ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Παράθεση από: morfeus στις 02 Απρ 2014, 03:34:34 ΜΜ
Θα πεσει πολυ γελιο αν μεινει ο αρβι στη θεση του
Μετά από αυτα που έκανε ο αλήτης ο Αρβ στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς το τελευταίο σαββατοκύριακο, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα του αδερφού του Σαμαρα, φοβάμαι πολύ ό,τι αν γίνει ανασχηματισμός ο Αρβ θα μείνει στη θέση του.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

O Αρβανιτόπουλος έχει προσωπικές σχέσεις με τον Σαμαρά
Δεν είναι τυχαία εκεί ένα τόσο ανίκανο άτομο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vtsakan

Γνωρίζει κανείς εάν άλλαξε κάτι σχετικά με την εξέταση του Ιουνίου στο μάθημα της Πληροφορικής στην Γ Γυμνασίου απο την σχολική χρονιά 2015-2016; Νομίζω πως καταργήθηκε....
Εφημερίδα της κυβέρνησης, 75/2014.

Έχω βαρεθεί να τρώμε ήττες!
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

pthomop

Αυτό που γνωρίζω, ειναι οτι ο αλήτης την επομενη εβδομάδα ανακοινώνει επιμήκυνση του σχολικού έτους χωρίς να συννενοηθεί με κανέναν φορέα. Ας ερθει να κάνει αυτος μάθημα με 35 βαθμούς αρχές Σεπτεμβρίου. Επίσης προχωρά την αξιολόγηση απο τον Σεπτέμβριο.Καποιος πρέπει να τον ενημερώσει ότι ειναι μετρημένα τα ψωμιά του. Ευτυχώς που πλησιάζουν εκλογές. >:D

stpdt

#844
Σιγά μην φοβούνται τις εκλογές.

Αφού στημένες είναι και αυτές. Καταρχήν φανερά στημένες, μέσω του εκλογικού νόμου και της μη εφαρμογής της απλής αναλογικής. Φανερά στημένες, μέσω του μηχανισμού των ΜΜΕ που προκρίνουν και διαφημίζουν τους ημέτερους. Αλλά και κρυφά στημένες, μιας και η υπάρχουσα διαδικασία των εκλογών δεν διασφαλίζει ότι δεν γίνονται καλπονοθίες σε τοπικό, δημοτικό ή εθνικό επίπεδο. Παρόλο που έχουν προταθεί στην βιβλιογραφία ένα σωρό τρόποι για να γίνει μια εκλογική διαδικασία σωστή, και να πληρεί τις απαραίτητες ιδιότητες (Δημοκρατικότητα, Ορθότητα – Ακρίβεια, Μυστικότητα, Επαληθευσιμότητα , Προστασία από εξαναγκασμό κλπ κλπ )

Δεν φοβούνται λοιπόν τις εκλογές. Μην γελιόμαστε, αν οι εκλογές όπως εφαρμόζονται άλλαζαν κάτι ουσιαστικό, θα ήταν παράνομες. Οι "εκλογές" τους, στις οποίες καλούμαστε να αποφασίσουμε ένα πράγμα μόνο, το ποιός θα είναι ο επόμενος δικός τους που θα μας κοροϊδεύει, αποτελούν πρόφαση για να νομιμοποιούν τις προειλημμένες αποφάσεις τους. Το πολιτικό σύστημα τους είναι έτσι φτιαγμένο και διαθέτει τους κατάλληλους μηχανισμούς, έτσι ώστε ακόμα και αν από ατύχημα εμφανιστεί κάποιος που δεν είναι απόλυτα δικός τους, να τον αφομοιώνουν και να τον καθιστούν τελικά μαριονέτα-ανδρείκελο των σκοπών τους.

Δεν φοβούνται τις "εκλογές", φοβούνται όμως άλλα πράγματα.

Την πληροφορία που τους ξεβρακώνει ή που αποκαλύπτει που κρύβονται.
Την οικονομικη δραστηριότητα που ξεφεύγει από το νόμισμά τους, και που δεν είναι έτσι σε θέση να ελένξουν και να φορολογήσουν.
Την μαζική ανυπακοή.
Την ομοψυχία και την ενότητα ενός λαού που αντιστέκεται.

Αυτά φοβούνται, και με αυτά τα όπλα πρέπει να τους πολεμήσουμε.



tdrivas

Παράθεση από: stpdt στις 03 Απρ 2014, 09:59:46 ΜΜ
Σιγά μην φοβούνται τις εκλογές.

Αφού στημένες είναι και αυτές. Καταρχήν φανερά στημένες, μέσω του εκλογικού νόμου και της μη εφαρμογής της απλής αναλογικής. Φανερά στημένες, μέσω του μηχανισμού των ΜΜΕ που προκρίνουν και διαφημίζουν τους ημέτερους. Αλλά και κρυφά στημένες, μιας και η υπάρχουσα διαδικασία των εκλογών δεν διασφαλίζει ότι δεν γίνονται καλπονοθίες σε τοπικό, δημοτικό ή εθνικό επίπεδο. Παρόλο που έχουν προταθεί στην βιβλιογραφία ένα σωρό τρόποι για να γίνει μια εκλογική διαδικασία σωστή, και να πληρεί τις απαραίτητες ιδιότητες (Δημοκρατικότητα, Ορθότητα – Ακρίβεια, Μυστικότητα, Επαληθευσιμότητα , Προστασία από εξαναγκασμό κλπ κλπ )

Δεν φοβούνται λοιπόν τις εκλογές. Μην γελιόμαστε, αν οι εκλογές όπως εφαρμόζονται άλλαζαν κάτι ουσιαστικό, θα ήταν παράνομες. Οι "εκλογές" τους, στις οποίες καλούμαστε να αποφασίσουμε ένα πράγμα μόνο, το ποιός θα είναι ο επόμενος δικός τους που θα μας κοροϊδεύει, αποτελούν πρόφαση για να νομιμοποιούν τις προειλημμένες αποφάσεις τους. Το πολιτικό σύστημα τους είναι έτσι φτιαγμένο και διαθέτει τους κατάλληλους μηχανισμούς, έτσι ώστε ακόμα και αν από ατύχημα εμφανιστεί κάποιος που δεν είναι απόλυτα δικός τους, να τον αφομοιώνουν και να τον καθιστούν τελικά μαριονέτα-ανδρείκελο των σκοπών τους.

Δεν φοβούνται τις "εκλογές", φοβούνται όμως άλλα πράγματα.

Την πληροφορία που τους ξεβρακώνει ή που αποκαλύπτει που κρύβονται.
Την οικονομικη δραστηριότητα που ξεφεύγει από το νόμισμά τους, και που δεν είναι έτσι σε θέση να ελένξουν και να φορολογήσουν.
Την μαζική ανυπακοή.
Την ομοψυχία και την ενότητα ενός λαού που αντιστέκεται.

Αυτά φοβούνται, και με αυτά τα όπλα πρέπει να τους πολεμήσουμε.





MAYΡΟΚΟΚΚΙΝΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ;)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

Απάντηση στις ερωτήσεις Ξουλίδου και Κόλλια


Λαμπράκης Μανώλης

Μάλιστα....μια απ τα ίδια δηλαδή...  σιγά σιγά μάλλον οδηγούμαστε προς το τέλος και κάποιοι από εμας, όπως εγώ στην ανεργία απ τους χρόνου....

stpdt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 04 Απρ 2014, 11:55:14 ΠΜ
Απάντηση στις ερωτήσεις Ξουλίδου και Κόλλια

"Αίτημα της κοινωνίας να εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα, για να μην κουράζονται οι μαθητές"

Αυτό είναι το ψευδοεπιχείρημα του αρβι.

Ναι αλλά σε ποιά μαθήματα; Έχει γίνει κάποια δημοσκόπηση για το θέμα;
Ρώτησε κανείς "την κοινωνία" αν θέλει τα παιδιά τους να εξετάζονται στην πληροφορική ή όχι;
Και ας υποθέσουμε ότι "η κοινωνία" θέλει 4 μόνο μαθήματα, είστε σίγουρος κύριε υπουργέ ότι η κοινωνία θέλει για όλα τα παιδία της να εξετάζονται στα ΙΔΙΑ 4 μαθήματα, άσχετως με την σχολή που θέλουν να εισαχθούν;

Αυτές οι "μη απαντήσεις" που μας δίνει το φασιστικό μορφώμα που κυβερνάει την χώρα μας, είναι πραγματικά τραγικές.

Ο κανονισμός λέει ότι οφείλει ο υπουργός να απαντάει, αυτός όμως με το παραπάνω απλά δεν απάντησε!!!

Αλήθεια, αξιολόγηση (από τον κόσμο) στις απαντήσεις που δίνει το υπουργείο, πότε σκοπεύετε να βάλετε κύριε υπουργέ;;;;

Λαμπράκης Μανώλης

Να ρωτήσω την άποψή σας, θεωρείτε υπάρχουν ρεαλιστικές ελπίδες να επαναφέρουν τα μάθημα στα εξεταζόμενα ?? ή είνια δικές μας ελπίδες και μόνο ??? για παράδειγμα αν αλλάξει κυβέρνηση ή γίνει μετασχηματισμός, θα μπορούσε να αλλάξει η κατάσταση ??  το θέμα είναι και πρακτικό, αν το μάθημα έχει ορίζοντα ενός χρόνου ακόμη, να κοιτάξουμε με άλλο μάτι τις επιλογές μας.. για παράδειγμα να μιλήσω για εμένα, προχθές αρνήθηκα πρόταση να δουλέψω ως ΙΤ σε μία πολύ καλή εταιρία....έτσι κ αλλιώς δεν θα μπορούσα να αφήσω 50 περίπου παιδιά στα κρύα του λουτρού, 1,5 μήνα πριν τις εξετάσεις, αλλά έτσι κ αλλιώς η δουλειά αυτή μου αρέσει και δεν θέλω να την αφήσω...έχω την προυπηρεσία μου, την εμπειρία μου, αλλιώς θα αρχίσω από το 0.... αν όμως δεν υπάρχουν ρεαλιστικές ελπίδες για το μάθημα, από το καλοκαίρι ίσως θα πρέπει να μελετήσουμε ξανά τις επιλογές μας...

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Είναι όλα προσχεδιασμένα  να γίνουν έτσι  και πάντα θα την πληρώνουν οι  αδύνατοι.
Το θέμα είναι ότι εμείς σαν κλάδος πληροφορικής δεν είμαστε όλοι  ενωμένοι μια                «γροθιά» αυτό που προέχει αυτή την δύσκολη στιγμή. Και μιλώ με χειροπιαστά παραδείγματα διότι το καλοκαίρι στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας είμαστε σε όλες καθολικά ένα απλό  απόσπασμα του συνόλου μας .Κάποιοι   το ξέρουν αυτό πολύ καλά  και για αυτό μας χτυπούν συνέχεια εμάς τους πληροφορικάριους, τους αδύναμους όπως μας αποκαλούν.
Αυτό που λέγαμε πριν λίγο καιρό  ότι θα προσεγγίσουμε  τις  σχολές πληροφορικής  με τους αρμόδιους καθηγητές να ενοχλήσουν τον κύριο ΑΡΑΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ και την παρέα του τι έγινε προχωράει  .......;
Συνάδελφοι η πίεση δεν γίνεται μόνο με το να γράφουμε μηνύματα στο steki  πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα μας , με επαναλαμβανόμενες  στοχευόμενες  προσπάθειές καλά μελετημένες.

