Γενικά > Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη από photodentro

<< < (3/3)

happiness:

--- Παράθεση από: bugman στις 31 Οκτ 2020, 05:24:44 μμ ---Άμα βρω χρόνο θα στο φτιάξω!

--- Τέλος παράθεσης ---
Σε ευχαριστώ. Δεν πειράζει όμως, θα βρω άλλη άσκηση να τους φτιάξω. Αυτό όμως είναι η αλήθεια ήταν πολύ βολικό.

George Eco:
Συνάδελφε, δε το έχω τσεκάρει, αλλά αξίζει μία ματιά.
https://philogb.github.io/jit/

evry:
Εμένα μου αρέσει αυτό:

https://bubbl.us/

bugman:
Μια απλή εφαρμογή, για να μπορεί ο μαθητής να δείχνει το πλαίσιο Α ότι αντιστοιχεί στο πλαίσιο Β, ή και το πλαίσιο Γ, μπορεί να φτιαχτεί με μια γλώσσα που φτιάχνει παράθυρα και buttons.Για κάθε button, βάζουμε σε μια λίστα, τα αποδεκτά buttons που μπορούν να πατηθούν μετά. Όταν λοιπόν πατήσει κάποιος το Α τότε το μήνυμα click του A βάζει ως τρέχον σωστή λίστα της λίστα του A, και γυρνάει ένα flag, σημαία, ή απλά μια λογική μεταβλητή, την κατάσταση για αναμονή απάντησης. Στο επόμενο κλικ, έστω στο Β, στην συνάρτηση που παίρνουμε το click ελέγχουμε αν το συγκεκριμένο, το Β, ανήκει στη λίστα την αποδεκτή, και αν ναι τότε αλλάζουμε το χρώμα του φόντου του button, αλλιώς κάνουμε ένα Beep ως λάθος κίνηση. Παράλληλα μπορούμε να τσεκάρουμε σε μια δεύτερη λίστα τις αποδεκτές κινήσεις, και να τσεκάρουμε κάθε φορά αν η λίστα προς έλεγχο και η ως τώρα αποδεκτή, έχουν τα ίδια στοιχεία, (ανεξάρτητα από τη σειρά τους, ή εδώ μπορεί να βοηθάει να ταξινομούνται στη δεύτερη, ώστε να γίνεται γρήγορα ο έλεγχος, με την ήδη ταξινομημένη πρώτη λίστα). Μόλις ολοκληρωθεί η επιλογή όλων των "αντίστοιχων" buttons (ή πλήκτρων), τότε αφενός κλειδώνονται τα buttons της λίστας για να μην πάρουν άλλα click (χειριζόμαστε κάποια ιδιότητα enabled), και αφετέρου αλλάζει το flag σε κατάσταση αναζήτηση πρώτου button, εφόσον υπάρχουν ακόμα "ακλείδωτα" button (μπορούμε να τα μετράμε καθώς τα κλειδώνουμε, ώστε να έχουμε ένα συνολικό αριθμό).
Το πρόγραμμα αυτό θα έχει δυο στοιχεία:
Τον αλγόριθμο που χειρίζεται την εισαγωγή του "παίκτη", και τον έδειξα παραπάνω, και το πώς στήνεται ο κάθε εννοιολογικός "χάρτης". Για να στηθεί ο χάρτης πρέπει να γραφτεί ένα αρχείο που να λέει τάδε θέση και τάδε μήνυμα στο πλήκτρο με κωδικό 1, και μετά τους ορισμούς των πλήκτρων να υπάρχουν μερικές σειρές, πχ 1, 4, 6, 7 όπου το 1 συνδέεται (αντιστοιχεί το γράφω παραπάνω, δεν έχει σημασία, γίνομαι αντιληπτός πιστεύω), με τα 4, 5 και 7. Το κάθε πλήκτρο έχει τη δική του σειρά, ώστε να βγει και κάτι ακόμα να μπορώ πχ από το 1 να πάω στο 4 αλλά αν θέλω να μην μπορώ από το 4 να πάω στο 1, να μην το έχω στη δική του λίστα!

Θέλει λίγη δουλειά, αλλά ίσως κάποιοι εδώ έχουν λίγο χρόνο και γνώσεις να το κάνουν!
Προς το παρόν έχω να παραδώσω κάτι προγράμματα (γράφω και έναν xml parser) και μόλις που έχω λίγα διαλείμματα (εργάζομαι 18 ώρες την ημέρα), για να γράψω εδώ!
 

George Eco:

--- Παράθεση από: evry στις 01 Νοε 2020, 10:25:29 πμ ---Εμένα μου αρέσει αυτό:

https://bubbl.us/

--- Τέλος παράθεσης ---
Υποστηρίζει κι interaction τύπου να μπορεί ο μαθητής να συνδέει μόνο τα σωστά nodes μεταξύ τους;
Αν ναι ίσως να πρέπει να το κοιτάξω πιο πολύ το bubbl  :angel:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση