Καλησπερα συναδελφοι,
Εχετε σχολιάσει κάπου τα θέματα του ΟΕΦΕ Β ΦΑΣΗ 2020 ??
Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 23 Μαΐου 2020, 07:44:23 ΜΜ
Καλησπερα συναδελφοι,
Εχετε σχολιάσει κάπου τα θέματα του ΟΕΦΕ Β ΦΑΣΗ 2020 ??
Το μόνο σχόλιο που μπορώ να κάνω είναι ότι αν στις πανελλήνιες πέσει αντίστοιχο 4ο θέμα θα "πηδάμε από τα παράθυρα" :D
Γιατι το Γ5 πιστευεις θα το βγαλουν πολλοι?
Παράθεση από: pvs στις 24 Μαΐου 2020, 12:19:36 ΜΜ
Το μόνο σχόλιο που μπορώ να κάνω είναι ότι αν στις πανελλήνιες πέσει αντίστοιχο 4ο θέμα θα "πηδάμε από τα παράθυρα" :D
και στο δικο μου φροντιστηριο εγινε της κακομοιρας με το 4ο θεμα.
Το παρακαναν
Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 24 Μαΐου 2020, 12:23:28 ΜΜ
Γιατι το Γ5 πιστευεις θα το βγαλουν πολλοι?
ελάχιστοι, απλά έγραψα για το 4ο γιατί πιστεύω ότι το "τερμάτισαν"
Καλημέρα
προσοχή στο θέμα Γ υπάρχουν λάθη και στους δύο τρόπους λύσης του τελευταίου ερωτήματος κατά τη γνώμη μου .. επίσης η λύση με την ουρά δεν είναι ίδια με την αντίστοιχη του βιβλίου
το Δ αρκετά τραβηγμένο κυρίως από θέμα κατανόησης ... στην πράξη η λύση παλευόταν κάπως, αλλά άντε να καταλάβεις τι θέλει, ακρετά δύσκολο ... εγώ χαίρομαι γιατί 3 μαθητές μου (οι οποίοι βέβαια ανήκουν στην κατηγορία των μαθητών που ασχολούνται απόμικροί μόνοι τους και είναι έτοιμοι φοιτητες) έγραψαν 95/100 με κάτι ψιλά λαθη στη θεωρία .. οι λύσεις τους καλύτερες από τις δικές μου :angel: >:D :laugh:
Για μια ακομη φορα οντως πολλα λαθη Μανωλη στις λυσεις του ΟΕΦΕ.
Απλα ηθελα να δω αν εχετε κανει και πιο απλες λυσεις απο τις δικες μου.
Το μετανιωσα που τους εβαλα να το γραψουν και μαλιστα λιγες μερες πριν δωσουν πανελληνιες. Αυτο που κανουν ειναι εντελως αντιπαιδαγωγικο θεωρω.
τα βλέπουμε κάπου; ::)
Δυστυχως ειναι απο φορντιστηριο και δεν μπορω να το κοινοποιησω , θα το κανει ομως ο οεφε στη σελιδα του υποθετω.
Το θέμα Δ είναι εξαιρετικά δύσκολο.
Να σχολιάσω τα DIV και MOD ως div και mod (τυπικά βάσει βιβλίου με πεζά τα θεωρώ λάθος)
Να μη σχολιάσω το γεγονός πως έχουν με πεζά συνάρτηση (και το ένα με τονισμό)ενώ τη καλούν με κεφαλαία; Ό,τι να' ναι...
Επειτα το ποσοστό στο εμφανίζουν ξερό, δίχως ένα σύμβολο % μαζί να δείξει τι εκφράζει.
Οι λύσεις είναι πολύ προχειρες, ούτε ενδελεχής σχολιασμός (κλασικά) ειλικρινά δε ξέρω πως να τα χρησιμοποιήσω εποικοδομητικά.
Θεωρώ απαράδεκτο πως τις απαραίτητες σειρές, αυτές δηλαδή που χρειάζονται, το πλήθος τους, δε τις περνάει στη διαδικασία ως παράμετρο, ώστε να μη τρέχει μέχρι το 50 αν είναι κενές οι τελευταίες σειρές. Αφού το έβαλαν που το έβαλαν κι έκαναν τόσο ζόρικη την άσκηση, έπρεπε να σκεφτούν να το χρησιμοποιήσουν και στη διαδικασία.
Το θέμα Γ δε το είδα ακόμα...
Οκ στο θέμα Γ τι κάνουν ακριβώς; :o :o :o
Κατ αρχάς αυτός που έλυσε την άσκηση δε κατάλαβε την εκφώνηση. Ξεκινάμε από αυτό.
Έπειτα δεν έχω ιδέα αν έλεγξε το τι γράφει. Βλέπω τη λύση και χάνω τα λογικά μου.
Τέλος πάντων.
Η άσκηση βγαίνει σε 40 γραμμές κι όχι σε 85 (δίχως σχόλια) που την κάνουν.
Κι ο Μανώλης νομίζω έχει δίκιο, το Γ το "έλυσαν" λάθος.
Καλημέρα σε όλους
Γιώργο και οι ίδιοι έχουν 2 τρόπους, ένα με 40 γραμμές και ένα με 80 γραμμές όπως λες .. η αλήθεια είναι πως όλοι σχεδόν οι μαθητές μου, το σκέφτηκαν με το δεύτερο τρόπο, αυτό μου φάνηκε περίεργο .. νομίζω πως τελικά η εκφώνηση "ψαρώνει", καθώς υπάρχουν έτοιμοι οι πίνακες, λέει και κάμποσες πληροφορίες το ερώτημα και ίσως το μυαλό πάει προς τα εκεί .. όχι βέβαια με όλους τους περιτούς ελέγχους που κάνουν (ειδικά το οσο που ψαχνει αν κάποιος έδωσε μεγαλύτερη τιμή απο την ελάχιστη είναι λίγο μυστήριο) ... ο τρόπος με τις λίγες γραμμές νομίζω χρειάζεται έξτρα αντίληψη, να καταλάβουν δηλαδή πως ένα απλό μέγιστο πάλι τον πρώτο στη σειρά θα βρει έτσι κ αλλιώς .. τα λάθη που έχει η λύση κατά τη γνώμη μου είναι
1) στον β τρόπο με το απλό μέγιστο, πρέπει να αποθηκεύσει τη θέση της αναζήτησης ή το όνομα μαζί με το max και όχι τον αριθμό επανάληψης ( η οποία πρακτικά μπορεί να βγει πχ 80 και δεν έχουμε τόσες θέσεις)
2) στον α τρόπο, αποθηκεύει σε πίνακα τον αριθμό επανάληψης (ωραίο είναι σαν ιδέα, αλλά σε άλλες περιπτώσεις, εδώ βγαίνει πολύ πιο εύκολα), απλά στο τέλος, εκεί που βρίσκει στο max2, νομίζω χρειάζεται το ελάχιστο (μικρότερος αριθμός επανάληψης--> έδωσε πρώτος την προσφορά)
ΥΓ: νιώθω την ανάγκη να ζητήσω ένα συγνώμη από τους συναδέλφους που δεν έχουν τα θέματα και εμείς τα συζητάμε εδώ πέρα, (για όποιον δε γνωρίζει, δε μπορούμε να τα ανεβάσουμε καθώς είναι ""ιδιοκτησία των φροντιστηρίων"") ... απλά μιας που γίνεται η συζήτηση και μιας και θα βγουν κάποια στιγμή στη σελίδα του ΟΕΦΕ, ας έχουμε κάνει μία συζήτηση να είναι προτοιμασμένοι όλοι όσοι τα δουν ... και εμένα δεν θα μου άρεσε μία συζήτηση που δε γνωρίζω τα θέματα, από εμένα συγνώμη για την αναστάτωση
Ναι κι από εμένα συγγνώμη, αλλά βλέποντας το thread δεν άντεξα να μη σχολιάσω.
προσωπικά το μόνο που με χάλασε ήταν από τη θεωρία εκείνο για τα «συγγενή προβλήματα»
Καλά αυτό ήταν για τους πολύ καλά διαβασμένους.
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 27 Μαΐου 2020, 08:44:51 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους
Γιώργο και οι ίδιοι έχουν 2 τρόπους, ένα με 40 γραμμές και ένα με 80 γραμμές όπως λες .. η αλήθεια είναι πως όλοι σχεδόν οι μαθητές μου, το σκέφτηκαν με το δεύτερο τρόπο, αυτό μου φάνηκε περίεργο .. νομίζω πως τελικά η εκφώνηση "ψαρώνει", καθώς υπάρχουν έτοιμοι οι πίνακες, λέει και κάμποσες πληροφορίες το ερώτημα και ίσως το μυαλό πάει προς τα εκεί .. όχι βέβαια με όλους τους περιτούς ελέγχους που κάνουν (ειδικά το οσο που ψαχνει αν κάποιος έδωσε μεγαλύτερη τιμή απο την ελάχιστη είναι λίγο μυστήριο) ... ο τρόπος με τις λίγες γραμμές νομίζω χρειάζεται έξτρα αντίληψη....
Σωστά Μανώλη! Ολόσωστα. Ένα παιδί να μου τα κάνει τουρλουμπούκι δε με πειράζει.
Ένα παιδί να μου κάνει άσκοπους εκέγχους ή υπερπερίπλοκο κώδικα, πάλι δε με πειράζει.
Ένα παιδί να κάνει κάτι λάθος και πάλι δε πειράζει.
Όμως επίσημη λύση του ΟΕΦΕ, όφειλε να είναι πρότυπη. Ή μήπως κάνω λάθος; Αν δεν είναι στις προδιαγραφές τους, ας μας το πουν να μη τις κοιτάμε καν.
Και δε ξέρω για δύο λύσεις, εγώ πήρα από το φροντιστήριο 9 σελίδες λύσεις, με μόνο μία για το θέμα Γ. Και μάντεψε. 80+ γραμμές και χαιρέτα μου τον πλάτανο αν χάσεις και τόσο χρόνο στο θέμα Γ στη τελική ανάλυση.
Όχι ότι χρησιμοποίησα ποτέ λύσεις τους, δε προσθέτουν σχόλια και πολλές φορές καθόμουν έλυνα, βελτιστοποιούσα, και παρέδιδα τη λύση στα παιδιά μου, να δουν κάτι
έξτρα αντίληψης, με σχολιασμό, ώστε να αποκτήσουν παραστάσεις και να διευρυνθεί κι η δική τους αντίληψη. Με άλλα λόγια να προσφέρει και κάτι η όλη διαδικασία κι όχι να είναι "ακόμα ένα διαγώνισμα, αλλά σούπερ δύσκολο".
μα δεν πρόκειται καν για ορολογία για να πρέπει να το ξέρει κανείς... μια τυχαία φράση από μια τυχαία σελίδα είναι
ακόμα και το ίδιο το βιβλίο το «συγγενή» το έχει σε εισαγωγικά
σα να σου λέει ότι, ξέρεις, δεν ονομάζονται επισήμως έτσι, αλλά έτσι τα ονομάζω εγώ...
βέβαια από την άλλη, δε θέλει και πολλή φαντασία για να απαντήσει κανείς σωστά
ΟΕΦΕ 2020 Β ΦΑΣΗ
Ποιος είδε τις λύσεις στα θέματα του Προγραμματισμού ΕΠΑΛ;
Ελάτε, πείτε μου πόσο φρίξατε....
Εγώ ήθελα να βγάλω τα μάτια μου. >:(