ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Spyridon

Μιας και το topic πήρε πάλι τα πάνω του δεν οργανωνόμαστε λίγο να δούμε τι θα κάνουμε με την επιστήμη της πληροφορικής στο λύκειο και να αφήσουμε στην άκρη, για λίγο τουλάχιστον, τις αναθέσεις;;

Gnirut

"να δούμε τι θα κάνουμε με την επιστήμη της πληροφορικής στο λύκειο"
Σαν τι να κάνουμε; Άλλαξε τίποτα;

"να αφήσουμε στην άκρη, για λίγο τουλάχιστον, τις αναθέσεις"
Οι αναθέσεις είναι ο μόνος άμεσος, πρακτικός τρόπος να διασωθεί ο κλάδος μας στο Λύκειο και στα μικρά γυμνάσια για το 2014-15.

Και είναι ο μόνος άμεσος και πρακτικός τρόπος γιατί είναι (από ο,τι φαίνεται) μέσα στις επιδιώξεις του ίδιου του υπουργού. Είναι στο χέρι μας να πιέσουμε για να έχουμε την πιο συμφέρουσα  μεταχείριση για εμάς στο θέμα των αναθέσεων.

Είναι σχεδόν Δεκαπενταύγουστος, σε λίγες εβδομάδες αρχίζουν τα σχολεία, δεν υπάρχουν περιθώρια πολλών "ελιγμών" σε πολλαπλά μέτωπα.

Δεν χρειάζεται να βγούμε στους δρόμους με τα ...τουφέκια μας, δεν χρειάζεται να κλείσουμε δρόμους και λεωφόρους, δεν χρειάζεται να ψάξουμε να βρούμε τους βουλευτές μας στην Ψαρού στην Μύκονο ή όπου αλλού.

Αρκεί μια αντιπροσωπεία της ΠΕΚΑΠ (το μόνο συλλογικό όργανο που διαθέτουμε) να ζητήσει να μιλήσει με τον υπουργό για αυτό το συγκεκριμένο θέμα, που θέλει και "αρέσει" στον ίδιο τον υπουργό, τις αναθέσεις και φυσικά για να μην ξεχνιόμαστε και την πληροφορική στα δημοτικά γιατί πολλά ακούγονται και γι'αυτό...

tdrivas

Το παρον νημα αφορα την επιστημη των υπολογιστων στο γελ (δασος) οχι τις αναθεσεις (δενδρο) . Ανοιξτε αλλο σχετικα με το θεμα αυτο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Eri

#1233
Για μενα το τι πρεπει να γινει ειναι απολυτως σαφες.
Οι μεμονωμενες κραυγες διαμαρτυριας,
Τα post σε αυτο ή σε αλλα forum,
Τα μηνυματα κατω απο τα αρθρα που αφορουν την πληροφορικη στην εκπαιδευση
Τα mails στον υπουργο,
Πρεπει πια να αντικατασταθουν απο οργανωμενες κινησεις ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΟΥ (θελετε ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ ...)
Και αν αυτοι του ΔΣ ειναι σε ... διακοπες ...ας ορισουν αντικαταστατες!! Ας δωσουν ρολους οπως εγραψε και παραπανω συναδελφος κ ας ζητησουν ΑΜΕΣΑ συναντηση με τον υπουργο για να μας ξεκαθαρισει τις προθεσεις του.
Νομιζω μετα απο τοσο καιρο αγωνιας οφειλουμε να γνωριζουμε τις αποψεις του για την πληροφορικη στην εκπαιδευση του Λυκειου πρωτιστως. Να μας εξηγησει τι προκειται να γινει με μας των Λυκειων, αν επιμεινει να μην προσθεσει το βασικο μαθημα κατευθυνσης του προγραμματισμου στα πανελλαδικα του Νεου Λυκειου, μιας και σχεδον κανενας δε θα μπορεσει να διατηρησει απο το σχολ. Ετος 2015/16 την οργανικη του θεση.


Spyridon

"να δούμε τι θα κάνουμε με την επιστήμη της πληροφορικής στο λύκειο"
Σαν τι να κάνουμε; Άλλαξε τίποτα;

Από αυτά που εγώ γνωρίζω δεν άλλαξε τίποτα και γι αυτό ακριβώς γράφω "να δούμε τι θα κάνουμε με την επιστήμη της πληροφορικής στο λύκειο"



"να αφήσουμε στην άκρη, για λίγο τουλάχιστον, τις αναθέσεις"
Οι αναθέσεις είναι ο μόνος άμεσος, πρακτικός τρόπος να διασωθεί ο κλάδος μας στο Λύκειο και στα μικρά γυμνάσια για το 2014-15.

Ναι άλλα ταυτόχρονα είναι και ένας τρόπος να εξαφανιστεί για πάντα η επιστήμη των υπολογιστών από το λύκειο. Επίσης θα αφήσει και πολλους αναπληρωτές χωρίς δουλειά κάτι το οποίο βεβαία είναι πολίτικο ζήτημα που σχετίζεται με τις ιδεολογικές προτιμήσεις του καθενός.  Είναι μια μεγάλη συζήτηση αυτή των αναθέσεων άλλα δεν είναι ανάγκη να διχαστούμε και γι αυτό. Η επιστήμη της πληροφορικής πρέπει με κάθε τρόπο να παραμείνει στο λύκειο όχι μόνο για να έχουμε ώρες άλλα γιατί προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολύ πολύ σημαντική για το μέλλον των μαθητών, για τον τρόπο που σκέφτονται, για τις σπουδές τους στο πανεπιστήμιο κτλ.

P.Tsiotakis

Απάντηση: Επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου για την εισαγωγή σε συναφείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/8495907.pdf

Ποιός είπε οτι ο κ. Αρβανιτόπουλος είχε περισσότερο χιούμορ από τον κ. Λοβέρδο; Άλλωστε ο κ. Γκλαβάς είναι ακόμη εκεί.

ΥΓ:  Υπάρχουν πολλά γνωστικά αντικείμενα που σίγουρα θα μας ανέθετα τη διδασκαλία κατά προτεραιότητα και αποκλειστικότητα αλλά κανένα δε μπορώ να τα αναφέρω δημόσια.

Gnirut

Από το "Απάντηση: Επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου για την εισαγωγή σε συναφείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης" είναι προφανές ότι δεν υπάρχει "κοινό έδαφος" με τον υπουργό στο θέμα της αύξησης των ωρών μας.

Πάμε λοιπόν παρακάτω στις ..."διαπραγματεύσεις":
1) Αναθέσεις.
2) Παραμονή της πληροφορικής στα δημοτικά.

Έχει κανείς να προσθέσει τίποτα (πρακτικό) άλλο;

Spyridon

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 06 Αυγ 2014, 04:44:13 ΜΜ


ΥΓ:  Υπάρχουν πολλά γνωστικά αντικείμενα που σίγουρα θα μας ανέθετα τη διδασκαλία κατά προτεραιότητα και αποκλειστικότητα αλλά κανένα δε μπορώ να τα αναφέρω δημόσια.

κατά προτεραιότητα και αποκλειστικότητα ;;;;; Να φανταστώ δε μιλάς για το γενικό λύκειο ε;

P.Tsiotakis

ναι, αναφέρομαι στη μαχητικότητα, την ομαδικότητα, στο ενδιαφέρον για το καλό των παιδιών, στο όραμα και την Επιστήμη των Υπολογιστών. ήταν σαφέστατα ειρωνικό για την συζήτηση και την τροπή που έχει πάρει.  Καλή συνέχεια.

Spyridon

Παράθεση από: Gnirut στις 06 Αυγ 2014, 04:53:39 ΜΜ
Από το "Απάντηση: Επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου για την εισαγωγή σε συναφείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης" είναι προφανές ότι δεν υπάρχει "κοινό έδαφος" με τον υπουργό στο θέμα της αύξησης των ωρών μας.

Πάμε λοιπόν παρακάτω στις ..."διαπραγματεύσεις":
1) Αναθέσεις.
2) Παραμονή της πληροφορικής στα δημοτικά.

Έχει κανείς να προσθέσει τίποτα (πρακτικό) άλλο;

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι αν αυτή είναι η οριστική απάντηση του υπουργού τότε ή έρχεται απόλυση ή θα μας δώσει άλλες αναθέσεις. Δε βρίσκω άλλη εξήγηση.

Gnirut

"Ναι άλλα ταυτόχρονα είναι και ένας τρόπος να εξαφανιστεί για πάντα η επιστήμη των υπολογιστών από το λύκειο. "

Δεν λέει και δεν θέλει κανείς κάτι τέτοιο.

Το φλέγον ζήτημα αυτή τη στιγμή είναι να μείνουμε στην εκπαίδευση, περί αυτού προκειται. Εαν του χρόνου οι περισσότεροι από εμας δεν συμπληρώνουν ούτε 10ωρο στο Λύκειο, του παραχρόνου θα ψηφίσουν κάποιον άλλο νόμο και θα μας πετάξουν έξω τελείως.

Θα κερδίσουμε χρόνο εαν "παζαρέψουμε" τώρα κάποιες αναθέσεις έτσι ώστε να συμπληρώνουμε ένα "αξιοπρεπες" ωράριο (και πάλι πλήρες δεν θα είναι αλλα τουλάχιστον δεν θα μπορεί να στοχοποιηθεί).

Και όσο κερδίζουμε χρόνο είναι προς όφελός μας. Οι ιθύνοντες στο υπουργείο ως επί το πλείστον αντιγράφουν συστήματα από το εξωτερικό. Εκεί λοιπόν μέρα με τη μέρα η θέση της πληροφορικής στα σχολεία κερδίζει όλο και πιο πολύ έδαφος, είναι άλλωστε αυτονόητη στον σύγχρονο, τεχνολογικό πολιτισμό μας. Είναι σίγουρο λοιπόν ότι μεσοπρόθεσμα και στην Ελλάδα θα αναγκαστούν να εισάγουν περισσότερες ώρες σε μαθήματα που έχουν σχέση με την πληροφορική.

Μέχρι τότε όμως το βασικό είναι να μην εκπαραθυρωθούμε από την εκπαίδευση.

Gnirut

Η επιστήμη υπολογιστών θα μπει κάποια στιγμή στα σχολεία. Αυτό είναι βέβαιο.
Το ζήτημα όμως είναι αν θα είμαστε εμείς τότε στην εκπαίδευση για να τη διδάξουμε...

lxart

Μερικές παρατηρήσεις στην απάντηση του Υπουργού:
1. Πουθενά δεν αναφέρει αποκλεισμό της ΑΕΠΠ από τις πανελλήνιες. Πλάγια (πολιτικάντικα) αναφέρει κάποια πράγματα που ισχύουν από τον Νόμο. Αυτό ίσως σημαίνει κάτι (εντάξει, ίσως και τίποτα).
2. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι να επικεντρωθεί η ΠΕΚΑΠ (καλώς ή κακώς αυτή υπάρχει - με αυτή θα παλέψουμε) εκτός από τον προφανή και δίκαιο λόγο εξέτασης μαθήματος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ για αντίστοιχες σχολές, στο θέμα του ΕΝΟΣ και μοναδικού ΕΠΕ που ισχύει αυτή τη στιγμή. Η αδικία που υπάρχει με τον αριθμό των σχολών που μπορεί να διαλέξει ένας υποψήφιος "βγάζει μάτια". Είναι κάτι που ΕΧΕΙ κοινωνικό αντίκτυπο και άρα για όλους τους πολιτικούς μετράει. Θα το βρουν μπροστά τους σε ένα χρόνο σίγουρα ΚΑΙ
3. Ο οποιοσδήποτε "ΓΚΛΑΒΑΣ" δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί στο αυτονόητο, τη στιγμή μάλιστα που θα υπάρχει και και μετρήσιμο κόστος στην Κοινωνία.

tdrivas

Παράθεση από: lxart στις 06 Αυγ 2014, 05:53:29 ΜΜ
Μερικές παρατηρήσεις στην απάντηση του Υπουργού:

2. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι να επικεντρωθεί η ΠΕΚΑΠ (καλώς ή κακώς αυτή υπάρχει - με αυτή θα παλέψουμε) εκτός από τον προφανή και δίκαιο λόγο εξέτασης μαθήματος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ για αντίστοιχες σχολές, στο θέμα του ΕΝΟΣ και μοναδικού ΕΠΕ που ισχύει αυτή τη στιγμή. Η αδικία που υπάρχει με τον αριθμό των σχολών που μπορεί να διαλέξει ένας υποψήφιος "βγάζει μάτια". Είναι κάτι που ΕΧΕΙ κοινωνικό αντίκτυπο και άρα για όλους τους πολιτικούς μετράει. Θα το βρουν μπροστά τους σε έν
ακριβως εδω ερχεται και εφαρμοζεξ τελεια το σχεδιο του παναγιωτη για το 4+1. Αυτο πρεπει να ειναι μεσα στα επιχειρηματα κ λυσεις π πρεπει να προτεινονται.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Υπάρχει η Πληροφορική και υπάρχουν και οι Πληροφορικοί.
Αυτή τη στιγμή η Πληροφορική στα Λύκεια διδάσκεται από τους Πληροφορικούς.
Αυτό είναι επιστημονικά λογικό και εντελώς αυταπόδεικτο.
Αλλά επειδή οι αναθέσεις μαθημάτων που θα γίνουν θα έχουν καθαρά υπαλληλικό
και όχι εκπαιδευτικό ή επιστημονικό χαρακτήρα, σκέφτομαι μήπως αν μείνουν ελάχιστες ώρες
Πληροφορικής στο Λύκειο, υπάρχει κίνδυνος να γίνουν ανάθεση και σε άλλη ειδικότητα.
Δεν λέω ότι είναι παιδαγωγικά σωστό ή επιστημονικά λογικό.
Είναι προφανές ότι δεν είναι.