ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Spyridon

Και για αυτούς που λένε ότι η ΑΕΠΠ είναι πιο εύκολη  από τη Χημεία και γιαυτό θα τη διαλέγουν τα παιδιά...

Φέτος το 8% έγραψε πάνω από 18 προγραμματισμό ενώ αντίστοιχα χημεία το 27% !!!  Ακόμα και να λάβει κάποιος υπόψη του τη διάφορα του επίπεδου στις δυο κατευθύνσεις αν πάρουμε τα μαθηματικά υπόψη μας που είναι ιδία και στις δυο κατευθύνσεις.. το 5% έγραψε πάνω από 18 στην τεχνολογική ενώ το 15% έγραψε πάνω από 18 στην θετική!! Ακόμα και με αναγωγη ανάμεσα στις δυο κατευθύνσεις με κριτήριο τα μαθηματικά που είναι τα ιδία  ο προγραμματισμός έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο βαθμό δυσκολίας με τη χημεία.

pthomop

Εξαιτίας του εξυπνάκια με τα θέματα θεωρίας που έβαλε , καταφέραμε να έχουμε φέτος τους λιγότερους αριστούχους. Και αν κρίνω απο τα θέματα των επαναληπτικών, κάποιοι στην επιτροπή έχουν σοβαρό πρόβλημα.

seibei

Ας ξεκολλήσει το μυαλό τους από το "4 μαθήματα" κι ας κάνουν τα μαθήματα 5.
Μιας και οι χημικοί δεν θα μας αφήσουν να έχουμε "δικό" μας πεδίο με σχολές όπως το Μαθηματικό
και πολλά Πολυτεχνειακά και άλλα (όπως θα έπρεπε), νομίζω είναι η καλύτερη λύση.

Στο κάτω κάτω αν θέλεις πεδίο με 200 σχολές δεν μπορείς να κάνεις οικονομία στα αντικείμενα.

Και παιδαγωγικά είναι καλύτερο να έχεις 2 πχ τετράωρα μαθήματα. Δυο επιπλέον ώρες είναι μικρό τίμημα για πεδίο (επαναλαμβάνω) 200 σχολών!!
Ξέρετε οτι οι χημικοί ετοιμάζουν πρόταση που πάνω κάτω είναι να κατέβει όλη η ύλη του 1ου έτους του χημικού στην Γ'Λυκείου;; Μιλάμε για πραγματικά άλογο βασανιστήριο για χιλιάδες μαθητές...

petrosp13

ΠαράθεσηΣυνολικά, τα θέματα του μαθήματος «Χημεία» κρίνονται πολύ απαιτητικά ως προς την ποσότητα,  για καλά προετοιμασμένους μαθητές,  αλλά χωρίς την απαραίτητη σαφήνεια και στόχευση, ώστε να διακρίνουν μεταξύ των μαθητών  αυτούς που έχουν κατανοήσει την Χημεία καλύτερα.

Η ΕΕΧ με ανακούφιση βλέπει το παρόν εξεταστικό σύστημα να βαίνει προς το τέλος του,  οφείλοντας για άλλη μια φορά να στηλιτεύσει, το ότι δίνει τη δυνατότητα να διεκδικούν μαθητές από διαφορετικές κατευθύνσεις, οι οποίοι εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα διαφορετικής  δυσκολίας τις ίδιες θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισονομίας και των ίσων ευκαιριών.

ΕΕΧ 6/6
:D :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

... η Ροδίτισσα Κατερίνα Μισθού, η αριστούχος σε όλες τις σχολικές τάξεις μαθήτρια, αυτή που έπιασε φέτος την καλύτερη επίδοση πανελλαδικά. Στα επτά μαθήματα στα οποία διαγωνίστηκε για μία θέση στο Πανεπιστήμιο της... ξέφυγαν μόλις τρία εικοσάρια! «Πήρα 20 στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Το ίδιο και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» λέει. «Πού να γράψεις 20 στην Εκθεση;» αναρωτιέται χαμογελαστή. «Δεν γινόταν, 18,9 πήρα. Από 'κει και πέρα, δυο-τρεις απροσεξίες μου είχαν ως αποτέλεσμα να πάρω 19,7 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και 19,5 στη Φυσική Κατεύθυνσης» προσθέτει.


Spyridon

Έχει γραφτεί και σαν απάντηση στο παρακάτω αρθρο στα σχόλια.

Κάποιος "συνάδελφος" χημικός είχε το θράσος να γράψει ότι η χημεία είναι απαιτητική και η πληροφορική περίπατος.


Γραφει ο "συναδελφος " :
"Το παράλογο είναι (βλέπε πανελλήνιες 2014) κάποιοι μαθητές να εξετάζονται στην απαιτητική Χημεία και κάποιοι να κάνουν περίπατο με τα θέματα της Πληροφορικής, μαζεύοντας μόρια για τις ΙΔΙΕΣ σχολές, ότι πιο άδικο. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτοτυπία."


Η απαντηση :
"Απαιτητική χημεία και περίπατος η πληροφορική;; Μάλλον κάνεις πλάκα. Πάμε να το δούμε όμως..
Φέτος το 8% έγραψε πάνω από 18 προγραμματισμό ενώ αντίστοιχα χημεία το 27% ! Ακόμα και να λάβει κάποιος υπόψη του τη διάφορα του επίπεδου στις δυο κατευθύνσεις αν πάρουμε τα μαθηματικά υπόψη μας που είναι ιδία και στις δυο κατευθύνσεις. το 5% έγραψε μαθηματικά πάνω από 18 στην τεχνολογική ενώ το 15% έγραψε πάνω από 18 στην θετική!! Ακόμα λοιπόν και με αναγωγη ανάμεσα στις δυο κατευθύνσεις με κριτήριο τα μαθηματικά που είναι τα ιδία ο προγραμματισμός έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο βαθμό δυσκολίας με τη χημεία.

Ακόμα και η πρώτη των πρώτων φέτος με 19.827 μόρια έγραψε σε όλα 20αρια εκτός από φυσική(19.5) έκθεση (18.9) και προγραμματισμο (19,7) ! Εκτός από έκθεση που δεν γράφει κάνεις 20.. μη της πεις ότι το δεύτερο μάθημα στη σειρά που την δυσκόλεψε πιο πολύ είναι περίπατος γιατί   μάλλον θα εκνευριστεί"


http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-plhroforikh-vs-mauhma-ejetazomeno-stis-panellhnies-ejetaseis#respond


Spyridon

#1086
Άποψη μου. Να κρατηθούν για όσο πιο μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται ψηλά τα σχόλια στο esos για να ενημερώνεται και όλη η εκπαιδευτική κοινότητα και να ανεβούν και καινούργια άρθρα  τα οποία θα επικεντρώνονται σε αυτό που θα γράψω παρακάτω.

Στις λίγες προσπάθειες που έχουν κάνει οι  χημικοί να απαντήσουν δεν γράφουν τίποτα για την ταμπακιέρα παρά μόνο πετανε τη μπάλα στην εξέδρα λέγοντας  ότι η πληροφορική είναι ευκολότερη από τη χημεία (δεν ισχύει συμφώνα με τα στοιχειά) , ότι οι πληροφορικοί θέλουν να κάνουν ιδιαίτερα (δεν ισχύει αλλά και να ισχύει ισχύει το ίδιο και για τους χημικούς και για όλους τους κλάδους) και ότι η χημεία είναι βασική επιστήμη (υποκειμενικό.. και όταν μιλάμε για μάθημα κατεύθυνσης αν είναι σημαντική η όχι μια επιστήμη έχει να κάνει με τη σχέση που έχει με τη σχολή που θέλει να περάσει ο μαθητής)

Η γύμνια επιχειρημάτων φαίνεται και πρέπει να την αναδείξουμε ακόμα περισσότερο. Ο κύριος άξονας κατά τη γνώμη μου είναι ότι υπάρχουν παρά πολλές σχολές που δεν έχουν σχέση με τη χημεία και οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να δώσουν χημεία. Σε αυτό κανένας δεν απαντάει και εκεί πρέπει να επιμείνουμε. Άλλωστε είναι ακριβώς το ίδιο επιχείρημα που χρησιμοποιούσαν και αυτοί όταν έμπαιναν μαθητές σε σχολές που έχουν σχέση με τη χημεία χωρίς να δώσουν χημεία. Με τη ΜΕΓΑΛΗ διαφορά βεβαία ότι οι μαθητές με το παλιό σύστημα είχαν το δικαίωμα να κάνουν χημεία στη θετική κατεύθυνση ενώ τώρα οι μαθητές δεν έχουν καν αυτή την επιλογή για τον προγραμματισμό.

Οι συζητήσεις για το ποσό σημαντική είναι η επιστήμη μας γενικά (κάτι το αυτονόητο δηλαδή)  ή για το αν οι πληροφορικοί ξύνονται και οι χημικοί δουλεύουν αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση και είναι κάτι το οποίο θέλει η άλλη πλευρά για επί της ουσίας ξέρει ότι έχουμε δίκιο και δεν έχει απαντήσεις και προσπαθεί να πάει τη συζήτηση σε άλλα μονοπάτια και να καταλήξει ατέρμονη. Το θέμα στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούμε και να επιμένουμε είναι γιατί να διδάσκονται χημεία για να μπουν σε σχολές που είναι άσχετες με τη χημεία...εκεί έχουμε 100% δίκιο και αυτοί μηδέν επιχειρήματα.

ΥΓ Σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι ότι δεν πρέπει να μιλάμε για το πόσο σημαντική γενικά είναι η πληροφορική στην εκπαίδευση. Εδω όμως έχουμε απέναντι μας την ΕΕΧ η οποία είναι μια πολύ ισχυρή ομάδα συμφερόντων η οποία έχοντας τόσα χρόνια σχέσεις με το κράτος ξέρει πολύ καλά πως παίζεται το παιχνίδι και λειτουργεί με πολλαπλούς πολιτικαντικους τρόπους και όχι κάνοντας μια σοβαρή επιστημονική συζήτηση. Λειτουργεί λοιπόν και επικοινωνιακά μέσω άρθρων στα ΜΜΕ, και ασκώντας πιέσεις στον κρατικό μηχανισμό υπόγεια, και προβάλλοντας την επιστημονική της ιδιότητα σαν επίσημος σύμβουλος του κράτους (επίκληση στην αυθεντία), και εξαίροντας τον ρολό της "μητέρας των επιστήμων" χημείας, και μυξοκλαίγοντας  γιατί,  και καλά, η "συντεχνία" των βιολόγων το 2000 τους έφαγε τη χημεία και η "συντεχνία" των πληροφορικών φέτος θέλει πάλι να τους κάνει κακό (στοχεύοντας στο κέρδος μέσω αυτοθυματοποιησης) ,  και χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα για τα μάτια του κόσμου (επίκληση στο συναίσθημα), για τους μαθητές τις οικογένειες τους και τις σχόλες και τι μεγάλο κακό έπαθαν που δεν διδάχτηκαν χημεία, και ισχυριζόμενη υποκριτικα (σαν προστάτιδα δύναμη του Δικαίου) ότι αυτοί που έδωσαν χημεία  έδωσαν άνιση μάχη με αυτούς που έδωσαν τον "ευκολότερο" (!!) προγραμματισμο (και ας έχει 8% άριστους η ΑΕΠΠ και 27% η χημεία )

Spyridon

#1087
Επίσης μια άλλη πρόταση. Φανταστείτε περίπου τον παρακάτω διάλογο εμπλουτισμενο και με άλλες σχολές σε ηχητικό  σποτάκι youtube κτλ.


Παιδί : Μαμά θέλω να περάσω  Φυσικό. Τι μαθήματα θα δώσω;

Μαμά  : Μαθηματικά Φυσική και Χημεία παιδί μου.

Παιδί :  Μα καλά τα μαθηματικά και τη φυσική το καταλαβαίνω, Γιατί να μη δώσω προγραμματισμό που έδιναν παλιά τα παιδιά; Έχω ακούσει ότι βοηθαει πολύ στη σχολή γιατί έχει μαθήματα πληροφορικής. Έτσι κι αλλιώς το Φυσικό δεν έχει καμιά σχέση με τη χημεία ( η τουλάχιστον όχι περισσότερο από όσο έχει με την πληροφορική)  και τα περισσότερα Φυσικά έχουν η κανένα η ένα μάθημα χημείας.
Μαμα:  Έτσι αποφάσισε το υπουργείο παιδί μου
Παιδι:  Καλά ας πάω μαθηματικό τότε.. Τι μαθήματα πρέπει να δώσω για να πάω εκεί;

Μαμά :  Πάλι τα ίδια Μαθηματικά Φυσική και Χημεία

Παιδί :  Τι σχέση έχει ρε μαμά η Χημεία με το Μαθηματικό; Τι σχέση έχουν οι χημικές ενώσεις και όλα αυτά τα άσχετα πράγματα με το μαθηματικό; Δε λέω η Χημεία είναι βασική επιστήμη σαν  γενικής παιδείας  αλλά ήδη τις βασικές γνώσεις τις έχω πάρει τόσα χρόνια. Τώρα  γιατί να μη δώσω πληροφορική που έχει μεγάλη σχέση με το Μαθηματικό που θέλω να περάσω, όπως αυτοί που θέλουν να περάσουν οικονομικά δίνουν οικονομία και αυτοί που θέλουν να πάνε νομική δίνουν Δίκαιο; Τι παράλογα πράγματα είναι αυτά;

Μαμά:  Το ξέρω παιδί μου. Είναι άδικο αλλά έτσι αποφάσισε το υπουργείο.

Παιδί :  Εντάξει καλά, λέω να πάω Πληροφορική τότε που σίγουρα δεν θα έχει Χημεία αλλά πληροφορική στις πανελλήνιες ε;;

Μαμά :   Όχι παιδί μου. Πάλι χημεία πρέπει να δώσεις.

Παιδί:  Μα γιατί συμβαίνει αυτό ρε Μαμά; Θα μας τρελάνεις;; Το ξέρω ότι παλιά υπήρχαν παιδιά που  περνούσαν σε σχόλες που ήθελαν χημεία χωρίς να έχουν κάνει χημεία αλλά τουλάχιστον είχαν την επιλογή να κάνουν χημεία στη θετική κατεύθυνση. Και τότε δεν ήταν σωστό αλλά τώρα είναι ακόμα χειρότερα γιατί δεν έχουμε καθόλου την επιλογή της πληροφορικής και πρέπει να κάνουμε υποχρεωτικά χημεία ακόμα και για τόσες σχολές που είναι άσχετες με τη χημεία. Δηλαδή η μια αδικία του παλιού συστήματος  δίνει τη θέση της σε μια πιο μεγάλη αδικία. Γιατί το κάνουν αυτό; 

Μαμά : Η αλήθεια ότι ο παλιός υφυπουργός ήθελε ( η τουλάχιστον έτσι είχε δηλώσει)  όπως και εμείς οι γονείς και οι μαθητές να υπάρχει η πληροφορική σαν εξεταζόμενο μάθημα για τις αντίστοιχες σχόλες αλλά τελικά κάτι έγινε και δεν πέρασε. Όταν ρωτήθηκε ο υπουργός στη βουλή απάντησε ότι δεν έγινε "για λόγους που δεν μπορεί να εξηγήσει".. Προφανώς δέχτηκε πιέσεις από κάπου...........!!

Παιδί: Πρώτον,  δε θα μπορούσαν να δίνουν χημεία όσοι θέλουν να πάνε σε σχετικές σχόλες και πληροφορική όσοι θέλουν να πάνε στις αντίστοιχες σχόλες; Και δεύτερον όσες σχόλες σχετίζονται και με την πληροφορική και τη χημεία να αποφασίζει ή η σχολή ή οι μαθητές;;

Μαμά: Το πρώτο που λες είναι πολύ σωστό αλλά για το δεύτερο κάποιοι λένε ότι για τις σχόλες που έχουν και τα δυο αντικείμενα οι μαθητές θα επιλέγουν πάντα την πληροφορική γιατί είναι πιο εύκολη

Παιδί: Αυτό μαμά είναι μεγάλο ψέμα. Δε ξέρω που το άκουσες. Πανελλαδικά φέτος σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά του υπουργείου μόνο το 8% έγραψε άριστα στην πληροφορική ενώ στη χημεία έγραψε το 27% Αν ισχύει κάτι τέτοιο ισχύει μάλλον το αντίθετο.

pthomop

Παράθεση από: Spyridon στις 05 Ιουλ 2014, 05:22:13 ΜΜ
Επίσης μια άλλη πρόταση. Φανταστείτε περίπου τον παρακάτω διάλογο εμπλουτισμενο και με άλλες σχολές σε ηχητικό  σποτάκι youtube κτλ.


Παιδί : Μαμά θέλω να περάσω  Φυσικό. Τι μαθήματα θα δώσω;

Μαμά  : Μαθηματικά Φυσική και Χημεία παιδί μου.

Παιδί :  Μα καλά τα μαθηματικά και τη φυσική το καταλαβαίνω, Γιατί να μη δώσω προγραμματισμό που έδιναν παλιά τα παιδιά; Έχω ακούσει ότι βοηθαει πολύ στη σχολή γιατί έχει μαθήματα πληροφορικής. Έτσι κι αλλιώς το Φυσικό δεν έχει καμιά σχέση με τη χημεία ( η τουλάχιστον όχι περισσότερο από όσο έχει με την πληροφορική)  και τα περισσότερα Φυσικά έχουν η κανένα η ένα μάθημα χημείας.
Μαμα:  Έτσι αποφάσισε το υπουργείο παιδί μου
Παιδι:  Καλά ας πάω μαθηματικό τότε.. Τι μαθήματα πρέπει να δώσω για να πάω εκεί;

Μαμά :  Πάλι τα ίδια Μαθηματικά Φυσική και Χημεία

Παιδί :  Τι σχέση έχει ρε μαμά η Χημεία με το Μαθηματικό; Τι σχέση έχουν οι χημικές ενώσεις και όλα αυτά τα άσχετα πράγματα με το μαθηματικό; Δε λέω η Χημεία είναι βασική επιστήμη σαν  γενικής παιδείας  αλλά ήδη τις βασικές γνώσεις τις έχω πάρει τόσα χρόνια. Τώρα  γιατί να μη δώσω πληροφορική που έχει μεγάλη σχέση με το Μαθηματικό που θέλω να περάσω, όπως αυτοί που θέλουν να περάσουν οικονομικά δίνουν οικονομία και αυτοί που θέλουν να πάνε νομική δίνουν Δίκαιο; Τι παράλογα πράγματα είναι αυτά;

Μαμά:  Το ξέρω παιδί μου. Είναι άδικο αλλά έτσι αποφάσισε το υπουργείο.

Παιδί :  Εντάξει καλά, λέω να πάω Πληροφορική τότε που σίγουρα δεν θα έχει Χημεία αλλά πληροφορική στις πανελλήνιες ε;;

Μαμά :   Όχι παιδί μου. Πάλι χημεία πρέπει να δώσεις.

Παιδί:  Μα γιατί συμβαίνει αυτό ρε Μαμά; Θα μας τρελάνεις;; Το ξέρω ότι παλιά υπήρχαν παιδιά που  περνούσαν σε σχόλες που ήθελαν χημεία χωρίς να έχουν κάνει χημεία αλλά τουλάχιστον είχαν την επιλογή να κάνουν χημεία στη θετική κατεύθυνση. Και τότε δεν ήταν σωστό αλλά τώρα είναι ακόμα χειρότερα γιατί δεν έχουμε καθόλου την επιλογή της πληροφορικής και πρέπει να κάνουμε υποχρεωτικά χημεία ακόμα και για τόσες σχολές που είναι άσχετες με τη χημεία. Δηλαδή η μια αδικία του παλιού συστήματος  δίνει τη θέση της σε μια πιο μεγάλη αδικία. Γιατί το κάνουν αυτό; 

Μαμά : Η αλήθεια ότι ο παλιός υφυπουργός ήθελε ( η τουλάχιστον έτσι είχε δηλώσει)  όπως και εμείς οι γονείς και οι μαθητές να υπάρχει η πληροφορική σαν εξεταζόμενο μάθημα για τις αντίστοιχες σχόλες αλλά τελικά κάτι έγινε και δεν πέρασε. Όταν ρωτήθηκε ο υπουργός στη βουλή απάντησε ότι δεν έγινε "για λόγους που δεν μπορεί να εξηγήσει".. Προφανώς δέχτηκε πιέσεις από κάπου...........!!

Παιδί: Πρώτον,  δε θα μπορούσαν να δίνουν χημεία όσοι θέλουν να πάνε σε σχετικές σχόλες και πληροφορική όσοι θέλουν να πάνε στις αντίστοιχες σχόλες; Και δεύτερον όσες σχόλες σχετίζονται και με την πληροφορική και τη χημεία να αποφασίζει ή η σχολή ή οι μαθητές;;

Μαμά: Το πρώτο που λες είναι πολύ σωστό αλλά για το δεύτερο κάποιοι λένε ότι για τις σχόλες που έχουν και τα δυο αντικείμενα οι μαθητές θα επιλέγουν πάντα την πληροφορική γιατί είναι πιο εύκολη

Παιδί: Αυτό μαμά είναι μεγάλο ψέμα. Δε ξέρω που το άκουσες. Πανελλαδικά φέτος σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά του υπουργείου μόνο το 8% έγραψε άριστα στην πληροφορική ενώ στη χημεία έγραψε το 27% Αν ισχύει κάτι τέτοιο ισχύει μάλλον το αντίθετο.
ΑΨΟΓΟΣ!!!!!!!!!!!!!

tdrivas

http://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/katarghsh-plhroforikhs-to-2014-einai-dynaton
μην σταματατε
http://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/adynamies-toy-neoy-lykeioy

ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΟΥΝ,ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Spyridon


thana$i$

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, στο οποίο θα αναγνωρίσετε και σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς μας στα σχολεία.
http://coding2learn.org/blog/2013/07/29/kids-cant-use-computers/

Spyridon

Υπάρχει περίπτωση όπως βρήκαμε τους προέδρους των τμημάτων της πληροφορικής  να βρούμε και μερικούς προέδρους τμημάτων μαθηματικών για να υπογράψουν και αυτοί το κείμενο;

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

πάρα πολύ καλή ιδέα, νομίζω ότι είναι καιρός να μας βοηθήσουν και οι μαθηματικοί , άλλωστε πολύ από το κλάδο τους διδάσκουν την ΑΕΠΠ σε φροντιστήρια και σε σχολεία δεν είναι κακό. Εξάλλου ήμαστε κοντινές επιστήμες , η μία συμπληρώνει την άλλη.

Ας το προσπαθήσουμε το λοιπόν σύντομα.
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

nikosx

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/anoixto-to-ypoyrgeio-kai-gia-alles-tropopoihseis-sto-systhma-proagvghs-tvn-mauhtvn-sto-lykeio

Το Υπουργείο, λέει το άρθρο, είναι ανοικτό και για άλλες τροποποιήσεις στο σύστημα προαγωγής των μαθητών στο Λύκειο και με τη συζήτηση της τροπολογίας να προκύψουν προτάσεις από άλλους βουλευτές. Μήπως να γίνουν και προτάσεις για το ζήτημά μας από βουλευτές στη συζήτηση αυτή; Μήπως τώρα είναι ευκαιρία να αναφερθεί ξανά στη Βουλή;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr