ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα"

Δ: Άρα το ζήτημα δεν είναι οι πόροι και η χρηματοδότηση;
Υ: Μπορούμε να κάνουμε πολλά με λίγα χρήματα, διορθώνοντας τα στρεβλά του συστήματος. 

Δ:Δηλαδή, για παράδειγμα; 
Υ:Η αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης, η ένταξη του Μαθήματος της Πληροφορικής με εστίαση στην Αλγοριθμική ως Μάθημα Γενικής Παιδείας στη Β' και Γ' Λυκείου ή το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας και της Φιλοσοφίας, η ενίσχυση των θετικών επιστημών, τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο, και στον αριθμό των εισακτέων στα Ανώτατα Ιδρύματα είναι αλλαγές που κάναμε, αλλαγές δομικές χωρίς κόστος.       

tdrivas

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 26 Ιαν 2014, 11:07:44 ΜΜ
Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα"

Δ: Άρα το ζήτημα δεν είναι οι πόροι και η χρηματοδότηση;
Υ: Μπορούμε να κάνουμε πολλά με λίγα χρήματα, διορθώνοντας τα στρεβλά του συστήματος. 

Δ:Δηλαδή, για παράδειγμα; 
Υ:Η αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης, η ένταξη του Μαθήματος της Πληροφορικής με εστίαση στην Αλγοριθμική ως Μάθημα Γενικής Παιδείας στη Β' και Γ' Λυκείου ή το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας και της Φιλοσοφίας, η ενίσχυση των θετικών επιστημών, τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο, και στον αριθμό των εισακτέων στα Ανώτατα Ιδρύματα είναι αλλαγές που κάναμε, αλλαγές δομικές χωρίς κόστος.       

Η ενδελεχής ανάγνωση των παραπάνω σημαίνει "Ήδη αναβαθμίσαμε την επιστήμη σας, μη ζητάτε κι άλλα.." ;;;

υ.γ. τουλάχιστον έμαθε ότι Πληροφορική δεν σημαίνει να βαράς πλήκτρα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Σπύρος Δουκάκης

Ακριβώς!

Από στρεβλό που ήταν το σύστημα και το είχε μόνο στην Γ Λυκείου και μόνο για κάποιους (τεχνολογική), εμείς το διορθώσαμε...

Το κάναμε μάθημα γενικής παιδείας για όλους τους μαθητές...

Θα έχουμε στο σχολείο "The hour of Code"!!

Don't ask for more!!!

nikosx

Από την αρχή αυτό εγκυμονούσε και τον μεγαλύτερο κίνδυνο, να βγούμε δηλαδή και "κερδισμένοι".
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Κατ' εμέ, MONO οι πανεπιστημιακοί μπορούν να αλλάξουν την έκβαση του..στημένου παιχνιδιού. Ή οι εκλογές.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nikosx

Και εμείς οι ίδιοι μπορούμε. Σίγουρα πρέπει να κάνουμε τι σωστές ερωτήσεις όμως. Επίσης δε μπορείς πλέον να λες ότι ζητάμε την αναβάθμιση της Πληροφορικής στο σχολείο, γιατί θα σου απαντήσουν ότι αυτός είναι ο σκοπός του νέου συστήματος. Πρέπει συγκεκριμένα να απαιτήσουμε Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, γιατί στη Γ λυκείου, κατά τη γνώμη μου πάντα, μάθημα αλγοριθμικής γενικής παιδείας δε στέκει ρε παιδιά και θα αυτοκαταργηθεί.
Α, και κάτι που θυμήθηκα. Αυτούς τους λόγους τελικά για τους οποίους δεν κρίθηκε απαραίτητη η εισαγωγή της Πληροφορικής στις Πανελλήνιες θα τους μάθω ποτέ;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Παράθεση από: nikosx στις 27 Ιαν 2014, 12:09:10 ΠΜ
Α, και κάτι που θυμήθηκα. Αυτούς τους λόγους τελικά για τους οποίους δεν κρίθηκε απαραίτητη η εισαγωγή της Πληροφορικής στις Πανελλήνιες θα τους μάθω ποτέ;

