Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Ακριβή

Τι ώρα ήρθε η οδηγία στα κέντρα φυσικώς αδυνάτων;  Εμείς δεν πήραμε καμία τέτοια οδηγία.
Ήμουν σήμερα στην επιτροπή το συζητήσαμε το ζήτημα και αποφασίσαμε ότι αφού είναι αλγόριθμος δεν υπάρχει κανένα θέμα.   Όλοι οι μαθητές που εξετάσαμε το έλυσαν με πίνακα.  Δεν κόψαμε καμία μονάδα.

pgrontas

Παράθεση από: dummyKEE στις 28 Μαΐου 2010, 03:50:39 ΜΜ
Δυστυχώς η επιεικώς απαράδεκτη οδηγία πήγε στα Βαθμολογικά Φυσικώς αδυνάτων (την είδα με τα μάτια μου) αλλά προς τιμήν τους όλοι οι Βαθμολογητές αποφάσισαν να μην κόψουν καμία μονάδα στις λύσεις με πίνακα (που ήταν και οι μόνες). Δυστυχώς η επιτροπή έκανε την "πατάτα" της μάλλον εκ του πονηρού.
Διαφωνώ. Τι είμαστε; Μοναχικοί cowboys που κάνουμε ότι μας κατέβει. Αν η χρήση πίνακα θεωρούταν σωστή θα έπρεπε να πειθαρχησούμε, παρόλο που κάτι τέτοιο θα αδικούσε τους οξυδερκείς.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 03:52:48 ΜΜ
Το βασικό είναι αν γνωρίζω εκ των προτέρων το πλήθος ή αν το μαθαίνω κατά την εκτέλεση.

Στο παράδειγμα της συγχώνευσης των δυο πινάκων στο κεφάλαιο 9 του τετραδίου μαθητή πότε μαθαίνουμε το μέγεθος;
Και μη μου αναφέρει κανείς ότι οι αριθμοί πρέπει να είναι μέχρι 100 γιατί το λέει η εκφώνηση
Με την αντίστοιχη λογική κι εγώ λέω ότι ένα σχολείο δεν έχει πάνω από 5000 μαθητές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ανδρέας Φαρμακόρης

Προς amilikas:


Σαν προγραμματιστής πολλά χρόνια πριν ασχοληθώ με την εκπαίδευση ποτέ η είσοδος ( Δεδομένα // Α, ν//) σαν αρχείο, βαση δεδομένων ή οτιδήποτε άλλο δεν γινόνταν πριν δηλώσω μεταβλητές.  Άρα πως θεωρεις ότι είναι διαφορετικό το Δεδομένα ... και Διάβασε ... στο βιβλίο Μαθητή, όσο αφορά τον χρόνο εισόδου των δεδομένων;  Όσο αφορά το π@π@ριες που γράφεις, λυπάμε για εσένα.  Αν θέλεις κάντο γράφοντας το όνομα σου και οχι nickname.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

Σούλας Βασίλης

Δηλαδή το πρόβλημα αυτό στη φάση του Προγραμματισμού δεν λύνετε χρησιμοποιώντας πίνακα με μέγεθος ίσο με τον αναμενόμενο αριθμό των συμμετεχόντων μαθητών; Η λύση αυτή είναι μη αποδεκτή επιστημονικά για το συγκεκριμένο πραγματικό πρόβλημα που κάποιοι πραγματικά το αγνοούν επιδεικτικά και απλά μιλάνε θεωρητικά για στατικές και δυναμικές δεδομένων. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα χρησιμοποιούμαι στατική δομή δεδομένων ίση με τον αναμενόμενο αριθμό των συμμετεχόντων μαθητών η οποία ίσως να μην χρησιμοποιηθεί και όλη. Λόγου του μικρού μεγέθους δεν ενοχλεί (Αυτό προκύπτει από την πραγματικότητα του προβλήματος). Τα προγράμματα δημιουργούνται για να λύσουν ένα πραγματικό πρόβλημα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

maggie

Τι λέτε ρε παιδιά. Στατική δομή είναι αυτή που δεν αλλάζει μέγεθος όχι αυτή που πρέπει να ξέρεις το μέγεθος κατά τον γράψιμο του κώδικα. Έχετε μπερδέψει την έννοια. Η λίστα είναι δυναμική γιατί μπορεί και αλλάζει μέγεθος ενώ ο πίνακας δεν μπορεί. Παρόλα αυτά ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ μπορείς να ορίσεις δυναμικά τον πίνακα. Δεν μπορείς να αλλάξεις το μέγεθος μετά όμως.
πχ. Στην C. pinakas = new char[n];
Στατική δομή είναι αυτή ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ μέγεθος και όχι αυτή που πρέπει να το μέγεθος να είναι γνωστό κατα το γράψιμο του κώδικα.

Αν πεις στην c
scanf("Dwse plithos:", &n);
pinakas = new int[n];

Είναι απόλυτα σωστό καθώς και σε όλες τι γλώσσες. Αυτό δεν κάνει τον πίνακα δυναμικό. Δεν μπορεί να αλλάξει μέγεθος χωρίς να χάσεις τα δεδομένα του. Απλά αρχικά μπορείς να τον ορίσεις σε όποιο μέγεθος θες μόλις σου πει ο χρήστης το πλήθος.

mathitis

Πείτε στην ΚΕΕ ΠΕΕ ή όπως αλλιώς τη λένε γιατί πήρα ουδέν σχόλιο,
ας μου έλεγε.. η απορία μου ήταν συγκεκριμένη!!
Το σχολικό λύνει σε ψευδογλώσσα ασκήσεις με πίνακα πχ φυσσαλίδα όπου διαβάζει το μέγεθος πίνακα δεδομένα //Α,Ν//. Σύμφωνα με όσα μου είχε πει καθηγητής σχολείο σε ψευδογλώσσα με βαση το κ@λ@σχολικό μπορώ εφόσον το κάνει στην αναζήτηση και ταξινόμηση να χρησιμοποίησω πίνακα που διαβάζω μέγεθος χωρίς έλεγχο για να είναι μικρότερο από πληθυσμό όλων των μαθητών, όλων των σχολείων του κόσμου
η απάντηση ήταν ουδέν σχόλιο, στον πρόεδρο επιτροπής του έγραψα τι ακριβώς να ρωτήσει!!!!
Το κακό είναι ότι θα μπορούσα να τη λύσω και χωρίς πίνακα, διαφορετικά δεν θα τα είχα πάρει τόσο στο κρανίο.. και τα βάζω με εαυτό μου και λεω τι κάθισα και σκέφτηκα τι γράφει η π@π@ρια το σχολικό, αφού ο καθηγητής στο σχολείο μας είχα μιλήσει για ασάφειες!!!

Αλλά τι να πω τώρα...  αναρωτηθείτε πόσοι από εσάς που διδάσκετε στα σχολεία είχατε διδάξει κάτι αντίστοιχο, προσοχή στην τάξη όχι στα ιδιαίτερά σας και κατα β λόγο πόσοι σκεφτήκατε εξαρχής ότι η λύση με πίνακα έχει πρόβλημα

Περιμένω απάντηση από όσους λέτε να κοπούν μόρια
και κατά β λόγο κύριε Τσιωτάκη επειδή χρησιμοποιούσα τα βοηθήματα σας θυμάμαι ασκήσεις όπου διάβαζα μέγεθος πίνακα και επειδή δεν πήγαινα φροντιστήριο, έβλεπα στις λύσεις ότι το κάνατε και εσείς.. ομοίως καθηγητής μου στο σχολείο μου είχα πει ότι μπορει να γίνει..

ευχαριστώ για τν απάντησή σας

pgrontas

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2010, 03:55:46 ΜΜ
Στο παράδειγμα της συγχώνευσης των δυο πινάκων στο κεφάλαιο 9 του τετραδίου μαθητή πότε μαθαίνουμε το μέγεθος;
Και μη μου αναφέρει κανείς ότι οι αριθμοί πρέπει να είναι μέχρι 100 γιατί το λέει η εκφώνηση
Με την αντίστοιχη λογική κι εγώ λέω ότι ένα σχολείο δεν έχει πάνω από 5000 μαθητές
Στη συγχώνευση έχεις ένα αυθαίρετα μεγάλο πλήθος και χρησιμοποιείς λιγότερα.
Το θέμα Γ, δεν άφηνε τέτοια περιθώρια η εκφώνηση - οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία (5000,50000) είναι αυθαίρετη.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

Την οδηγία της ΚΕΕ, δεν την κρατάμε την επιστρέφουμε, αλλά αν θυμάμαι καλά έλεγε:

"Μετά από ερωτήματα που τέθηκαν στην ΚΕΕ σχετικά με την ορθότητα λύσης του θέματος Γ με χρήση πίνακα
ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ
στο συγκεκριμένο θέμα η λύση με χρήση πίνακα ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί σωστή αφού το μέγεθος του πίνακα δεν είναι γνωστό "τη στιγμή του προγραμματισμού" όπως περιγράφεται στη σελίδα 56 (παράγραφος 3.3) του σχολικού βιβλίου.
Επομένως όσα ερωτήματα του θέματος απαντήθηκαν με χρήση πίνακα ΔΕΝ πρέπει να βαθμολογηθούν με το σύνολο των μονάδων που τους αναλογούν. Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανά ερώτημα είναι στην κρίση του εξεταστή-βαθμολογητή."

gkipos

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 03:55:24 ΜΜ
Διαφωνώ. Τι είμαστε; Μοναχικοί cowboys που κάνουμε ότι μας κατέβει. Αν η χρήση πίνακα θεωρούταν σωστή θα έπρεπε να πειθαρχησούμε, παρόλο που κάτι τέτοιο θα αδικούσε τους οξυδερκείς.
Όταν λές οξυδερκείς αναφέρεσαι σε 3 από τους 10 καθηγητές και σε 1 από τους 100 μαθητές;
Το ακούσαμε και αυτό. Ξαναεπαναλαμβάνω αυτό που έγραψα πριν. Η ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΖΕΣΑΙ Ή ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ.ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ!

michaeljohn

Συγχαρητήρια στην ΚΕΕ.........
...
Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανά ερώτημα είναι στην κρίση του βαθμολογητή....
Δηλ. Από 0 μέχρι 20.

Και εις ανώτερα...

amilikas

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 28 Μαΐου 2010, 03:56:07 ΜΜ
Προς amilikas:


Σαν προγραμματιστής πολλά χρόνια πριν ασχοληθώ με την εκπαίδευση ποτέ η είσοδος ( Δεδομένα // Α, ν//) σαν αρχείο, βαση δεδομένων ή οτιδήποτε άλλο δεν γινόνταν πριν δηλώσω μεταβλητές.  Άρα πως θεωρεις ότι είναι διαφορετικό το Δεδομένα ... και Διάβασε ... στο βιβλίο Μαθητή, όσο αφορά τον χρόνο εισόδου των δεδομένων;  Όσο αφορά το π@π@ριες που γράφεις, λυπάμε για εσένα.  Αν θέλεις κάντο γράφοντας το όνομα σου και οχι nickname.
Αναστασιος Μηλικας,
το π@π@ριες το εγγραψε αλλος συναδελφος σε προηγουμενο ποστ, δεν το εστερνιζομε. Το αντιθετο λεω.

Σούλας Βασίλης

Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Eri

Παράθεση από: dummyKEE στις 28 Μαΐου 2010, 03:50:39 ΜΜ
Δυστυχώς η επιεικώς απαράδεκτη οδηγία πήγε στα Βαθμολογικά Φυσικώς αδυνάτων (την είδα με τα μάτια μου) αλλά προς τιμήν τους όλοι οι Βαθμολογητές αποφάσισαν να μην κόψουν καμία μονάδα στις λύσεις με πίνακα (που ήταν και οι μόνες). Δυστυχώς η επιτροπή έκανε την "πατάτα" της μάλλον εκ του πονηρού.

Ωραία ας σταθούμε σε αυτό και ας ελπίσουμε ολοι οι βαθμολογητες να λειτουργήσουν με αυτο το σκεπτικο!!! Καλή επιτυχια στους μαθητες της τεχνολογικής ΙΙ!!

Crazy_Waters

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 28 Μαΐου 2010, 02:32:48 ΜΜ
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ΑΔΙΚΟ να κοπούν μονάδες για τη χρήση πινάκων στο ΘΕΜΑ Γ. Εννοείται πως και εγώ όταν είδα τα θέματα ως καθηγητής με πίνακες τα έλυσα.
Απορία:
Αν ένας μαθητής ελέγχει (αν και δε χρειάζεται) τον αριθμό διαγωνιζομένων (με Αρχή_επανάληψης....) ώστε να είναι σε (αυθαίρετα) "λογικά πλαίσια" (π.χ. 1 - 100000 - λέμε τώρα) σημαίνει ότι έχει καταλάβει ότι πρέπει να υπάρχει περιορισμός και 'δικαιούται' όλα τα μόρια του θέματος ? 

Επίσης: Αν ισχύουν όσα γράφτηκαν ότι και στα κέντρα των φυσικώς αδυνάτων (δεν ξέρουμε βέβαια για όλα) δεν κόπηκαν μονάδες στις λύσεις με πίνακες τότε για μένα προσωπικά το θέμα ΕΛΗΞΕ.