ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

Παράθεση από: morfeus στις 06 Αυγ 2014, 06:11:03 ΜΜ
ακριβως εδω ερχεται και εφαρμοζεξ τελεια το σχεδιο του παναγιωτη για το 4+1. Αυτο πρεπει να ειναι μεσα στα επιχειρηματα κ λυσεις π πρεπει να προτεινονται.

Και γω ειμαι της γνωμης οτι σε αυτο πρεπει να επιμεινουμε. Και ας απαντησε copy paste με τον Αρβαν ο Λοβερδος. Αμεση επαφη της ΠΕΚΑΠ με τον υπουργο χρειαζεται. Να γινουμε ενοχλητικοι ωσπου να μας δεχθει και να μας ακουσει.

Θεωρω πως αν τυπωθουν βιβλια κ βγει αναλυτικο προγραμμα σπουδων για τη Γ λυκειου
τερμα πεταξε το πουλακι για τα επομενα αρκετα παντως χρονια.
Δε νομιζω κανεις να μενει ικανοποιημενος απο αυτο.


petrosp13

Κάποιοι δεν έχετε καταλάβει ότι η κατάργηση της ΑΕΠΠ θα αφήσει κόσμο άνεργο μετά από μια 10ετία επένδυσης σε αυτή
Αν θεωρείτε ότι πρωτεύον ζήτημα αυτή την στιγμή είναι να πάρουν αναθέσεις οι Πληροφορικοί, τότε θα μείνετε να μιλάτε μόνοι σας εδώ μέσα σε λίγο
Και να δω για ποιο πράγμα θα μιλάτε

Ο σώζων εαυτόν σωθήτω

ΥΓ. Κε Κόλλια, κα ΠΕΚΑΠ κτλ. Πάτε επιτέλους την λίστα με τις 50-60-70 σχολές στον υπουργό και η ερώτηση θα είναι 10 λέξεις: Σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές για αυτές τις σχολές;
Δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα αυτό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 06 Αυγ 2014, 04:44:13 ΜΜ
Απάντηση: Επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου για την εισαγωγή σε συναφείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/8495907.pdf

Ποιός είπε οτι ο κ. Αρβανιτόπουλος είχε περισσότερο χιούμορ από τον κ. Λοβέρδο; Άλλωστε ο κ. Γκλαβάς είναι ακόμη εκεί.

ΥΓ:  Υπάρχουν πολλά γνωστικά αντικείμενα που σίγουρα θα μας ανέθετα τη διδασκαλία κατά προτεραιότητα και αποκλειστικότητα αλλά κανένα δε μπορώ να τα αναφέρω δημόσια.
Και ο συνάδελφος Πληροφορικός διευθυντής του γραφείου του είναι εκεί αλλά προφανώς κι αυτός μάλλον είναι βολεμένος και σφυρίζει αδιάφορα όπως η πλειοψηφία του κλάδου!
Καλή τύχη στους μόνιμους συναδέλφους, γιατί τα πράγματα δεν τα βλέπω καθόλου ευοίωνα!
Όσο για μας του ιδιωτικού τομέα, ώρα να στραφούμε αλλού επαγγελματικά...

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Πιστεύω ότι  ο πληροφορικός αξίζει  να μείνει στο Λύκειο ως καθηγητής πληροφορικής.
Οι άλλες πρώτες αναθέσεις είναι καλές μόνο σαν συμπλήρωση ωραρίου. όχι σαν κύριο αντικείμενο.
Με άλλα λόγια, με το μάθημα της Πληροφορικής στη Γ λυκείου, σε λύκειο με 3 τμήματα ανά τάξη, μαζεύονται 11-13 ώρες πληροφορικής. Και ας κάνουμε 8-10 ώρες άλλη ανάθεση.
Αν όμως δεν υπάρχει το μάθημα γενικής παιδείας στη γ τάξη του χρόνου,  μιλάμε για 5-7 ώρες πληροφορικής ανά λύκειο, και μετά τι; 14 έως 16 ώρες άλλου μαθήματος;
Τότε δεν είμαστε πια καθηγητές κυρίως Πληροφορικής, αλλά π.χ. Μαθηματικών ή Φυσικής.
Για όσους από εμάς αγαπάμε την Πληροφορική, αυτή η λύση είναι μόνο για επαγγελματική επιβίωση.
Εγώ τουλάχιστον δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο, γιατί η επιστήμη μου είναι η Πληροφορική και την αγαπάω.
Όπως επίσης με ωθεί το ότι στα όρια των δυνατοτήτων μου  έχω κάνει και τους μαθητές μου επι σειρά ετών να την αγαπήσουν για αυτό που είναι.




lkt

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Αυγ 2014, 06:43:34 ΜΜ
Κάποιοι δεν έχετε καταλάβει ότι η κατάργηση της ΑΕΠΠ θα αφήσει κόσμο άνεργο μετά από μια 10ετία επένδυσης σε αυτή
Αν θεωρείτε ότι πρωτεύον ζήτημα αυτή την στιγμή είναι να πάρουν αναθέσεις οι Πληροφορικοί, τότε θα μείνετε να μιλάτε μόνοι σας εδώ μέσα σε λίγο
Και να δω για ποιο πράγμα θα μιλάτε

Ο σώζων εαυτόν σωθήτω

ΥΓ. Κε Κόλλια, κα ΠΕΚΑΠ κτλ. Πάτε επιτέλους την λίστα με τις 50-60-70 σχολές στον υπουργό και η ερώτηση θα είναι 10 λέξεις: Σε ποια μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές για αυτές τις σχολές;
Δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα αυτό
Αγαπητέ Πέτρο, ο αγώνας σου όλο αυτό το διάστημα είναι πραγματικά αξιέπαινος.
Ο κλάδος όμως (και αναφέρομαι στους μόνιμους πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), αποδείχτηκε "λίγος".
Πιστεύουν πως έχουν σωθεί και δεν κινδυνεύουν! Τι δεν καταλαβαίνεις;

Katsadouros_Dhm

Πάντως για να φέρνουμε τη συντέλεια του κόσμου είμαστε πρώτοι.
Ειπώθηκε μια κουβέντα για αλλαγές στα Δημοτικά, (δεν ειπώθηκε η λέξη Πληροφορική), και όλοι θεωρούμε πια τετελεσμένο ότι τελειώσαμε από τα Δημοτικά.
Επίσης βγάζουμε τις συνολικές ώρες στο Λύκειο σα να μην υπάρχει μάθημα στη Γ' Λυκείου.
Ψάχνουμε να βρούμε άλλες ώρες ανάθεσης με διάφορα σενάρια και διαφωνούμε μάλιστα.

Ας συνέρθουμε όλοι.
Το κυρίαρχο ζήτημα είναι:
Πανελλαδικό μάθημα Πληροφορικής στη Γ', με αλλαγές ή όχι μικρές ή μεγάλες στο σύστημα.
και μετά:
1. Το μονόωρο στη Β' Λυκείου να γίνει 2ωρο.
2. Τα μονόωρα στο Γυμνάσιο να γίνουν 2ωρα
3. Να τελειώσει (θετικά) το θέμα με τις οργανικές στα Δημοτικά
και μετά:
Δεύτερες αναθέσεις.

προσθέστε και σεις ό,τι άλλο νομίζετε
(Συμφωνώ ότι ο τρόπος διεκδίκησης θα πρέπει να είναι μέσω επίσημου οργάνου)

Gnirut

Παράθεση από: Aris_v στις 06 Αυγ 2014, 07:00:48 ΜΜ
Αν όμως δεν υπάρχει το μάθημα γενικής παιδείας στη γ τάξη του χρόνου,  μιλάμε για 5-7 ώρες πληροφορικής ανά λύκειο, και μετά τι; 14 έως 16 ώρες άλλου μαθήματος;

Ακριβώς εκεί είναι το ζουμί. Ότι αν βρεθούμε του χρόνου με 5-7 ώρες δεν πρόκειται να μας δώσει κανείς 14-16 ώρες άλλου μαθήματος, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο γιατί θα θίγονται άλλες ειδικότητες. Αυτό που θα γίνει τότε θα είναι να μας διώξουν από το λύκειο καταργώντας και τις 5-7 αυτές ώρες.

