Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες

Ξεκίνησε από skoud, 30 Ιουλ 2009, 10:26:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pentsas

Φυσικά και ειρωνεύομαι.
Είναι όμως αυτό το ζητούμενο;
Να γινόμαστε είρωνες;   

stratosg

Οκ ηρέμησα τώρα. Όχι, σκοπός είναι να μη γινόμαστε άβουλοι μαλιστάνθρωποι προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον αψεγάδιαστο πισινό μας. Εξάλλου μια καλή προπόνηση για να είσαι ένα εξάρτημα της μηχανής ήταν ο στρατός. Ο μαλιστανθρωπισμός στο μεγαλείο του.

Βέβαια όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν ενιαία στάση και αλληλοϋποστήριξη κάτι το οποίο εγώ δεν βλέπω να υπάρχει. Και μη μου πείτε ότι εδώ μέσα είμαστε ενωμένοι. Ναι είμαστε γιατί ανήκουμε σε διαφορετικούς συλλόγους με διαφορετικά συμφέροντα και λίγο πολύ είμαστε κρυμμένοι υπό την ανωνυμία του ψευδώνυμου μας. Σε σχολείο με πολλούς ΠΕ19 - 20 και λίγες ώρες γίνεται το έλα να δεις και να μην πάρεις, ο θάνατος σου η ζωή μου και πάει λέγοντας. Το έχω ξαναγράψει. Αυτοί οι κύριοι έχουν ανάγει το διαίρει και βασίλευε σε επιστήμη, στο χέρι μας είναι να τους κόψουμε το βήχα. Η ισχύς εν τη ενώσει, έξω από προσωπικά θέλω και βλέψεις.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

pentsas

Nα αγιάσει το στόμα σου φίλε μου.
Ποιοι είναι όμως αυτοί οι τρόποι που θα μας κάνουν να κινούμαστε με αξιοπρέπεια μέσα στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα;
Να κάνω μερικές πρακτικές προτάσεις.
1) Να πιέσουμε τους/τις συμβούλους μας για να πιέσουν και αυτοί/ές με την σειρά τους τους "αποπάνω" ώστε να καταλάβουν ότι ο ρόλος μας είναι καθαρά εκπαιδευτικός - παιδαγωγικός όπως για όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες ΠΕ.
2) Να πάψουμε να κάνουμε τους ξερόλες και τους "Σαμαρείτες" στα σχολεία σε θέματα που άπτονται των νέων τεχνολογιών γενικά.
3) Να ζητήσουμε απο τους υπεύθυνους ΠΛΗΝΕΤ να μη μας θεωρούν ως τεχνικό προσωπικό του σχολείου και να συνειδητοποιήσουν επιτέλους ότι ο ρόλος μας είναι πρωταρχικά και κύρια εκπαιδευτικός - παιδαγωγικός.
4) Να καμαρώνουμε για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε πέρα από τα καθήκοντά μας μόνο όταν αυτές συνοδεύονται από συγκεκριμένες απολαβές.
5) Να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι σ'αυτόν τον τόπο η προσφορά και το φιλότιμο είναι πάντοτε προς εκμετάλλευση. Όσο περισσότερα προσφέρεις τόσο περισσότερα θα σου ζητούν.
6) Δεν είμαστε φοιτητές είμαστε καθηγητές. Όποιος θέλει να πειραματιστεί στις νέες τεχνολογίες μπορεί κάλλιστα να κάνει ένα μεταπτυχιακό. Να μην προσφέρει δηλαδή αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες του στο σχολείο διότι δημιουργεί "κακό " προηγούμενο.
7) Να πιέσουμε τους υπόλοιπους ΠΕ του σχολείου να σηκώσουν και αυτοί τα μανίκια τους για την ψηφιακή λάντσα δεδομένου ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι είναι νέοι και "επιμορφωμένοι". 

Νίκος Αδαμόπουλος

Στη σελίδα http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/labs/sepehy.php έχω επισημάνει με πράσινο χρώμα τις αλλαγές σε σχέση με την περσυνή εγκύκλιο.

Εκτός από την προσθήκη του επίμαχου «δεν» στο «απαλλάσσεται από εξωδιδακτικές εργασίες», υπάρχουν και άλλες αλλαγές, όπως ενδεικτικά:

1. Στο «Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου στο οποίο ανήκει το εργαστήριο» προστέθηκε το «, κατανεμημένες σε διαφορετικές ημέρες».

2. Καταργήθηκε η «Προϋπόθεση για τον ορισμό Υπευθύνου σε εργαστήριο είναι αυτό να λειτουργεί τουλάχιστον πέντε ώρες την εβδομάδα».

3. Αλλαγές στα κριτήρια τα οποία όμως πλέον «συνεκτιμώνται» αντί «κατά σειρά προτεραιότητας».

Wizard

Τα παιδιά για όλες τις δουλειές

Αύγουστος ‘09
Πάνος Κατσούλας
Καθηγητής Δημόσιας Β’/θμιας Εκπ/σης
Πρόεδρος ΔΣ Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας

stratosg

Μπράβο Νικόλα, γιατί και δεν ήταν πουθενά στο πρόγραμμα η μείωση μου και είχα και μια ώρα υπερωρία (απλήρωτη βεβαίως βεβαίως) για να μη ...δήξω τον σύλλογο με αλλαγή προγράμματος. Από Σεπτέμβριο όμως, έ ρε γλέντια, θα τα παρατήσω και θα προτείνω ένα φιλόλογο και ένα θεολόγο με πιστοποίηση.

Ά και για ότι μου αναθέτουν θα το ζητάω εγγράφως με απόσπασμα από το καθηκοντολόγιο. Βεβαίως βεβαίως.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Circle

"O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ δεν απαλλάσσεται από εξωδιδακτικές εργασίες και εφημερίες. Υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών."

Όπως φέτος προστέθηκε το "δεν" στην εγκύκλιο ορισμού ΣΕΠΕΗΥ, κάτι μου λέει ότι του χρόνου θα καταργηθεί το "χωρίς" με τις ανάλογες επιπτώσεις στην σημασία ...  :-\

dim

Καλό μήνα και καλή χρονιά!!!
Εγώ είμαι σε Γυμνάσιο και ξεκίνησαμε τις εξωδιδακτικές!!!
Τι θα κάνουμε?   

η ιστορία μου:   https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2113.15

za√‘ag

>>>>>
Παράθεση από: Circle στις 31 Αυγ 2009, 09:19:18 ΜΜΌπως φέτος προστέθηκε το "δεν" στην εγκύκλιο ορισμού ΣΕΠΕΗΥ, κάτι μου λέει ότι του χρόνου θα καταργηθεί το "χωρίς" με τις ανάλογες επιπτώσεις στην σημασία ...  :-\   

Όπως έλεγε και ο Σοφοκλής στην Αντιγόνη: "Κερδίζεις πολλά, πολλά αν προβλέπεις ."
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Circle

Η ΠΕΚΑΠ κάνει κάτι? Θα κάνουμε κάτι και για την κατάργηση απαλλαγής εξωδιδακτικών εργασιών κ για επιδότηση για φορητό?

za√‘ag

Έμαθε κανείς τι συζητήθηκε χτες στη συνεδρίαση της ΠΕΚΑΠ; Στο site δεν είδα κάτι...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Corwin

 Μια απορία: Μήπως είδε κανείς κάποια νέα εγκύκλιο για τους υπεύθυνους εργαστηρίου Φυσικής;

Άλλαξε άραγε και γι αυτούς το καθεστώς απαλλαγής από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα ή μόνο εμείς την πληρώσαμε τη νύφη;

Ρωτάω γιατί μέχρι στιγμής, ηλεκτρονικά τουλάχιστον, δεν έφτασε στο σχολείο μου κάποια τέτοια εγκύκλιος. Τώρα αν την έστειλαν μόνο υπηρεσιακά δεν το ξέρω.

Πάντως αν άλλαξε μόνο για μας το καθεστώς τότε πρέπει να μας θεωρούν εντελώς κορόιδα πια και δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα.

pentsas

Το  ίδιο ισχύει και για αυτούς συνάδελφε.
Δεν είμαστε όμως το ίδιο.
Δε ζητά κάποιος φυσικο-χημικό ή βιολόγο όταν θέλει "εξυπηρέτηση " στις νέες τεχνολογίες.
Αφύπνιση και μόνο αφύπνιση είναι η λύση.

za√‘ag

#28
Σήμερα είχαμε τη συνεδρίαση για τα αποτελέσματα Σεπτεμβρίου (ανεξεταστέους) και την ανάθεση εργασιών (κατανομή εξωδιδακτικών εργασιών).

Τη μηχανογράφηση την ανέλαβε και πάλι η υποδ/ντρια και ο Δ/ντής πρότεινε κι εμένα και 2-3 συναδέλφους. Μετά από συζήτηση δέχτηκαν να συμμετέχουν και 3 συνάδελφοι. Το ωρολόγιο πρόγραμμα το ανέλαβε μια συνάδελφος μαζί με εμένα (το φτιάχνω με το AscTimetables και η συνάδελφος το "χτενίζει" με το χέρι μετά). Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα του Μεταλληνού - το e-school το εγκατέστησα μόνο και περιμένουμε να έρθουν κάποιοι από την ομάδα υποστήριξης γιατί το παρατήσαμε αφού δεν μπορέσαμε να περάσουμε όλα τα στοιχεία των μαθητών. Τους έκανα λοιπόν μια διευκρίνιση (η οποία θα γραφτεί στα πρακτικά):

"Θα αναλάβω ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ την ΤΡΕΧΟΥΣΑ μηχανογράφηση. Αν δοθεί οποιαδήποτε έγγραφη διαταγή/εγκύκλιος που θα ορίζει για τη μηχανογράφηση αποκλειστικά τη χρήση του e-school ή υπεύθυνο για αυτή τον καθηγητή πληροφορικής, τότε θα συνεκτιμήσουμε με συνεδρίαση τη νέα κατάσταση δεδομένου ότι έχω και  υπερωρίες 3 ώρες, είμαι και υπεύθυνος εργαστηρίου και έχω αναλάβει και το ωρολόγιο πρόγραμμα".

Δεν ξέρω αν η διατύπωση είναι καλή αλλά νομίζω ότι θα με καλύψει για πιθανά μελλοντικά προβλήματα. Ελπίζω (όχι και τόσο έντονα) ότι θα ρυθμιστεί σωστά η εκκρεμότητα με το e-school.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

andreas_p

zavag, καλημέρα.

Λίγο θα σε προβληματίσω ..

Ωράριο διδακτικό + εφημερίες + εργαστήριο  και πήρες επ ' ώμου :

3 ώρες υπερωρίες (7 ευρώ , φορολογητέα, καταβληθέντα μετά από ... μήνες)
Μηχανογράφηση
Ωρολόγιο
e-school

Πρόσθεσε (ό,τι και όποτε προκύπτει ...)  όπως :

Οποιαδήποτε ψηφιακή εξυπηρέτηση προς πάσα κατεύθυνση

Οποιαδήποτε ψηφιακή αβαρία (π.χ. ο Χ εκτυπωτής, το Υ καλώδιο και πάει λέγοντας)

και πρωί-πρωί ... δεν μου έρχονται στο νου και τα ... λοιπά !!!

Και ΟΛΑ τα παραπάνω γιατί;

Ή παρα-είσαι φιλότιμος.

Ή δεν έχεις καλή σχέση με το ΟΧΙ (μπορείς να το σερβίρεις γλυκά και ψύχραιμα, χωρίς διαπληκτισμούς , διαφωνίες, και ακρότητες)

Ή είσαι χωμένος (και εξαρτημένος) σε ποικίλες επιτροπούλες !!!