ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: dimosios στις 11 Αυγ 2014, 10:53:06 ΠΜ
Το θράσος κάποιων είναι πραγματικά απίστευτο. Λειτουργούν λες και το υπουργείο παιδείας είναι υπουργείο παραπαιδείας. Ας τους βάλει επιτέλους κάποιος στη θέση τους.
Είναι απαράδεκτο να σχεδιάζεται η παιδεία σε μια χώρα με κριτήριο αν θα έχετε ιδιαίτερα ή όχι. Τι να κάνουμε τώρα. Εμείς παρέχουμε παιδεία εσείς παραπαιδεία, χωνέψτε το. Χωρίς τις εξετάσεις δεν έχετε λόγο ύπαρξης.
Χάνετε τα ιδιαίτερά σας και πάτε να τρελαθείτε και σας φταίνε όλοι.
Χωνέψτε το τώρα όσο είναι ακόμα καιρός.
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.


μα καλά συνάδελφοι σοβαρά μιλάτε τώρα ??? πάλι θα ασχοληθούμε με τον συμπαθή κατα τα άλλα φίλο, του οποίου ο σκοπός είναι πέρα για πέρα ξεκάθαρος ??? ε όχι ρε παιδιά, δεν  υπάρχει λόγος .... έχουμε πει ξανά, ο συγκεκριμένος φίλος έχει 5 μηνύματα όλα του στυλ "η πληρεοφορική φταίει για όλα /  ο τομέας της πληροφορικής έχει τα ιδιαίτερα όλων των κλάδων μαζί / καλά να πάθετε / η αλήθεια επιτέλους στο φως με την κατάργηση του ΑΕΠΠ"   κτλ κτλ κτλ ....  το απολεμβάνει αυτό, δεν υπάρχει λόγος ... καταλαβαίνω τον πόνο και την αγωνία όλων μας, αλλά εντάξει δεν αξίζει .... τι να επιχειρηματολογήσει κάποιος ...  απλά εύχομαι να μην έρθει η ώρα που και ο ίδιο σο φίλοα θα βρεθεί στην θέση μας ... τότε ίσως καταλάβει καλύτερα...

ευχαριστώ

gpapargi

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Αυγ 2014, 01:55:27 ΜΜ
Γιατί να μην είναι επιχείρημα ακόμα και η ανεργία;

Ο πολίτης και η κοινωνία  θέλει ένα εκπαιδευτικό σύστημα τόσο καλό που να μην χρειάζονται φροντιστήρια ή ιδιωτικά σχολεία. Αυτό προφανώς σημαίνει ότι αν γίνει τέλειο το εκπαιδευτικό σύστημα θα χάσουν τη δουλειά τους όσοι δουλεύουν σε αυτά. Αλλά δεν είναι υγειές να μη φτιάχνουμε την παιδεία για να είμαστε αναγκαίοι και να έχουμε δουλειά.
Δες το σαν πολίτης όταν είσαι από την άλλη μεριά. Πχ στην πάρο υπήρχαν κάποια βαρκάκια που πήγαιναν τους ανθρώπους σε κάποιες παραλίες επειδή δεν υπήρχε δρόμος. Όταν πήγε να φτιαχτεί ο δρόμος οι βαρκάρηδες διαμαρτυρήθηκαν ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Αλλά τι θα κάνουμε; Δε θα εξελιχτεί το νησί επειδή από τη μη εξέλιξή του ευνοείται μια κοινωνική ομάδα; Ομοίως στα ΤΕΙ της επαρχίας είχε γίνει σαματάς με τη βάση του 10. Έβγαιναν οι ξενοδόχοι και τα σουβλατζίδικα της περιοχής και έλεγαν «τώρα με τη βάση του 10 θα έρθουν λιγότεροι φοιτητές και πως θα δουλέψουμε εμείς;». Δεν μπορείς να δίνεις τέτοια επιχειρήματα. Αν ένα επιχείρημα έχει κριθεί σωστό από παιδαγωγική άποψη δε θα συνυπολογίσουμε τα κέρδη των επιχειρηματιών. Ούτε  θα μείνει πίσω η κοινωνία επειδή αυτό βολεύει κάποιους. Ας φτιάξει η παιδεία και εμείς θα δούμε τι θα κάνουμε. Αλλά τώρα δεν τη φτιάχνει. Ούτε την ανάγκη για φροντιστήρια/ιδιαίτερα μειώνει. Τώρα παίρνει το ψωμί από τον ένα εργαζόμενο και το δίνει στον άλλο.

P.Tsiotakis

Το σύστημα αυτό δε στέκεται για 2η χρονιά γιατι αυτοί που το σχεδίασαν έχουν μακρόπνοο σχέδιο και ενδιαφέρον οσο και συ
Κακώς σου απαντάνε ολοι εδω γιατι σου λείπουν στοιχειωδη, ας ειναι

Κρατά τον κωδικο, σε 2-3 χρονακια θα μπεις παλι εδω να δεις τι θα γράφουμε ...

Gnirut

"Μας πέταξες στην ανεργία, το νέο Λύκειο δύσκολα αλλάζει"

Κατ'αρχας μην προτρέχεις. Όσο ζω ελπίζω, λένε.

Όλα είναι δυνατόν να αλλάξουν. Σύντομα ο παραλογισμός του να μην δίνουν μάθημα πληροφορικής όσα παιδιά θελουν να πάνε σε τεχνολογική σχολή θα γίνει αισθητός στην κοινωνία. Δεν θα αλλάξει όμως ποτέ τίποτα εαν δεν υπάρχουν πληροφορικοί στην εκπαίδευση...

Μέχρι τότε και μεταξύ σοβαρού και αστείου, όσοι πληροφορικοί μείνουν στην ανεργία ας καθήσουν να διαβάσουν κανένα εξάμηνο Χημεία (τόσο χρειάζεται) και ας πάνε να κάνουν ιδιαίτερα χημεία για σπάσιμο στους χημικούς. Σιγά το μάθημα, το μόνο προαπαιτούμενο που χρειάζεται είναι η απλή μέθοδος των τριών...

che

Παράθεση από: gpapargi στις 11 Αυγ 2014, 03:20:04 ΜΜ
Ο πολίτης και η κοινωνία  θέλει ένα εκπαιδευτικό σύστημα τόσο καλό που να μην χρειάζονται φροντιστήρια ή ιδιωτικά σχολεία. Αυτό προφανώς σημαίνει ότι αν γίνει τέλειο το εκπαιδευτικό σύστημα θα χάσουν τη δουλειά τους όσοι δουλεύουν σε αυτά. Αλλά δεν είναι υγειές να μη φτιάχνουμε την παιδεία για να είμαστε αναγκαίοι και να έχουμε δουλειά.
Δες το σαν πολίτης όταν είσαι από την άλλη μεριά. Πχ στην πάρο υπήρχαν κάποια βαρκάκια που πήγαιναν τους ανθρώπους σε κάποιες παραλίες επειδή δεν υπήρχε δρόμος. Όταν πήγε να φτιαχτεί ο δρόμος οι βαρκάρηδες διαμαρτυρήθηκαν ότι θα χάσουν τη δουλειά τους. Αλλά τι θα κάνουμε; Δε θα εξελιχτεί το νησί επειδή από τη μη εξέλιξή του ευνοείται μια κοινωνική ομάδα; Ομοίως στα ΤΕΙ της επαρχίας είχε γίνει σαματάς με τη βάση του 10. Έβγαιναν οι ξενοδόχοι και τα σουβλατζίδικα της περιοχής και έλεγαν «τώρα με τη βάση του 10 θα έρθουν λιγότεροι φοιτητές και πως θα δουλέψουμε εμείς;». Δεν μπορείς να δίνεις τέτοια επιχειρήματα. Αν ένα επιχείρημα έχει κριθεί σωστό από παιδαγωγική άποψη δε θα συνυπολογίσουμε τα κέρδη των επιχειρηματιών. Ούτε  θα μείνει πίσω η κοινωνία επειδή αυτό βολεύει κάποιους. Ας φτιάξει η παιδεία και εμείς θα δούμε τι θα κάνουμε. Αλλά τώρα δεν τη φτιάχνει. Ούτε την ανάγκη για φροντιστήρια/ιδιαίτερα μειώνει. Τώρα παίρνει το ψωμί από τον ένα εργαζόμενο και το δίνει στον άλλο.



το ιδιωτικό σχολείο συνάδελφε είναι άσχετο . όπως υπάρχουν κλινικές και νοσοκομεία , έτσι υπάρχει και το ιδιωτικό σχολείο . κανένας δεν σε υποχρεώνει . πήγαινε σε δημόσιο .


Το φροντιστήριο έχει γίνει υποχρεωτικό όμως .
Δούλεψε λοιπόν πιο σκληρά για να πετύχεις την πάταξη της παραπαιδείας .
Γιατί ξέρεις κανένα παιδί δεν πληρώνει 3 χιλιάρικα από φετίχ . κάτι του λείπει ...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Gnirut στις 11 Αυγ 2014, 03:30:49 ΜΜ
"Μέχρι τότε και μεταξύ σοβαρού και αστείου, όσοι πληροφορικοί μείνουν στην ανεργία ας καθήσουν να διαβάσουν κανένα εξάμηνο Χημεία (τόσο χρειάζεται) και ας πάνε να κάνουν ιδιαίτερα χημεία για σπάσιμο στους χημικούς. Σιγά το μάθημα, το μόνο προαπαιτούμενο που χρειάζεται είναι η απλή μέθοδος των τριών...

Οχι δα, δεν ειναι τα κολλοειδη διαλύματα ακομη στην ύλη;

Gnirut

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 11 Αυγ 2014, 03:35:08 ΜΜ
Οχι δα, δεν ειναι τα κολλοειδη διαλύματα ακομη στην ύλη;

Δεν θυμάμαι συνάδελφε. Η τελευταία φορά που άνοιξα βιβλίο Χημείας ήταν πριν τριάντα βάλε χρόνια που έδωσα πανελλαδικές. Ούτε στο πανεπιστήμιο, ούτε στα μεταπτυχιακά έκανα χημεία, ούτε και μου χρειάστηκε ποτέ.

Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε ΑΕΠΠ και σήμερα βλέπω πόσο χρήσιμη θα ήταν να υπήρχε στο σχολείο από τότε που παλεύαμε μόνοι μας να μάθουμε να προγραμματίζουμε κάτι ZX81 που είχαν πέσει στα χέρια μας.

Αλήθεια πόσες "startup" θα είχαν γίνει τότε στην Ελλάδα και που θα ήταν σήμερα η χώρα εαν κάποιος υπουργός παιδείας είχε το μακρόπνοο σχέδιο να βάλει από τότε ένα μάθημα πληροφορικής προς εξέταση στις πανελλαδικές.

Αλλά τι να συζητάμε όταν ακόμα και σήμερα εν έτει 2014 το υπουργείο "το σκέφτεται" αν χρειάζεται μάθημα πληροφορικής στις πανελλαδικές...

gpapargi

Παράθεση από: che στις 11 Αυγ 2014, 03:31:55 ΜΜ
Το φροντιστήριο έχει γίνει υποχρεωτικό όμως .
Δούλεψε λοιπόν πιο σκληρά για να πετύχεις την πάταξη της παραπαιδείας .
Γιατί ξέρεις κανένα παιδί δεν πληρώνει 3 χιλιάρικα από φετίχ . κάτι του λείπει ...

Μάλλον θεωρείς πως είμαι καθηγητής δημοσίου σχολείου. Λάθος. Η σχέση μου με την ΑΕΠΠ είναι φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Ξαναλέω: ο στόχος του κράτους πρέπει να είναι να φτιάξει ένα εκπαιδευτικό σύστημα τόσο καλό που να μην είναι αναγκαίο ούτε το φροντιστήριο, ούτε το ιδιαίτερο, ούτε το ιδιωτικό σχολείο. Αν το πετύχει αυτό, ακόμα και αν υπάρχουν, θα μπορεί κάποιος να μην πάει εκεί και να έχει ίδια ποιότητα εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο. Μακάρι να το πετύχει και ας θιχτούν τα συμφέροντά μου. Αν προτιμώ την παιδεία χάλια για να κερδίζω εγώ, τότε είμαι εχθρός της παιδείας. Ξέρω άνθρωπο (ιδιοκτήτη φροντιστηρίου) που δε θα δίσταζε να καταστρέψει την παιδεία προκειμένου να γεμίζει μαθητές και να κερδίζει αυτός. Ελπίζω πως δε θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο. 