Το δίκαιο είναι σίγουρα με το μέρος μας .
Την μεγαλύτερη ήττα που δεχτήκαμε το περασμένο καλοκαίρι οφείλεται κατά την γνώμη νου στο ότι  δεν αναβαθμίστηκε ποτέ το μάθημα ΑΕΠΠ  (Αλλαγή του βιβλίου)και σημαντικότερα είναι μέγα λάθος είναι  να υπάρχει μόνο στην Γ λυκείου. Όλα τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά περιλαμβάνουν και τις τρείς τάξεις του Λυκείου
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

P.Tsiotakis

#851
Οι ερωτήσεις προφανώς γράφτηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε ή να μην απαντήσει καθόλου ή να απαντήσει αερολογίες που καταρρίπτονται εύκολα - Να απαντήσει με οφθαλμοφανείς υπερβολές  (όπως αυτά που αναδείξατε) και τη μπάλα στην κερκίδα, όπως και το έκανε.

Δεν απάντησε για την τριτοβάθμια, απάντησε αλλιώς σε σχέση με άλλες ερωτήσεις. Δεν απάντησε οτι το θεμα έχει κλείσει

ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ

Συνεχίζουμε

Gnirut

Για την Γενική εκπαίδευση είμαστε "ξεγραμμένοι", είναι εμφανής η πορεία των πραγμάτων και ο σχεδιασμός τους. Εκεί είναι που πρέπει να επικεντρώσουμε να έχουμε την "μερίδα του λέοντος" στην τεχνική εκπαίδευση που κάποια στιγμή εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούν να αναπτύξουν. Εκεί δεν έχουν άλλωστε δικαιολογίες να κρατάνε παροπλισμένο το μάθημα της πληροφορικής.

Στο γενικό λύκειο μπορεί π.χ. τα μαθηματικά πάντα να ειναι μεγαλύτερης "εκπαιδευτικής σημασίας" από την πληροφορική. Στο τεχνικό λύκειο δεν τους παίρνει να πουν κάτι τέτοιο.

petrosp13

Εδώ μας λέει ότι και άλλα μαθήματα δεν θα εξετάζονται στις εξετάσεις
Ποια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lxart

Κάποιες παρατηρήσεις μετά από την ανάγνωση της απάντησης:
1. ".... οι μαθητές θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα ... ανάλογα με...."
ΣΩΣΤΟ να εξετάζονται σε 4 μαθήματα ΜΟΝΟ. Γιατί αυτά πρέπει να είναι τα προ τριακονταετίας εξεταζόμενα και μάλιστα για Τμήματα ΕΝΤΕΛΩΣ σχετικά με την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ;
2. ".... λόγω κατάργησης της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ κατεύθυνσης ...."
Ερώτημα (αφελέστατο, αλλά ερώτημα έστω): Μα ΜΟΝΟ η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ κατεύθυνση καταργήθηκε; Η ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ και η ΘΕΤΙΚΗ παρέμειναν και δεν το ξέρουμε;
3. "Η Πολιτεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο μάθημα της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες ....."
Εδώ μιλάμε για το ΛΥΚΕΙΟ (ΟΧΙ για το ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ...), όπου η ιδιαίτερη!!!! βαρύτητα είναι ΜΙΑ (αριθμός 1) ώρα στην Β Τάξη στριμωχτά μαζί με το Project (όλοι οι καλοί χωράνε...)
4. "... το μάθημα αξιολογείται κανονικά (;;;), όπως τα υπόλοιπα μαθήματα ..."
ΖΗΤΩ ΜΑΣ!!!!. Αξιολογείται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, όπως τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ και η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ. Αυτός κι αν είναι θρίαμβος!!!
5. (Προσωπική εντελώς άποψη): Αμφιβάλλω αν ασχολήθηκε με την ερώτηση ο υπουργός. Μάλλον οι (γνωστοί και μη εξαιρετέοι) σύμβουλοί του απάντησαν αντ' αυτού.