ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λευτέρης Δουκέρης

Η πλάκα είναι ότι τότε στην συγκέντρωση της ΠΕΚΑΠ το "Μεγάλο αφεντικό" έλεγε ότι όλα ειναι υπο έλεγχο και θα φύγουν σίγουρα Αρβανιτο--πουλος Κεδίκογλου στο επικείμενο ανασχηματισμό!!!!!!!!
Δώστε στο λαό ότι θέλει να ακούσει
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

petrosp13

Να είναι σίγουρο το "Μεγάλο αφεντικό" ότι δεν πρόκειται να παραμυθιάσει κανέναν πλέον και ότι αν δεν επιτευχθεί ο αυτονόητος στόχος του πανελλαδικού, τότε δεν θα θεωρηθεί απλά ανικανότητα από μέρους μας...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andrika

Οριστε και αυτο....
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/nomouetikh-ryumish-gia-ta-mauhmata-epiloghs-sth-a-lykeioy
Εκτος τραπεζας θεματων η Πληροφορικη. Και μετα εμεις περιμενουμε να αλλαξει κατι... Καληνυχτα

nikosx

Το έχουμε ακούσει πολλές φορές αλλά δεν είναι κακό να το αναφέρω και πάλι. Γνώμη μου. Αν η Πληροφορική δεν εξετάζεται πανελλαδικά, όλα τα μαθήματα του κλάδου μας (στο Λύκειο εννοώ) θα υποβιβάζονται διαρκώς μέχρι που θα εξαφανιστούν κιόλας. Δυστυχώς, έτσι δουλεύει το σύστημα στο Λύκειο.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Παράθεση από: nikosx στις 05 Μαρ 2014, 11:45:23 ΠΜ
Το έχουμε ακούσει πολλές φορές αλλά δεν είναι κακό να το αναφέρω και πάλι. Γνώμη μου. Αν η Πληροφορική δεν εξετάζεται πανελλαδικά, όλα τα μαθήματα του κλάδου μας (στο Λύκειο εννοώ) θα υποβιβάζονται διαρκώς μέχρι που θα εξαφανιστούν κιόλας. Δυστυχώς, έτσι δουλεύει το σύστημα στο Λύκειο.

Ελπίζω έστω και την ύστατη ώρα αυτή η ανακοίνωση να ΞΥΠΝΗΣΕΙ τους εκπροσώπους μας. Το είπε ο Πέτρος, το λέω και εγώ και θα το πουν και οι άλλοι:

πράξη<--'ΑΝΑΜΟΝΗ'
Αν παίζονται πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη μας τότε
         πράξη <-- 'δεν θα μείνει τίποτα αναπάντητο'
Τέλος_αν
Κάλεσε Δράση(πράξη)
....
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

ΑΠΟ ΔΔΕ Ν ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ


28/02/2014 Ερώτηση Κ.Κόλλια στη Βουλή σχετικά με την επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου για την εισαγωγή σε συναφείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον: Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο


Θέμα: Επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου για την
          εισαγωγή σε συναφείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Κύριε Υπουργέ,