P.Tsiotakis

Το ξαναλέω γιατι προφανώς δεν είχα βάλει τόνους

Το φόρουμ αυτο αφορά στη διδασκαλία του γνωστικου αντικειμένου της Πληροφορικης

Η διάκριση δεν ειναι ελλην ή βαρβαρος, αλλα ο κατέχων την ελληνική παιδεία ή οχι

Οποιος δεν καταλαβαίνει ας σταματήσει να γράφει για λιγο

che

Παράθεση από: gpapargi στις 11 Αυγ 2014, 04:08:36 ΜΜ
Μάλλον θεωρείς πως είμαι καθηγητής δημοσίου σχολείου. Λάθος. Η σχέση μου με την ΑΕΠΠ είναι φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Ξαναλέω: ο στόχος του κράτους πρέπει να είναι να φτιάξει ένα εκπαιδευτικό σύστημα τόσο καλό που να μην είναι αναγκαίο ούτε το φροντιστήριο, ούτε το ιδιαίτερο, ούτε το ιδιωτικό σχολείο. Αν το πετύχει αυτό, ακόμα και αν υπάρχουν, θα μπορεί κάποιος να μην πάει εκεί και να έχει ίδια ποιότητα εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο. Μακάρι να το πετύχει και ας θιχτούν τα συμφέροντά μου.

δεν διαφωνούμε σε κάτι λοιπόν . 
τώρα όλη η κουβέντα ξεκίνησε από το επιχείρημα της ανεργίας των ιδιωτικών , το οποίο είναι σαθρό ως εκπαιδευτικό επιχείρημα , άσχετα αν δεν με συμφέρει να το λέω .
το βασικό πρόβλημα για μένα είναι η επικείμενη πτώση της ποιότητας σπουδών στα πρώτα έτη των σχετικών με εμάς σχολών .
όταν μπαίνει ο άλλος με υπόβαθρο χημείας και έχει πρώτο έτος C. με έναν καθηγητή που με το δίκιο του δεν θα ασχοληθεί μαζί του , μαθαινοντάς του την αλφάβητο .

che

θα ακούει C και θα νομίζει ότι είναι άνθρακας  :)

kadafi

Παράθεση από: che στις 11 Αυγ 2014, 04:23:51 ΜΜ
το βασικό πρόβλημα για μένα είναι η επικείμενη πτώση της ποιότητας σπουδών στα πρώτα έτη των σχετικών με εμάς σχολών .
όταν μπαίνει ο άλλος με υπόβαθρο χημείας και έχει πρώτο έτος C. με έναν καθηγητή που με το δίκιο του δεν θα ασχοληθεί μαζί του , μαθαινοντάς του την αλφάβητο .
Στους Χημικούς Μηχανικούς του ΕΜΠ 1ο εξάμηνο κάνουν fortran, 2ο MATLAB κλπ
Σχολή που σχετίζεται με Χημεία και που ο καθηγητής δεν τους μαθαίνει την αλφάβητο. Τα ξέρω απο περσινή μαθήτρια θετικής που τα εχει βρει σκουρα σε αυτά τα μαθήματα.
Αν αυτή τα έχει βρει σκουρα φαντάσου τι γίνεται με τους μαθητές θετικής κατεύθυνσης που έχουν περάσει σε σχολές καθαρά Πληροφορικης
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Katsadouros_Dhm

Αμάν, τι ... μοριακό avatar είναι αυτό που έβαλε ο Τσιωτάκης;  ;D

P.Tsiotakis

#1348
είναι απλά μια παλιά εικόνα του site, την ξέθαψα :D ...

Keep Growing

Παράθεση από: ptsiotakis στις 11 Αυγ 2014, 09:14:53 ΜΜ
είναι απλά μια παλιά εικόνα του site, την ξέθαψα :D ...
"BRraeking BAd"
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).