ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λευτέρης Δουκέρης

ΠΕΤΡΟ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ
Συμφωνώ ότι δεν είναι ηλίθιοι .... Είναι απλά αχρείοι και μ@λ@κ*ς.
και για να μην νομίζεις ότι έχω «ιδεολογικό κόλλημα με την αντιπολίτευση»
σου λέω ότι σε αυτή την «λογικότατη»  χώρα που ζούμε δεν αποκλείω να κάνουμε όπως το καλοκαίρι ολόκληρο αγώνα ,
αλλα αυτή την φορά ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΊΤΕΥΣΗ και πάνω εκει που θα πιστέψουμε ξανά ότι τα καταφέραμε ....
Να δούμε την σημερινή αντιπολίτευση ... συγκυβέρνηση με την σημερινή κυβέρνηση
και .... Αντε πάλι από την αρχή !!!!!!!!!

ΚΩΣΤΑ δεν βλέπω άλλη λύση εκτός από την στροφή μας ...προς τους άλλους
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Σπύρος Δουκάκης

Λευτέρη, επειδή τα ζήσαμε το καλοκαίρι,

να θυμίσω ότι η αξ.αντιπ. δεν μας στήριξε στην τελική... Λόγια του αέρα ακούσαμε από αρκετούς βουλευτές της αξ.αντιπ. Ευχολόγια, επίθεση στην κυβερνητική πολιτική και στο τέλος: σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση...
Ούτε ένα ΔΤ, ούτε κάτι χειροπιαστό...

dpa2006

Παράθεση από: morfeus στις 26 Ιαν 2014, 11:53:10 ΜΜ
Κατ' εμέ, MONO οι πανεπιστημιακοί μπορούν να αλλάξουν την έκβαση του..στημένου παιχνιδιού. Ή οι εκλογές.
Μακάρι γιατί με αυτά που διαβάζω δεν αισιοδοξώ...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

fof

ΠαράθεσηΥπάρχει Νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας όπου στα άρθρα 4 παρ. 1, 5 και 16 Σ. ((ΣτΕ 1969/1994, 268/1993, 1214/1992, 4137/1990), αναφέρει πως επιβάλλουν στον Νομοθέτη να οργανώσει σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. με επιλογή των υποψηφίων οι οποίοι έχουν τα απαραίτητα εφόδια για την ενεργό παρακολούθηση της διδασκαλίας,  η εύρυθμη λειτουργία των οποίων μόνον υπό τον όρον αυτό είναι δυνατή  (ΣτΕ 4137/1990, ΕλλΔνη 1992). Η διαπίστωση της ικανότητας αυτής οφείλει να γίνεται με αμιγώς ακαδημαϊκά κριτήρια, δηλαδή εξετάσεις σε μαθήματα και δοκιμασίες συναφή προς  το γνωστικό αντικείμενο του Τμήματος όπου επιθυμεί να εισαχθεί ο υποψήφιος.


Νομίζω πως πρέπει να κινηθούμε δικαστικά και ένα σημείο που πρέπει να δώσουμε έμφαση είναι πως στο Καινούριο σχέδιο Νόμου καταστρατηγείται η παραπάνω νομολογία του ΣτΕ, μιας και οι υποψήφιοι φοιτητές στα τμήματα Πληροφορικής αναγκάζονται να δίνουν Χημεία όπου ουδέ μία σχέση έχει το μάθημα αυτό με το γνωστικό αντικείμενο του τμήματος!

balatsa

Παράθεση από: fof στις 28 Ιαν 2014, 10:25:10 ΜΜ
Υπάρχει Νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας όπου στα άρθρα 4 παρ. 1, 5 και 16 Σ. ((ΣτΕ 1969/1994, 268/1993, 1214/1992, 4137/1990), αναφέρει πως επιβάλλουν στον Νομοθέτη να οργανώσει σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. με επιλογή των υποψηφίων οι οποίοι έχουν τα απαραίτητα εφόδια για την ενεργό παρακολούθηση της διδασκαλίας,  η εύρυθμη λειτουργία των οποίων μόνον υπό τον όρον αυτό είναι δυνατή  (ΣτΕ 4137/1990, ΕλλΔνη 1992). Η διαπίστωση της ικανότητας αυτής οφείλει να γίνεται με αμιγώς ακαδημαϊκά κριτήρια, δηλαδή εξετάσεις σε μαθήματα και δοκιμασίες συναφή προς  το γνωστικό αντικείμενο του Τμήματος όπου επιθυμεί να εισαχθεί ο υποψήφιος.


Νομίζω πως πρέπει να κινηθούμε δικαστικά και ένα σημείο που πρέπει να δώσουμε έμφαση είναι πως στο Καινούριο σχέδιο Νόμου καταστρατηγείται η παραπάνω νομολογία του ΣτΕ, μιας και οι υποψήφιοι φοιτητές στα τμήματα Πληροφορικής αναγκάζονται να δίνουν Χημεία όπου ουδέ μία σχέση έχει το μάθημα αυτό με το γνωστικό αντικείμενο του τμήματος!



+100000000 ;)
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Μαζί σου fof! Να που υπάρχουν και νησίδες λογικής σε αυτή την χώρα έστω και σε νόμους που είναι καταχωνιασμένοι.
Όχι όμως μόνο για τμήματα Πληροφορικής. Είναι τόσα άλλα επίσης. Αυτό πρέπει να το φωνάζουμε. Αν είναι εφικτό να βάλουμε και αυτούς στο παιχνίδι. Σκέψου μόνο το Μαθηματικό!
Συμφωνώ πάντως πως για διάφορους λόγους οι τωρινοί δεν θα μας κάνουν το χατίρι. Ελπίζω η επόμενη κυβέρνηση να κάνει το σωστό, το λογικό, το δίκαιο και όπως μας αποκάλυψες fof και το σύννομο τελικά...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: fof στις 28 Ιαν 2014, 10:25:10 ΜΜ

Νομίζω πως πρέπει να κινηθούμε δικαστικά και ένα σημείο που πρέπει να δώσουμε έμφαση είναι πως στο Καινούριο σχέδιο Νόμου καταστρατηγείται η παραπάνω νομολογία του ΣτΕ, μιας και οι υποψήφιοι φοιτητές στα τμήματα Πληροφορικής αναγκάζονται να δίνουν Χημεία όπου ουδέ μία σχέση έχει το μάθημα αυτό με το γνωστικό αντικείμενο του τμήματος!


Ανεξάρτητα από το αν η ΠΕΚΑΠ κάνει κάτι η όχι, έγω προτείνω να κινηθούμε δικαστικά...Ποιοι είναι μέσα;

Μπράβο Φωτεινή!!

tdrivas

Παράθεση από: janag79 στις 30 Ιαν 2014, 01:10:14 ΠΜ
Ανεξάρτητα από το αν η ΠΕΚΑΠ κάνει κάτι η όχι, έγω προτείνω να κινηθούμε δικαστικά...Ποιοι είναι μέσα
εγω μεσα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Γιατί να κινηθούμε μόνοι μας;
Εγώ διαβάζω κάθε μέρα έναν καταιγισμό κινήσεων και πρωτοβουλιών από την ΠΕΚΑΠ
Να συσπειρωθούμε όλοι γύρω της, μια και μας εκπροσωπεί τόσο μα τόσο επάξια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λευτέρης Δουκέρης

Να πως θα βρούμε τα χρήματα για τον δικαστικό μας αγώνα.

ΠαράθεσηΘέμα: Παρακράτηση συνδρομών Χημικών - υπαλλήλων σας υπέρ της Ένωσης Ελλήνων
Χημικών (ΕΕΧ) για το έτος 2014.

Η καταβολή της συνδρομής των Χημικών προς την Ε.Ε.Χ. είναι υποχρεωτική σύμφωνα με το Ν. 1804/88 (ΦΕΚ 177Α/25.8.1988) και για την παρακράτησή της από τον εργοδότη και την απόδοσή της δεν απαιτείται η συναίνεση του Χημικού .Σας πληροφορούμε ότι η συνδρομή των Χημικών προς την Ε.Ε.Χ. για το 2014
καθορίστηκε στο ποσόν των 40 €. (Εξαιρούνται τα εγγεγραμμένα μέλη με πτυχίο
από 1/1/ 2009 έως 31/12/2013 των οποίων η συνδρομή είναι 15 €)

ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΕΣ!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Γιάννης Αναγνωστάκης

Εγώ περιμένω συμμετοχές..Το θέμα είναι πλέον προσωπικό!


petrosp13

Παράθεσηpetrosp13
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #3122 στις: 29 Αυγ 2013, 10:42:37 pm »
Εγώ δυστυχώς είμαι απαισιόδοξος ως προς αυτό το σενάριο
Αν δεν αλλάξει κάτι τώρα που είμαστε ζεστοί, όταν θα μπούνε όλοι στην ρουτίνα, όλοι θα ξεχάσουν
Ήδη ασχολούνται ελάχιστοι, ειδικά τώρα που εξασφαλίστηκαν ώρες στα Λύκεια...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Στον 'αγώνα' αυτό δυστυχώς είμαστε μόνοι μας. Ποιος θα υποστηρίξει την πρότασή μας για πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα;

Οι υπόλοιποι κλάδοι;
•   το ξεχνάμε αφού το νέο σύστημα δεν αφήνει κανέναν παραπονεμένο
•   ο κλάδος που θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να σταθεί δίπλα μας θα έπρεπε να είναι οι μαθηματικοί λόγω συνάφειας αντικειμένων
•   επίσης, πιστεύω ότι πιο ισχυρή πληροφορική παιδεία σημαίνει και πιο ολοκληρωμένη μαθηματική λογική

Οι γονείς, μαθητές κτλ;
•   έχουν άλλα προβλήματα, πιο σοβαρά (χωρίς ίχνος ειρωνείας)
•   άσε που με την αλλαγή του μαθήματος στη Γ λυκείου από κατεύθυνσης σε γενική, μπορεί να πιστέψουν και αυτοί ότι επιτεύχθηκε αναβάθμιση

Οι προηγούμενοι, οι τωρινοί ή και οι επόμενοι του Υπουργείου;
•   μα αφού το μάθημα παρέμεινε στο Λύκειο και μάλιστα γενικής παιδείας αναβαθμίστηκε
•   υπάρχει μάθημα Πληροφορικής από την Α δημοτικού έως και τη Γ Λυκείου, τι άλλο θέλετε πια;
•   οι μαθητές στο μέλλον θα έχουν ανάγκη όλο και λιγότερες ώρες Πληροφορικής στα σχολεία αφού το 'κομπιουτερ' το μαθαίνουν και μόνοι τους στον ελεύθερο χρόνο τους, εσείς μας ζητάτε και άλλες ώρες;
•   χάσμα γενεών. Πράγματι, μπορεί η Πληροφορική να μην ήταν τόσο σημαντική στα συστήματα της Παιδείας του 1975

Οι πανεπιστημιακοί;
•   πέρα από ότι και αυτοί έχουν τα δικά τους προβλήματα, κρατάνε διαχρονικά μία απόσταση από τα θέματα της Ββάθμιας
•   μερικοί ίσως δεν έχουν αντιληφθεί ότι με το νέο σύστημα θα πληγούν και τα τμήματα της Πληροφορικής στη Γβάθμια
•   ερωτηματικό παραμένει για εμένα, πώς γίνεται μετά από τόσο καιρό να μην έχουν γίνει οι απαραίτητες διαδικασίες με στόχο την παιδαγωγική επάρκεια των φοιτητών των τμημάτων της Πληροφορικής παρά μόνο του τμήματος των ψηφιακών συστημάτων

Κάποιοι συνάδελφοι Πληροφορικοί;
•   Κάποιοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι στη Β και Γ λυκείου το να είναι το μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο δεν είναι και το σημαντικότερο στο Λύκειο (ούτε εμένα μου αρέσει το μοντέλο του Λυκείου που είναι απλά μια προετοιμασία για τις εξετάσεις, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα έτσι είναι, αν υπάρχουν αμφιβολίες πάνω σε αυτό, βλέπε το νέο λύκειο).
•   Για πολλά χρόνια προσπαθούσαμε να υπάρχουν μαθήματα γενικής παιδείας σε όλες τις τάξεις, το πετύχαμε, ωραία, τώρα τι κάνουμε;

Δημοσιογράφοι;
•   Τα άρθρα που αφορούσαν στην τεράστια αντίδραση από την πλευρά των πληροφορικών κατά τη διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης ήταν ελάχιστα, και από αυτά τα λίγα δεν υπήρξαν σοβαρές αναφορές στο μάθημα των πανελληνίων αλλά στο γενικό πλαίσιο της Πληροφορικής (δεν υπονοώ ότι έγινε σκόπιμα, απλά ίσως εμείς να μην τους είχαμε πληροφορήσει κατάλληλα για τα θέματά μας)

Μετά από όλα τα παραπάνω δε μπορώ να μην είμαι απαισιόδοξος ακόμα και στην περίπτωση της αλλαγής Υπουργού και Υφυπουργών. Απλά θα προσπαθήσω με κάθε τρόπο για να πάρει η Πληροφορική τη θέση που της αρμόζει σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια.
   
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

balatsa

Όλα καλά αυτά που λέτε και είμαι μέσα και για δικαστικό αγώνα και ότι άλλο θέλετε.

Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι υπάρχει μια πορεία-διαμαρτυρία-κτλ στις 12-2-2014 και ρωτώ τι έχουμε σκοπό να κάνουμε;
Θα υπάρξει συμμετοχή και από τους ιδιώτες;
Είναι μια καλή ευκαιρία να δείξουμε ότι είμαστε κάθετα αντίθετοι με την αφαίρεση της πληροφορικής και αν είμαστε αρκετοί κάτι καλό μπορεί να βγει.
Το θέμα είναι να υπάρξει καλή ενημέρωση και να μαζευτούμε όσον το δυνατόν περισσότεροι και αν γίνεται να βάλουμε και τους πανεπιστημιακούς στο παιχνίδι.
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

Λευτέρης Δουκέρης

Ειναι μια καλή ευκαιρία να δείξει και ο ιδιωτικός τομέας ότι ειναι "ζωντανός" και με θέληση για συμμετοχή  στον κοινό αγώνα . ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΗΛΏΣΟΥΜΕ ΥΠΕΎΘΥΝΑ εδώ στο στέκι ποιοι προτίθενται να παραβρεθούν .
ΔΗΛΏΝΩ ΠΡΩΤΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟς
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