ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

οταν δειχναμε στον πληροφορικο το φεγγαρι εκεινος κοιταζε το δαχτυλο....
παρτε το χαμπαρι:
αν φυγει_η_αεππ τοτε  εμφανισε "αργα η γρηγορα αντιο εκπαιδευση...γενικως"
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

evry

Το άρθρο  http://www.nytimes.com/2012/07/29/opinion/sunday/is-algebra-necessary.html?pagewanted=2&_r=2
που λέει ότι η Άλγεβρα δεν είναι και τόσο σημαντική υπογράφεται από έναν καθηγητή πολιτικών επιστημών!!!

Το απίστευτο επιχείρημα που χρησιμοποιεί είναι ότι η Άλγεβρα είναι δύσκολη και αφού τα παιδιά δεν πάνε καλά στο SAT και έχουν μεγάλα ποσοστά αποτυχίας μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα να διδάσκεται. Μάλιστα, φοβερό επιχείρημα. Δηλαδή ότι δεν πάει καλά να το καταργήσουμε!!!

Γιατί όμως τόσο μεγάλα ποσοστά αποτυχίας στα μαθηματικά στην Αμερική?
Μια πολύ καλή εξήγηση είναι το άρθρο της πρώην υπουργού παιδείας των ΗΠΑ επί Μπους και αρκετά σεβαστής πανεπιστημιακού Diane Ravitch
Η αποτυχία της σχολικής αξιολόγησης
όπου εξηγεί πολύ ωραία γιατί το σύστημα που αυτή σχεδίασε και εφάρμοσε απέτυχε παταγωδώς.

ΥΓ. Αναφέρω το άρθρο της πρώην υπουργού γιατί πολλές από τις "καινοτομίες" που μας σερβίρουν τα τελευταία χρόνια είναι απλά αντιγραφή από το σύστημα αυτό το οποίο αποδεδειγμένα έχει αποτύχει
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

seibei

Όσον αφορά στην ΑΕΠΠ, είναι καθαρά η σύγκρουση δυο ετεροβαρών αντιπάλων ομάδων.

Η μια εύρωστη (600χιλ ευρώ/έτος έσοδα τουλάχιστον), συμπαγής, δικτυωμένη, τμήμα του κράτους.
Η άλλη ετερόκλητη, χωρίς πόρους, χωρίς προσβάσεις.
Κάθε επιχείρημα, λογικό εκπαιδευτικό κτλ, κτλ δεν έχει καμία σημασία.

Το περίεργο τωρα που το σκέφτομαι, δεν είναι πως μας πετάνε έξω σήμερα, είναι πώς μας άφησαν
και τρουπώσαμε τότε!

Αν καταφέρουμε κάτι, θα πρόκειται για βόμβα μεγατόνων...

ΥΓ. Συγγενής που σπουδάζει σε πολυτεχνική σχολή, μου έλεγε πάλι τις προάλλες πόσο πολύ ζορίζονται
σε διάφορα μαθήματα οι συμφοιτητές του που πέρασαν στην ίδια σχολή χωρίς ΑΕΠΠ...

che

ας αφήσουμε τους χημικούς και την βολική καραμέλα της "δύναμης" τους και ας αναλογιστούμε τι κάνουμε εμείς οι ίδιοι ?

το δικό μου συμπέρασμα μετά το τελειωτικό ξήλωμα της ΑΕΠΠ δεν θα είναι οι κακοί χημικοί αλλά εμείς οι ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ !

πόσοι από εμάς έγραψαν ένα σκατοάρθρο για να το στείλουν σε 5 sites ?

πόσοι από εμάς έστειλαν μία επιστολή σε βουλευτή αυτό το καλοκαίρι ?

κάτω από 1% σας πληροφορώ . αυτό είναι το πρόβλημα ! και όχι οι χημικοί που κάνουν μπάνια ...

ήδη το γεγονός ότι τις δύο τελευταίες μέρες όλος ο κλάδος μας ασχολείται με το τι σεμινάρια θα κάνει για να διδάξει γεωγραφία και σεξολογία , μας ξεμπροστιάζει ...

προσωπική μου άποψη , να ορμήξουμε με όποιον τρόπο έχουμε για να έχουμε τουλάχιστον την συνείδηση μας ήσυχη μετά το ξήλωμα .


seibei

Δεν μίλησα για "κακούς" χημικούς. Που είδες εσύ τον κλάδο να ψάχνει για σεμινάρια σεξολογίας;
Καραμέλες μόνο χολς το χειμώνα για το λαιμό.

che

Δεν ειναι επι προσωπικού συναδελφε. Αυτοκριτική στα φωναχτά κάνω.

keep.accelerating

Συμφωνώ απόλυτα ότι δε φταίει κανένας άλλος εκτός από εμάς.
Θυμίζω ότι δεν πρόκειται να μας ακούσει κανένας μεμονωμένα,
παρά μόνο μέσα από το όργανό μας την ΠΕΚΑΠ. Και επειδή ΠΕΚΑΠ
Δεν υπάρχει αφού παίζει το δικό της παιχνίδι , μην περιμένουμε τίποτα
Περισσότερο από τον αφανισμό μας από την εκπαίδευση.

Δεν πίστεψα ούτε λεπτό ότι υπάρχει σχεδιασμός αντίστοιχος και αντίγραφο
Από κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα άλλης χώρας. Δυστυχώς ειμαι πεπεισμένος
Ότι συνεχίζει και ειναι βαθύτατα ψηφοθηρικό το οτιδήποτε γίνεται, στο πόδι,
Παραβλέποντας τις συνέπειες που θα έχει στους μαθητές μας και νυν φοιτητές μας,
Και άρα στην προσεχή ψηφιακά αναλφάβητη αγορά που θα ζήσουμε στη χώρα μας. 

Κωτσάκη δε θα τα βάλω μαζί σου διαδικτυακά, δεν είναι ηθικό. Σου έχω πρόταση όμως:
Ως πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ , μαζί με συναδέλφους που μπορούν να επιχειρηματολογησουν
Για την αδικία που γίνεται εις βάρος της νεολαίας μας(υπάρχουν πολλοί και το ξέρεις) ζητάς
Ακρόαση ΧΘΕΣ από υπουργό και ανακοινώνεις το οτιδήποτε ειπωθεί άμεσα σε ΜΜΕ.
Τι λες;

Υγ. Και επειδή κάθε πρόταση έχει και δυσκολίες πες εσύ το ναι και όλα τα άλλα βρίσκονται...
Απλά από κάπου να αρχίσουμε πρέπει.τι λες;

che

Ελπίζω να μην περιμένεις απάντηση απο τον κωτσακη ε ; ;D

keep.accelerating

Αναγκαστικά περιμένω απο τον Κωτσάκη γιατί ειναι "πρόεδρος"...
Αυτός δε μας εκπροσωπεί;
(Μην πέσουμε πάλι σε συζητήσεις γιατί και πώς- αυτά τα δεδομένα έχουμε !)

Προσωπικά δεν περιμένω τίποτα λιγότερο από το να πει κάποτε ότι δε διαβάζει
Στέκι... ;)

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Είμαι απόλυτα βέβαιος οτι με την αλλαγή Αρβανιτόπουλου, ο εγκέφαλος που 'μισεί΄την ειδικότητα μας ζει και βασιλεύει. Κάτι η μείωση μαθηματων στο δημοτικό (ποιό άραγε;), η διαφαινόμενη κατάργηση της ΑΕΠΠ και των μαθημάτων επιλογής του χρόνου μας κάνει ΟΛΟΥΣ επισφαλείς για το μέλλον. Θέλετε μετάταξη σε άλλο υπουργείο, θέλετε διαθεσιμότητα και απόλυση; Διαλέξτε και πάρτε. Ελπίζω οι βολεμένοι προς το παρόν με οργανική να καταλάβουν τι έρχεται του χρόνου.

lkt

Έχω να γράψω περίπου ένα χρόνο, από την ψήφιση στη Βουλή του νέου; συστήματος.
Ένα χρόνο μετά, σαν να μην πέρασε μια μέρα, βρισκόμαστε μπροστά στο ίδιο σκηνικό.
Ένας από τους 5 πρώτους καθηγητικούς κλάδους πληθυσμιακά (αν δεν κάνω λάθος), αδιαφορεί παρόλο που είναι προφανές πως έχει στοχοποιηθεί.
Ακόμα και τώρα που υπάρχουν άνθρωποι σε καίριες θέσεις (Χρηστάκης, Κάτσικας), τίποτα δεν φαίνεται να κινείται ούτε για την  αποτροπή του παραλογισμού με την απουσία από του χρόνου του μαθήματος από τις πανελλαδικές ούτε και με τις πρώτες φήμες για την κατάργηση του μαθήματος από τα Δημοτικά.
Η συντριπτική πλειοψηφία πιστεύει προφανώς πως δεν θα την αγγίξει μια πιθανή διαθεσιμότητα-ανεργία.
Ειλικρινά εύχομαι να μην κινδυνεύσει κανείς αλλά...

P.Tsiotakis

Η συντριπτική πλειοψηφία κάνει διακοπές
με ενα μήνυμα στη διαβούλευση πέρσι έχει πράξει το καθήκον της

ntzios kostas

Θέλω να ελπίζω ότι κάποιοι ενεργούν χωρίς να το ξέρουμε. Απλά έστω μια λυτή ανακοίνωση έπρεπε να την έχουμε.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...