειδικά για το 2ο ΕΠΕ, επειδή οι 200+ σχολές του καλύπτουν ένα πολύ ευρύ πεδίο, τα μαθήματα θα είναι 5." Τέλος.
Η ύλη και το επίπεδο των θεμάτων, μαζί με τον αριθμό των εισακτέων ειναι αυτά που καθορίζουν την δυσκολία των εξετάσεων.
Όχι ο αριθμός των μαθημάτων, ήμαρτον.
Φοβαμαι οτι αυτο θα γινει 'βαφτιζοντας' εκεινο το 2ωρο γενικης που εχουμε στη γ λυκειου ως ειδικο μαθημα πανελληνιως εξεταζομενο, για ορισμενες σχολες της 2ης ΕΠΕ...
Και ετσι δε συγκρουεται με κανεναν (και εμας ικανοποιει στο αιτημα για πανελληνιων μαθημα, και οι χημικοι δε θιγονται στο ελαχιστο) οπως κανει με ολους ως τωρα!
Μακαρι να μην επιβεβαιωθουν βεβαια τα οσα γραφω αλλα πολυ το αργει και το φοβαμαι...

vistrian

Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές , ανακοίνωσε ο υπ. Παιδείας

Η μόνη αλλαγή που θα κάνουμε στο Λύκειο   είναι η αναβάθμιση της Πληροφορικής, την οποία θα προσθέσουμε για αυτούς που δίνουν τις σχετικές εξετάσεις ως εξεταζόμενο μάθημα. Και θα το κάνουμε τώρα, για να προλάβουμε την επόμενη εξεταστική περίοδο.
Την παραπάνω ανακοίνωση έκανε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, επιβεβαιώνοντας πλήρως το σχετικό ρεπορτάζ του esos (Διαβάστε εδώ)
«Δεν πρόκειται να πειράξουμε τους νόμους για τα πανεπιστήμια και για το «Νέο Λύκειο», γιατί δεν θέλουμε να επαναλάβουμε την πρακτική ότι κάθε Υπουργός αλλάζει αυτά που έκανε ο προηγούμενος», πρόσθεσε ο υπουργός Παιδείας .

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-plhroforikh-stis-panelladikes-anakoinvse-o-yp-paideias
VR in Computing

petrosp13

Όταν θα ψηφιστεί επιτέλους, θα είναι μια πολύ μεγάλη νίκη για όλους εμάς...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Θα είναι όμως εξτρά μάθημα για όσους θέλουν να πάνε σχολές πληροφορικής όπως ήταν μέχρι τώρα το ΑΟΘ για τις οικονομικές; Η θα υπάρχει πεδίο με σχολές με πληροφορική και χωρίς χημεία; Και αν ισχύει το δεύτερο θα είναι μόνο πληροφορικής οι σχολές; ή και τα μαθηματικά και οι πολυτεχνικές;;

Έτσι όπως διάβασα την ανακοίνωση του Λοβερδου στο facebook κατάλαβα το πρώτο ( εξτρά μάθημα)... αλλά μετά σκέφτηκα ότι δεν είναι δυνατό να διδάσκονται ένα επιπλέον μάθημα οι μαθητές στο σχολείο γιατί δε βγαίνουν οι ώρες. Παλιά το ΑΟΘ το έκαναν σαν επιλογής όταν οι υπόλοιποι μαθητές έκαναν τα άλλα μαθήματα επιλογής. Με το νέο λύκειο δεν υπάρχουν επιλογές στη Γ.

Μετά όμως σκέφτηκα ότι μπορεί να το λύσουν απλά βάζοντας οποίους μαθητές θέλουν να περάσουν σε τμήματα πληροφορικής να δίνουν έξτρα στις πανελλήνιες το 2ωρο μάθημα ( Εισαγωγη στην Επιστημη των Η/Υ) που ήδη υπάρχει σαν γενικής παιδείας στη Γ του Νέου Λυκείου!!!!.....

Με αυτό τον τρόπο δε του κοστίζει ούτε μια ώρα παραπάνω!! Τι λέτε;;

Eri

Το πιο ευκολο και αναιμακτο ειναι το γενικης 2ωρο να το παρακολουθουν ολοι (οπως ισχυει και τωρα δηλαδη)και ορισμενοι, οσοι δινουν στη 2η ΕΠΕ κ θελουν και τις σχολες πληροφορικης που εμπεριεχει η 2η ΕΠΕ, να το δινουν και αυτο πανελληνιως ως 5ο μαθημα.
Προσωπικη εκτιμηση παραθετω που ξαναλεω, ελπιζω να μην ισχυσει στο τελος και αντ'αυτου να χουμε δικη μας ΕΠΕ ή ακομη καλυτερα την λυση του Παναγιωτη Τσιωτακη που περιγραφετε στις παραπανω σελιδες. Μακαρι...
Παντως το αλλο σεναριο τυπου ΑΟΘ δε παιζει βασει των ωρων στο προγραμμα.