Ενώ αν μας δώσουν φέτος κάποιες ώρες άλλης ανάθεσης (δεν χρειάζεται να είναι 8-10 που λες αλλά και λιγότερες) δεν θα έχουν πάτημα να μας εκπαραθυρώσουν του χρόνου από το λύκειο κάτι που είναι πιθανότατα ο στόχος τους.

ΥΓ
Η ΠΕΚΑΠ πρέπει να παει να μιλήσει με τον υπουργό παιδείας για τα θέματα της πληροφορικής παιδείας που καίνε τον κλάδο μας. Εαν δεν κάνω λάθος έτσι εξακολουθεί να λέγεται το υπουργείο. Εαν άλλαξε όνομα και λέγεται υπουργείο παραπαιδείας συγχωρέστε με αλλά μου διέφυγε...

Gnirut

Ο κ. Κατσαδούρος έθεσε το θέμα σωστά, αυτή είναι η σειρά με την οποία θα έπρεπε να τεθούν τα θέματα, με το 3. και 4. (τις αναθέσεις) για το τέλος γιατί εκεί διαφαίνεται να υπάρχει συναίνεση με τον υπουργό.

che

να ρωτήσω κάτι επί της ουσίας συνάδελφοι .

Υπάρχει κανείς σας με τις κατάλληλες προσβάσεις είτε στην ΠΕΚΑΠ (μήπως και ανοίξει τα χαρτιά της) είτε με την ΕΠΕ. διαφωνώ πλήρως με τους χειρισμούς της αλλά καλώς ή κακώς αυτοί είναι οι επίσημοι εκπρόσωποι μας.

πρέπει με κάποιον τρόπο να τους προσεγγίσουμε για να λειτουργήσουν πιο επιθετικά .

Gnirut

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=621171

άντε συνάδερφοι μπείτε γράψτε και σεις τίποτα...

Empire

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 06 Αυγ 2014, 07:13:32 ΜΜ
Το κυρίαρχο ζήτημα είναι:
Πανελλαδικό μάθημα Πληροφορικής στη Γ', με αλλαγές ή όχι μικρές ή μεγάλες στο σύστημα.
και μετά:
1. Το μονόωρο στη Β' Λυκείου να γίνει 2ωρο.
2. Τα μονόωρα στο Γυμνάσιο να γίνουν 2ωρα
3. Να τελειώσει (θετικά) το θέμα με τις οργανικές στα Δημοτικά
και μετά:
Δεύτερες αναθέσεις.

(Συμφωνώ ότι ο τρόπος διεκδίκησης θα πρέπει να είναι μέσω επίσημου οργάνου)

+∞

che

να ρωτήσω ξανά . πρόσβαση - δυνατότητα επικοινωνίας με κάποιον από την ΠΕΚΑΠ έχουμε ?

vistrian

Παράθεση από: che στις 06 Αυγ 2014, 08:52:43 ΜΜ
να ρωτήσω ξανά . πρόσβαση - δυνατότητα επικοινωνίας με κάποιον από την ΠΕΚΑΠ έχουμε ?

Αυτή την στιγμή που μιλάμε κάνει μπάνια στην θάλασσα. Αυτό είναι ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΟ
Δεν γνωρίζει για  ΤΙΠΟΤΑ από όλα αυτά που συζητάτε   
VR in Computing

ntzios kostas

Ας βρεθεί ένας που έχει το τηλέφωνό του να τον ενημερώσει. Δεν είναι δυνατόν ολόκληρη πεκαπ να κάνει μπάνιο. Επιτέλους να τσακιστούν να πιάσουν δουλειά.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Μα από τηλέφωνο έγινε η ενημέρωση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής