Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες

Ξεκίνησε από skoud, 30 Ιουλ 2009, 10:26:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

"περνάει από το σύλλογο (στα "ψιλά" ή στα "αυτονόητα") ότι "το κομπιούτερ το αναλαμβάνει ο πληροφορικός" "

Συνάδελφε μάλλον είσαι πολύ "δεκτικός". Αφήνεις να περνάει στα "ψιλά" η δουλειά σου; Κακώς.
Δεν υπάρχουν στο σχολείο σου άλλοι πιστοποιημένοι καθηγητές; Εαν δεν κάνω λάθος παίρνουν και χρήματα για αυτό. Απλά, κοφτά θα στο πω: χώστους...

Εαν τώρα στην χειρότερη των περιπτώσεων έχεις πέσει σε τελείως "κακοπροαίρετο" διευθυντή κάτσε τις ώρες που προβλέπεται στο σχολείο (δηλαδή όσο κάθονται και οι άλλοι), δώσε προτεραιότητα στο διδακτικό σου έργο και στο εργαστήριο για τα οποία υποχρεούσαι από το νόμο και από μηχανοργανώσεις, e-school κλπ ότι προλαβαίνεις. Πάντα μην ξεχνάς εαν τύχει και κάθήσεις παραπάνω από τους άλλους να ζητάς "εξυπηρετήσεις" για αυτό ("ρεπό" κλπ) και εαν δεν σου δίνουν τότε να διαμαρτύρεσαι για το ότι οι άλλοι κάθονται στο σχολείο λιγότερο από σένα.

Σιγά-σιγά θα δεις ότι δεν θα σου "κολλάει" κανένας. Με συγχωρείς για την ωμότητα αλλά καλύτερα να σε έχουν για "καθικάκι" παρά για "μαλάκα" συνάδελφε...

Corwin

#46
.

Corwin

Παράθεση από: Gnirut στις 14 Σεπ 2009, 04:10:02 ΜΜ
αλλά καλύτερα να σε έχουν για "καθικάκι" παρά για "μαλάκα" συνάδελφε...

Συνάδελφε σέβομαι την άποψή σου, αν και τη διατυπώνεις με ένα ύφος που όντως δεν είναι το καλύτερο ειδικά όταν απευθύνεσαι σε άτομα που δεν σε ξέρουν και δεν τα ξέρεις.
Τελοσπάντων ο καθένας είναι αυτό που είναι, πάντως αυτό που δε χωνεύω με τίποτα είναι ο χαρακτηρισμός σου (εισαγωγικά ξε-εισαγωγικά δεν έχει σημασία) όταν απευθύνεσαι σε μένα προσωπικά. Ξαναδιάβασέ το αν θέλεις και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Εκτός πια κι αν έγινε επίτηδες, οπότε.... άστο καλύτερα.

pentsas

Συνάδελφοι ειρήνη υμών!

Σας αφιερώνω ένα ανέκδοτο ... έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο  >:D


"H Παρεξήγηση
Στην αυλή τού Λουδοβίκου 14ου , υπήρχε ένας γελωτοποιός που έκανε πολύ επιτυχημένα αστεία . Μια μέρα λοιπόν , ο βασιλιάς για να τον δυσκολέψει λίγο , του ζήτησε να κάνει ένα αστείο τού οποίου η δικαιολογία να είναι χειρότερη από την πράξη . Πέρασαν αρκετές ημέρες . Ένα απόγευμα στον περίπατό του ο βασιλιάς , βλέπει τον γελωτοποιό να χαϊδεύει τα οπίσθια τής βασίλισσας . Έξω φρενών ο Λουδοβίκος , τον πλησιάζει τον αρπάζει από το λαιμό και τού λέει : " Πώς τόλμησες ! Θα σε στείλω στην γκιλοτίνα γι? αυτό που έκανες ! " " Ω , βασιλιά μου ! " απαντά χαμογελώντας ο γελωτοποιός . " Νόμιζα ότι ήσασταν εσείς ! ""

Corwin

Παράθεση από: pentsas στις 14 Σεπ 2009, 07:20:13 ΜΜ
Συνάδελφοι ειρήνη υμών!

Σας αφιερώνω ένα ανέκδοτο ... έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο  >:D

Καλό!

Gnirut

Corwin ο χαρακτηρισμός ήταν γενικός και όχι φυσικά προσωπικός αφού ούτε καν σε ξέρω. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το παραξήγησες αυτό που είπα. Εν πάση περιπτώσει ίσως έχεις δίκιο γιατί στα γραπτά μηνύματα δεν φαίνεται το ύφος με το οποίο λέγεται κάτι, οπότε σου ζητώ συγγνώμη για την παρεξήγηση.


Corwin

Τελικά συνάδελφοι αυτό που ανέλαβα φέτος.... είναι το ίδιο με πέρσι. Η έκδοση αποτελεσμάτων Ιουνίου και Σεπτεμβρίου δηλαδή σε συνεργασία με τον υποδιευθυντή πάντα. Δεν γράφτηκε σε κανένα πρακτικό και ούτε και το επεδίωξα , έτσι κι αλλιώς πάντα συμμετέχω σε αυτή τη διαδικασία μιας και 1ον) δεν εμπλέκεται ιδιαίτερα με τα διδακτικά μου καθήκοντα και 2ον) είμαι καλός άνθρωπος εκ φύσεως και όπου μπορώ να βοηθήσω, βοηθάω χωρίς να περιμένω ή να ζητάω ανταλλάγματα.  :angel:
Εκεί που μουλαρώνω είναι όταν βλέπω να προσπαθούν να μου φορτώσουν τα πάντα. Τότε στηλώνω τα μπροστινά.
Πάντως το περίφημο δισέλιδο τουλάχιστον στην περίπτωσή μου έτυχε καλής υποδοχής γιατί βοήθησε να μπουν κάποια πράγματα σε μια σειρά, κάτι σαν μπούσουλας δηλαδή σε όσους εμπλέκονται στη γραμματειακή υποστήριξη και στο συντονισμό της. Στο σχολείο μου είναι 4-5 και χρειάζεται να υπάρχει ένα χρονοδιάγραμμα.
Ελπίζω και οι υπόλοιποι να μείνατε ικανοποιημένοι μετά την κατανομή καθηκόντων.

Circle

Φέτος που μπήκε το "δεν" στο "απαλλάσσονται απο εξωδιαδακτικές εργασίες", κ μετά από γενικά σχόλια του στυλ "κάποιοι συνάδελφοι δεν κάνουν τίποτε", (εδώ γελάμε ή θυμώνουμε, ανάλογα με την διάθεση) ζήτησα να γραφούν στο πρακτικό οι δουλειές που κάθε χρόνο κάνω.
Δηλαδή:
α) ηλεκτρονική υποβολή ΙΚΑ αναπληρωτών, ωρομισθίων κ καθαριστριών.
β) ενημέρωση βάσης survey και κάθε άλλης βάσης
γ) ηλεκτρονική υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων προμηθευτών (ΚΒΣ) (που σημαίνει κατάβασε, εγκατέστησε το πρόγραμμα, φτιάξε τα αρχεία με ειδκή μορφή, ζιπάρισέ τα - όχι όμως με κανένα τελευταίας έκδοσης πρόγραμμα γιατί δεν τα δέχεται  :-\ - υπέβαλέ τα - αφού ανακαλύψεις τους κωδικούς σύνδεσης! πάρε απόδειξη, τέλος!)
δ) ηλεκτρονική υποβολή φορολογικών στοιχείων εκπαιδευτικών (FMY) (με διαδικασία όμοια με την παραπάνω!)
ε) βοηθεία στα e-mail (κατέβασε το συνημμένο, αποθήκευσέ το, φτιάξε αντίγραφο, συμπλήρωσέ το, επισύναψέ το σε νέο μήνυμα, απάντησε...  :P ε, ναι χιλιές φορές έχει γίνει κ πάντα ξαναγίνεται σε κάθε νέα περίπτωση: Βλέπε καθημερινή αποστολή απουσιών για γρίπη, συγκεντρωτικές καταστάσεις για ψηφιακή τάξη!)

Αυτά για φέτος κ αφού εγκατέλειψα βαθμολογίες και έκδοση αποτελεσμάτων εδώ κ λίγα χρόνια!

Παράπονο δεν έχω, μια χαρά ήμουν και είμαι και η κατάσταση είναι γνωστή και δεν αλλάζει! Όταν θα αλλάξει και οι γραμματείς θα κάνουν τη δουλειά τους χωρίς κάθε χρόνο να τους μαθαίνουμε τα ίδια και τα ίδια (αλλάζουν βλέπετε!), ίσως εμείς να μην χρειάζεται πλέον να βοηθάμε στα πάντα όλα!!!  :P  >:D

Με την ευκαιρία, καλό το δισέλιδο που υπάρχει παραπάνω, μα του λείπουν οι εργασίες α, β, γ που αναφέρω. (Γιατί του λείπουν; έχω αυτή την απορία.... )


Corwin

Παράθεση από: Circle στις 19 Σεπ 2009, 12:27:27 ΠΜ

Με την ευκαιρία, καλό το δισέλιδο που υπάρχει παραπάνω, μα του λείπουν οι εργασίες α, β, γ που αναφέρω. (Γιατί του λείπουν; έχω αυτή την απορία.... )

Κάποιες από τις εργασίες που αναφέρεις λείπουν γιατί ....απλά δεν έτυχε ποτέ να ασχοληθώ με αυτές.  Ίσως καθιερώθηκε να γίνονται μέσω Διαδικτύου σχετικά τελευταία και μιας και δεν ασχολούμαι και πολύ με αυτά τα τελευταία 4-5 χρόνια δεν τις είχα υπ' όψη.

Πάντως εμπίπτουν στην κατηγορία "Ο,ΤΙ άλλη δουλειά μέσω Διαδικτύου προκύψει"  :)

za√‘ag

Νεώτερα από το "μέτωπο":

Ο Δ/ντής και η Υποδ/ντρια αποφάσισαν (μετά την επιτυχή μεταφορά των μαθητών στο e-school) να χρησιμοποιήσουν το e-school. Παρόλες τις συμβουλές μου να συνεχίσουμε  να χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα του Μεταλληνού (σημ: ο Μεταλληνός απεβίωσε την περασμένη εβδομάδα :( ) και τις ενστάσεις μου για τη χρήση του e-scool για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει υποστήριξη, με αγνόησαν.

Η υποδ/ντρια που κάνει τη μηχανογράφηση μου ζήτησε να τη βοηθήσω να μάθει το πρόγραμμα. Της θύμισα λοιπόν αυτό που γράφτηκε στο πρακτικό ότι δηλ. δεν θα αναμειχθώ στο "πακέτο", άρχισαν (και οι 2) να τσιρίζουν. Της είπα λοιπόν ότι αν θέλουν να μαθαίνουν από τους "ειδικούς" πρέπει να μάθουν και να τους ακούν. Άρχισε λοιπόν ... και τι σε νοιάζει εσένα, εμείς αποφασίζουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το πρόγραμμα, εσύ πρέπει να μου το δείξεις κλπ κλπ

Αύριο λοιπόν που έχω λίγες ώρες θα καθίσω κανένα μισάωρο για να της αποδείξω ότι δεν ξέρω περισσότερα από όσα ξέρει κι αυτή και επίσης, παρουσία του Δ/ντή, (σε γενικές γραμμές είναι και οι 2 συνεργάσιμοι απλά έχουν "κολλήσει" και δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνουν με το e-school) θα τους ξεκαθαρίσω ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ και μάλιστα ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΠΑΛΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΣΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΟ e-school ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Δεν θα παίζουμε κάθε λίγο και λιγάκι με τη μηχανογράφηση.

Τελικά συνάδελφοι το e-school σε πόσα σχολεία χρησιμοποιείται ;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

engineer

Παράθεση από: Corwin στις 21 Σεπ 2009, 04:52:04 ΜΜ
Παράθεση από: Circle στις 19 Σεπ 2009, 12:27:27 ΠΜ

Με την ευκαιρία, καλό το δισέλιδο που υπάρχει παραπάνω, μα του λείπουν οι εργασίες α, β, γ που αναφέρω. (Γιατί του λείπουν; έχω αυτή την απορία.... )

Κάποιες από τις εργασίες που αναφέρεις λείπουν γιατί ....απλά δεν έτυχε ποτέ να ασχοληθώ με αυτές.  Ίσως καθιερώθηκε να γίνονται μέσω Διαδικτύου σχετικά τελευταία και μιας και δεν ασχολούμαι και πολύ με αυτά τα τελευταία 4-5 χρόνια δεν τις είχα υπ' όψη.

Πάντως εμπίπτουν στην κατηγορία "Ο,ΤΙ άλλη δουλειά μέσω Διαδικτύου προκύψει"  :)

Σας χαιρετώ όλους. Πρόκειται σύντομα να διοριστώ ως ΠΕ19 δίχως να έχω διδάξει ποτέ σε σχολείο και διαβάζω έκπληκτος τα όσα μας ζητούν να κάνουμε. Η ερώτησή μου είναι:

Υπάρχει νομική βάση που μας υποχρεώνει να τα κάνουμε όλα αυτά; Τι ακριβώς περιλαμβάνει η εξωδιδακτική απασχόληση;

Αν κατάλαβα καλά εκτός από την διδακτική μας εργασία και το σχολικό εργαστήριο (για τους υπεύθυνους) με τα καθήκοντα που περιγράφονται στη σχετική οδηγία, όλα τα άλλα δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα κάνουμε. Ή μήπως κάνω λάθος;

Think open

dim

#57
Αν εμείς μεταφέρουμε στο ΠΛΗΝΕΤ χαλασμένο υπολογιστή και πάθουμε κάτι στο δρόμο το μηχάνημα ποιός το πληρώνει?

Πρέπει εμείς να μεταφέρουμε τους χαλασμένους υπολογιστές?

Υπάρχει σχετική ρύθμιση γι αυτό?
Στις αρμοδιότητες του ΠΛΗΝΕΤ είναι αυτό ή στην αρμοδιότητα του εκπαιδευτιού πληροφορικής?
Ευχαριστώ.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: dim στις 14 Οκτ 2009, 08:47:52 ΜΜ
Αν εμείς μεταφέρουμε στο ΠΛΗΝΕΤ χαλασμένο υπολογιστή και πάθουμε κάτι στο δρόμο το μηχάνημα ποιος το πληρώνει?

Κανείς δεν το πληρώνει! Αυτό έλειπε! Το θέμα είναι αν οι άνθρωποι πάθουν κάτι ποιος και με τι προϋποθέσεις τους αποζημιώνει! Υπήρχε εντολή μετακίνησης από την υπηρεσία; Το ΙΧ το αποζημιώνει κανείς;
Το μηχάνημα ακόμα κι αν χαλάσει στο χώρο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τι νομίζεις, θα το πληρώσει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Με τι χρήματα; Μην τρελαθούμε κιόλας  :D

Παράθεση από: dim στις 14 Οκτ 2009, 08:47:52 ΜΜ
Πρέπει εμείς να μεταφέρουμε τους χαλασμένους υπολογιστές?

Υπάρχει σχετική ρύθμιση γι αυτό?
Στις αρμοδιότητες του ΠΛΗΝΕΤ είναι αυτό ή στην αρμοδιότητα του εκπαιδευτικού πληροφορικής?
Ευχαριστώ.

Στην εγκύκλιο που έχεις επισυνάψει λέει:

"Σε περίπτωση που το πρόβλημα, που έχει προκύψει στον υπολογιστικό εξοπλισμό ή στο λογισμικό των εκπαιδευτικών και διοικητικών μονάδων, δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, οι Τεχνικοί Υπεύθυνοι θα επισκέπτονται τη μονάδα για την επίλυσή του ή θα ζητούν την προσκόμιση του εξοπλισμού στους χώρους του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ για περαιτέρω ανάλυση της κατάστασης."

...και παρακάτω:

" - Μεταφορά του υπολογιστικού εξοπλισμού με ευθύνη της μονάδας στο χώρο του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
...
- Μεταφορά του υπολογιστικού εξοπλισμού με ευθύνη της μονάδας στο χώρο της μονάδας."

Δεν είναι ευθύνη του εκπαιδευτικού πληροφορικής - στο κάτω κάτω στην Πρωτοβάθμια δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί πληροφορικής - αλλά ευθύνη της σχολικής ή διοικητικής μονάδας. Αλλά ούτε και του ΚΕΠΛΗΝΕΤ - εγώ μπορεί να έχω πρόβλημα υγείας και να μην μπορώ... Ας βρει τρόπο η μονάδα... Εδώ που τα λέμε αν ήταν ευθύνη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ, απλά δεν θα υπήρχαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ...

ΥΓ-1. Βέβαια, στην πραγματικότητα μηχανήματα μεταφέρουμε και εμείς στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, και οι συνάδελφοι πληροφορικοί, και άλλοι που δεν είναι πληροφορικοί, αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε ότι όλοι το κάνουμε εθελοντικά και όχι επειδή είναι υποχρεωτικό...

ΥΓ-2. Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω το μήνυμα αυτό δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο thread!  :)

dim

Καλημέρα.
Σαφέστατος και αναλυτικότατος ο κ. Αδαμόπουλος.
Σας ευχαριστώ πολύ.