Άνιση μεταχείριση;;;

Ξεκίνησε από Ιωάννης Γκίνης, 17 Νοε 2011, 10:01:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Ιωάννης Γκίνης

Συνάδελφοι, ας μου επιτραπεί μια παρατήρηση υπό μορφή ερώτησης προς τη διαχείριση του forum.

Γιατί τα δύο μαθήματα του ΕΠΑΛ είναι... θυγατρικοί πίνακες; (σαν φτωχοί συγγενείς μου ακούγεται)

Και το λέω αυτό για τους εξής λόγους: 1ο) Η ΑΕΠΠ γιατί να μου φαίνεται τόσο ...φανταχτερή; 2ο) Δε φτάνει η υποβάθμιση του υπουργείου, για την ειδικότητά μας γενικότερα, να τη "ρίχνουμε" και εδώ; 3ο) Ίσως, αν ήταν διαφορετική η δομή για τα 2 αυτά μαθήματα να βοηθούσε όλους εμάς τους "υποτονικούς" να γίνουμε περισσότερο δραστήριοι!

Νομίζω πως οφείλουμε να το δούμε το θέμα.

Ευχαριστώ.

tom

Ρωτάς γιατί είναι σε διαφορετικό πίνακα στο στέκι? Για λόγους οργάνωσης και εύκολης διαχείρισης των πληροφοριών. Από όσο ξέρω σε όλους τους ιστότοπους σχολείων, φροντιστηρίων, ΙΕΚ, σχολών, πανανεπιστημίων κλπ, μαθήματα με διαφορετικό αντικείμενο έχουν το καθένα τη δική τους περιοχή. Νομίζω ότι θα υποτιμούσαμε το ένα μάθημα ή το άλλο ή καλύτερα και τα δύο, αν ήταν στον ιδιο χώρο και δεν φαίνονταν ότι το κάθε ένα μπορεί να σταθεί μόνο του.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

iliasthes

Αν κατάλαβα καλά ο Γιάννης αναφέρεται στο οτι για την ΑΕΠΠ πχ κάθε κεφάλαιο έχει τον δικό της υποπίνακα, ενώ εδώ κάθε μάθημα έχει τον δικό του υποπίνακα. Νομίζω πως η βασική αιτία είναι η συμμετοχή. Από ο,τι θυμάμαι όσο παρακολουθούσα τον πίνακα η συμμετοχή δεν ήταν η αναμενόμενη. Αν πιστεύεις οτι μια διαφορετική οργάνωση του πίνακα των ΕΠΑΛ θα βοηθούσε καλύτερα  κάνε την πρόταση σου, νομίζω (χωρίς να έχουμε συνεννοηθεί) οτι η ομάδα των διαχειριστών δεν θα έχει πρόβλημα αν κάτι βολεύει περισσότερο τους συναδέλφους. Απλά πχ νομίζω πως δεν θα είχε νόημα να φτιάξουμε υποπίνακες που θα έχουν μέσα μόνο 3-4 θέματα.

Ιωάννης Γκίνης

Ακριβώς έτσι, πολύ καλά καταλάβατε.

Ας μου επιτραπεί και λιγάκι χιούμορ... (που τόσο λείπει αυτούς τους καιρούς)
ΠαράθεσηΑπλά πχ νομίζω πως δεν θα είχε νόημα να φτιάξουμε υποπίνακες που θα έχουν μέσα μόνο 3-4 θέματα.
Μα καλά, απ' τη τσέπη μας θα τους πληρώσουμε για να φτιαχτούν βρε αδερφέ;  ;D

Πιστεύω ότι επιβάλλεται η δομή του forum να είναι ίδια και για τους δυο τύπους Λυκείου.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Βέβαια, ίσως φταίμε και εμείς λιγάκι, καθώς δεν υπάρχει και η αντίστοιχη συμμετοχή.
Μάλιστα είχε γίνει και ένα θέμα σχετικό με την κίνηση στο ΕΠΑΛ.


iliasthes

Ναι Γιώργο, εγώ το είχα δημιουργήσει το θέμα. 4-5 συνάδελφοι μόνο συζητούσαμε, τουλάχιστον για το Δομημένο Προγραμματισμό και ανταλλάσαμε και υλικό. Είναι κρίμα που δεν υπάρχει το ανάλογο ενδιαφέρον. Ίσως εν' όψει και του Τεχνολογικού Λυκείου θα έπρεπε να ανοίξουμε και ζητήματα, όπως επικαιροποίηση ειδικοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής.

stratosg

Νομίζω πως οφείλεται στο άθλιο σχολικό εγχειρίδιο του μαθήματος το οποίο συνδυάζεται με την Ελληνική νοοτροπία πως στην Τεχνική Εκπαίδευση δεν μπορεί να περπατήσει τίποτα κι άρα οι εκεί φοιτούντες μαθητές δεν αξίζουν κάτι περισσότερο, η οποία συνεχίζεται κι αργότερα με τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ.

Και για να σας λυθεί η απορία, λάβετε υπόψιν ότι τόσο απαξιωμένη έχουν την Τεχνολογική Εκπαίδευση που στην πόλη που υπηρετώ δεν υπάρχει ούτε οργανωμένο φροντιστήριο αλλά ούτε και κατ' οίκον προπαιδευτής που να διδάσκει αυτό καθ΄εαυτόν το μάθημα. Ιδιαίτερα δε στα οργανωμένα φροντιστήρια, ένεκα του ότι είμαστε κι επαρχία και είναι ένα το τμήμα στην πόλη, τοποθετούν τους μαθητές των ΕΠΑΛ σε τμήματα ΓΕΛ που διδάσκεται η ΑΕΠΠ. Και μετά γίνεται το έλα να δεις και να μην πάρεις στα γραπτά των παιδιών που έχουν τρικυμία στο κρανίο

Δυστυχώς εκεί εντοπίζω το πρόβλημα. Στην αποστροφή της κοινωνίας προς τα δικά μας Σχολεία και στην απαξίωση της Τεχνικής Εκπαίδευσης από την πολιτική ηγεσία. Μετρήστε στην πόλη σας ο καθένας πόσα ΓΕΛ υπάρχουν και πόσα ΕΠΑΛ. Τυχαίο; Δε νομίζω!
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.