Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Α
A1.
ΣΩΣΤΟ
ΣΩΣΤΟ
ΛΑΘΟΣ
ΛΑΘΟΣ
ΣΩΣΤΟ
Σωστό το πρώτο... την συνθληκη λέει
ΝΑΙ σωστό!!!
::)
Α4.
α)i+3
β)i^2
γ)2^i
δ)2*i+1
ε)1/(i+1)
νομίζω ναι /0
Α3.
1.(ηλικία>=18) και (ηλικία<=21)
2.(φύλο='Α') ή (φύλο='Θ')
3.(φύλο='Α' και ύψος>1,70) ή (φύλο='Θ' και ύψος>1,60)
συγνώμη για το σπαμ μπορεί να μου κάποιος η θεωρία σε ποιες σελίδες είναι μέσα στο βιβλίο?
Οι πίνακες περιορίζουν τις δυνατότητες ενός προγράμματος;
Παράθεση από: progmat στις 13 Ιουν 2018, 11:26:04 ΠΜ
Οι πίνακες περιορίζουν τις δυνατότητες ενός προγράμματος;
[/quot
ναι την περιορίζουν
καποιος τις θεωρίες?? ^_^
Παράθεση από: Konstantina Petropoulou στις 13 Ιουν 2018, 11:05:13 ΠΜ
συγνώμη για το σπαμ μπορεί να μου κάποιος η θεωρία σε ποιες σελίδες είναι μέσα στο βιβλίο?
Νομίζω
Α2 α: σ58
β: σ115
Παράθεση από: pstasinos στις 13 Ιουν 2018, 10:58:28 ΠΜ
Α4.
α)i+3
β)i^2
γ)2^i
δ)2*i+1
ε)1/(i+1)
Με το Α4 εχω μπερδευτεί κάργα... πχ, λες ι+3, στο α. Όμως τότε στο κ θα περάσουν άλλα για άλλα νούμερα, στις επόμενες επαναλήψεις. Μας ενδιαφέρει το λ ή το κ, σαν υπολογισμός;
Το κ υπολογίζει το άθροισμα που ζητείται.
Ας ξεκινήσουμε κάποτε την συζήτηση για το τι ακριβώς προσφέρει στον μαθητή της αεππ η εκμάθηση του τι είναι τυπικό, συντακτικό, σημασιολογια, λεξιλογιο
Λοιπον στο α4 υπηρχε μια ασαφεια πανω στο κ.
Ο αλγοριθμος δεν ελεγε ουτε γραψε κ ουτε η ασκηση ελεγε οτι απευθυνεται στην τιμη του κ(ισως να ειναι λογικο αλλα το σκεφτηκα πιο πονηρα) και για αυτο εγραψα σε ολα τις σωστε απαντησεις που εχουν βγει στο ιντερνετ αλλα σε ολα εβαλα και το +κ γιατι νομιζα οτι ελεγε το λ να βγαζει τις παραστασεις αυτες(λογο ασαφειας του θεματος)
Παρακαλω ας μου απαντησει καποιος που γνωριζει πανω στο θεμα αυτο
Όλγα, σύμφωνοι, δεν είχα καταλάβει την εκφώνηση. Λάθος δικό μου. Πάντως εξακολουθώ να την θεωρώ κακοδιατυπωμένη άσκηση.
Πέτρο, συμφωνώ απόλυτα, αλλά άκρη δε νομίζω να βγει..
Σφαγή στο Α3 όπου οι μισοί μαθητές χάνουν 10 μόρια!!!, γιατί δεν ξέρουν να κάνουν μέχρις ότου για έλεγχο αποδεκτών τιμών. Το φασόν των φροντιστηρίων που αποκλείει σχεδόν από παντού την μέχρις ότου, περιλαμβάνει μόνο την ΟΣΟ για έλεγχο τιμών, τα παιδιά έχουν συνηθίσει (πολύ κακώς) αυτό, και γράφουν τα μισά τις συνθήκες ανάποδα, όπως θα τις έγραφαν για ΟΣΟ, και χάνουν όλα τα μόρια, αφού γράφουν τα εντελώς ανάποδα από τα αποδεκτά. Χρόνια τα λέμε στα παιδιά στο σχολείο, χρόνια, αλλά εκεί φασόν, σε όλα μου τα διαγωνίσματα κλπ. Τώρα και στις πανελλήνιες.
Γεια σου Γιώργο, χαιρετισμούς στο παλιό βαθμολογικό μου :)
Παράθεση από: Gusino500 στις 13 Ιουν 2018, 01:25:21 ΜΜ
Λοιπον στο α4 υπηρχε μια ασαφεια πανω στο κ.
Ο αλγοριθμος δεν ελεγε ουτε γραψε κ ουτε η ασκηση ελεγε οτι απευθυνεται στην τιμη του κ(ισως να ειναι λογικο αλλα το σκεφτηκα πιο πονηρα) και για αυτο εγραψα σε ολα τις σωστε απαντησεις που εχουν βγει στο ιντερνετ αλλα σε ολα εβαλα και το +κ γιατι νομιζα οτι ελεγε το λ να βγαζει τις παραστασεις αυτες(λογο ασαφειας του θεματος)
Παρακαλω ας μου απαντησει καποιος που γνωριζει πανω στο θεμα αυτο
Άποψή μου πώς, αν και ο μαθητής μπορούσε / όφειλε να διαπιστώσει την επαναληπτικότητα του υπολογισμού στη μεταβλητή κ, η εκφώνηση έπρεπε να είναι σαφέστερη με διατύπωση της μορφής:
"..να υπολογίζεται σωστά η αντίστοιχη παράσταση στη μεταβλητή κ.."
Όσον αφορά στο ερώτημά σου Gusino500, αν εννοείς πως, για παράδειγμα, στο (α) για το οποίο η σωστή απάντηση ήταν λ <- i + 3 εσύ έβαλες λ <- i + 3 + κ, προσωπική (πάλι) άποψη πως δεν πρέπει να χάσεις μονάδες αφού υπολογίζεις σωστά την τιμή της παράστασης αλλά στο λ αντί για το κ.
Παράθεση από: evry στις 17 Ιουν 2018, 08:57:15 ΠΜ
Γεια σου Γιώργο, χαιρετισμούς στο παλιό βαθμολογικό μου :)
Ευχαρίστως!
ΠαράθεσηΌσον αφορά στο ερώτημά σου Gusino500, αν εννοείς πως, για παράδειγμα, στο (α) για το οποίο η σωστή απάντηση ήταν λ <- i + 3 εσύ έβαλες λ <- i + 3 + κ, προσωπική (πάλι) άποψη πως δεν πρέπει να χάσεις μονάδες αφού υπολογίζεις σωστά την τιμή της παράστασης αλλά στο λ αντί για το κ.
Δεν είναι σωστό αυτό που λες γιατί το κ δεν είναι το άθροισμα των λ αλλά το άθροισμα των αθροισμάτων των λ (όπου λ η κανονική τιμή του λ πχ i+3)