Τελευταία μηνύματα

#1
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από Angelo - Σήμερα στις 06:16:46 ΜΜ
Παράθεση από: gpapargi στις Χθες στις 09:32:11 ΜΜΠιστεύω ότι αυτό που θα μπορούσε ακόμα να κάνει (ακι πρέπει να το κάνει), είναι να πέφτουν θέματα που θέλουν σκέψη και όχι τυποποίηση και μεθοδολογίες.
Συμφωνώ, σε αυτό αναφερόμουν. Φαντάζομαι πως ο λόγος που δεν γίνεται είναι γιατί θα χρειαστεί να "ξεβολευτούν" κάποιοι.


Επίσης δεν είμαι συνάδελφος. Προβληματισμένος φοιτητής είμαι, και συγχωρέστε με αν κάνω λάθος. Ξέρετε καλύτερα τόσα χρόνια.
#2
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - Σήμερα στις 12:58:45 ΠΜ
Παράθεση από: gpapargi στις Χθες στις 09:32:11 ΜΜνα πέφτουν θέματα που θέλουν σκέψη και όχι τυποποίηση και μεθοδολογίες
Αυτό θα ήταν πολύ καλό. Γιατί θα φανεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο μαθητής που είναι προγραμματιστής, από τον κλασικό παπαγάλο και θα αυξηθεί η διαφορά βαθμολογικά. Θα μπορούσε να είναι ένα ερώτημα σε Γ κι ένα σε Δ. 5 μονάδες το καθένα. Μαζί σου.

Παράθεση από: gpapargi στις Χθες στις 09:32:11 ΜΜΣε αυτή την περίπτωση κάποιος που κατανοεί βαθιά τις έννοιες και είναι σκεπτόμενος αποχτά πλεονέκτημα και μειώνεται η διαφορά σχολείου-φροντιστηρίου.
Μου δημιουργήθηκε απορία. Πώς ακριβώς μειώνεται η διαφορά σχολείου φροντιστηρίου; Στο σχολείο υπάρχει το χ περιβάλλον και οι ψ μαθητές. Κάποιοι πάνε φροντιστήριο. Και πάλι το φροντιστήριο αυξάνει τις πιθανότητες ο μαθητής να κατανοεί βαθιά και να είναι σκεπτόμενος.
Βέβαια όχι πάντα θα μου πεις. Έχω δει μεγάλη ανομοιομορφία στα όσα αφορούν τους συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα.



#3
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - Χθες στις 09:32:11 ΜΜ
Είνα άδικη η σύγκριση σχολείου-φροντιστηρίου. Το σχολείο έχει 20-25 στην τάξη, το φροντιστήριο 6-10. Παίζουν με άλλους όρους. Ακόμα και αν το σχολείο έβαζε 6 άτομα σε τάξη, πάντα θα μπορούσε κάποιος με ιδιαίτερο να πάρει πλεονέκτημα. Μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων που βάζουν ίδιο πλήθος μαθητών στην τάξη, δεν υπάρχει διαφορά. Τι να κάνει το σχολείο; Να κάνει ιδιαίτερο σε κάθε μαθητή;
Από τη στιγμή που οι πανελλήνιες είνα διαγωνισμός κατάταξης με πολύ υψηλό ανταγωνισμό, είναι λογικό να υπάρχουν τέτοια. 
Η πολιτεία μείωσε τα πανελλάδικά εξεταζόμενα από 6 σε 4, έβαλε και 6 ώρες (αντί για 2) σε κάποια μαθήματα. Πιστεύω ότι αυτό που θα μπορούσε ακόμα να κάνει (ακι πρέπει να το κάνει), είναι να πέφτουν θέματα που θέλουν σκέψη και όχι τυποποίηση και μεθοδολογίες. Όχι πολλά σε έκταση γιατί τότε κερδίζουν οι μεθοδολογίες (=γράφω χωρίς να σκέφτομαι).   Σε αυτή την περίπτωση κάποιος που κατανοεί βαθιά τις έννοιες και είναι σκεπτόμενος αποχτά πλεονέκτημα και μειώνεται η διαφορά σχολείου-φροντιστηρίου. 
 
#4
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - Χθες στις 03:25:33 ΠΜ
@
Παράθεση από: Angelo στις 22 Ιουν 2024, 01:51:04 ΠΜΑπαντήστε μου σε αυτό: υποτίθεται ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση προετοιμάζει τους μαθητές για τις εξετάσεις; Με τα θέματα που μπαίνουν είναι ολοφάνερο πως η τριτοβάθμια μόνη της δεν φτάνει ούτε στο 10% σε σχέση με φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Άρα οι πόροι που παρέχονται στο Δημόσιο με σκοπό μια υποτιθέμενη προετοιμασία για τις Πανελλήνιες τι είναι; 
Να υποθέσω συνάδελφε εννοείς τη Δευτεροβάθμια. Κοίτα, το Δημόσιο κάνει ότι μπορεί, στα επιτρεπτά πλαίσια. Κι είναι πολύ βαθύ αλλά και μετρημένο αυτό που λέω. Δεν υπάρχει καθολική απάντηση όμως, γιατί κάθε Καθηγητής συνάδελφος είναι διαφορετικός και διαφορετικά πράγματα κάνει. Δεν είναι απλό αυτό που ρωτάς, μπορεί να μιλάμε 4 ώρες και να μη βγει άκρη.



#5
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από Angelo - 22 Ιουν 2024, 01:51:04 ΠΜ
Δε θεωρώ κανέναν από τους καθηγητές που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις ανάγκες της ελεύθερης αυτής αγοράς «παράσιτα». Έτσι χαρακτήρισα τον τρόπο εισαγωγής, ο οποίος επιβάλλεται από την κυβέρνηση.

Απαντήστε μου σε αυτό: υποτίθεται ότι η τριτοβάθμια δευτεροβάθμια εκπαίδευση προετοιμάζει τους μαθητές για τις εξετάσεις; Με τα θέματα που μπαίνουν είναι ολοφάνερο πως η τριτοβάθμια μόνη της δεν φτάνει ούτε στο 10% σε σχέση με φροντιστήρια και ιδιαίτερα; Άρα οι πόροι που παρέχονται στο Δημόσιο με σκοπό μια υποτιθέμενη προετοιμασία για τις Πανελλήνιες τι είναι;
#6
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 21 Ιουν 2024, 11:43:25 ΜΜ
Πόσο δίκιο έχεις Αντώνη. Ας ελπίσουμε το μάθημα να βελτιωθεί με το νέο Π.Σ.


#7
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 21 Ιουν 2024, 10:02:21 ΜΜ
Παράθεση από: Angelo στις 21 Ιουν 2024, 04:36:36 ΜΜτον παρασιτικό αυτό τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, από τον οποίο ζούνε πόσοι άνθρωποι, είναι νυχτωμένος. 

Οι πανελλαδικές είναι διαγωνισμός ανάδειξης των καλύτερων με εξέταση πάνω σε συγκεκριμένη ύλη
Δεν είναι ούτε διαγωνισμός ευρεσιτεχνίας, ούτε ρομποτικής
Πρέπει να εξασφαλίζει ότι όντως θα περάσουν αυτοί που αφομοίωσαν μια συγκεκριμένη ύλη και την απέδωσαν ικανοποιητικά σε μια εξέταση
Το μάθημα μας έχει εκατοντάδες μεθοδολογίες σε δεκάδες τύπους ασκήσεων, δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλο μάθημα που έχει τέτοια ποικιλία ασκήσεων (όχι μεθοδολογιών, ασκήσεων)
Αν θεωρείτε ότι ο οποιοσδηποτε μαθητής θα γράψει καλά επειδή απλά του σερβίρω έτοιμες σίγουρες μεθοδολογίες, τότε μάλλον διδάσκουμε άλλο αντικείμενο

Ατυχέστατοι οι χαρακτηρισμοί

Εγώ προετοιμάζω υποψηφίους εδώ και 22 χρόνια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, διαβάζω και δημιουργώ, αλλάζω και βελτιώνομαι
Καλύπτω αδυναμίες του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος (για τις οποίες δεν ευθύνεστε εσείς και δεν σας κατηγορώ)
Σε μια ελεύθερη αγορά όπως (δυστυχώς ή ευτυχώς) είναι η διαδικασία εισαγωγής στα πανεπιστήμια, ο καθένας έχει την ελευθερία να επιλέξει αυτόν που θα τον προετοιμάσει καλύτερα
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ΠΑΡΑΣΙΤΟ όταν τραβάω τόσο κουπί για το μάθημα μας, όπως και τόσοι άλλοι συνάδελφοι
#8
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Σχολιασμός θεμάτων 2024
Τελευταίο μήνυμα από Angelo - 21 Ιουν 2024, 04:36:36 ΜΜ
Παράθεση από: gpapargi στις 13 Ιουν 2024, 05:44:58 ΜΜΤο να βάζεις τόσο πολλά, είναι σα να λες "γράφε χωρίς να σκέφτεσαι".
Είναι θεμελιωδώς δομημένο έτσι το σύστημα ώστε να επιβραβεύει αυτόν που ακολουθεί τυφλά τις μεθοδολογίες που μαθαίνει 1+ χρόνο και να δίνει πέναλτυ σε όποιον σκεφτεί κάτι διαφορετικό.

Είναι διαγωνισμός απομνημόνευσης, κι αυτό ισχύει και στα θετικά μαθήματα. Η ερώτηση είναι: τι άλλαξε φέτος σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές;

Πρακτικά τίποτα. Είναι το ίδιο βιολί. Κι όποιος περιμένει πως η κυβέρνηση θα πάρει τέτοιο ρίσκο να αναδιοργανώσει τον παρασιτικό αυτό τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, από τον οποίο ζούνε πόσοι άνθρωποι, είναι νυχτωμένος. Υπενθυμίζω πως είμαστε ένα κράτος που ζει από επιδόματα τα τελευταία χρόνια.
#9
Γ΄ Λυκείου / Θέση για καθηγητή πληροφορικής
Τελευταίο μήνυμα από johnk - 21 Ιουν 2024, 01:54:00 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπερά, φροντιστήριο στην Αγία Παρασκευή ψάχνει επειγόντως καθηγητή Πληροφορικής για καλοκαιρινή προετοιμασία. Η αμοιβή είναι πάρα πολύ καλή και το κλίμα εξαιρετικό. Όποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται να μου στείλει μήνυμα.
#10
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από ApoAntonis - 21 Ιουν 2024, 08:14:17 ΠΜ
Απέφυγα να αναφέρω σύγκριση με την Οικονομία για 2 λόγους τον εξής ένα(!): την Πληροφορική δεν μπορώ να την δω κάτι άλλο εκτός από μάθημα θετικού προσανατολισμού.

Για τα θέματα των Μαθηματικών, το ανάποδο σχήμα είναι το "φυσιολογικό".Έκανα την αναφορά πιο πριν στα Μαθηματικά αφού είναι κοινό μάθημα.

Πράγματι η Πληροφορική με την Οικονομία έχουν ταυτόσημη κατανομή.
(ως τάση, όχι σε απόλυτα νούμερα)
Άνοδο των ποσοστών καθώς ανεβαίνει ο βαθμός την βλέπουμε και στην Φυσική και στην Χημεία.
Μαθηματικά/Φυσική/Χημεία/Έκθεση διδάσκεσαι πολύ περισσότερο καιρό ως μαθητής.

Η Εκθεση έχει την πλέον "φυσιολογική" κατανομή.
Είναι σε άλλη τάξη μεγέθους όμως οι αναβαθμολογήσεις.

Όσο αφορά τα στατιστικά που ανακοινώνει το Υπουργείο, είναι εντελώς "παράλογη" η ομαδοποίηση στο [5-10)