ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

"Η λογική τους είναι "σας έχουμε δώσει ώρες παντού, ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ"
Δεν λέω τίποτα το διαφορετικό, είναι τελειωμένο για φέτος το θέμα.

"Ενώ το ερώτημα είναι "σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές για αυτές τις ενδεικτικές σχολές"
Σωστό το ερώτημα και πρέπει να τεθεί οπωσδήποτε, αλλά το πιθανότερο είναι  η απάντηση του υπουργού να είναι στο στυλ:

"Η εξέταση της πληροφορικής στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα απασχολεί χρόνια το υπουργείο που δεν παραγνωρίζει την σημασία του πληροφορικού γραμματισμού στο σύγχρονο σχολείο. Σίγουρα στο αμέσως προσεχές διάστημα θα εξετάσουμε τον προσφορότερο τρόπο επανεισαγωγής της εξέτασης ενός τουλάχιστον μαθήματος πληροφορικής για την εισαγωγη των υποψηφίων σε σχολές που έχουν σχέση με την πληροφορική. Μέχρι τότε όμως δυστυχώς θα πρέπει οι μαθητες να εξεταστούν στα μαθήματα της κατεύθυνσης που επέλεξαν βάσει του νόμου μπλα μπλα μπλα όπως αυτός ψηφίστηκε την μπλα, μπλα, μπλα, χαίρεται"...

Spyridon

Θέλει μια λίστα με υπογραφές προέδρων από τμήματα πληροφορικής, μαθηματικών πολυτεχνικών σχολών κτλ.

ΑΥΤΉ ΟΜΩΣ ΕΊΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΗΝ ΠΕΚΑΠ.

vistrian

Παράθεση από: Gnirut στις 07 Αυγ 2014, 03:27:59 ΜΜ
"ξεκίνα από την αρχή στα 30+, 35+"
Σκέψου όμως ότι εαν εσύ στα 30-35 νοιώθεις ανασφάλεια (αδικαιολόγητη κατ'εμε γιατί ένας πτυχιουχος πληροφορικής σε αυτήν την ηλικία μπορεί να βρει δουλειά στον ιδιωτικό τομέα και εδώ και στο εξωτερικό) τι'να πούμε εμείς που είμαστε στα 50 βάλε...
Ιδιωτικό τομέα είναι ο συνάδελφος, αλλά αν το δούμε και το θέμα εκτός  εκπαίδευσης είδες πολλές δουλειές να υπάρχουν τώρα με την κρίση;
Εξωτερικό, μια πάρα πολύ εύκολη απόφαση...
ΠαράθεσηΜια ερώτηση μόνον σου έχω και πίστεψέ με καλοπροαίρετη, είσαι λες γύρω στα 30-35, πιστεύεις πραγματικά ότι μέχρι να βγεις στην σύνταξη σε περίπου 30 χρόνια θα ασχολείσαι με την ΑΕΠΠ;
Δεν ισχύει για όλους του άλλους συναδέλφους, βλέπε μαθηματικούς, φυσικούς, φιλολόγους, ακόμη και οι συνάδελφοι που διδάσκουν ΑΟΔΕ η ΑΟΘ. Και οι νέοι συνάδελφοι φυσικοί, μαθηματικοί κτλ μαθηματικά θα διδάσκουν για τα επόμενα 30 χρόνια. Τι το κακό έχει η ΑΕΠΠ. Επίσης μην μου πείτε ότι οι καθηγητές Πληροφορικής διδάσκουν Πληροφορική στις υπόλοιπες τάξεις διότι δεν ισχύει. Δεν αφορά τους συναδέλφους της Πληροφορικής απλά τα αντίστοιχα μαθήματα που υπάρχουν δεν είναι της Πληροφορικής πχ Δημοτικό βιβλίο δεν υπάρχει, Γυμνάσιο Α και Β πάρα πολύ ωραίο βιβλίο μας δείχνει εικόνες για δισκέτες για CRT οθόνες για Windows 98 κτλ. Γ Γυμνασίου 25 ώρες όλο το χρόνο για να διδάξεις τι? Α Λυκείου ο καθένας τα δικά του, Β Λυκείου ΦΟΒΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ Τεχνολογία επικοινωνιών και εάν διαλέξει και κανένας μαθητής το επιλογής. Μην ξεχνάμε ότι από φέτος δεν υπάρχει μάθημα επιλογής στην Β Λυκείου.

Λοιπόν μην γελιόμαστε μεταξύ μας. Αν δεν υπάρχει μάθημα με κύρος  και αυτήν την στιγμή καλώς ή κακώς μόνο η ΑΕΠΠ το προσφέρει αυτό τότε μην περιμένετε πολλά. Να το θυμηθείς ότι όπως μπήκε στο Νέο Λύκειο η Πληροφορική στη Β Λυκείου μειώνοντας το project κατά μια ώρα έτσι και θα βγει. Το ίδιο θα γίνει και στην Γ Λυκείου.  Από την επόμενη χρονιά που δεν θα υπάρχει η ΑΕΠΠ θα δείτε πως οι ώρες των συναδέλφων της Πληροφορικής θα μειωθούνε κατακόρυφα.
Ο μόνος τρόπος για να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής είναι, ΠΡΩΤΟΝ να υπάρχει Πανελλαδικό Εξεταζόμενο Μάθημα και με βάση αυτό τότε θα αυξηθούν και στις άλλες τάξεις.     
Παράθεση
Απλά θεωρώ ότι στην προκειμένη περίπτωση, τώρα, το μόνο κοινό σημείο επαφής με το υπουργείο είναι οι "αναθέσεις" και ελπίζω η παραμονή της πληροφορικής στο δημοτικό. Δεν λέω να μην πιέσουμε και για την ΑΕΠΠ και τις ώρες της πληροφορικής στο σχολείο αλλά σε αυτά τα θέματα όπως βλέπεις τουλάχιστον για φέτος τα πράγματα θεωρούνται τετελεσμένα (δες π.χ. την απάντηση του υπουργού για τις ώρες).
Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουμε...σε λίγο καιρό θα έρθει boomerang  :D
Παράθεση
Δεν την "βρίσκω" λοιπόν με την ιδέα του να διδάσκω "μαθηματικά", απλά προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής. Η κρίση δεν θα είναι για πάντα, θα περάσει κάποτε.
Σε 100 χρόνια που θα βγούμε από την κρίση τότε θα το ξανασυζητήσουμε ..   ;)
VR in Computing

meteo_xampos

Απλά απαράδεκτοι οι συνάδελφοι πληροφορικοί που είναι στο δημόσιο τομέα!!! ΚΑι δυστυχώς όλοι έτσι είναι... Σε λίγο καιρό θα κάνουμε παρέα στην ανεργία αγαπητοί!!! Ο κώλος μας να ναι καλά και μακριά από μας οι π...ες "συνάδελφοι" ε;;; Και γαμώ τις λογικές!!!
Έχω φίλο πληροφορικάριο δορισμένο, που είναι κάργα αριστερός, μάχεται για ιδεώδη, φωνάζει πάει σε εκδηλώσεις, δεν τον βλέπω όμως να κάνει τίποτα για να διαφυλάξει τα της πληροφορικής που είναι ο κλάδος του.
Και στο κάτω κάτω δε κατάλαβα, είναι κακό να κάνουμε μάθημα εμείς που δεν είμαστε διορισμένοι; Πρέπει ντε και καλά να βρούμε δουλειά γραφείου ή σε εταιρείες;  Εμένα με γεμίζει απεριόριστα το να κάνω μάθημα σε κοπέλια το μάθημα της ΑΕΠΠ στο φροντιστήριο!!! Εκεί όπου πιστεύω ότι παρέχεται  η γνώση έτσι όπως έχει γίνει το σχολείο, και όπως είστε βολεμένοι σε αυτό... Στεναχωριέμαι αφάνταστα για τη δουλειά που χάνω γιατί μου αρέσει!!! Το να βρώ να κάνω κάτι άλλο δεν είναι εύκολο, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπως αυτή...
λυπάμαι πολύ για αυτή σας τη στάση αγαπητοί (μπορεί και πρώνη) διορισμένοι...

ntzios kostas

Όχι φίλε χαμπος δεν όλοι έτσι. Υπάρχουν αλλά δεν είναι  όλοι.

Όμως πρέπει να καταλάβουμε ότι την επιστήμη που έχουμε σπουδάσει την ποδοπατούν και εμας μαζί. Όταν η πληροφορική έχει μπει στην πρώτη δημοτικού και φευγει απο τις πανελλήνιες προσωπικά  εμένα με προσβάλει. Προτιμώ να χάσουμε ώρες παρά να μου επιβάλουν να διδάσκω οτι πληροφορική είναι το πως κρατάς το ποντίκι και πόσο καλά ξέρεις να καθαρίζεις το χαζοκούτι.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gioufkas

Πως το έλεγε στο 4ο κεφάλαιο...Διαίρει και Βασίλευε;
Μάλλον το πέτυχαν πάλι...
Πρέπει να συσπειρωθούμε...αγαπητοί μου συνάδελφοι!!!!!!

Spyridon

Παράθεση από: gioufkas στις 07 Αυγ 2014, 09:40:52 ΜΜ
Πως το έλεγε στο 4ο κεφάλαιο...Διαίρει και Βασίλευε;
Μάλλον το πέτυχαν πάλι...
Πρέπει να συσπειρωθούμε...αγαπητοί μου συνάδελφοι!!!!!!
εκτός ύλης! :-)

Πάμε να συσπειρωθουμε.. Ας οργανώσει κάποιος που ξέρει και έχει ασχοληθεί περισσότερο και οι υπόλοιποι κάνουμε ο καθένας από κάτι.

Δε ξέρω αν σε κάποιους φανεί χοντρό αλλά εγώ επαναφέρω την παλιά μου πρόταση. Το θέμα πλέον δεν είναι ούτε παιδαγωγικό ούτε επιστημονικό, δε καταλαβαινουν από τέτοια στο υπουργείο. Είναι επικοινωνιακό.

Φανταστείτε περίπου τον παρακάτω διάλογο εμπλουτισμενο και με άλλες σχολές και κάποιες αλλαγές σε ηχητικό  σποτάκι youtube κτλ.


Παιδί : Μαμά θέλω να περάσω  Φυσικό. Τι μαθήματα θα δώσω;

Μαμά  : Μαθηματικά Φυσική και Χημεία παιδί μου.

Παιδί :  Μα καλά τα μαθηματικά και τη φυσική το καταλαβαίνω, Γιατί να μη δώσω προγραμματισμό που έδιναν παλιά τα παιδιά; Έχω ακούσει ότι βοηθαει πολύ στη σχολή γιατί έχει μαθήματα πληροφορικής. Έτσι κι αλλιώς το Φυσικό δεν έχει καμιά σχέση με τη χημεία ( η τουλάχιστον όχι περισσότερο από όσο έχει με την πληροφορική)  και τα περισσότερα Φυσικά έχουν η κανένα η ένα μάθημα χημείας.

Μαμα:  Έτσι αποφάσισε το υπουργείο παιδί μου

Παιδι:  Καλά ας πάω μαθηματικό τότε.. Τι μαθήματα πρέπει να δώσω για να πάω εκεί;

Μαμά :  Πάλι τα ίδια Μαθηματικά Φυσική και Χημεία

Παιδί :  Τι σχέση έχει ρε μαμά η Χημεία με το Μαθηματικό; Τι σχέση έχουν οι χημικές ενώσεις και όλα αυτά τα άσχετα πράγματα με το μαθηματικό; Δε λέω η Χημεία είναι βασική επιστήμη σαν  γενικής παιδείας  αλλά ήδη τις βασικές γνώσεις τις έχω πάρει τόσα χρόνια. Τώρα  γιατί να μη δώσω πληροφορική που έχει μεγάλη σχέση με το Μαθηματικό που θέλω να περάσω, όπως αυτοί που θέλουν να περάσουν οικονομικά δίνουν οικονομία και αυτοί που θέλουν να πάνε νομική δίνουν Δίκαιο; Τι παράλογα πράγματα είναι αυτά;

Μαμά:  Το ξέρω παιδί μου. Είναι άδικο αλλά έτσι αποφάσισε το υπουργείο.

Παιδί :  Εντάξει καλά, λέω να πάω Πληροφορική τότε που σίγουρα δεν θα έχει Χημεία αλλά πληροφορική στις πανελλήνιες ε;;

Μαμά :   Όχι παιδί μου. Πάλι χημεία πρέπει να δώσεις.

Παιδί:  Μα γιατί συμβαίνει αυτό ρε Μαμά; Θα μας τρελάνεις;; Το ξέρω ότι παλιά υπήρχαν παιδιά που  περνούσαν σε σχόλες που ήθελαν χημεία χωρίς να έχουν κάνει χημεία αλλά τουλάχιστον είχαν την επιλογή να κάνουν χημεία στη θετική κατεύθυνση ή στην τεχνολογική 1. Και τότε δεν ήταν σωστό αλλά τώρα είναι ακόμα χειρότερα γιατί δεν έχουμε καθόλου την επιλογή της πληροφορικής και πρέπει να κάνουμε υποχρεωτικά χημεία ακόμα και για τόσες σχολές που είναι άσχετες με τη χημεία. Δηλαδή η μια αδικία του παλιού συστήματος  δίνει τη θέση της σε μια πιο μεγάλη αδικία. Γιατί το κάνουν αυτό; 

Μαμά : Η αλήθεια ότι ο παλιός υφυπουργός ήθελε ( η τουλάχιστον έτσι είχε δηλώσει)  όπως και εμείς οι γονείς και οι μαθητές να υπάρχει η πληροφορική σαν εξεταζόμενο μάθημα για τις αντίστοιχες σχόλες αλλά τελικά κάτι έγινε και δεν πέρασε. Όταν ρωτήθηκε ο υπουργός στη βουλή απάντησε ότι δεν έγινε "για λόγους που δεν μπορεί να εξηγήσει".. Προφανώς δέχτηκε πιέσεις από κάπου...........!!

Παιδί: Πρώτον,  δε θα μπορούσαν να δίνουν χημεία όσοι θέλουν να πάνε σε σχετικές σχόλες και πληροφορική όσοι θέλουν να πάνε στις αντίστοιχες σχόλες; Και δεύτερον όσες σχόλες σχετίζονται και με την πληροφορική και τη χημεία να αποφασίζει ή η σχολή ή οι μαθητές;;

Μαμά: Το πρώτο που λες είναι πολύ σωστό αλλά για το δεύτερο κάποιοι λένε ότι για τις σχόλες που έχουν και τα δυο αντικείμενα οι μαθητές θα επιλέγουν πάντα την πληροφορική γιατί είναι πιο εύκολη

Παιδί: Αυτό μαμά είναι μεγάλο ψέμα. Δε ξέρω που το άκουσες. Πανελλαδικά φέτος σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά του υπουργείου μόνο το 8% έγραψε άριστα στην πληροφορική ενώ στη χημεία έγραψε το 27% Αν ισχύει κάτι τέτοιο ισχύει μάλλον το αντίθετο.

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Η ύπαρξη του μαθήματος της ΑΕΠΠ ως πανελλήνια εξεταζόμενου μαθήματος έχει ωφελήσει εδώ και πολλά χρόνια το επίπεδο της διδασκαλίας της Πληροφορικής.
Γιατί ένα μάθημα πανελλήνια εξεταζόμενο δίνει τη δυνατότηα ανεβάσματος του επιπέδου διδασκαλίας.
Για αυτό και εξάλλου είναι στην συντριπτική πλειοψηφία των Πληροφορικών το αγαπημένο μας μάθημα.
Σίγουρα είναι και για πολλούς από τους Πληροφορικούς από τους κύριους λόγους που ήθελαν να διδασκουν στο Λύκειο.
Δεν είναι θέμα ωρών διδασκαλίας, έχει να κάνει με τη χαρά της διδασκαλίας.

tdrivas

Βλέποντας μετά από ένα έτος να αναπτύσσεται ξανά μία δυναμική, έστω και μέσω διαδικτύου, προτείνω όλοι μας να κάνουμε όσα μπορούμε ΣΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ κομμάτι σε 1η φάση δηλαδήσυνεχής ενημέρωση των ηλεκτρονικών μέσων με κειμενάκια και παραπομπές που

  • καταδεικνύουν την αναγκαιότητα πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος και 
  • ταυτόχρονα τις αδυναμίες του εξεταστικού συστήματος (επιλογή μόνο ενός ΕΠΕ)

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Το πρόβλημα είναι ότι το εξεταστικό δεν το αγγίζει κανένας αυτή τη στιγμή
Ούτε καν το υπουργείο κι εκεί κολλάνε οι αοριστολογίες των απαντήσεων των υπουργών στις ερωτήσεις
Δηλαδή θα είμαστε λίγο εκτός καιρού
Καλώς ή κακώς, το επόμενο καλοκαίρι θα κριθούν όλα, δυστυχώς ή ευτυχώς
Στο παρά πέντε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

xara_pap

Με τα κειμενάκια φάνηκε ότι δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν γίνουν συντονισμένες κινήσεις από αρμόδιους, συναντήσεις και πανεπιστημιακούς θα ψάχνουμε όλοι δουλειά.

che

Παράθεση από: xara_pap στις 07 Αυγ 2014, 11:49:05 ΜΜ
Με τα κειμενάκια φάνηκε ότι δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν γίνουν συντονισμένες κινήσεις από αρμόδιους, συναντήσεις και πανεπιστημιακούς θα ψάχνουμε όλοι δουλειά.

Πανεπιστημιακοί !!! Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε. Ενα χρονο τρεχουμε και ακομη οι γονεις και οι μαθητες εχουν μαυρα μεσανυχτα για το τι τους περιμενει.

tdrivas

Παράθεση από: xara_pap στις 07 Αυγ 2014, 11:49:05 ΜΜ
Με τα κειμενάκια φάνηκε ότι δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν γίνουν συντονισμένες κινήσεις από αρμόδιους, συναντήσεις και πανεπιστημιακούς θα ψάχνουμε όλοι δουλειά.
μιλάω για τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι ταπεινοί φτωχοδιάβολοι...τα άλλα είναι δουλειά των ενώσεών μας.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis


Spyridon