Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2017-2018 => Μήνυμα ξεκίνησε από: evry στις 12 Ιουν 2018, 10:32:29 ΜΜ

Τίτλος: Θέμα Α
Αποστολή από: evry στις 12 Ιουν 2018, 10:32:29 ΜΜ
Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Α
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: pstasinos στις 13 Ιουν 2018, 10:42:52 ΠΜ
A1.
ΣΩΣΤΟ
ΣΩΣΤΟ
ΛΑΘΟΣ
ΛΑΘΟΣ
ΣΩΣΤΟ
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 13 Ιουν 2018, 10:44:00 ΠΜ
Σωστό το πρώτο... την συνθληκη λέει
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: pstasinos στις 13 Ιουν 2018, 10:45:23 ΠΜ
ΝΑΙ σωστό!!!
::)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: pstasinos στις 13 Ιουν 2018, 10:58:28 ΠΜ
Α4.
α)i+3
β)i^2
γ)2^i
δ)2*i+1
ε)1/(i+1)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 13 Ιουν 2018, 11:01:54 ΠΜ
νομίζω ναι /0
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: themata στις 13 Ιουν 2018, 11:02:34 ΠΜ
Α3.
1.(ηλικία>=18) και (ηλικία<=21)
2.(φύλο='Α') ή (φύλο='Θ')
3.(φύλο='Α' και ύψος>1,70) ή (φύλο='Θ' και ύψος>1,60)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: konnacarmen στις 13 Ιουν 2018, 11:05:13 ΠΜ
συγνώμη για το σπαμ μπορεί να μου κάποιος η θεωρία σε ποιες σελίδες είναι μέσα στο βιβλίο?
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: progmat στις 13 Ιουν 2018, 11:26:04 ΠΜ
Οι πίνακες περιορίζουν τις δυνατότητες ενός προγράμματος;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: konnacarmen στις 13 Ιουν 2018, 11:27:46 ΠΜ
Παράθεση από: progmat στις 13 Ιουν 2018, 11:26:04 ΠΜ
Οι πίνακες περιορίζουν τις δυνατότητες ενός προγράμματος;
[/quot

ναι την περιορίζουν
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: konnacarmen στις 13 Ιουν 2018, 11:28:08 ΠΜ
καποιος τις θεωρίες?? ^_^
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: mokasa στις 13 Ιουν 2018, 11:29:51 ΠΜ
Παράθεση από: Konstantina Petropoulou στις 13 Ιουν 2018, 11:05:13 ΠΜ
συγνώμη για το σπαμ μπορεί να μου κάποιος η θεωρία σε ποιες σελίδες είναι μέσα στο βιβλίο?


Νομίζω
Α2 α: σ58
     β: σ115
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: akalest0s στις 13 Ιουν 2018, 12:43:41 ΜΜ
Παράθεση από: pstasinos στις 13 Ιουν 2018, 10:58:28 ΠΜ
Α4.
α)i+3
β)i^2
γ)2^i
δ)2*i+1
ε)1/(i+1)

Με το Α4 εχω μπερδευτεί κάργα... πχ, λες ι+3, στο α. Όμως τότε στο κ θα περάσουν άλλα για άλλα νούμερα, στις επόμενες επαναλήψεις. Μας ενδιαφέρει το λ ή το κ, σαν υπολογισμός;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: ολγα στις 13 Ιουν 2018, 12:57:29 ΜΜ
Το κ υπολογίζει το άθροισμα που ζητείται.
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: petrosp13 στις 13 Ιουν 2018, 01:23:04 ΜΜ
Ας ξεκινήσουμε κάποτε την συζήτηση για το τι ακριβώς προσφέρει στον μαθητή της αεππ η εκμάθηση του τι είναι τυπικό, συντακτικό, σημασιολογια, λεξιλογιο
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Gusino500 στις 13 Ιουν 2018, 01:25:21 ΜΜ
Λοιπον στο α4 υπηρχε μια ασαφεια πανω στο κ.
Ο αλγοριθμος δεν ελεγε ουτε γραψε κ ουτε η ασκηση ελεγε οτι απευθυνεται στην τιμη του κ(ισως να ειναι λογικο αλλα το σκεφτηκα πιο πονηρα) και για αυτο εγραψα σε ολα τις σωστε απαντησεις που εχουν βγει στο ιντερνετ αλλα σε ολα εβαλα και το +κ γιατι νομιζα οτι ελεγε το λ να βγαζει τις παραστασεις αυτες(λογο ασαφειας του θεματος)
Παρακαλω ας μου απαντησει καποιος που γνωριζει πανω στο θεμα αυτο
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: akalest0s στις 13 Ιουν 2018, 02:36:16 ΜΜ
Όλγα, σύμφωνοι, δεν είχα καταλάβει την εκφώνηση. Λάθος δικό μου. Πάντως εξακολουθώ να την θεωρώ κακοδιατυπωμένη άσκηση.

Πέτρο, συμφωνώ απόλυτα, αλλά άκρη δε νομίζω να βγει..
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: gkatsion στις 17 Ιουν 2018, 01:48:11 ΠΜ
Σφαγή στο Α3 όπου οι μισοί μαθητές χάνουν 10 μόρια!!!, γιατί δεν ξέρουν να κάνουν μέχρις ότου για έλεγχο αποδεκτών τιμών. Το φασόν των φροντιστηρίων που αποκλείει σχεδόν από παντού την μέχρις ότου, περιλαμβάνει μόνο την ΟΣΟ για έλεγχο τιμών, τα παιδιά έχουν συνηθίσει (πολύ κακώς) αυτό, και γράφουν τα μισά τις συνθήκες ανάποδα, όπως θα τις έγραφαν για ΟΣΟ, και χάνουν όλα τα μόρια, αφού γράφουν τα εντελώς ανάποδα από τα αποδεκτά. Χρόνια τα λέμε στα παιδιά στο σχολείο, χρόνια, αλλά εκεί φασόν, σε όλα μου τα διαγωνίσματα κλπ. Τώρα και στις πανελλήνιες.
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: evry στις 17 Ιουν 2018, 08:57:15 ΠΜ
Γεια σου Γιώργο, χαιρετισμούς στο παλιό βαθμολογικό μου  :)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Sergio στις 17 Ιουν 2018, 10:08:04 ΠΜ
Παράθεση από: Gusino500 στις 13 Ιουν 2018, 01:25:21 ΜΜ
Λοιπον στο α4 υπηρχε μια ασαφεια πανω στο κ.
Ο αλγοριθμος δεν ελεγε ουτε γραψε κ ουτε η ασκηση ελεγε οτι απευθυνεται στην τιμη του κ(ισως να ειναι λογικο αλλα το σκεφτηκα πιο πονηρα) και για αυτο εγραψα σε ολα τις σωστε απαντησεις που εχουν βγει στο ιντερνετ αλλα σε ολα εβαλα και το +κ γιατι νομιζα οτι ελεγε το λ να βγαζει τις παραστασεις αυτες(λογο ασαφειας του θεματος)
Παρακαλω ας μου απαντησει καποιος που γνωριζει πανω στο θεμα αυτο

Άποψή μου πώς, αν και ο μαθητής μπορούσε / όφειλε να διαπιστώσει την επαναληπτικότητα του υπολογισμού στη μεταβλητή κ, η εκφώνηση έπρεπε να είναι σαφέστερη με διατύπωση της μορφής:

"..να υπολογίζεται σωστά η αντίστοιχη παράσταση στη μεταβλητή κ.."

Όσον αφορά στο ερώτημά σου Gusino500, αν εννοείς πως, για παράδειγμα, στο (α) για το οποίο η σωστή απάντηση ήταν λ <- i + 3 εσύ έβαλες λ <- i + 3 + κ, προσωπική (πάλι) άποψη πως δεν πρέπει να χάσεις μονάδες αφού υπολογίζεις σωστά την τιμή της παράστασης αλλά στο λ αντί για το κ.
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: gkatsion στις 17 Ιουν 2018, 07:38:56 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 17 Ιουν 2018, 08:57:15 ΠΜ
Γεια σου Γιώργο, χαιρετισμούς στο παλιό βαθμολογικό μου  :)

Ευχαρίστως!
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Λάμπρος Παπαδόπουλος στις 17 Ιουν 2018, 11:18:05 ΜΜ
ΠαράθεσηΌσον αφορά στο ερώτημά σου Gusino500, αν εννοείς πως, για παράδειγμα, στο (α) για το οποίο η σωστή απάντηση ήταν λ <- i + 3 εσύ έβαλες λ <- i + 3 + κ, προσωπική (πάλι) άποψη πως δεν πρέπει να χάσεις μονάδες αφού υπολογίζεις σωστά την τιμή της παράστασης αλλά στο λ αντί για το κ.

Δεν είναι σωστό αυτό που λες γιατί το κ δεν είναι το άθροισμα των λ αλλά το άθροισμα των αθροισμάτων των λ (όπου λ η κανονική τιμή του λ πχ i+3)