ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Αναπαραγωγή παλιού ρεπορτάζ είναι
Δεν ξέρω αν αληθεύει, αλλά είναι τυφλή αντιγραφή από ρεπορτάζ Ιανουαρίου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ssimaiof

Ούτε καν αντιγραφή. Είναι το ρεπορτάζ του Ιανουαρίου!!
Γράφει την ημερομηνία στα αριστερά του άρθρου (14/1).
Σταύρος Σημαιοφορίδης

delta

Άρχισαν να κυκλοφορούν σενάρια για την κατάργηση ολόκληρου του κλάδου της Πληροφορικής από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπως έγινε με την Νοσηλευτική στα ΕΠΑΛ.
Ακούγεται στους διαδρόμους της βουλής, γραφεία βουλευτών και στους συνδικαλιστές της εκπαίδευσης ότι το καλοκαίρι θα ζήσουμε πάλι ένα μεγαλύτερο δράμα από ότι την προηγούμενη χρονιά.
Το άκουσα από 2 διαφορετικές πηγές. Έχετε ακούσει τίποτε;

balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

Λευτέρης Δουκέρης

καλησπέρα !!!! Ας μην αναπαράγουμε ότι ηλιθιότητα ακούνε ????? η εσκεμμένα διοχετεύουν κάποια καλά παιδιά που
στο στέκι αριθμούν το εξωφρενικό ρεκόρ του 1 μηνύματος
Ας σοβαρευτούμε επιτέλους , όπως σοβαρεύτηκε και η προεδράρα μας και πάει για δήμαρχος και περιφερειάρχης
με την κολο-πληροφορική του Αρβανιτο-ΠΟΥΛΟΥ θα ασχολείται????
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

delta

Συνάδελφοι αφήστε τα περί ηλιθιότητος ή  υπονόμευσης.
Τα πράγματα δεν πάνε καλά.
Από το μεσημέρι που έγινε η σχετική συζήτηση στο Σχολείο που βρίσκομαι δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου.

Λευτέρης Δουκέρης

Επιμένω αντι να αναπαράγουμε ότι ηλιθιότητα ακούμε η υποθετικά ακούμε , να κοιτάξουμε να
ασχοληθούμε , να προτείνουμε λύσεις και να μετέχουμε .
Εχεις σε παρακαλώ "συνάδερφε" να μας πεις κάτι για τα τρία τελευταία (ασχολία - λύση - συμμετοχή?????????????????)
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

petrosp13

Δηλαδή μετά την υποβάθμιση στο Λύκειο και το Γυμνάσιο, θα έχουμε κατάργηση του τομέα στα ΕΠΑΛ;
Σενάριο επιστημονικής φαντασίας, δεν είναι τόσο άσχετοι, ανίκανοι ή ηλίθιοι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimosios

#893
Οι πληροφορίες του συναδέλφου είναι σωστές αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Σχεδιάζουν να καταργήσουν τον κλάδο πληροφορικής από όλη την δευτεροβάθμια και να μας στείλουν όλους στην πρωτοβάθμια γιατί το επόμενο βήμα είναι να πάει η πληροφορική σε όλα τα δημοτικά.  Το μάθημα της πληροφορικής στο Λύκειο θα δοθεί β' ανάθεση σε ΠΕ03 και ΠΕ04..
Νομίζω ήταν αναμενόμενο, που θα έβρισκαν τόσους πληροφορικούς για όλα τα δημοτικά? μόνο με νέο κύκλο υποχρεωτικών μετατάξεων.

Τα υπόλοιπα διεγράφησαν απο την Ομάδα Διαχείρισης

Λαμπράκης Μανώλης

"μάγκα" μου "συνάδελφε", θα σε παρακαλούσα να σκεφτείς λίγο τον τόνο και το ύφος σου, γιατί αν αρχίσουμε τις αντιπαραθέσεις σε αυτό το επίπεδο θα μας διαγράψει όλους η διαχείριση ... η γενίκευση πάντα κακό κάνει ... εγώ ονειρεύομαι να μείνει το μάθημα για να έχω δουλειά αύριο - μεθαύριο και να μην είμια αιώνιος άνεργος ... αν βγει το μάθημα θα χάσουμε πολλοί τη δουλειά μας, όχι μόνο αναγκαστικά αυτοί που όπως λες πίνουν το αίμα της οικογένειας ... ένταση υπάρχει σε όλους, καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο αυτά που λέμε ...

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: dimosios στις 02 Μαΐου 2014, 06:23:26 ΜΜ
Οι πληροφορίες του συναδέλφου είναι σωστές αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Σχεδιάζουν να καταργήσουν τον κλάδο πληροφορικής από όλη την δευτεροβάθμια και να μας στείλουν όλους στην πρωτοβάθμια γιατί το επόμενο βήμα είναι να πάει η πληροφορική σε όλα τα δημοτικά.  Το μάθημα της πληροφορικής στο Λύκειο θα δοθεί β' ανάθεση σε ΠΕ03 και ΠΕ04..
Νομίζω ήταν αναμενόμενο, που θα έβρισκαν τόσους πληροφορικούς για όλα τα δημοτικά? μόνο με νέο κύκλο υποχρεωτικών μετατάξεων.

Όσο για τους "συναδέλφους" της παραπαιδείας που ακόμα ονειρεύονται ότι το μάθημα θα παραμείνει για να κρατήσουν τα ιδιαίτερά τους και να πίνουν το αίμα της ελληνικής οικογένειας, ένα έχω να πω:
Χωνέψτε το μάγκες:
    ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ
Δεν αξίζει καν να προσπαθήσει να σχολιάσει ή να επιχειρηματολογήσει κανείς για το πόσο έωλα είναι τα επιχειρήματά σου... Τουλάχιστον όμως αρκετοί από εδώ μέσα έχουμε το θάρρος της γνώμης μας, τη λέμε επώνυμα,  και δεν κρυβόμαστε πίσω από ένα ψευδώνυμο, "συνάδελφε". Δε θα μπω στη λογική να αντιπαρατεθώ μαζί σου(μάλλον είσαι ο ίδιος που μας τρόλλαρες με 5-6 ψευδώνυμα όλο το καλοκαίρι), απλά θα πω το εξής: Τώρα που θα φύγει η ΑΕΠΠ από τις εξετάσεις, τέρμα η παραπαιδεία και τα ιδιαίτερα, έτσι;! Ζήτω ο σωτήρας Αρβι!!!

tdrivas

Παράθεση από: dimosios στις 02 Μαΐου 2014, 06:23:26 ΜΜ
Οι πληροφορίες του συναδέλφου είναι σωστές αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Σχεδιάζουν να καταργήσουν τον κλάδο πληροφορικής από όλη την δευτεροβάθμια και να μας στείλουν όλους στην πρωτοβάθμια γιατί το επόμενο βήμα είναι να πάει η πληροφορική σε όλα τα δημοτικά.  Το μάθημα της πληροφορικής στο Λύκειο θα δοθεί β' ανάθεση σε ΠΕ03 και ΠΕ04..
Νομίζω ήταν αναμενόμενο, που θα έβρισκαν τόσους πληροφορικούς για όλα τα δημοτικά? μόνο με νέο κύκλο υποχρεωτικών μετατάξεων.

Όσο για τους "συναδέλφους" της παραπαιδείας που ακόμα ονειρεύονται ότι το μάθημα θα παραμείνει για να κρατήσουν τα ιδιαίτερά τους και να πίνουν το αίμα της ελληνικής οικογένειας, ένα έχω να πω:
Χωνέψτε το μάγκες:
    ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ

μαγκες ναι..συναδελφοι σου ποτε. ασπονδυλο βγηκεε απο την τρυπα σου να πεταξεις δηλητηριο. μαλλον ποτε σου δεν θα ειδες κ ακουσες :

ιδιωτικους που βγαζουν απλα ενα μισθο και δυο μηνες δεν εχουν εσοδα
ιδιωτικους που καθονται ωρες παραπανω τζαμπα για να λυνιυν αποριες
ιδιωτικους που βρισκουν την ευτυχια κανονταε μαθημα κ διδασκοντας αυριανους επιστημονες μα κυριως ανθρωπους
ιδιωτικους που τρεχουν σε φροντιστηρια με οριζοντιες δονες απο τα πατησσια μεχρι την αργυρουπολη κανοντας μαθημα δωρεαν σε φτωχα παιδια
ιδιωτικουε που αναβαθμισαν την επιστημη σου(?) γιατι την πονανε

γενικα μαλλον δεν εχεις ακουσει για αξιοπρεπεια κ αγωνα..
στην τρυπα σου παλι λοιπον και χτυπα μονο αυτους που σε παιρνει κ οταν σε παιρνει..

αλλα δεν θα ναι παντα μια οθονη κ μια τρυπα να κρυβεσαι..

υ.γ. θελω να δω το μαθημα στα εξεταζομενα μονο κ μονο για τη ξενερα στα ματια καποιων..


Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: dimosios στις 02 Μαΐου 2014, 06:23:26 ΜΜ
Όσο για τους "συναδέλφους" της παραπαιδείας που ακόμα ονειρεύονται ότι το μάθημα θα παραμείνει για να κρατήσουν τα ιδιαίτερά τους και να πίνουν το αίμα της ελληνικής οικογένειας, ένα έχω να πω:
Χωνέψτε το μάγκες:
    ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ

Θα ήθελα να ενημερώσω τον αγαπητό συνάδελφο ότι πληρώνεται και ο ίδιος από το αίμα του ελληνικού λαού, εκτός αν νομίζει ότι οι φόροι που μου κρατάνε κάθε μήνα οι καρχαρίες των φροντιστηρίων και το εκκαθαριστικό που θα πληρώσω σε κανά 2 μήνες αφορούν χρήματα που προορίζονται μόνο για την αποπληρωμή του εθνικού χρέους

Θα χαρείς αγαπητέ συνάδελφε που τα αντίστοιχα ιδιαίτερα θα τα κάνουν συνάδελφοι άλλων ΠΕ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Εγω πάλι άκουσα ότι επειδή οι Πληροφορικοί είναι πολλοί στην Β'/μια θα δώσει στους ΠΕ19 β'ανάθεση μαθηματικά και φυσική για να μην προσλάβει ΠΕ03-04. Λογικό είναι. Εδώ κάνουν Φυσική οι Βιολόγοι και Βιολογία οι Γεωλόγοι.

Θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να σβήσουν τα μηνύματα μισάνθρωπων ερπετών που εμφανίστηκαν τελευταία.

P.Tsiotakis

πιστεύουμε ότι ο προγραμματισμός και ο πληροφορικός γραμματισμός είναι σημαντικός για τα παιδιά στο λύκειο και για τη χώρα την ίδια, ισάξιος με τους άλλους γραμματισμούς. τα προηγμένα κράτη προχωρούν προς τα εκεί, αργά ή γρήγορα θα προχωρήσουμε και εμείς.

είτε είστε εντός των τειχών, είτε εκτός
είτε το πιστεύετε, είτε όχι
είτε έχετε αγαθές προθέσεις, είτε όχι
στο φινάλε είτε σας αρέσει, είτε όχι, μας είναι αδιάφορο

θα συνεχίσουμε μέχρι ενός να προσπαθούμε να εξηγούμε την ανωμαλία σε όλους, να εξηγούμε ότι εν έτη 2014 η Ελλάδα θεωρεί ότι η Πληροφορική είναι παρακλάδι των Μαθηματικών και της Χημείας.
ότι συγκεκριμένα πρόσωπα δεν είναι ικανά να χαράξουν εκπαιδευτική πολιτική, αλλά μόνο λευκές εβδομάδες.

Αν γίνει ανασχηματισμός θα το πιάσουμε από την αρχή, αν αλλάξει κυβέρνηση πάλι από την αρχή, όσες πόρτες κι αν βρούμε κλειστές, όση σκοπιμότητα και συντεχνίες κι αν βρούμε μπροστά, θα συνεχίσουμε όπως θεωρούμε σωστό. Ξέρουμε από ατέρμονες βρόχους.
Ακόμη, κι αν εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να δούμε πίσω από το δάχτυλό μας, ακόμη κι αν εμείς οι ίδιοι είμαστε κατώτεροι των περιστάσεων και λίγοι.
Κι όποιος μας ακούει, όσο ψηλά κι αν είναι, καταλαβαίνει γιατί τα επιχειρήματα είναι αδιαμφισβήτητα, γιατί η λογική δε μπορεί να καλυφθεί. Για αυτό και προτιμούν να έχουν κλειστά αυτιά.

Οι ανωμαλίες στη φύση τελικά έρχονται σε κατάσταση ισορροπίας, ακόμη και από μόνες τους.

Παναγιώτης Τσιωτάκης