ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vistrian

VR in Computing

Spyridon

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Αυγ 2014, 06:43:34 ΜΜ

ΥΓ. Κε Κόλλια, κα ΠΕΚΑΠ κτλ. Πάτε επιτέλους την λίστα με τις 50-60-70 σχολές στον υπουργό και η ερώτηση θα είναι 10 λέξεις: Σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές για αυτές τις σχολές;
Δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα αυτό

+1

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Το να είσαι Πληροφορικός και να μη διδάσκεις Πληροφορική παρά μόνο ελάχιστες ώρες είναι σίγουρα στενόχωρο.
Αλλά να δούμε και τη μεγάλη εικόνα.
Ο υπουργός έχει πρόθεση να δώσει πρώτες αναθέσεις στις ειδικότητες σε παρεμφερή αντικείμενα.
Επειδή η συζήτηση που κάνουμε έχει σχέση κυρίως με τις ώρες διδασκαλίας που θα έχουμε, και με την προυποθεση ότι πιστεύουμε ότι μπορεί να μας ανατεθούν μαθήματα όπως μαθηματικά,φυσική, μόνο κερδισμένοι μπορούμε να βγούμε.
Γιατί οι δικές μας ώρες είναι ελάχιστες στο σύνολο θετικών-τεχνολογικών μαθημάτων του Λυκείου, ενώ τα υπόλοιπα θετικά-τεχνολογικά μαθήματα (μαθηματικά-φυσική κ.τ.λ.) έχουν πάρα πολλές.
Και ας μην ξεχνάμε ότι μιλάει ο υπουργός για πρώτες και όχι για δεύτερες αναθέσεις.
Άρα, βάσει αυτής της λογικής, αν π.χ. ένα σχολείο έχει 100 ώρες μαθηματικών - φυσικής - πληροφορικής θα θέλει 5 καθηγητές που να μπορούν να τα διδάξουν, από τις ειδικότητες που τα έχουν πρώτη ανάθεση, ανεξάρτητα αν αυτές είναι ειδικότητας Πληροφορικού,Μαθηματικού,Φυσικού.
Βέβαια εγώ όπως έχω ήδη πει πιστεύω ότι δεν έχουν στο μυαλό τους να μας αναθέσουν μαθηματικά φυσική. Αλλά δεν είμαι και μάντης.
Και βέβαια όλα τα παραπάνω που υποθέτω έχουν σχέση μόνο με την κατοχύρωση των θέσεών μας ως υπαλλήλων.
Αν όμως με ρωτήσει εμένα κανένας σαν άνθρωπο και εκπαιδευτικό, εγώ θέλω να διδάσκω κατά κύριο λόγο Πληροφορική, γιατί αυτό είναι η επιστήμη που έχω σπουδάσει και την αγαπάω.

Αποστολάτος Άκης

Καλημέρα συνάδελφοι. Παρακολουθώ με θλίψη όλες αυτές τις μέρες τη συζήτηση που κάνετε σε σχέση με τη διδασκαλία της πληροφορικής. Με θλίψη διαπιστώνω πως τελικά είμαστε σαν κλάδος ασύνδετος, μίζερος και το βασικότερο "ο καθένας για την πάρτη του". Για αυτό ακριβώς μας κάνουν ότι θέλουν, γι αυτό ακριβώς βλέπω στην άκρη του τούνελ για όλους σας τη διαθεσιμότητα να έρχεται.....
Αν θέλετε να κρυφτείτε πισω από 2ες αναθέσεις κλπ κανένα πρόβλημα, σας εύχομαι ότι καλύτερο... Αλλά να ξέρετε ένα πράγμα: διοριστήκατε σαν πληροφορικοί, όχι σαν πασπαρτού... Αν το βασικό μάθημα που έχετε να διδάξετε παύει να υφίσταται(ή έχει ελάχιστες ώρες), τότε θα τους είστε άχρηστοι.
Και όσον αφορά τις δεύτερες αναθέσεις, λυπάμαι που σας χαλάω τη ζαχαρένια, αλλά μάλλον εννοεί τους δασκάλους(για τις ειδικότητες στο δημοτικό) και άλλες ειδικότητες με περισσότερες ώρες από εσάς.....
Και για να κλείσω μια διδακτική ιστορία, για όσους το θυμούνται τουλάχιστον: θυμάστε κάποτε υπήρχαν αρκετοί κοινωνιολόγοι στα σχολεία.. Πότε εξαφανίστηκαν και έπαψαν να διορίζονται? απ: μόλις βγήκε από εξεταζόμενο στις δέσμες κ μπήκε η πολιτική οικονομία.... Καλημέρα σας

petrosp13

Παρακαλείστε να ανοίξετε νέο τόπικ που να αφορά τις αναθέσεις
Ειδικά όσοι ασχολείστε μόνο με αυτό το θέμα και φαίνεται από τον αριθμό των ποστ σας...

ΥΓ. Έχουμε τον πόνο μας με τις απανωτές κατραπακιές, έχουμε να διαβάζουμε και το τι θέλει να διδάσκει ο καθένας. Εμείς έχουμε την ευκαιρία να διδάξουμε κάτι άλλο;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

G.S.

Παρακαλείστε να ανοίξετε νέο τόπικ που να αφορά τις αναθέσεις
Ειδικά όσοι ασχολείστε μόνο με αυτό το θέμα και φαίνεται από τον αριθμό των ποστ σας...

ΥΓ. Έχουμε τον πόνο μας με τις απανωτές κατραπακιές, έχουμε να διαβάζουμε και το τι θέλει να διδάσκει ο καθένας. Εμείς έχουμε την ευκαιρία να διδάξουμε κάτι άλλο;


+1
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

Gnirut

#1266
Ευτυχώς που οι "συνάδερφοι" φροντιστές τους σκέφτονται όλους...

Ας μείνουν λοιπόν όλοι οι ΠΕ19-ΠΕ20 χωρίς ωράριο φέτος και του χρόνου χωρίς δουλειά αρκεί εμείς να κάνουμε τα φροντιστηριάκια μας. Ωραία, λαμπρά!

Ας απολύσουμε λοιπόν όλους τους πληροφορικούς αρκεί να αφήσουμε μόνον την ΑΕΠΠ στις πανελλαδικές για να μη χάσουν τα φροντιστηριάκια και την "επένδυσή" τους μερικοί.

Άντε καληνύχτα μας.

evry

Σε τι εξυπηρετεί ακριβώς αυτό το κλίμα? Η ανταλλαγή χαρακτηρισμών μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών? Τι προσπαθείτε να καταφέρετε?
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι οι μεν κατηγορούν τους δε ότι σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους όταν και ίδιοι κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Είναι πραγματικά τρομερό.

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι βρήκα ακόμα ένα μάθημα που μπορεί ο κλάδος να πάρει σαν α ανάθεση για να σώσει τις ώρες του.
Δυστυχώς όχι όλοι διότι δεν έχουμε όλοι δίπλωμα οδήγησης για μηχανή.
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgeio-egkrish-mauhmatvn-gia-thn-asfalh-xrhsh-motosykletas-stoys-mauhtes-gymnasivn-kai-lykeivn
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Απλα όπως είπε και ο Πέτρος να ανοίξουμε νέο τοπικ για τις αναθέσεις. Όμως για να σταθώ και λίγο σε αυτές μην ελπίζουμε να μας έρθει καμια καινούργια ανάθεση, αλλα αντιθετως πιο πιθανό είναι να χάσουμε και αυτές που έχουμε. Αυτό το σκεπτικό ενισχύεται αν στο γυμνάσιο η πληροφορική σημαίνει πιστοποίηση word excel. Επίσης η αύξηση ειδικοτήτων για ένα μάθημα θα ξεκινήσει απο τα δυσπρόσιτα σχολεία.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: Gnirut στις 07 Αυγ 2014, 12:37:44 ΜΜ
Ευτυχώς που οι "συνάδερφοι" φροντιστές τους σκέφτονται όλους...

Ας μείνουν λοιπόν όλοι οι ΠΕ19-ΠΕ20 χωρίς ωράριο φέτος και του χρόνου χωρίς δουλειά αρκεί εμείς να κάνουμε τα φροντιστηριάκια μας. Ωραία, λαμπρά!

Ας απολύσουμε λοιπόν όλους τους πληροφορικούς αρκεί να αφήσουμε μόνον την ΑΕΠΠ στις πανελλαδικές για να μη χάσουν τα φροντιστηριάκια και την "επένδυσή" τους μερικοί.

Άντε καληνύχτα μας.
Αν σε παρηγορεί, οι τύποι στο υπουργείο είναι αδίστακτοι και δεν χρειάζεται να υπάρξει θέμα διάθεσης ωρών(ή οχι) αν θέλει να διώξει τους πληροφορικούς. Υπάρχει και το προηγούμενο με τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ, που καταργήθηκαν ολόκληροι τομείς και βγήκαν σε διαθεσιμότητα. (κ αν θυμάσαι ρουθούνι δεν άνοιξε...Το ξεχάσαμε κιόλας!)
Καλώς ή κακώς, η "βιωσιμότητα" ή όχι μια επιστήμης στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα εξαρτάται από τον αν θα καταλήγει ή όχι σε κάποιο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα(κακώς θα πω αλλά τι να κάνουμε αυτή είναι η πεποίθηση όλων). Πες μου σε ποια μαθήματα , από το γυμνάσιο κιόλας, ρίχνουν το βάρος τους οι μαθητές. Στη γεωγραφία, την οικιακή οικονομία και άλλα αντίστοιχα; Φυσικά και όχι...
Εκτός αν προτιμάμε(-άτε) να μπαίνετε και να προσπαθείτε να χαλιναγωγησετε τα θηρία.... Τότε πάω πάσο...
Κλείνοντας θα'θελα να πώ από τη μεριά μου το εξής: Δεν υπήρξε ποτέ(κ ούτε προκειται να υπάρξει στο δικό μου το μυαλό τουλάχιστον) διαχωρισμός φροντιστών - δημοσίων. Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, προσπαθούμε να κανουμε όσο καλύτερα μπορούμε τη δουλειά μας(εδω χωράει συζήτηση αλλά για απλοποίηση ας το θεωρησω ως δεδομένο) και να παράξουμε εκπαιδευτικό έργο. Όποιος θέλει να μπει στο σκεπτικό αυτό, δικαίωμα του, αλλά εγώ δε θα ακολουθήσω κ ελπίζω και οι υπόλοιποι συναδελφοι...

Παράθεση από: evry στις 07 Αυγ 2014, 01:14:53 ΜΜ
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι βρήκα ακόμα ένα μάθημα που μπορεί ο κλάδος να πάρει σαν α ανάθεση για να σώσει τις ώρες του.
Δυστυχώς όχι όλοι διότι δεν έχουμε όλοι δίπλωμα οδήγησης για μηχανή.
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgeio-egkrish-mauhmatvn-gia-thn-asfalh-xrhsh-motosykletas-stoys-mauhtes-gymnasivn-kai-lykeivn
Σε ευχαριστώ αδερφέ, λίγο γέλιο πάντα είναι ευπρόσδεκτο σε τόσο δύσκολες μέρες.... :)

petrosp13

Αυτό που δεν έχετε καταλάβει καλά οι "δημόσιοι" είναι ότι το πανελλαδικό μάθημα θα δώσει δουλειά σε όλους μας
Ιδιωτικούς και δημόσιους
Οι αναθέσεις και όλα τα υπόλοιπα που συζητάτε, θα δώσουν δουλειά μόνο σε εσάς και όχι σίγουρη φυσικά

Κι έτσι, αντί να συνταχθείτε στο κοινό μας συμφέρον, αυτό δηλαδή που εκτός από δουλειά, θα καταξιώσει την επιστήμη, θα της δώσει χρόνο επιβίωσης και θα δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες για όλους, ασχολείστε με οτιδήποτε άλλο πλέον
Go ahead
Κεδίκογλου και Αρβανιτόπουλος σας ρίχνουν επί 1,5 χρόνο απανωτά σοκ κι αντί να περάσουμε στην αντεπίθεση, ενώ έχουμε δεκάδες παιδαγωγικά επιχειρήματα, εσείς κοιτάζετε να σώσετε οτιδήποτε μπορείτε από τα "κεκτημένα"

Καταλαβαίνω τον αγώνα σας, αλλά ελάτε λίγο στην θέση μας. Αν έχετε περάσει από αυτό το στάδιο, φανταστείτε τι σημαίνει "διέγραψε μια 10ετία από την ζωή σου και ξεκίνα από την αρχή στα 30+, 35+"

Δεν είναι το ίδιο να πρέπει να περάσεις από πολλά στάδια (δεύτερες αναθέσεις, μετατάξεις κτλ) για να φτάσεις στην απόλυση από το να πας κατευθείαν σε αυτή

ΥΓ. Όσο για την έκφραση "φροντιστηριάκια", μάλλον ατυχής. Όποιος δεν έχει διοριστεί για οποιονδήποτε λόγο και θέλει να ασχοληθεί με την εκπαίδευση, εκεί θα στραφεί αναγκαστικά. Και η ΑΕΠΠ δεν είναι ο ορισμός της παραπαιδείας. Προετοιμασία για πανελλαδικές είναι, δηλαδή για έναν διαγωνισμό που κρίνει την ζωή ενός ανθρώπου. Όπως είναι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους καθηγητές, ECDL, το τεστ δεξιοτήτων, οι διαγωνισμοί του δημοσίου, των τραπεζών κτλ. Εκεί δεν υπάρχουν φροντιστήρια; Παραπαιδεία και αυτά;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

"ξεκίνα από την αρχή στα 30+, 35+"

Φίλε μου δεν σε ξέρω και δεν έχω πρόθεση να αντιδικήσω μαζί σου. Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας.

Σκέψου όμως ότι εαν εσύ στα 30-35 νοιώθεις ανασφάλεια (αδικαιολόγητη κατ'εμε γιατί ένας πτυχιουχος πληροφορικής σε αυτήν την ηλικία μπορεί να βρει δουλειά στον ιδιωτικό τομέα και εδώ και στο εξωτερικό) τι'να πούμε εμείς που είμαστε στα 50 βάλε...

Και εμείς κάναμε "επενδύσεις" στην εκπαίδευση και μάλιστα μεγαλύτερες. Παρατήσαμε καριέρες στον ιδιωτικό τομέα με πολλαπλάσια χρήματα, μπήκαμε στην φασαρία του ΑΣΕΠ, στην φασαρία να τρέχουμε σε δυσπρόσιτα όντας οικεγενειάρχες, να έχουμε φάει "πίκρες" σε όλων των ειδών τα σχολεία, με όλων των ειδών τους μαθητές και συναδέρφους. Δεν είσαι μόνος σου λοιπόν.

Μια ερώτηση μόνον σου έχω και πίστεψέ με καλοπροαίρετη, είσαι λες γύρω στα 30-35, πιστεύεις πραγματικά ότι μέχρι να βγεις στην σύνταξη σε περίπου 30 χρόνια θα ασχολείσαι με την ΑΕΠΠ;

Και για να διευκρινίσω κάτι:
Δεν είμαι κατά της ΑΕΠΠ, ούτε είμαι υπερ του να περιορίσουμε την διδασκαλία της πληροφορικής και να κάνουμε "άλλα" μαθήματα.

Απλά θεωρώ ότι στην προκειμένη περίπτωση, τώρα, το μόνο κοινό σημείο επαφής με το υπουργείο είναι οι "αναθέσεις" και ελπίζω η παραμονή της πληροφορικής στο δημοτικό. Δεν λέω να μην πιέσουμε και για την ΑΕΠΠ και τις ώρες της πληροφορικής στο σχολείο αλλά σε αυτά τα θέματα όπως βλέπεις τουλάχιστον για φέτος τα πράγματα θεωρούνται τετελεσμένα (δες π.χ. την απάντηση του υπουργού για τις ώρες).

Δεν την "βρίσκω" λοιπόν με την ιδέα του να διδάσκω "μαθηματικά", απλά προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής. Η κρίση δεν θα είναι για πάντα, θα περάσει κάποτε. Στόχος μας πρέπει να είναι να ΜΕΙΝΟΥΜΕ στην εκπαίδευση, σε αυτήν επενδύσαμε. Εαν καταφέρουμε οι περισσότεροι από μας να μείνουμε, κάποια στιγμή, μετά την κρίση, ΣΙΓΟΥΡΑ θα αυξηθούν οι ώρες της πληροφορικής παιδείας. Εκεί πάει άλλωστε διεθνώς το πράγμα. Εαν δεν είμαστε όμως τότε στην εκπαίδευση για τι πράγμα συζητάμε;

petrosp13

Παράθεση από: Gnirut στις 07 Αυγ 2014, 03:27:59 ΜΜ
Μια ερώτηση μόνον σου έχω και πίστεψέ με καλοπροαίρετη, είσαι λες γύρω στα 30-35, πιστεύεις πραγματικά ότι μέχρι να βγεις στην σύνταξη σε περίπου 30 χρόνια θα ασχολείσαι με την ΑΕΠΠ;

Τα ίδια λέγαμε και πριν 7-8 χρόνια και ακόμα είμαστε εδώ. Γιατί όχι;
Κι αν δεν θέλω να δουλέψω σε κάτι άλλο εκτός παιδείας;

Παράθεση από: Gnirut στις 07 Αυγ 2014, 03:27:59 ΜΜ
Απλά θεωρώ ότι στην προκειμένη περίπτωση, τώρα, το μόνο κοινό σημείο επαφής με το υπουργείο είναι οι "αναθέσεις" και ελπίζω η παραμονή της πληροφορικής στο δημοτικό. Δεν λέω να μην πιέσουμε και για την ΑΕΠΠ και τις ώρες της πληροφορικής στο σχολείο αλλά σε αυτά τα θέματα όπως βλέπεις τουλάχιστον για φέτος τα πράγματα θεωρούνται τετελεσμένα (δες π.χ. την απάντηση του υπουργού για τις ώρες).

Παραβλέπεις κάτι πολύ σημαντικό πάλι
Η πίεση για τις αναθέσεις και τα δημοτικά είναι γιατί εσύ έχεις αύριο
Με μένα τι γίνεται;


Παράθεση από: Gnirut στις 07 Αυγ 2014, 03:27:59 ΜΜ
Στόχος μας πρέπει να είναι να ΜΕΙΝΟΥΜΕ στην εκπαίδευση, σε αυτήν επενδύσαμε. Εαν καταφέρουμε οι περισσότεροι από μας να μείνουμε, κάποια στιγμή, μετά την κρίση, ΣΙΓΟΥΡΑ θα αυξηθούν οι ώρες της πληροφορικής παιδείας. Εκεί πάει άλλωστε διεθνώς το πράγμα. Εαν δεν είμαστε όμως τότε στην εκπαίδευση για τι πράγμα συζητάμε;

Εγώ θα είμαι στην εκπαίδευση μετά την κατάργηση της ΑΕΠΠ;
Γιατί να μην το πάμε ανάποδα;
Να πιέσουμε ώστε να παραμείνει η ΑΕΠΠ και να έχουμε δουλειά ΟΛΟΙ και μετά να πιέσουμε για αναθέσεις, δημοτικά, γυμνάσια ή ό,τι άλλο θέλετε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Και κάτι ακόμα
Οι απαντήσεις του υπουργού για αναβάθμιση της Πληροφορικής ενώ το ερώτημα είναι ο λόγος απουσίας πανελλαδικού μαθήματος πηγάζουν από την λογική της καταμέτρησης ωρών που έχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στα δημόσια σχολεία (καθηγητές, διευθυντές, υπουργείο κτλ)
Η λογική τους είναι "σας έχουμε δώσει ώρες παντού, ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ"
Ενώ το ερώτημα είναι "σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές για αυτές τις ενδεικτικές σχολές"

Γι'αυτό θεωρώ ότι είναι τεράστιο λάθος να μπλέξουμε τις ώρες-αναθέσεις-δημοτικά-γυμνάσια με την ύπαρξη πανελλαδικού μαθήματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

"Γιατί να μην το πάμε ανάποδα;
Να πιέσουμε ώστε να παραμείνει η ΑΕΠΠ και να έχουμε δουλειά ΟΛΟΙ και μετά να πιέσουμε για αναθέσεις, δημοτικά, γυμνάσια ή ό,τι άλλο θέλετε"


Βεβαίως για όλα θα πιέσουμε.

Εγώ απλά πιστεύω ότι το θέμα της ΑΕΠΠ και των ωρών για φέτος είναι τελειωμένο, εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ να κάνω λάθος και να μην χρειαστεί να σωθούμε μέσω των "αναθέσεων" (αν μπορούν να μας σώσουν και αυτές δηλαδή...)