Ενδεικτικές λύσεις συμπληρωματικού βιβλίου Πληροφορικής 2019 (https://ptsiotakis.blogspot.com/2019/10/blog-post.html)
ptsiotakis@gmail.com
Τώρα τι να πω; Ένα απλό ευχαριστούμε φαντάζει πολύ λίγο μπροστά στη συνεισφορά σου! ;D
Πράγματι, ευχαριστούμε! :)
Ευχαριστούμε πολύ!!!!
Παναγιώτη σε ευχαριστούμε για τη δουλειά που έκανες και μοιράστηκες μαζί μας. Βλέποντας πρόχειρα τις απαντήσεις σου εχω την εξής παρατήρηση:
Στην σελίδα 10, άσκηση Ε7 (αντικειμενοστραφής προγραμματισμός) συνδέεις την κλάση Χρήστης με τον εαυτό της με τη λειτουργία "Συνδέεται". Η άποψή μου είναι οτι η λειτουργία αφορά στον Χρήστη - Κοινωνικό Δίκτυο. Εντάσεται σε αυτό που ονομάζεις "Χρησιμοποιεί" και υλοποιείται με τις μεθόδους που σωστά βάζεις.
Στην ίδια άσκηση, πιστεύω ότι είναι σωστό και επιτακτικό να χρησιμοποιούμε ρήματα για τις μεθόδους ώστε να είναι πιο ξεκάθαρο για τον μαθητή ότι κρύβουν ενέργειες! πχ. Εγγράφομαι() αντί του Εγγραφή() και ΔημοσιεύωΑνάρτηση() αντί του ΔημοσίευσηΑνάρτησης()
Και οι επίσημες λύσεις από το ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/images/IEP/Modules/Sj_K2_Extra_Slider/Fakeloi_Ylikou/Endeiktikes_lyseis_askiseon_plirof_G_GEL.pdf)
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 19 Οκτ 2019, 08:30:03 ΠΜ
Με ένα νέο τρίχρωμο σχολικό βιβλίο να έχει παρουσιαστεί πρίν 3 μήνες, είναι
άβολο
να βλέπουμε νέους συντακτικούς κανόνες (π.χ. δομή Επίλεξε) και μεθοδολογίες (π.χ. ολίσθηση λίστας) στις
μη εκτυπωμένες (για τους μαθητές) λύσεις
λίγους μήνες μετά.
Ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι
και για τις παρατηρήσεις που θα δω με προσοχή.
Με εκτίμηση,
ΠΤ