ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

και μόλις:

Μαρούσι, 14/01/2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δήλωση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Αρβανιτόπουλου
Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Ο Νόμος 4186/13 για το Γενικό Λύκειο, το Επαγγελματικό Λύκειο και τις Δομές Κατάρτισης, εφαρμόζεται ήδη και θα εφαρμοστεί πλήρως, σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.
Η εφαρμογή του αφορά, φυσικά και στην Τράπεζα Θεμάτων και τον Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων».

tdrivas

Έχει πλάκα πάντως που ό,τι πει ο Κεδίκογλου, αμέσως αναιρείται...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Δηλαδή τα παιδιά φέτος θα έχουν τους βαθμούς των καθηγητών τους για εφόδιο για τις πανελλαδικές του 2016
Θα πέσει γέλιο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

itt

Παράθεση από: morfeus στις 14 Ιαν 2014, 08:48:11 ΜΜ
Έχει πλάκα πάντως που ό,τι πει ο Κεδίκογλου, αμέσως αναιρείται...

Mαλακία στο τετράγωνο έχει καταντήσει το ντούετο, πραγματικά....

xara_pap

Η πεκαπ που ειναι να μας ενημερωσει για τη δραση της κυριως εμας που δν ειμαστε του δημοσιου; Αναβληθει για φετος δν αναβληθει παλι την ιδια καταληξη θα εχουμε χωρις σοβαρες κινησεις

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Πότε θα γίνουν εκλογές ή ανασχηματισμός τουλάχιστον γαμώτο;;;;;;;;;;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

odyssevax

Πριν τις εκλογές της ΠΕΚΑΠ είχα καταθέσει μία πρόταση για συνεργασία με νομικό τμήμα και δικαστικής διεκδίκησης κατά των "ανεύθυνων" (όπως κάνει η ΟΙΕΛΕ κι η ΟΛΤΕΕ) υποβάθμισης της Πληροφορικής, με συγκεκριμένα βήματα και τρόπο οργάνωσης (ειδικά ως προς τη συγκέντρωση των στοιχείων επικοινωνίας των συναδέλφων του κλάδου από κάτω προς τα πάνω με απώτερο στόχο την ενημέρωση-ενεργοποίηση-συμμετοχή τους)!

Με λύπη παρατηρώ ότι, όπως κι η ΟΛΜΕ, επιδιδόμαστε μόνο σε "επικοινωνιακό πόλεμο", δλδ στον τρόπο διεξαγωγής του παιχνιδιού όπως το ξέρουν καλύτερα και το θέλουν εκείνοι, αντί να τους αντιμετωπίσουμε σε άλλο πεδίο (π.χ. της δικαιοσύνης), κι είμαστε κιόλας διατεθειμένοι να πληρώσουμε γι' αυτό με αμφίβολο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Επίσης, παρατηρώ ότι πάντα βρισκόμαστε ένα βήμα πίσω από τις εξελίξεις και τρέχουμε να τις προλάβουμε, όπως μας τις πετάνε σαν κόκαλα, π.χ. τα προγράμματα σπουδών των ειδικοτήτων Β' και Γ' ΕΠΑΛ, αντί να έχουμε καταστρωμένη στρατηγική εκ των προτέρων που απλά την κατάλληλη στιγμή θα την καταθέτουμε! (αλλιώς δεν εξηγείται η βιασύνη μέσα στις γιορτές μέχρι 5/1 για κατάθεση προτάσεων, ούτε η ανασυγκρότηση των ομάδων εργασίας από μόνη της είναι πανάκεια. Θα έρθει το καλοκαίρι, γιατί τώρα απλά το μάτι του κυκλώνα είναι στραμμένο αλλού, και θα βρεθούμε προ εκπλήξεων που οι κ.κ. έχουν φροντίσει τεχνηέντως να τις φυλάνε στα συρτάρια τους έτοιμες να τις ανασύρουν αμέσως μετά τη σφυγμομέτρηση των εκλογών του Μαΐου!)

Τέλος, το διαρκές "παράπονο" ανθρώπων που παρακολουθώ στη λίστα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στην ομάδα στο fb και στο Στέκι, είναι η ενημέρωση. Το site κι η ομάδα της ΟΙΕΛΕ και της ΟΛΤΕΕ αντίστοιχα βρίθουν ανακοινώσεων. Τελευταία παραδείγματα, εδώ: http://www.oiele.gr/enimerosi/anakoinoseis κι εδώ: https://www.facebook.com/groups/oltee/ Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για μας (αφήνω ασχολίαστη τη συμμετοχή-ανατροφοδότηση από την πλευρά των παραληπτών).

Στην τελική θεωρώ απαράδεκτο να πρέπει εγώ ως ιδιώτης να έχω κάνει αίτημα στο ΙΕΠ (με πήραν τηλ/νο να με ρωτήσουν ποιο ακριβώς απόσπασμα ήθελα από τις 25 σελ. του πρακτικού του 2008 του τμήματος ΤΕΕ του πρώην ΠΙ που ζήτησα με ένα απλό e-mail, έχω ζητήσει και το φετινό που χαρακτηρίζεται ως θεωρητικό, αναφορικά με τον χαρακτηρισμό του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής της Α' ΕΠΑΛ-που σημαίνει ότι θα μου απαντήσουν, δεν έχει σημασία τί, αλλά θα έχω χειροπιαστή έγγραφη μαρτυρία στη φαρέτρα των όποιων νομικών επιχειρημάτων μου σαν Ένωση αύριο μεθαύριο στη διεκδίκηση του δίκιου μου, πέρα από την όποια αποσπασματική χρονικά συγκυριακή "ύποπτη" ως προς τις προθέσεις και τα αποτελέσματά της πολιτική βούληση-υπάρχει κι η λεγόμενη ιστορική συνέχεια του κράτους για όσους δεν την γνωρίζουν). Που σημαίνει ότι υπάρχουν μεθοδευμένες και στοχευμένες στην ουσία εναλλακτικές πράξεις κι ενέργειες που μπορούν να γίνουν από συλλογικά όργανα για να γίνεται αισθητή η παρουσία μας, πέρα από τις όποιες συναντήσεις με "στελέχη" σε γραφεία και διαδρόμους και τις διαπροσωπικές διαπραγματεύσεις ή τις ολιγάριθμες παραστάσεις διαμαρτυρίας απέναντι σε τοίχους και κλειστές πόρτες!!!

Ευχαριστώ.

Σπύρος Δουκάκης

Αθήνα,15/1/2014
Αριθμ. Πρωτ:37417
ΠΡΟΣ
Τον  Υπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων  κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Τον  Υφυπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων κ.  Σ. Κεδίκογλου


Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,

Η ελληνική κοινωνία εμβρόντητη διαπίστωσε τη χθεσινή διάσταση απόψεων μεταξύ σας για ένα ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα, όπως αυτό της εφαρμογής του θεσμού του Νέου Λυκείου και της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας. Λίγους μήνες πριν από τις εξετάσεις, η διάσταση απόψεων που παρατηρείται στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αποδεικνύει την προχειρότητα και την ανετοιμότητα με την οποία το Υ.ΠΑΙ.Θ. αντιμετωπίζει την αναδιάρθρωση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και το θεσμό των Πανελλαδικών Εξετάσεων και τις οποίες θα κληθούν να πληρώσουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί. Οι μαθητές, τα μόνιμα θύματα συνεχών - χωρίς σχέδιο και στόχο – αλλαγών του συστήματος, διότι γίνονται πειραματόζωα μιας αδιέξοδης πολιτικής. Οι γονείς, διότι έχουν κληθεί σε καιρό βαρύτατης οικονομικής κρίσης να καταφύγουν στην παραπαιδεία για να «θεραπεύσουν» τις ασθένειες του συστήματος. Οι εκπαιδευτικοί, διότι αναγκάζονται να κάνουν «κοπτοραπτική» στην ύλη, υποχρεωμένοι να κάνουν εκπτώσεις ποιότητας στο έργο τους, για να ανταποκριθούν σε ανεφάρμοστες ντιρεκτίβες του Υπουργείου.
Η ΟΙΕΛΕ έχει εκφράσει τεκμηριωμένα την έντονη αντίθεσή της στην εφαρμογή του Νέου Λυκείου, ενώ ήδη από το 2011 έχει καταθέσει τη δική της επιστημονική πρόταση για τη διάρθρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την αναμόρφωση του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το ένα τρίτο περίπου των μαθητών των Γενικών Λυκείων και το μισό των μαθητών των ΤΕΕ που, σύμφωνα με έρευνα του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, που έχουν επίδοση «σχεδόν καλώς» απειλούνται με άμεση έξοδο από το εκπαιδευτικό σύστημα. Το σύνολο, σχεδόν των μαθητών αυτών είναι γόνοι μη προνομιούχων οικογενειών.
Η εισαγωγή της Τράπεζας Διαβάθμισης Θεμάτων είναι μια εργαλειακή αλλαγή που δεν βελτιώνει το βασικό πρόβλημα στην εκπαίδευση, δηλ. τις ραγδαίες ανισότητες, αντιθέτως, μη λαμβάνοντας υπόψη τις υπαρκτές και σημαντικότατες διαφοροποιήσεις της χαμηλής επίδοσης σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, τις συντηρεί και τις διευρύνει. Ωστόσο η εφαρμογή της που απαιτεί, σύμφωνα με έρευνά μας, τη διαμόρφωση τουλάχιστον 30.000 θεμάτων σε 3-4 επίπεδα δυσκολίας, θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς με την κινητοποίηση όλων των σχολικών συμβούλων και των εκπαιδευτικών των Γυμνασίων και των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων με σκοπό να έχει ήδη από το Δεκέμβριο ετοιμαστεί μια βάση θεμάτων προς έλεγχο και στάθμιση.
Οι μόνοι που ωφελούνται, ως συνήθως, από τις αλλαγές που προγραμματίζετε είναι οι επιχειρηματίες που κινούνται στο χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης και ετοιμάζονται να δεχθούν με ανοιχτές αγκάλες τον πακτωλό χρήματος που οι έντρομοι γονείς θα ξοδέψουν για να σωθούν τα παιδιά τους από τη «μεταρρυθμιστική» λαίλαπα. Εάν η σπουδή σας, Κύριε Υπουργέ, να εκδώσετε χθες βράδυ Δελτίο Τύπου με το οποίο διαβεβαιώνετε για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σχετικά με το Νέο Λύκειο και την Τράπεζα Θεμάτων, είχε σκοπό να τους καθησυχάσει, τότε  οφείλουμε να σας συγχαρούμε, διότι ο μόνο ουσιαστικός στόχος που έχετε θέσει ως Υπουργείο Παιδείας, η ικανοποίηση, δηλαδή, κάθε επιχειρηματικού αιτήματος, για μία ακόμη φορά επετεύχθη.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                           α.α.



ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ         Ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                     ΑΛΕΚΟΣ ΓΟΥΛΑΣ

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

odyssevax

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ & Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

http://www.solon.org.gr/index.php/kratos/132-kratos/2807-ennoia-dimosiou-symferontos-.html

Γιάννης Αναγνωστάκης


balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

balatsa

Έχουμε σκοπό να κάνουμε κάτι;
Μήπως πρέπει να πάμε όλοι για να είμαστε πολλοί;
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

balatsa

Η ΠΕΚΑΠ με ανακοίνωσή της προσκαλεί και προτρέπει όλους τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής της χώρας, σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κάθε νομού, δείχνοντας έμπρακτα την αγανάκτηση που επικρατεί στους κόλπους της, σχετικά με τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Πληροφορικής στα σχολεία. Η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ αναφέρει:

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) ανακοινώνει ότι πρόκειται να διοργανώσει την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 12:00 το μεσημέρι, συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης όλης της χώρας, με θέμα τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας στο Ελληνικό σχολείο.

Αγωνιζόμαστε δυναμικά και διεκδικούμε αποφασιστικά:

Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα στη Γ ΓΕΛ
Αυτόνομο κύκλο επιλογής Πληροφορικής στην Α ΕΠΑΛ
Χαρακτηρισμός ως εργαστηριακών όλων των μαθημάτων Πληροφορικής του ΓΕΛ/ΕΠΑΛ
Εφαρμογή του Πιλοτικού προγράμματος σπουδών σε όλα τα Γυμνάσια
Αναγνώριση 3ωρης εργαστηριακής απασχόλησης σε Δημοτικό/Γυμνάσιο/ΓΕΛ/ΕΠΑΛ
Αναβάθμιση εξοπλισμού εργαστηρίων Πληροφορικής

Για την καλύτερη προετοιμασία και τη μαζικότερη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ΠΕ19-20, έχει ζητηθεί από την Ο.Λ.Μ.Ε., τη Δ.Ο.Ε. και την Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. διευκολυντική στάση εργασίας τις τρεις τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου. Ευελπιστούμε στην ένθερμη υποστήριξη των εκδηλώσεων από τους συναδέλφους, καθώς στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, η ισχύς προέρχεται κατά κύριο λόγο από την ενότητα και για να στείλουμε όλοι μαζί ένα ηχηρό μήνυμα στην Πολιτεία και την Κοινωνία για την αναγκαιότητα επένδυσης στην Πληροφορική Παιδεία.
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής