ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: apom στις 20 Οκτ 2013, 02:40:18 ΜΜ
Και για κάποιον διαχειριστή που ουσιαστικά εστίασε στην ορθογραφία μου... να υποθέσω ότι οινε κανένας φιλωλωγως με σεμηνάριω στα windows 3.1 και εστίασε σε αυτό;

https://docs.google.com/file/d/0B_m8mbLV4OiBclNUYUljT0lhSVk/edit?pli=1

Παράθεση από: apom στις 20 Οκτ 2013, 02:40:18 ΜΜ
Πάντα φιλικά ε;

"Αν έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς" (Ελληνική Παροιμία)

stpdt

Παράθεση από: morfeus στις 21 Οκτ 2013, 12:38:09 ΠΜ
για άλλη μια φορά θαυμάστε τον υπουργό παιδείας ( ;; ) :

http://kourdistoportocali.com/post/30659/arvanitopoulos

Εμείς όμως πρέπει να ασχολούμαστε με το "ξανθό αγγελούδι" που η "παρατηρητικότητα του αστυνομικού" (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) το έσωσε απ τους...απαγωγείς ρομά!
Πολύ "παρατηρητική" μας βγήκε η αστυνομία ξαφνικά. Για να έχουμε να ασχολούμαστε μέρες τώρα. Τόσα χρόνια δεν πέρασε το παιδί ποτέ μπροστά από αστυνομικό;
Κάθε φορά που βλέπουμε μια "είδηση" στα βοθροκάναλα θα πρέπει να κοιτάμε ΑΜΕΣΩΣ στο ίντερνετ τι ΑΚΡΙΒΩΣ πάνε να σκεπάσουν!

Katsadouros_Dhm


Keep Growing

...
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 21 Οκτ 2013, 12:53:24 ΠΜ
https://docs.google.com/file/d/0B_m8mbLV4OiBclNUYUljT0lhSVk/edit?pli=1

"Αν έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς" (Ελληνική Παροιμία)

...πάντως, εμένα ο Νίκος μου έκανε καλό.  ;)
Μια από τις αιτίες βελτίωσης (θεαματικής) της χρήσης της Ελληνικής γλώσσας από την πλευρά μου, είναι και ο Νίκος και βέβαια τον ευχαριστώ γιαυτό.

Όπως και να έχει πάντως, ας μην αφήνουμε τα νεύρα μας ελεύθερα να καλπάζουν σαν άγρια άλογα. Άντε να τα μαζέψουμε μετά ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

Η απορία παραμένει:
πότε περιμένουν ΕΠΥ, ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, ΕΤΠΕ
να μαζέψουν αντιπροσωπεία ακαδημαϊκών και μαζί με τους Σχολικούς Συμβούλους να ζητήσουν ακρόαση από τον Υπουργό Παιδείας;
Φυσικά θα έπρεπε να πάνε μαζί με τον ΣΕΠΕ αλλά εκείνοι ζήτησαν ακρόαση και πήγαν.


ο χρόνος περνάει (όπως φαίνεται στα συνημμένα) ή μήπως τελικά δεν πειράζει;;

nikosx

Παρατηρώ, μετά λύπης, ότι όσο περνάει ο καιρός, αντί να αποδέχομαι και να συνηθίζω μία κατάσταση τόσο νευριάζω και αρνούμαι να την αποδεχτώ. Δύο γεγονότα έχουν δυσκολέψει την αντίδραση (στο επίπεδο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή, δηλαδή σχεδόν στο 0).
Το ένα είναι η αρχική τοποθέτηση του Υπουργείου σε σχέση με την Πληροφορική στο Λύκειο (δηλαδή η κατάργησή όλων των μαθημάτων πέραν ενός μαθήματος επιλογής στην Α' Λυκείου) που μας έφερε στη θέση του 'ζητιάνου' ή ακόμα χειρότερα στη θέση του κλάδου που προσπαθεί να ΄φάει' ώρες από άλλους εκπαιδευτικούς λες και είχε ήδη ψηφιστεί το νέο σύστημα και προσπαθούσαμε να το αλλάξουμε προς όφελός μας και το άλλο η υποτιθέμενη δικαίωση της Πληροφορικής με το γνωστό 2-1-2 (δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το αναλύσω περισσότερο). 
Καλό κουράγιο και συνέχεια σε όσους προσπαθούν (προσπαθούμε) ακόμα.
Καληνύχτα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: nikosx στις 27 Οκτ 2013, 11:58:30 ΜΜ
Παρατηρώ, μετά λύπης, ότι όσο περνάει ο καιρός, αντί να αποδέχομαι και να συνηθίζω μία κατάσταση τόσο νευριάζω και αρνούμαι να την αποδεχτώ. Δύο γεγονότα έχουν δυσκολέψει την αντίδραση (στο επίπεδο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή, δηλαδή σχεδόν στο 0).
Το ένα είναι η αρχική τοποθέτηση του Υπουργείου σε σχέση με την Πληροφορική στο Λύκειο (δηλαδή η κατάργησή όλων των μαθημάτων πέραν ενός μαθήματος επιλογής στην Α' Λυκείου) που μας έφερε στη θέση του 'ζητιάνου' ή ακόμα χειρότερα στη θέση του κλάδου που προσπαθεί να ΄φάει' ώρες από άλλους εκπαιδευτικούς λες και είχε ήδη ψηφιστεί το νέο σύστημα και προσπαθούσαμε να το αλλάξουμε προς όφελός μας και το άλλο η υποτιθέμενη δικαίωση της Πληροφορικής με το γνωστό 2-1-2 (δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το αναλύσω περισσότερο). 
Καλό κουράγιο και συνέχεια σε όσους προσπαθούν (προσπαθούμε) ακόμα.
Καληνύχτα.

Δεν μπορείς να δεχτείς κάτι που είναι άδικο, παράλογο και υποτιμητικό...

Ο αγώνας συνεχίζεται...Αλίμονο αν τα παρατήσουμε..

petrosp13

Εμείς λέμε Γιάννη ότι ο αγώνας συνεχίζεται
Μόνο εμείς το λέμε όμως
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

Πέτρο, έτσι αισθάνεσαι; 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Δεν αισθάνομαι μόνο
Έτσι είναι δυστυχώς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 27 Οκτ 2013, 11:41:51 ΜΜ
...
ο χρόνος περνάει (όπως φαίνεται στα συνημμένα) ή μήπως τελικά δεν πειράζει;;
...
Επειδή ο χρόνος όντως περνάει - και αν περνάει άσκοπα, πειράζει και παραπειράζει - αλλά και επειδή τα χρονικά περιθώρια τώρα δεν είναι ασφυκτικά νομίζω ότι θα πρέπει να γίνουν οι σωστές κινήσεις, με μελέτη και συγκεκριμένους στόχους - που είναι οι γνωστοί, να μην ξαναγράφουμε τα ίδια, έχουν γραφεί εδώ μέσα εκατοντάδες φορές... - ώστε στο τέλος να γίνουν οι απαραίτητες σωστές τροποποιήσεις σ' αυτό το σχέδιο, για το καλό των παιδιών μας, όχι μόνο στο θέμα της Πληροφορικής, αλλά και γενικότερα σε όλη τη φιλοσοφία του σχεδίου που όλοι συμφωνούμε ότι μας γυρίζει πίσω 30 χρόνια και μάλιστα με λανθασμένο τρόπο.
Ας μην απαντήσει κανένας από την ΠΕΚΑΠ, αρκεί να υπάρχει κινητικότητα και αποτελεσματική τακτική.

Παράθεση από: nikosx στις 27 Οκτ 2013, 11:58:30 ΜΜ
Παρατηρώ, μετά λύπης, ότι όσο περνάει ο καιρός, αντί να αποδέχομαι και να συνηθίζω μία κατάσταση τόσο νευριάζω και αρνούμαι να την αποδεχτώ.
...
Το ίδιο παρατηρώ και γω, με αυτήν την κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί στα Λύκεια με αυτό το νέο σχέδιο...

P.Tsiotakis



Μόνο τα μισά από όσα είχα γράψει στο χαρτί και μόνο η αρχή

http://www.youtube.com/watch?v=32CHdF6GzEY


odyssevax

Η ισχύς εν τη ενώσει και δια της γνώσεως! http://www.mindmeister.com/13608241/_

tkon

το νομοσχέδιο γιατο νέο λύκειο θα μείνει μόνο στα χαρτιά.
Μόνο θεωρίες είναι το υπουργείο
Στην φετινή πρώτη λυκείου δεν έχει εφαρμοστεί τίποτα από το νέο νομοσχέδιο.
Η όλη ιστορία έγινε για να βγάλουν σε διαθεσιμότητα τους καθηγητές της πληροφορικής