Γενικό Λύκειο > Θεωρία

ΔΟΜΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

<< < (2/2)

George Eco:

--- Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 05 Σεπ 2021, 10:17:55 μμ ---Στο μαθημά μας οι εσοχές δεν έπηρεάζουν ούτε τη λειτουργία του αλγορίθμου/προγράμματο αλλά ούτε η απουσία της έχει κάποια αρνητική επίπτωση στη βαθμολογία ενός γραπτού στις πανελλαδικές εξετάσεις.  Η πράξη έχει δείξει ότι η χρήση τους (για το μαθημά μας) είναι καθαρά βοηθητική για να διακρίνεται η δομή προγράμματος, και οι διάφορες αλγοριθμικές δομές/εντολές.

--- Τέλος παράθεσης ---

Ωραία. Αν το παιδί έχει κάνει κάπου λάθος και δε μπορεί να το δει, επειδή δε χρησιμοποίησε σωστα τις εσοχές κι ως εκ τούτου δε καταφέρει να εντοπίσει το σφάλμα και να το διοθώσει, αυτό δε θα επηρεάσει τη βαθμολογία του;
Κι εγώ λέω έστω αφιερώνει αρκετό χρόνο ένα παιδί κι εντοπίζει το λάθος. Δεν έχασε πολύτιμο χρόνο από το να λύσει τα άλλα θέματα κι ως εκ τούτου έμμεσα μονάδες; Δε λέω κάτι διαφορετικό εδώ με εσάς κε Καρκαμάνη. Οι εσοχές ΔΕΝ επηρεάζουν τη βαθμολογία. Αλλά η σωστή χρήση τους βοηθά πολύ τους μαθητές και παρεμπιπτόντως και τους διορθωτές στις Πανελλήνιες. Τις θεωρώ πολύ σημαντική μεταγνωστική δεξιότητα να γράφουν τα παιδιά ευανάγνωστα προγράμματα. Οπότε διαφωνω, έχουν επίπτωση στις Πανελλήνιες, απλά όχι προφανή.

Καρκαμάνης Γεώργιος:

--- Παράθεση από: George Eco στις 05 Σεπ 2021, 11:11:40 μμ ---Ωραία. Αν το παιδί έχει κάνει κάπου λάθος και δε μπορεί να το δει, επειδή δε χρησιμοποίησε σωστα τις εσοχές κι ως εκ τούτου δε καταφέρει να εντοπίσει το σφάλμα και να το διοθώσει, αυτό δε θα επηρεάσει τη βαθμολογία του;
Κι εγώ λέω έστω αφιερώνει αρκετό χρόνο ένα παιδί κι εντοπίζει το λάθος. Δεν έχασε πολύτιμο χρόνο από το να λύσει τα άλλα θέματα κι ως εκ τούτου έμμεσα μονάδες; Δε λέω κάτι διαφορετικό εδώ με εσάς κε Καρκαμάνη. Οι εσοχές ΔΕΝ επηρεάζουν τη βαθμολογία. Αλλά η σωστή χρήση τους βοηθά πολύ τους μαθητές και παρεμπιπτόντως και τους διορθωτές στις Πανελλήνιες. Τις θεωρώ πολύ σημαντική μεταγνωστική δεξιότητα να γράφουν τα παιδιά ευανάγνωστα προγράμματα. Οπότε διαφωνω, έχουν επίπτωση στις Πανελλήνιες, απλά όχι προφανή.


--- Τέλος παράθεσης ---

Σε αυτή την περίπτωση μάλλον αναφέρεσε σε κάποιο είδος λάθους που δεν προήλθε από την απώλεια των εσοχών. Η τοποθετησή μου στο προηγούμενο μήνυμα ήταν οτι η απώλεια εσοχής καθεαυτού δεν αποτελεί λάθος και  βλέπω ότι συμφωνούμε σε αυτή την πρόταση. Ναι η σωστή χρήση βοηθάει γιαυτό και είπα ότι η χρήση τους είναι βοηθητική



andreas_p:
Προπόνηση για την Python !
Έρχεται ;

George Eco:

--- Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 07 Σεπ 2021, 05:36:34 μμ ---Σε αυτή την περίπτωση μάλλον αναφέρεσε σε κάποιο είδος λάθους που δεν προήλθε από την απώλεια των εσοχών. Η τοποθετησή μου στο προηγούμενο μήνυμα ήταν οτι η απώλεια εσοχής καθεαυτού δεν αποτελεί λάθος και  βλέπω ότι συμφωνούμε σε αυτή την πρόταση. Ναι η σωστή χρήση βοηθάει γιαυτό και είπα ότι η χρήση τους είναι βοηθητική

--- Τέλος παράθεσης ---
Αγάπη μόνο!  :)


--- Παράθεση από: andreas_p στις 07 Σεπ 2021, 06:50:55 μμ ---Προπόνηση για την Python !
Έρχεται ;

--- Τέλος παράθεσης ---
Άλλο πράγμα η python.  :D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση