Project "projects στο Λυκειο "

Ξεκίνησε από sarakiniotis, 01 Σεπ 2011, 04:51:10 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sarakiniotis

Καλή σχολική χρονιά ( αν και θα είναι η πιο δύσκολη μέχρι τώρα )...

Αν θα ήταν δυνατόν να ανοίξουμε ενα Thread για τα projects !!!!

Σήμερα πρώτη ημέρα στο σχολείο . Όπως φαντάζομαι  σε όλα τα Λύκεια σήμερα συζητήσαμε για τα projects ... Οι περισσότεροι ήμασταν ανενημέρωτοι .
Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε μια συζήτηση για θέματα Project , παραδείγματα και ιδέες για τους μη μυημένους..κ.λ.π

Το πιο κουφό που άκουσα ήταν " ... μου λείπουν 3 ώρες. Θα πάρω ένα project και θα αμολήσω τα παιδιά στο εργ.Πληροφορικής να ψάχνουν . Έτσι θα περνάνε και τα παιδιά καλά και ο καθηγητής  ...(αν είναι δυνατόν) "
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι συνάδελφοι θα χρησιμοποιούν το εργαστήριο (.. και εμάς  >:D >:Dβεβαίως βεβαίως ) κατά κόρον..,
Και προφανώς θα αρχίσουν να τυπώνουν παααρα πολλές σελίδες ανεπεξέργαστου υλικού , και παράλληλα θα περνάει η ώρα τους !!! γκρρρρ

P.Tsiotakis

το οτι θα συμβούν τα παραπάνω κατα κόρον, θα έπρεπε να το σκεφτούν αυτοί που σχεδιάζουν ωραίες ιδέες επί χάρτου. Ας είναι αυτή η πιλοτική χρονιά, ευκαιρία να καταλάβουν 5 πράγματα

Από κει και πέρα, η εμπλοκή του καθηγητή πληροφορικής, πέραν των 3 ωρών ΑΝ ΤΙΣ ΘΕΛΕΙ (εγώ δεν τις θέλω), καθορίζεται από τον προσωπικό του μαζοχισμό.


dkonetas

Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες απλά σε συντομία τώρα  για να τεθούν κάποια στοιχεία (στα οποία έγινε ήδη αναφορά με ανακρίβειες από προηγούμενους)  σύμφωνα με τον σχεδιασμό  :D   ;D   του Υπουργείου:
οι συνεργαζόμενες ομάδες (τμήματα) για την ώρα των Σχεδίων εργασίας θα δημιουργούνται με βάση τις επιλογές των μαθητών άρα δεν συμπίπτουν με τον χωρισμό των τμημάτων στις υπόλοιπες ώρες διδασκαλίας. Αυτό συνεπάγεται ότι θα πρέπει όλες οι διαφορετικές ομάδες να έχουν ταυτόχρονα το μάθημα.  Αυτό θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί αν ηγινόταν ο χωρισμός της Α΄Λυκείου με βάση τα projecs αλλά αυτό αναιρείται ως επιλογή με δεδομένο ότι ανά τετράμηνο προβλέπονται  νέες αναθέσεις projects Άρα:
α) αν πχ στο σχολείο σας υλοποιηθούν ανά εξάμηνο 4 τέτοια τμήματα θα πρέπει να απασχοληθούν 4Χ2 = 8 εκπαιδευτικοί στους οποίους κατανέμονται 2 και 1 ώρα με αμοιβαία αντιμετάθεση ωρών στο επόμενο εξάμηνο... Άλλωστε στην "επιμόρφωση" του Ιουνίου αυτό το οποίο γνωρίζαν οι επιμορφωτές ήταν ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν θα πα΄ρει πάνω από 2 ώρες ... (άρα και η λύση παίρνω το δίωρο σε 1 ομάδα και το μονόωρο στην άλλη δεν επιτρέπεται)
β) είναι αδύνατον - πέρα από τα όποια άλλα προβλήματα ανάληψης ευθύνης εργαστηρίου κλπκλπ - να είναι όλες οι ομάδες στο εργαστήριο

θα επανέλθω με περισσότερα κυρίως γιατί εκτιμώ ότι είναι μία εξαιρετικά καινοτόμα ιδέα για το ελληνικό σχολείο η οποία θα έπρεπε να εφαρμόζεται σε ΟΛΑ τα μαθήματα ΟΛΩΝ των σχολικών τάξεων (και να μην αντιμετωπίζεται ως καινοτομία) και η οποία προβλέπω εξαιτίας του ανύπαρκτου (ουσιαστικού) σχεδιασμού δυστυχώς να αποτελέσει τεράστια αποτυχία ... 
ΔΚ :-)

dkonetas

Αμφιταλαντεύτηκα σε ποιό νήμα συζήτησης να γράψω την κατατεθιμένη πρόταση της ΕΠΕ για τον ρόλο των πληροφορικών στις ερευνητικές εργασίες (projects) και την αδικία την οποία υπόκεινται και  κατέληξα στο να το συμπεριλάβω και στα 2 θέματα ...
http://www.epe.org.gr/various/EreynitikiErgasia_2011_09_26.pdf

ΔΚ  :) 

Προφανώς κάποιος εκ των διαχειριστών αν κρίνει θα μπορούσε να ενώσει τα 2-3 θέματα