Με τον νόμο 4186 του 2013, η Κυβέρνηση πραγματοποίησε μία ουσιαστική και καίρια μεταρρύθμιση στη μέση εκπαίδευση. Στόχος ήταν, αφενός να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στη γενική παιδεία, προετοιμάζοντας παράλληλα τον μαθητή για την εισαγωγή του στα πανεπιστημιακά ιδρύματα και την επαγγελματική του σταδιοδρομία.
Έπειτα από τον διάλογο που προηγήθηκε της ψήφισης του νομοσχεδίου, επανορθώσατε ένα λάθος, το οποίο θα είχε τραγικές συνέπειες για την κατάρτιση και το μέλλον των μαθητών μας: επαναφέρατε το μάθημα της πληροφορικής στο πρόγραμμα μαθημάτων του γενικού λυκείου. Ήταν μία σωστή και γενναία απόφαση, καθώς ο πληροφορικός αναλφαβητισμός σήμερα ακυρώνει ή απομειώνει κάθε άλλη γνώση. Ωστόσο το μάθημα της πληροφορικής εξακολουθεί να απουσιάζει από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, ακόμα και σε κατευθύνσεις απολύτως συναφείς και ευθέως συνδεδεμένες με το συγκεκριμένο επιστημονικό αντικείμενο.
Σήμερα οι μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων, εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις σε έξι κύρια μαθήματα, τα οποία εξαρτώνται τόσο από την κατεύθυνση που επιλέγουν, όσο και από το είδος και το επιστημονικό πεδίο στο οποίο ανήκει η σχολή που τους ενδιαφέρει. Παρόλα αυτά, η πληροφορική απουσιάζει εντελώς από τα προτεινόμενα εξεταζόμενα μαθήματα προσανατολισμού, ακόμα και της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Το πλέον παράδοξο δε, είναι ότι απουσιάζει ακόμα και από τον ομώνυμο κύκλο «Πληροφορικής – Υπηρεσιών»!
Το αποτέλεσμα είναι ότι οι μαθητές που θέλουν να φοιτήσουν σε σχολές Πληροφορικής ή συναφούς αντικειμένου δεν εξετάζονται στο βασικό μάθημα της σχολής που επιθυμούν. Έπειτα από 14 έτη πανελλαδικής εξέτασης της Πληροφορικής, πλέον οι συναφείς σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα υποδέχονται μαθητές απροετοίμαστους, με ό,τι συνεπάγεται αυτό τόσο για τις επιδόσεις των φοιτητών, όσο και για την ποιότητα των μαθημάτων στις πανεπιστημιακές σχολές. Διότι είναι προφανές ότι, εάν οι φοιτητές δεν είναι προετοιμασμένοι να παρακολουθήσουν τα πανεπιστημιακά μαθήματα, το πανεπιστήμιο θα υποχρεωθούν να υποβαθμίσουν το πρόγραμμα σπουδών για να καλύψουν γνωστικές ανάγκες τις οποίες υποτίθεται θα έπρεπε να καλύπτει η μέση εκπαίδευση. Σας επισημαίνω δε ότι αυτή η υποβάθμιση θα επηρεάσει περίπου 60 τμήματα Πολυτεχνείων, ΑΕΙ και ΤΕΙ, αλλά και χιλιάδες υποψηφίους που επιλέγουν, με ολοένα και μεγαλύτερη συχνότητα, τέτοιες σχολές. 
Θεωρώ παράδοξη και αδικαιολόγητη την απουσία του μαθήματος της Πληροφορικής από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα αντικείμενα. Πρόκειται για μία οπισθοδρόμηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος η οποία έχει δυσβάσταχτο κόστος για τους μαθητές μας, αλλά ακόμα και για την ίδια την εθνική οικονομία. Σε μία στιγμή που οι πλέον νευραλγικοί αναπτυξιακοί τομείς ζητούν ολοένα και περισσότερο τη συμβολή της πληροφορικής και που το σύνολο της ευρωπαϊκής οικονομίας προσανατολίζεται στην ανάπτυξη καινοτομίας και νέας τεχνολογίας, η χώρα μας και το μελλοντικό επιστημονικό της δυναμικό δεν επιτρέπεται να μείνει πίσω.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

1.    Προτίθεστε να επαναφέρετε το μάθημα της Πληροφορικής ως πανελλαδικά εξεταζόμενο αντικείμενο στην Τρίτη τάξη του Γενικού Λυκείου, για την εισαγωγή σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συναφούς αντικειμένου;

2.    Οι σχετικές Επιστημονικές Ενώσεις έχουν προτείνει εναλλακτικά μοντέλα, προκειμένου να υπάρχει ισότιμη αντιμετώπιση όλων των γνωστικών αντικειμένων;                           

Ο Ερωτών Βουλευτής
Κώστας Κόλλιας
Βουλευτής Κορινθίας


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pthomop στις 10 Μαρ 2014, 03:01:57 ΜΜ
Αφήστε και σεις κάποιο σχόλιο στο πολύ επίκαιρο άρθρο του συναδελφου.

Το θέμα είναι ότι το κείμενο του συναδέλφου θα έπρεπε να ανέβει (τουλάχιστον αρχικά) στα forum των πληροφορικών...

tdrivas

#818
Κι αλλο χτυπημα για τον αρβι..το στε εκρινε αντισυνταγματικη τη θεσπιση ειδικων κατηγοριων γ την εισοδο σε σχολες μεσω πανελλαδικων.

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ste-antisyntagmatika-ta-pronomia-polyteknvn-gia-eisagvgh-sta-aei-ti-apanta-o-ypoyrgos-paideias
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas



petrosp13

Μπερδεύεστε
Τα εργαστήρια απαιτούν προμήθειες που θα πάνε σε συγκεκριμένες τσέπες
Οι πληροφορικοί πρέπει να πληρώνονται και οι τσέπες τους δεν ανήκουν στις προηγούμενες τσέπες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Eri

Συνάδελφοι ο Αρβι... είναι αύριο στον Παπαδάκη 
Στείλτε .. Στείλτε .... Στείλτε να τον πρήξουμε για την Πληροφορική στις Πανελλήνιες.

Εδώ το Link με το email:
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/kanete-thn-ervthsh-sas-ston-ypoyrgo-paideias-mesv-toy-esos-gia-ola-ta-uemata-paideias



tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Έστειλα το βίντεο με όλο το ιστορικό της κατάργησης και τα ερωτήματα στο τέλος
Απλά και λιτά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής