Γενικό Λύκειο > Δομή ακολουθίας

ασκησεις στη δομη ακολουθιας

<< < (2/3) > >>

FANBOY_21:

--- Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 25 Οκτ 2019, 08:49:10 μμ ---5) να γραφει προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει 2 πραγματικους αριθμους α,β και θα εμφανιζει στην οθονη ενα πολυωνυμο που εχει ριζες τα α,β. πχ
για α=1 και β=2 εμφανιζεται χ^2-3*χ+2

--- Τέλος παράθεσης ---

Εδώ μπορεί να υπάρξει μπέρδεμα με τα πρόσημα, τις μονάδες και τα μηδενικά, οπότε γίνεται πιο "σύνθετο". Για παράδειγμα, το (x+2)(x-1) θέλουμε να εμφανιστεί ως x^2+x-2 και όχι 1x^2+1x+-2, κάτι που μπορεί να γίνει αν δεν συμπεριλάβουμε κώδικα για να το χειριζόμαστε αυτό. Εκτός κι αν απαιτήσουμε παρενθέσεις και παρουσία και των τριών όρων αx^2, βx και γ, κι ας είναι ο β ή ο γ μηδέν, οπότε θα βγει (1)x^2+(1)x+(-2), το οποίο είναι διαφορετικό από το παράδειγμά σου.

Κωστας τζιαννης:

--- Παράθεση από: FANBOY_21 στις 25 Οκτ 2019, 10:30:31 μμ --- Εκτός κι αν απαιτήσουμε παρενθέσεις και παρουσία και των τριών όρων αx^2, βx και γ, κι ας είναι ο β ή ο γ μηδέν, οπότε θα βγει (1)x^2+(1)x+(-2), το οποίο είναι διαφορετικό από το παράδειγμά σου.

--- Τέλος παράθεσης ---

η υπαρξη παρενθεσεων δεν αλλαζει σε κατι το αποτελεσμα.ειναι αυτονοητα ιδια.

FANBOY_21:

--- Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 25 Οκτ 2019, 11:23:22 μμ ---η υπαρξη παρενθεσεων δεν αλλαζει σε κατι το αποτελεσμα.ειναι αυτονοητα ιδια.

--- Τέλος παράθεσης ---

Για να πω την αλήθεια, θα μπορούσε απλά να δίνει τους συντελεστές α, β και γ χωρίς άλλη μορφοποίηση. Κάπως έτσι:


--- Κώδικας: ---ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ παραγωγή_τριωνύμου
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ρ1, ρ2, α, β, γ
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ ρ1, ρ2
  α <- 1
  β <- -ρ1 - ρ2
  γ <- ρ1*ρ2
  ΓΡΑΨΕ α, β, γ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

--- Τέλος κώδικα ---

Θεωρώ πως αυτός πρέπει να είναι ο πυρήνας της άσκησης, και όχι τόσο η μορφοποίηση του αποτελέσματος ή το αν οι συντελεστές πρέπει να είναι ακέραιοι ή όχι, αφού ο στόχος όλων αυτών των ασκήσεων είναι να είναι απλές αλλά διαφορετικές. Στην πραγματικότητα, αυτό βασίζεται σε γνώσεις της Α' Λυκείου, όπου μαθαίνουμε πως, αν το τριώνυμο αx ^ 2 + βx + γ έχει τις ρίζες x1 και x2, τότε x1 + x2 = -β / α και x1x2 = γ / α. Για απλούστευση της άσκησης, θεωρούμε ότι α = 1.

Κωστας τζιαννης:
η ουσια ειναι η ιδια ισχυει.απλα την εβαλα ετσι ωστε αν καποιος τη δωσει σε μαθητη,να δει πως χρησιμοποιει την εντολη ΓΡΑΨΕ ,τα εισαγωγικα κτλ,να χει συναισθηση δηλαδη τι εμφανιζεται ακριβως,τι πρεπει να προσεξει (να βαλει παρανθεσεις) κτλ. βεβαια στις περισσοτερες κανονικες γλωσσες υπαρχει συχωνευση χαρακτηρων,ετοιμες συναρτησεις που δινουν το προσημο κτλ αλλα στη ΓΛΩΣΣΑ θελει καποια σκεψη στο πως θα εμφανιζεται γιατι οι περισσοτεροι δε δινουν σημασια στη μορφη εμφανισης του αποτελεσματος οποτε θεωρω οτι ειναι καλο να το δουν κι αυτο.

Κωστας τζιαννης:

6)Να γραψετε προγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ που θα διαβαζει 5 ακεραιους θετικους αριθμους και θα εμφανιζει  το πληθος των αρτιων.

Επιπλεον να εμφανιζει τον αριθμο 1 αν το πληθος τον περιττων ειναι αρτιος αριθμος και το 0 αν το πληθος των περιττων ειναι περιττος αριθμος

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση