Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Τακτικό Ενημερωτικό Δελτίο #01
(προς συναδέλφους που μόλις αποφάσισαν να κάνουν κάτι...!)

Συνάδελφοι κάλιο αργά παρά ποτέ... :)
Καλώς ήρθατε στο Στέκι και σας εύχομαι καλή και δυναμική συνέχεια...
Αν χαθήκατε μέσα στο κυκεώνα των μηνυμάτων, σας αναφέρω για αρχή ότι αυτό που προέχει είναι να λάβετε μέρος στη:

Δημόσια Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

... η οποία λήγει στις 20 Αυγούστου 2013, 11:59. Σχετικό υλικό για να σας βοηθήσει, μπορείτε να βρείτε στις παρακάτω διευθύνσεις, αλλά φυσικά μελετώντας και τα προηγούμενα μηνύματα των άλλων μελών του Στεκιού.

Σχετικές διευθύνσεις

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: ΟΧΙ στην εξαφάνιση της Πληροφορικής από το Λύκειο (ΠΕΚΑΠ)

SAVE PUBLIC EDUCATION IN GREECE! NOT ONE TEACHER OR STUDENT LESS! ACT NOW! LATER MEANS NEVER!

https://www.facebook.com/groups/210307492345/ (ΠΕΚΑΠ)
https://www.facebook.com/events/153494614846398/ (Παράσταση Διαμαρτυρίας ΠΕΚΑΠ)
https://www.facebook.com/groups/PE19.20/ (Οι Πληροφορικοί ΔΕΝ περισσεύουν...και ΔΕΝ θα γίνουν Ιφιγένειες!)
https://www.facebook.com/groups/informatics/ (ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ...)
https://www.facebook.com/groups/309151070353/ (ΠΕ19 ΠΕ20 Πληροφορικής)

http://www.scoop.it/t/itoday
https://el-gr.facebook.com/IToday2.0
http://itoday2.wordpress.com
http://savegreekinformatics.blogspot.gr/

... και φυσικά Το Στέκι των Πληροφορικών.

Επιπλέον:

Αναφορές για το μέλλον της πληροφορικής στο λύκειο - Μέρος 2ο (Σε συνέχεια του: Αναφορές για το μέλλον της πληροφορικής στο λύκειο - Μέρος 1ο))

----------------
Σημείωση: το Τακτικό Ενημερωτικό Δελτίο θα εμπλουτίζεται και θα αναρτάται... πολύ τακτικά!   :D

gkatsion

Αγαπητοί συνάδελφοι,

καλημέρα και πάλι, και επανέρχομαι μετά την ΠΡΟΧΕΙΡΑΝΤΖΑ των μετατάξεων για να σας ενημερώσω,

όπως μου είπε πρόεδρος τμήματος Πληροφορικής ΑΕΙ, την Πληροφορική στην Β/θμια, την έθαψαν οι
ίδιοι οι συνδικαλιστές μας. Μου είπε ξεκάθαρα ότι οι περισσότεροι είναι φιλόλογοι, μαθηματικοί και
φυσικο-χημικοι, και απλά κοίταξαν την πάρτη τους στο νέο λύκειο, γιατί παρόλες τις συνταξιοδοτήσεις,
με το +2 στο ωράριο και τις συγχωνεύσεις κάποιοι και από τους κλάδους ΠΕ02-3-4 θα είχαν πρόβλημα.

Κοίταξαν λοιπόν να αυξήσουν τις ώρες τους.

Και όπως είπε και "συνάδελφος φυσικός" σε συνάδελφο μας γυναίκα Πληροφορικό, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ
ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΣΙΓΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΜΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡ. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ.

Μας μισούσαν πάντα συνάδελφοι, ειδικά οι ΠΕ 04, και τώρα το απόλυτο μίσος βγαίνει σε κακία προς τα έξω.

Πλήρης απογοήτευση, και να ξέρετε ότι και με τις μετατάξεις έχουμε πολύ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Υ.Γ. μην περιμένετε συμπαράσταση το σχολείο διοικείται από αυτούς τους 3 κλάδους!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Gnirut

Παράθεση από: gkatsion στις 16 Αυγ 2013, 02:43:59 ΠΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι,

καλημέρα και πάλι, και επανέρχομαι μετά την ΠΡΟΧΕΙΡΑΝΤΖΑ των μετατάξεων για να σας ενημερώσω,

όπως μου είπε πρόεδρος τμήματος Πληροφορικής ΑΕΙ, την Πληροφορική στην Β/θμια, την έθαψαν οι
ίδιοι οι συνδικαλιστές μας. Μου είπε ξεκάθαρα ότι οι περισσότεροι είναι φιλόλογοι, μαθηματικοί και
φυσικο-χημικοι, και απλά κοίταξαν την πάρτη τους στο νέο λύκειο, γιατί παρόλες τις συνταξιοδοτήσεις,
με το +2 στο ωράριο και τις συγχωνεύσεις κάποιοι και από τους κλάδους ΠΕ02-3-4 θα είχαν πρόβλημα.

Κοίταξαν λοιπόν να αυξήσουν τις ώρες τους.

Και όπως είπε και "συνάδελφος φυσικός" σε συνάδελφο μας γυναίκα Πληροφορικό, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ
ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΣΙΓΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΜΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡ. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ.

Μας μισούσαν πάντα συνάδελφοι, ειδικά οι ΠΕ 04, και τώρα το απόλυτο μίσος βγαίνει σε κακία προς τα έξω.

Πλήρης απογοήτευση, και να ξέρετε ότι και με τις μετατάξεις έχουμε πολύ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Υ.Γ. μην περιμένετε συμπαράσταση το σχολείο διοικείται από αυτούς τους 3 κλάδους!!

Και εμένα στην αρχή της "σταδιοδρομίας" μου στην εκπαίδευση, πριν κάτι χρόνια, μου είχε πει στα μούτρα (συνδικαλιζόμενος) "συνάδελφος" ΠΕ03 ότι κακώς ήρθαμε (οι πληροφορικοί) στην εκπαίδευση, ότι δεν ανήκουμε εδώ και ότι με την πρώτη αναμπουμπούλα θα μας πετάξουν έξω. Δεν είχα δώσει σημασία τότε...

Δεν αποτελούν στατιστικό δείγμα αυτά που αναφέρουμε αλλά σίγουρα είναι ενδεικτικά.

P.Tsiotakis

Απο την πρώτη στιγμή είπα οτι κατα τη γνώμη μου υπάρχει εμπάθεια και θέλουν να μας πετάξουν έξω σε συνδυασμό με την κινητικότητα..

Για το θέμα της προδοσίας ( "χαλαρότητας" θα το διατυπωνα εγω) έχω τις σκέψεις μου αλλα δεν ειναι η ωρα. Χειρότερο μου ακούγεται κάποιος του κλάδου μου που ειναι χαλαρούς γιατι "το Γυμνασιο και το Επαλ δεν πειραχτηκαν".

Όμως δε μπορω να το εξειδικευσω σε ομάδες ατόμων. Οσοι βρίσκονται στον κλάδο μας 15-20 χρονια θα διδάξουν στο βασικό τους πτυχίο με δυσκολία, θα πρέπει να ξανάδιαβάσουν.. Ειναι θέμα ατόμων και δε θέλω να το δω μαζικά (τις οποίες προθέσεις)

Παλεύουμε ολοι μαζι για το αυτονόητο και τέλη Σεπτέμβρη θα κάνουμε απολογισμό

Μάθημα γενικής στη Β και εξεταζόμενο στη Γ

lkt

Παράθεση από: gkatsion στις 16 Αυγ 2013, 02:43:59 ΠΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι,

καλημέρα και πάλι, και επανέρχομαι μετά την ΠΡΟΧΕΙΡΑΝΤΖΑ των μετατάξεων για να σας ενημερώσω,

όπως μου είπε πρόεδρος τμήματος Πληροφορικής ΑΕΙ, την Πληροφορική στην Β/θμια, την έθαψαν οι
ίδιοι οι συνδικαλιστές μας. Μου είπε ξεκάθαρα ότι οι περισσότεροι είναι φιλόλογοι, μαθηματικοί και
φυσικο-χημικοι, και απλά κοίταξαν την πάρτη τους στο νέο λύκειο, γιατί παρόλες τις συνταξιοδοτήσεις,
με το +2 στο ωράριο και τις συγχωνεύσεις κάποιοι και από τους κλάδους ΠΕ02-3-4 θα είχαν πρόβλημα.

Κοίταξαν λοιπόν να αυξήσουν τις ώρες τους.

Και όπως είπε και "συνάδελφος φυσικός" σε συνάδελφο μας γυναίκα Πληροφορικό, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ
ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΣΙΓΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΜΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡ. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ.

Μας μισούσαν πάντα συνάδελφοι, ειδικά οι ΠΕ 04, και τώρα το απόλυτο μίσος βγαίνει σε κακία προς τα έξω.

Πλήρης απογοήτευση, και να ξέρετε ότι και με τις μετατάξεις έχουμε πολύ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Υ.Γ. μην περιμένετε συμπαράσταση το σχολείο διοικείται από αυτούς τους 3 κλάδους!!
Ειλικρινά εύχομαι να μην ισχύει κάτι τέτοιο γιατί τότε θα μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα του κλάδου...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Η εκπαίδευση της πληροφορικής ήταν πάντα στόχος και όχι μόνο από τους "συναδέλφους" άλλων ειδικοτήτων (σσ. των οποίων η πορεία είναι τόσο επιτυχημένη, που παρά τις διαρκώς αυξανόμενες ώρες τους, τα σχολεία έχουν γεμίσει παιδιά που έμαθαν επιτέλους τη γλώσσα μας, μπορούν με απίστευτη ευκολία να κάνουν πράξεις και λειτουργούν συνδυαστικά... λέμε τώρα). Ακόμη και η πολιτική ηγεσία διαχρονικά, αποτελούμενη συνήθως από ανθρώπους ανίκανους να μας μάθουν ως πληροφορικούς και να αντιληφθούν ότι πληροφορική <> pro και angry birds, συμπεριφερόταν ως παπαγάλοι των συμβούλων τους...
Η ουσία όμως δεν είναι οι κακίες προς άλλους.
Συμφωνώ απόλυτα: μάθημα γενικής στη Β και διατήρηση πανελλαδικού στη Γ. Μονόδρομος...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Javert

Πέρασε και ο δεκαπενταύγουστος. Μετά τις πρώτες προειδοποιητικές βολές, ήρθε η ώρα να το τελειώσουμε το θέμα.
Μιας και κλείνει η διαβούλευση στις 20, προτείνω στης 21 ή της 22 να γίνει συνάντηση έξω από το υπουργείο.  Να οργανωθεί κατάλληλα, να φτιαχτεί banner, και όλοι οι συνάδελφοι να τo ανεβάσουν παντού. Στα προφίλ τους, στα group, στο στέκι, σε σχόλια ιστοσελίδων. Να γνωρίζουν άπαντες.

Πάμε λοιπόν στο Υπουργείο. Αν είμαστε 50-100 άτομα. Διαλυόμαστε ήσυχα και πάμε να συμπληρώσουμε την αίτηση για μετάταξη.
Αν είμαστε πολύ περισσότεροι. Δεν φεύγουμε αν δεν δούμε τον Υπουργό. Μπορεί να γίνει ήσυχα. Μπορεί και όχι.
Στη συνάντηση παραθέτουμε τα εξής:
1.   Κύριε Υπουργέ, στη διαβούλευση τα σχόλια είναι συντριπτικά υπέρ του μαθήματος της πληροφορικής στο λύκειο. Θα τα λάβετε υπόψη σας;
2.   Κύριε Υπουργέ, σε έρευνα που είχε παραγγέλλει το υπουργείο σας, η πληροφορική στο λύκειο ήταν το τέταρτο μάθημα που θα έπρεπε να διδάσκετε (μετά από μαθηματικά, λογοτεχνία, ιστορία). Θα το λάβετε υπόψη σας;
3.   Κύριε Υπουργέ, ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του κόμματος σας, έλεγε το 2011 ότι δεν πρέπει να καταργηθεί η πληροφορική από το λύκειο. Πριν λίγους μήνες έλεγε ότι οι νέοι μας πρέπει να βρουν δουλειές στις νέες τεχνολογίες και στην πληροφορική. Από εκεί θα έρθει η ανάπτυξη. Θα τον αδειάσετε με αυτό τον αισχρό τρόπο, καταργώντας το μάθημα;
4.   Κύριε Υπουργέ, πολλοί βουλευτές της ΝΔ είχαν καταθέσει επερωτήσεις το 2011 ζητώντας και αυτοί να παραμείνει το μάθημα. Και αυτούς θα τους αδειάσετε;
5.   Κύριε Υπουργέ έχουμε έρθει σε επαφή με κόμματα της αντιπολίτευσης και θα γίνει καταιγισμός ερωτήσεων σχετικά με την πληροφορική. Θέλετε να δημιουργήσετε πρόβλημα στην κυβέρνηση από το πουθενά;
6.   Κύριε Υπουργέ, έχουμε έρθει σε επαφή με ΣΕΒ ΣΕΠΕ και εταιρείες πληροφορικής. Θα αντιδράσουν άπαντες. Επιπλέον θα γεμίσουμε με καταχωρήσεις τον ημερήσιο τύπο και τα υπόλοιπα ΜΜΕ για να τον ενημερώσουμε σχετικά με την κατάργηση της πληροφορικής από το λύκειο. Θέλετε να μπείτε σε τέτοια αντιπαράθεση με όλους αυτούς;
7.   Κύριε Υπουργέ, έχουμε ξεκινήσει επαφές με Ευρωπαϊκούς φορείς σχετικά με την κατάργηση της πληροφορικής από το λύκειο. Στις πρώτες απαντήσεις τους, εκπλήσσονται και είναι έτοιμοι να αναλάβουν δράση. Θέλετε να γίνουμε ρεζίλι διεθνώς;
8.   Κύριε Υπουργέ, οι σχολές πληροφορικής είναι πολλές δεκάδες. Οι πανεπιστημιακοί είναι έτοιμοι για κινητοποιήσεις μαζί με τους φοιτητές τους, σε περίπτωση κατάργησης του μαθήματος. Θέλετε και από εκεί νέο μέτωπο;
9.   Κύριε Υπουργέ, σχεδόν σε κάθε πεδίο, η πληροφορική είναι μέσα με μεγάλα ποσοστά. Είναι δυνατόν όλοι αυτοί οι μαθητές να έχουν περάσει σε αυτές τις σχολές με ΜΗΔΕΝ ώρες πληροφορικής;
10.   Κύριε Υπουργέ, δεν γλιτώνετε χρήματα με τις μετατάξεις πληροφορικών, καθώς στα δημοτικά παίρνατε αναπληρωτές ΕΣΠΑ. Αλλά και για τις θέσεις μας στα λύκεια, δεν θα προσλάβετε κόσμο από άλλες ειδικότητες να τις καλύψουν; Αν είναι και αναπληρωτές, θα τους πληρώνετε από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αντί να εξοικονομήσετε χρήματα, θα αναγκαστείτε να δώσετε πολλά παραπάνω και θα έχετε καταργήσει ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα του λυκείου, που η χρησιμότητα του είναι αδιαμφισβήτητη, καθώς μαθαίνει τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και αναπτύσσει την αναλυτική, κριτική & δημιουργική σκέψη των μαθητών, πράγματα που εσείς διατείνεστε ότι θα προσφέρει το νέο λύκειο.

Κύριε Υπουργέ είναι τόσο απλό. Επιλογή μεταξύ πληροφορικής και Χημείας. Είναι από έξω εκατοντάδες συνάδελφοι και περιμένουν μια απάντηση. Και δεν θα φύγει κανείς, αν δεν πάρουμε μια απάντηση.

Η εξίσωση αυτή έχει μόνο έναν αστάθμητο παράγοντα. Πόσοι θα είμαστε έξω από το Υπουργείο. Αν είμαστε πολλοί, θα τα καταφέρουμε.

tomgeri

#1387
Παράθεση από: Javert στις 16 Αυγ 2013, 11:11:17 ΠΜ


Κύριε Υπουργέ είναι τόσο απλό. Επιλογή μεταξύ πληροφορικής και Χημείας. Είναι από έξω εκατοντάδες συνάδελφοι και περιμένουν μια απάντηση. Και δεν θα φύγει κανείς, αν δεν πάρουμε μια απάντηση.

Η εξίσωση αυτή έχει μόνο έναν αστάθμητο παράγοντα. Πόσοι θα είμαστε έξω από το Υπουργείο. Αν είμαστε πολλοί, θα τα καταφέρουμε.

Πας καλά άνθρωπέ μου;
Τι δουλειά έχουμε έξω από το στρατόπεδο του εχθρού;
Στα μέλη της ΟΛΜΕ πρέπει να πάμε, όπου και αν αυτοί βρίσκονται!
Κάτι πολύ περίεργο τρέχει με τους δικούς μας στρατηγούς.

Ή θα κηρύξουν απεργία διαρκείας τώρα, για να δώσουν το δικαίωμα στους εκβιασμένους και εξαθλιωμένους δούλους μέσα στο υπουργείο να αντιδράσουν με ασπίδα την απεργία και χωρίς να έχουν κυρώσεις, ή θα τους πάρει και θα τους σηκώσει  τους ολμέ!
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

petrosp13

+1908

11. Κύριε Υπουργέ, το πεδίο των Θετικών-Τεχνολογικών Επιστημών περιλαμβάνει 195 σχολές. Δεν θεωρείτε ότι είναι λίγο μεγάλο;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

Εγώ από την άλλη έχω βαρεθεί τις ιστορίες συνωμοσίας... Έχω ακούσει τόσες πληροφορίες "εκ των έσω" οι οποίες μετέπειτα διαψεύστηκαν και δεν πιστεύω τίποτα πια ...

Είμαι ιδιαίτερα χολωμένος όχι μόνο με την ΠΕΚΑΠ αλλά και με πολύ μεγάλο ποσοστό συναδέλφων , οι οποίοι για ακόμη μια φορά απέδειξαν ότι έχουν μάθει να ζούνε στην θερμοκοιτίδα του δημοσίου... Όλοι οι επαναστάτες (χωρίς αιτία τελικά) μετατράπηκαν σε ανθρώπους που ασχολούνται αποκλειστικά με τα μόρια τους και τις μετατάξεις .... Δίνοντας μου την εντύπωση ότι αν δια μαγείας βολεύονταν σε κάποιο δημοτικό δίπλα στο σπίτι τους , θα το βούλωναν όλοι οριστικά.

Σχετικά με την ΠΕΚΑΠ τώρα.
Επειδή διέκρινα μία επιθετικότητα και ειρωνεία από τον κύριο Γ.Γ. , έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις ....


1) Έγινε επίσημη συνάντηση με τους τομείς παιδείας των υπολοίπων κομμάτων ? Αν όχι , ΓΙΑΤΙ ???

2) Γιατί δεν έγινε ΝΕΑ συνάντηση με τον κύριο Κάτσικα ????

3) Γιατί δεν μπορέσαμε να συναντηθούμε με τον κύριο Γκλαβά ,ενώ οι θεατρολόγοι (επιστήμονες προέκυψαν και αυτοί) τα κατάφεραν ?

4) Για ποιο λόγο η κύρια ενημέρωση γίνεται μέσω FB για οποιαδήποτε κίνηση της ΠΕΚΑΠ ???

5) Σε ποια παραλία της Χαλκιδικής κάνουν μπάνια οι κύριοι της ΠΕΚΑΠ Θεσσαλονίκης , και αν δεν κάνουν μπάνια τελικά για ποιο λόγο δεν οργάνωσαν παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης για να συγκεντρωθούμε όλοι οι ΒορειοΕλλαδίτες συνάδελφοι ?

6) Για ποιο λόγο η επόμενη διαμαρτυρία θα είναι έξω από τη Βουλή την ώρα της συζήτησης ? Εγώ λέω ότι θα είναι αργά ! Εκτός αν νομίζετε ότι θα τρομοκρατηθούνε από τους 100 που θα ξαναμαζέψουμε !


Επίσης ....


ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με το Η' Πληροφορική (για τις σχολές Πληροφορικής) και δεν μπορώ να καταλάβω την ηττοπάθεια του κλάδου ...


Το σωστό είναι Η' Χημεία (για τις σχολές Χημικό, Χημικοί Μηχανικοί, Γεωπόνοι άντε και 2-3 ακόμη).


Όταν ο Τοπογράφος Μηχανικός κάνει VB νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα !











ftsak

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ

http://www.esos.gr/article/gramma_ston_ypoytrgo_paideias/epistoli-ypoyrgo-paideias-kathigites-ilektronikon

Δεν φτάνει που έχουν πάρει την ειδικότητα τηλεπικοινωνιών και δικτύων
Τώρα θέλουν και στην ειδικότητα τεχνικός Η/Υ. εμείς λέει είμαστε πολύ θεωρητικοί και δεν ξέρουμε.
Μπείτε στην διαβούλευση και ξεσκίστε τους με επιχειρήματα.
Έτσι είναι στη γενική παιδεία κάνουν κουμάντο οι ΠΕ02-3-4 στα ΕΠΑΛ οι ηλεκτρονικοί και μηχανολόγοι.
Μιλάμε για απίστευτο θράσος

παραθέτω ένα απόσπασμα, δεν το διάβασα όλο γιατί θα έσπαγα την οθόνη


Ο τομέας της Πληροφορικής με τον Τομέα της Ηλεκτρονικής αν και παρουσιάζουν επικαλύψεις, διαφέρουν βασικά στο ότι ο μεν πρώτος είναι κατά βάση θεωρητικός, επειδή θεωρείται ότι επιστημονικά προσανατολίζεται περισσότερο στις βασικές έννοιες σχεδίασης και ανάλυσης αλγορίθμων και προγραμματισμού υπολογιστών, ο δε δεύτερος είναι περισσότερο πρακτικός, επειδή ακριβώς προσανατολίζεται κυρίως στη μελέτη, σχεδίαση, εγκατάσταση και συντήρηση τηλεπικοινωνιακών δικτύων και δικτύων Η/Υ, καθώς επίσης και στον ποιοτικό έλεγχο και στην τεχνική τεκμηρίωση της εγκατάστασης.



billdnet

Παράθεση από: che στις 16 Αυγ 2013, 11:20:08 ΠΜ
Εγώ από την άλλη έχω βαρεθεί τις ιστορίες συνωμοσίας... Έχω ακούσει τόσες πληροφορίες "εκ των έσω" οι οποίες μετέπειτα διαψεύστηκαν και δεν πιστεύω τίποτα πια ...

Είμαι ιδιαίτερα χολωμένος όχι μόνο με την ΠΕΚΑΠ αλλά και με πολύ μεγάλο ποσοστό συναδέλφων , οι οποίοι για ακόμη μια φορά απέδειξαν ότι έχουν μάθει να ζούνε στην θερμοκοιτίδα του δημοσίου... Όλοι οι επαναστάτες (χωρίς αιτία τελικά) μετατράπηκαν σε ανθρώπους που ασχολούνται αποκλειστικά με τα μόρια τους και τις μετατάξεις .... Δίνοντας μου την εντύπωση ότι αν δια μαγείας βολεύονταν σε κάποιο δημοτικό δίπλα στο σπίτι τους , θα το βούλωναν όλοι οριστικά.

Σχετικά με την ΠΕΚΑΠ τώρα.
Επειδή διέκρινα μία επιθετικότητα και ειρωνεία από τον κύριο Γ.Γ. , έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις ....


1) Έγινε επίσημη συνάντηση με τους τομείς παιδείας των υπολοίπων κομμάτων ? Αν όχι , ΓΙΑΤΙ ???

2) Γιατί δεν έγινε ΝΕΑ συνάντηση με τον κύριο Κάτσικα ????

3) Γιατί δεν μπορέσαμε να συναντηθούμε με τον κύριο Γκλαβά ,ενώ οι θεατρολόγοι (επιστήμονες προέκυψαν και αυτοί) τα κατάφεραν ?

4) Για ποιο λόγο η κύρια ενημέρωση γίνεται μέσω FB για οποιαδήποτε κίνηση της ΠΕΚΑΠ ???

5) Σε ποια παραλία της Χαλκιδικής κάνουν μπάνια οι κύριοι της ΠΕΚΑΠ Θεσσαλονίκης , και αν δεν κάνουν μπάνια τελικά για ποιο λόγο δεν οργάνωσαν παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης για να συγκεντρωθούμε όλοι οι ΒορειοΕλλαδίτες συνάδελφοι ?

6) Για ποιο λόγο η επόμενη διαμαρτυρία θα είναι έξω από τη Βουλή την ώρα της συζήτησης ? Εγώ λέω ότι θα είναι αργά ! Εκτός αν νομίζετε ότι θα τρομοκρατηθούνε από τους 100 που θα ξαναμαζέψουμε !


Επίσης ....


ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με το Η' Πληροφορική (για τις σχολές Πληροφορικής) και δεν μπορώ να καταλάβω την ηττοπάθεια του κλάδου ...


Το σωστό είναι Η' Χημεία (για τις σχολές Χημικό, Χημικοί Μηχανικοί, Γεωπόνοι άντε και 2-3 ακόμη).


Όταν ο Τοπογράφος Μηχανικός κάνει VB νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα !

Θέτεις πολύ ωραία ερωτήματα.

και θα μου επιτρέψεις να θέσω και εγώ το δικό μου ερώτημα:

"Τι συμφωνίες κάνατε μαζί με τους υφυπουργούς (κάτω από το τραπέζι) στις μεταξύ σας συναντήσεις; Τι "καρέκλες" σας υποσχέθηκαν;"

che

Το σενάριο της "καρέκλας" το έχω βγάλει βιαίως από το μυαλό μου ... Αν παίζει κάτι τέτοιο πραγματικά θα φτάσω στα όρια της τρέλας ... Σύμφωνα με κάποια δημοσίευση ο κάτσικας μίλησε στον 988 για το Νέο Λύκειο ... ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ....

Αρχίζουν και πέφτουν οι μάσκες σιγά σιγά !

billdnet

#1393
Παράθεση από: che στις 16 Αυγ 2013, 12:02:29 ΜΜ
Το σενάριο της "καρέκλας" το έχω βγάλει βιαίως από το μυαλό μου ... Αν παίζει κάτι τέτοιο πραγματικά θα φτάσω στα όρια της τρέλας ... Σύμφωνα με κάποια δημοσίευση ο κάτσικας μίλησε στον 988 για το Νέο Λύκειο ... ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ....

Αρχίζουν και πέφτουν οι μάσκες σιγά σιγά !

Συγνώμη άλλα τόσο εγώ όσοι και πολλοί άλλοι συνάδελφοι έχουν αυτή την υπόνοια. Για τα το βγάλω λοιπόν και εγώ τελείως από το μυαλό μου ας δώσουν μια απάντηση στις ερωτήσεις σου. Ας με πούνε "γραφικό" ή ας μου δώσουν οποιοδήποτε χαρακτηρισμό - επίθετο. Αν δώσουν απαντήσεις και δω ότι ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ δυναμικά, τότε θα τους ζητήσω ΣΥΓΝΩΜΗ επώνυμα.

Από την στιγμή που αισθάνομαι ότι μας εμπαίζουν εδώ και μέρες, η "καρέκλα" είναι ίσως το πιο ήπιο που μπορώ να πω.

ΕΛΕΟΣ...

Καθόμαστε μπροστά στις οθόνες μας  εδω και μέρες και ποστάρουμε τις θέσεις μας στο fb. Έτσι θα μας ακούσουν; Ή θα λάβουν σοβαρά υπόψιν τους το petition; Δουλευόμαστε ; (Στο χωριό μου λένε το εξής: 'ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΔΕΣ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΓΑ' - Γιατί για πορδές μιλάμε τόσο καιρό)

Όχι κύριε της ΠΕΚΑΠ δεν θα σου στείλω email με τις προτάσεις μου. Όταν είχατε εκλογές ξέρατε τα τηλέφωνα των συναδέλφων σας και τους ειδοποιούσατε να σας ψηφίσουν. Να επικοινωνήσετε και τώρα με όλους και να συγκαλέσετε συνελεύσεις ώστε να παρθούν από κοινού αποφάσεις για δράση. Και όποιος συνάδελφός δεν σηκώσει τον πισινό του να έρθει να τον πάρει και να τον σηκώσει.   

che

να σου πω ότι έχεις άδικο ? δεν έχεις .. εγώ επειδή τις απαντήσεις τις ξέρω στα ρητορικά μου ερωτήματα ... τους λέω απλά ΛΙΓΟΥΣ !!!