Να σου τους πω εγώ
Ότι θα έπρεπε να τεθούν σε διαθεσιμότητα αρκετοί καθηγητές Χημείας, αφού δεν θα δημιουργούνταν τμήματα
Δεν σκέφτηκαν βέβαια ότι με την σκανδαλώδη αναβάθμιση της Χημείας, δεν φτάνουν οι καθηγητές που έχουν και θα πρέπει να κάνουν προσλήψεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Αν δεν θέλουν να μπει σαν μάθημα κατ/νσης, να μπει σαν επιλεγόμενο 5ο μάθημα για τα τμήματα Πληροφορικής.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Μην ξαναλέμε τα ίδια με το καλοκαίρι
Το να προτείνουμε το μάθημα μας σαν 5ο είναι η έσχατη λύση και φυσικά δεν θα πρέπει να αφορά ΜΟΝΟ τα τμήματα Πληροφορικής
Οι σχολές Πληροφορικής είναι πολλές στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι τόσο πολλές ώστε να καλύψουν ένα ικανό μαθητικό δυναμικό

Όλες οι κατευθύνσεις είναι γεμάτες διαζεύξεις
Θα μπει διάζευξη και για εμάς, είτε στην 2η, είτε στην 3η κατεύθυνση
Αν όχι, τότε να ποντάρουμε επικοινωνιακά στο ποιος πιέζει για να μη γίνει το αυτονόητο

ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

φυσικα και το θεωρω εσχατη λυση. ομως,πετρο, αφου βλεπεις οτι δ ε ν θελουν να το κανουν. ετσι ,πρεπει να εχουμε στη φαρετρα μας καθε αλλο πιθανο συνδυασμο που να κρατησει το μαθημα ζωντανο. παλευουμε για εισαγωγη σε υπαρχουσα κατευθυνση διαζευτικα με καποιο αλλο μαθημα, ειδαλλως στη χειριστη να λειτουργησει οπως το αοθ τωρα.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Να λειτουργήσει σαν το ΑΟΘ, ναι
Αλλά σε ένα αρκετά διευρυμένο πεδίο που θα περιλαμβάνει 70-80 σχολές
Όχι 15-20 σχολές Πληροφορικής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Το επιχείρημα είναι σαφές και αναντίρρητο. Υπάρχει ικανός αριθμός σχολών, για τις οποίες η Πληροφορική είναι πολύ σχετικότερη-σημαντικότερη από την Χημεία. Τέλος.
Εδω απλά επέλεξαν να "ρίξουν" τον πιο αδύναμο συνδικαλιστικά κλάδο. Καμία εκπαιδευτική λογική. Αυθαιρεσία και επιβολή με το έτσι θέλω. Σε σφάζω τώρα και σου λέω "θα σου εξηγήσω άλλη ώρα, δεν είναι της παρούσης".
Και όπως κάνουν πάντα οι πολιτικοί, αντιστρέφουν την πραγματικότητα (βλ. "αναβάθμιση").
Ίσως μόνο με αλλαγή υπουργού ή (καλύτερα) κυβέρνησης θα αλλάξουν τα πράγματα.

Λευτέρης Δουκέρης

ΠαράθεσηΊσως μόνο με αλλαγή υπουργού ή (καλύτερα) κυβέρνησης θα αλλάξουν τα πράγματα.

Αυτό το «ίσως» έχει γίνει πια στην συνείδηση όλων μας βεβαιότητα . Όσο είναι αυτοί πάνω δεν έχουμε ελπίδα καμία. Με ευχολόγια και παρακαλετά άκρη δεν θα βγάλουμε . Ανοιχτά έχω καλέσει την ΠΕΚΑΠ και την ξανακαλώ άλλη μια φορά να δώσουμε την μάχη αλλάζοντας Ρότα .... Να ρίξουμε το βάρος στην ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

ntzios kostas

Λευτέρη ίσως αυτή είναι η μοναδική μας ελπίδα.

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 27 Ιαν 2014, 09:57:07 ΜΜ
Να ρίξουμε το βάρος στην ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Δεν είναι θέμα αντιπολίτευσης
Κι οι κυβερνώντες ψήφους θέλουν κι αν τους πείσουμε ότι δεν είμαστε 200 άτομα, μια χαρά θα μας κάνουν το χατίρι
Δεν είναι τόσο ηλίθιοι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής