Κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες

Ξεκίνησε από skoud, 30 Ιουλ 2009, 10:26:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Δυστυχώς δεν μας αφήνουν να κάνουμε διακοπές...

Σήμερα 30/7/2009, έφτασε σε ορισμένες Δ/νσεις Δ.Ε. η νέα απόφαση του ΥΠΕΠΘ για τον υπεύθυνο του ΣΕΠΕΗΥ, όπου υπάρχει άλλη μια ρύθμιση σε βάρος μας: Καταργείται η απαλλαγή του υπεύθυνου ΣΕΠΕΗΥ από τις εξωδιδακτικές εργασίες, κάτι που ίσχυε από τότε που η Πληροφορική μπήκε πιλοτικά στην εκπαίδευση (1988)

Δείτε την πρώτη αντίδραση της ΠΕΚΑΠ (pekap.blogspot.com ή www.pekap.gr)
Περιμένουμε τις εκτιμήσεις και τις απόψεις όλων των συναδέλφων για τον τρόπο αντίδρασής του κλάδου μας

Σταύρος Κουνάδης
ΓΓ ΠΕΚΑΠ
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Wizard

Δεν ξέρω πια τι να πω για την κατρακύλα μας...  :'(

Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται να μην απαλλασσόμαστε από εξωδιδακτικές εργασίες, αλλά να μην αναλαμβάνουμε εργασίες Νέων Τεχνολογιών; Δηλαδή, θα αναλαμβάνουμε υπεύθυνοι τμημάτων κλπ ή μήπως μας θέλουνε πια "support" για τη νέα Ψηφιακή Τάξη;
Η εγκύκλιος για τον υπεύθυνο του εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών είναι αντίστοιχη;

Επίσης, τα κριτήρια για την επιλογή υπευθύνου "συνεκτιμώνται" πια όλα και όχι κατά σειρά όπως παλιά, δηλαδή αφήνεται "παραθυράρα" για παρασπονδίες!!!

Αυτή τη στιγμή είμαι εξοργισμένος, αύριο θα σκεφτώ καλύτερα...

stratosg

#2
Μα βέβαια τί άλλο θα μπορούσε να κάνει ένα υπουργείο το οποίο φοβάται αντιδράσεις και διαμαρτυρίες;  Καλά το μαντέψατε....Να βγάλει μια απόφαση η οποία θα πιάσει εξαπίνης όλους της ειδικότητάς μας καταμεσης καλοκαιριού. Στα μπάνια του λαού που λέμε. Τώρα πάλι εγώ γιατί δεν αισθάνομαι λαός αλλά μλκς είναι ένα άλλο ζήτημα. 

Το πιο αστείο στην όλη υπόθεση είναι ότι ζητά να ενημερωθούμε ενυπόγραφα. Χα χα χα, δηλαδή να μας ψάξουν στα σπίτια μας να τους βάλουμε υπογραφή. Ρε τι κατάντια είναι αυτή.

Άντε κύριοι της ΠΕΚΑΠ τώρα τη μάθατε και τη μάθαμε την συνταγή. Petition on-line για άλλη μια φορά να μαζευτούμε και να κλάψουμε τη μοίρα μας. Και βέβαια το σχόλιο μου αυτό δεν κρύβει ειρωνία προς την ΠΕΚΑΠ της οποίας άλλωστε είμαι μέλος αλλά χολή και δυσαρέσκεια έναντι του υπουργείου. Μια δεύτερη πρόταση είναι να μη δεχτεί κανείς να γίνει υπέυθυνος εργαστηρίου, εξάλλου υπάρχουν και οι φυσικοί που είναι πανεπιστήμονες.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι τους ενόχλησε η όλη ιστορία με την καταβολή της αποζημίωσης και τώρα βρίσκουν έναν ωραίο τρόπο να μας τιμωρήσουν. Αλλα και πάλι είναι κορυφαία η απόφαση, μιας και στην τρίωρη απαλλαγή που υπενθυμίζω πως εμείς των ΕΠΑΛ που συστεγαζόμαστε με ΣΕΚ δεν έχουμε, θα την καταναλώνουμε για να περνάμε απουσίες. Α καλό ε; Και να σκεφτείς ότι στο σύλλογο έγινα μαλλικούβαρα για να παρατήσω το τμήμα. Ε ρε γλέντια από Σεπτέμβρη.

Αγαπητέ Wizard, θα γίνεις κι εσύ ενα customer care - technical support dept από μόνος σου και κοίτα να το πάρεις απόφαση. Εννοείται βέβαια πως κάνω πλάκα, από την άλλη όμως δεν μπορώ να καταλάβω ποιές είναι οι παρασπονδίες τις οποίες αναφέρεις (δεν κάνω πλάκα), απλά δεν κατάλαβα τί εννοείς.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Wizard

stratosg, ίσως η λέξη "παρασπονδίες" να ήταν λάθος, είχα στο μυαλό μου την υποκειμενικότητα. Μπορεί και να υπερβάλλω, απλώς προσπαθώ να σκεφτώ τα χειρότερα σενάρια. Τώρα θα μπορεί ο σύλλογος κατά το δοκούν να "σπάει" τη μονιμότητα του υπεύθυνου αν δεν του αρέσει κάτι, π.χ. αν ο προηγούμενος ήταν τυπικός με τη χρήση του εργαστήριου από τους υπόλοιπους (όλα αυτά βέβαια αν υπάρχουν και άλλοι Πληροφορικοί για να γίνουν υπεύθυνοι). Βέβαια, μπορεί και να μη γίνει ποτέ αυτό που αναφέρω  :-\

Ίσως είμαι παρορμητικός και σεναριογράφος, αλλά εδώ δημιουργείται ένα σενάριο αργά και σταθερά για την απαξίωση του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής και τη δημιουργία Διαχειριστή Πληροφορικής.

Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει μέσα στο καλοκαίρι. Να στείλουμε μαζικά e-mail στην Τσουράκη; Όπως είπε ο stratosg, να μη δεχτούμε να γίνουμε υπεύθυνοι; Να στείλει η ΠΕΚΑΠ "σκληρή" επιστολή; Να σταλεί e-mail στα σχολεία, ώστε να ενημερωθούν οι συνάδελφοι για τις δράσεις που πρέπει να αναλάβουμε;

Έχω ήδη ενημερώσει 2 σύμβουλους για το θέμα.

Ποιος είναι μέσα στα πράγματα για να μάθουμε επιτέλους τι έχουν στο μυαλό τους αυτοί οι άνθρωποι; Λες και αυτό ήταν το πρόβλημα του σχολείου, η απαλλαγή από τις εξωδιδακτικές  >:(

andreas_p

Καλημέρα σας.

Ενιαία στάση απ' όλους την 1η Σεπτ.

Καμία πρόσθετη εργασία 'ψηφιακής λάντζας'.

Το διδακτικό ωράριο, το εργαστήριο και τις εφημερίες.

Αν θέλουν ψηφιακή τάξη να φροντίσουν να βρουν και το τμήμα ψηφιακής στήριξης. Δεύτερη δουλειά (γραμματεία και όχι μόνο)  ενθυλακωμένη στην  πρώτη (διδασκαλία) να μην τους το επιτρέψουμε. Θυμηθείτε και την 

"ΜΑΡΟΥΣΙ,  2  -4 - 2009  Αριθ.πρωτ.Φ.252/ 37679  /Β6"   σελίδα 7/23     

3.Λυκειακές  Επιτροπές Εξετάσεων. 

Ως χειριστές του VBI προτείνεται να προτιμώνται καθηγητές πληροφορικής.

Και εμείς αντιπροτείνουμε  : 

Υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι πιστοποιημένοι στις νέες τεχνολογίες 'συνάδελφοι' όχι απαραίτητα ΠΕ19 να αναλάβουν εξωδιδακτικές εργασίες , ακόμη και εκείνες που σχετίζονται με το έργο 'Ψηφιακή τάξη'.

stratosg

Καλησπέρα σας, αγαπητέ μου Wizard, να μη σώσω να γίνω υπέυθυνος στα ρημάδια που θέλουν να λέγονται εργαστήρια. Ούτε θέλω να στήσω linux τα χαραμπάτια για να "μάθω στα παιδιά το ελεύθερο λογισμικό" αλλά παράλληλα να κάνω και οικονομία στο κράτος, ή να δικτυώσω ή ή ή ή. Ας προσλάβουν τεχνικούς ή ας ορίσουν κάποιους από εμάς ως τεχνικούς και μόνο και από εκεί και ύστερα να κάνει ο κάθε ένας το μάθημα του, την εφημερία του, το τμήμα του. Γραμματείες και λοιπές άλλες ασχολίες είναι βούτηρο στο ψωμί τους για να μας κρατούν από το σβέρκο. Και μάλλον δεν είσαι ο μόνος φαντασιόπληκτος σεναριογράφος μιας και εγώ τα ίδια πιστεύω.

Αυτά τα γλυκά (στήσιμο εργαστηρίων και μάλιστα εκτός ωραρίου για να είναι όλα έτοιμα) τα έφαγα με το κουτάλι. Και τι έγινε; Ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου. Λοιπόν τέλος εποχής, δεν έχω τη διάθεση να γίνω το πιόνι κανενός ανίκανου, καρεκλοκένταυρου διευθυντή που έκανε τα πάντα για να φτάσει εκεί ώστε να παίρνει τώρα αλλά και στη σύνταξή του το επίδομα θέσης και που θα προσπαθεί να με τρομοκρτήσει με την απειλή της συμπλήρωσης ωραρίου. Για κάντε κανένα αστείο να αποτραβειχτείτε από τις περιφερειακές δουλειές (έπαφος, ηλ. ταχυδρομείο κλπ) και θα δούμε ποιος θα αρχίσει να ιδρώνει. Τι στην ευχή την έχουν την πιστοποίηση; Αλλά ξέχασα εκείνη πιάνει μόνο για πασιέντζα και ναρκαλιευτή, άντε και για καμιά συνταγή από το γκουγκλι.

Όσον αφορά τώρα τις ψηφιακές τάξεις, έχω να πώ πως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέκιους πισινούς. Κι αν κάποιος είναι να χαρακτηριστεί επιδέξιος πισινός από το αν θα κάτσει να ετοιμάσει υποδομές με χρήση ανύπαρκτων μέσων για την υλοποίηση τους, τότε προτιμώ η αφεντιά μου να είναι ένας τελείως αδέξιος, περιφρονημένος και με βαμβακερά βρακιά στολισμένος πισινός.

Δεν είμαι κατά της ψηφιακής τάξης, όποιας επιμόρφωσης και άλλων ενεργειών που αφορούν στον κλάδο, είμαι κατά της προχειρότητας και του εμπαιγμού που τα τελευταία χρόνια υφιστάμεθα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Gnirut

Το θέμα με την (αναμενόμενη και ήδη εν πολλοίς καταστρατηγημένη) κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες είναι σχετικά απλό αρκεί να υπάρχει η αναγκαία πυγμή από μέρους μας.

Μερικοί κανόνες για τους νέους κυρίους συναδέλφους αφού οι παλιοί τα έχουν ήδη φάει στη μάπα:

Κανόνας 1: Δεν δουλεύουμε παραπάνω από καμμία άλλη ειδικότητα στο σχολείο μας (θυμάμαι "νέος ψαράς" πως μου πετάγανε οι "πιστοποιημένοι" φιλόλογοι κάποια χαρτιά για να τους τα "περάσω" στο word αφού εγώ ήμουν ...ο "κομπιουτεράς" του σχολείου.

Κανόνας 2: Εαν χρειαστεί περιστασιακά να δουλεψουμε παραπάνω το παζαρεύουμε με κάποιο μεγαλύτερο όφελος από το μέγεθος της δουλειάς που θα προσφέρουμε (κοινώς "ασήμωσε").

Κανόνας 3: Δεν δουλεύουμε ποτέ πέραν του ωραρίου μας ο κόσμος να χαλάσει (εαν επιδιορθωθεί το πρόβλημα εντός ωραρίου έχει καλώς, αλλιώς συνεχίζουμε την επόμενη).

Κανόνας 4: Δεν ερχόμαστε εκτός ωραρίου στο σχολείο για κανέναν λόγο, ο κόσμος να χαλάσει. Ας φροντίσει το υπουργείο να πληρώνει για support στις ώρες λειτουργίας του σχολείου (μια περίοδο είχα σιχαθεί να πηγαίνω για βλάβες του internet, του VBI και κάθε άλλου διαόλου που χάλαγε όποτε του κάπνιζε του ΟΤΕ, της ALTEC και κάθε άλλου κερατά πληρώνοντας μεταφορικά από τη τσέπη μου και χωρίς υπερωρίες).

Κανόνας 5: 3 σχολικές ώρες δίνουν για το εργαστήριο, 3 σχολικές ώρες θα πάρουν (δηλαδή ~3x45 λεπτά) και ότι και όποτε συντηρηθεί. Αυτοθυσίες κομμένες.

Κανόνας 6: Για όποια εργασία υπολογιστή δεν είμαστε υπεύθυνοι, δεν είμαστε υπεύθυνοι τελεία και παύλα. Επειδή στις περισσότερες των περιπτώσεων τα άλλα ΠΕ είναι στραβάδια μας έχουν ανάγκη (για e-mail, νεστωρα, οικονομικά στο υπολογιστή κ.ο.κ). Εαν έχετε και εσείς κάποια "ανάγκη" παζαρέψτε τη.

Κανόνας 7: Όσοι από άλλα ΠΕ έχουν πιστοποίηση και παίρνουν και επιδόματα για αυτό θεωρούνται ικανοί να κάνουν δουλειές γραφείου στον υπολογιστή. Εαν δεν μπορούν ας καθήσουν να τους κάνετε ιδιαίτερα επί πληρωμή για να ξαναθυμηθούν την πιστοποίηση που πήραν.

Κανόνας 8: Μην μασάτε σε ψευτοαπειλές και ψευτοκακοήθειες. Δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τίποτα για το οποίο δεν είστε. Και μην ξεχνάτε οι διευθυντές απλώς τη δουλειά τους θέλουν να βγαίνει δεν πρόκειται να διαλύσουν το σύλλογο καθηγητών τους για πάρτη σας ;)

Κανόνας 9: Βασικός κανόνας για να μπορείτε να εφαρμόστε τους παραπάνω. Να είστε σοβαροί και τυπικοί με τις δουλειές που όντως είστε υποχρεωμένοι να κάνετε και δεν ανήκουν σε αυτές που περιλαμβάνονται στους παραπάνω κανόνες.

stratosg

Και για να μη ξεχνιόμαστε διαβάστε στο ιστολόγιο της ΠΕΚΑΠ για την ελεύθερη και κρύα και αχαλίνωτη πτώση μας.

Παράθεση1) Ετοιμάζεται ρύθμιση για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που εντάσσει στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20 όσους έχουν προσληφθεί σε ιδιωτικά σχολεία έως το 2003 και διδάσκουν Πληροφορική, ανεξάρτητα από το βασικό πτυχίο που κατέχουν. (Στα δημόσια σχολεία η ανάλογη ρύθμιση καταργήθηκε το 1996)
2) Αναγνώριση παιδαγωγικής επάρκειας μόνο για τους αποφοίτους του τμήματος "Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων", πράγμα που σημαίνει ότι οι πτυχιούχοι του συγκεκριμένου τμήματος θα προηγηθούν όλων των άλλων αποφοίτων σχολών Πληροφορικής στους επικείμενους διορισμούς.
3) Το μεγαλύτερο ποσοστό μη έγκρισης εκπαιδευτικών αδειών για Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό είναι από τους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20

Η απάντηση των Πληροφορικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για όλα αυτά θα δοθεί με την έναρξη του σχολικού έτους.
Ανοικτή συνεδρίαση του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 2/9/2009

αναρτήθηκε από Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής στις 9:28 μμ την 1 Αυγ 2009

Άντε καλό μήνα και καλά μπάνια.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

stratosg

Κι επειδή ήτο το στέκι στα κάτω του το τελευταίο εικοσιτετράωρο ρίξτε και μια ματιά http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank29_7_9_0545.php για να δείτε τι εννοώ.

Η κατρακύλα συνεχίζεται...όπως λέμε Rolling Stones ? Μπααα καμία σχέση...
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

pentsas

Χαιρετώ τους συναδέλφους.
Μόλις επέστρεψα στη βάση μου - την υπέροχη Ρόδο - από τις διακοπές μου και ζαλισμένος ακόμα από τα πολλά μοχίτο, είπα να ρίξω μια ματιά στο Στέκι.
Τί ήθελα και την έριξα; Τώρα είμαι αναγκασμένος να φτιάξω ξανά μοχίτο, πάνω που είπα να το κόψω.
Θα πίνω λοιπόν το μοχίτο μου,
θα χαζεύω του τίτλους μου,
θα καμαρώνω για τις ικανότητες και την εξυπνάδα μου στις νέες τεχνολογίες,
θα αναπολώ τις ωραίες στιγμές που περνούσα εκείνες τις ατελείωτες απογευματινές ώρες στο σχολείο, μπροστά στα αγαπημένα μου μηχανάκια, με αυτή την ωραία ζάλη να με συνοδεύει και στο τέλος να απολαμβάνω τα αποτελέσματα της δουλείας μου(μπαρντόν , δουλειάς ήθελα να πώ) και να θαυμάζω τον εαυτό μου ως ένας άλλος νάρκισσος μπροστά στον καθρέφτη του,
θα σκέφτομαι με τι τρόπους θα βελτιώσω το site του σχολείου που έχω φτιάξει,
θα σκέφτομαι τι ωραία που οργάνωσα το σχολικό εργαστήριο, τις μαθητικές εκλογές και έφτιαξα το πρόγραμμα του σχολείου,
και πολλά άλλα ωραία που έκανα την  προηγούμενη χρονιά και όλες τις προηγούμενες πριν από αυτήν,
ά μη ξεχάσω φυσικά πως δίδασκα κιόλας,
και θα περιμένω με ανυπομονησία για την ερχόμενη σχολική χρονιά, η οποία απο ότι φαίνεται θα μου προσφέρει  ακόμα περισσότερα και μεγαλύτερα σε διάρκεια ρίγη ηδονής.
Έχω αρχίσει ήδη να τα νοιώθω.
Δεν κρατιέμαι άλλο παιδιά, πρέπει να πάω στην ... 
         
Συνάδελφοι, αυτοί... βάλθηκαν να μας κάνουν μακάκες.
Θα τους το επιτρέψουμε;
Εγώ προσωπικά δεν θα τους το επιτρέψω.

Wizard

#10
Και επειδή πρέπει να αναπτύξουμε προσεκτικά τα επιχερήματά μας, να ξέρετε ότι το ίδιο ακριβώς συνέβη και με τους υπεύθυνους εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών με την εγκύκλιο 88698/Γ7/23-7-2009.

ncode

Ψυχραιμία συνάδελφοι!!!

Αν και συμφωνώ στα περισσότερα από τα προαναφερθέντα, θέλω να επισημάνω και μια άλλη προσέγγιση, η οποία όμως είναι ΘΕΤΙΚΗ!!

Ας ξεκινήσουμε όμως από το πρωταρχικό ερώτημα:
"ΓΙΑΤΙ μας καταργούν την απαλλαγή;"

Θα με θυμηθείτε που θα βγω "αληθινός"!! Αποκλείεται (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων...) να κάνουν "υπεύθυνους τάξεων" τους πληροφορικούς!! (ή άλλες παρόμοιες εργασίες) Όχι ότι δεν υπάρχουν "ανάποδοι" διευθυντές... Μιλάμε για "νορμάλ" καταστάσεις... Για άλλα μας θέλουν...

Θεωρώ πως η εν λόγω κατάργηση αποτελεί το λογικό επακόλουθο σε δυο πολύ "καυτά" ζητήματα, τα οποία όλοι γνωρίζουμε: 1) το e-School και 2) την "Ψηφιακή τάξη".
Δείτε τα νήματα, αντίστοιχα:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.0
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2113.0

Μετά τόσο ντόρο και τόσα προβλήματα, ΠΟΙΑ γραμματέας ΠΕχχ σε διάθεση θα αναλάμβανε το ιιι-σκούλ; (κάτι σαν ι-χα!). Για ποιον χτυπά η καμπάνα για την επερχόμενη "Ψηφιακή Τάξη"; Θα το μάθουν το μαντάτο οι ΠΕ[00-19)+(20-άπειρο] {σκέφτηκα να το γράψω μαθηματικά αυτό...} το Σεπτέμβριο και θα αλλάξουν 10^3 χρώματα...

Συνάδελφοι:
Οι πληροφορικοί είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι (και οι χειρότερα αμοιβόμενοι...) ολόκληρης της μίζερης συνομοταξίας των ΠΕ.
Έχουν το μικρότερο ηλικιακό μέσο όρο και τη μεγαλύτερη όρεξη για δουλειά και προσφορά.
Έχουν την πληρέστερη επιστημονική κατάρτιση (κι ας μας κατηγορούν για την παιδαγωγική επάρκεια...).
Αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία θα χτιστεί (αν το θελήσουμε...) το ψηφιακό σχολείο του μέλλοντος.
{αρκετά όμως με τα κολακευτικά προς το παρόν, που όμως δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα...}

Και πάμε στο "δια ταύτα".

Αν και δεν αναφέρθηκε ρητά από τους "προλαλήσαντες", συνάγεται άδηλα η κατάφορη αδικία σε βάρος μας αναφορικά με την ποσότητα των εξωδιδακτικών ασχολιών. Πρόκειται για το γνωστό "χρόνιο" πρόβλημα, το οποίο φαίνεται να αναθερμαίνεται. Ο "πληροφορικός" για όλες τις δουλειές και οι υπόλοιποι παρέα με "Λουμίδη".

Πρόκειται για τη γνωστή αδικία (την άλλη...) ο νέος να κάνει 5ωρο καθημερινά και να παίρνει 1000 ενώ ο παλιός 3ωρο και να παίρνει 1500!! (και 2ωρο άμα έχει και κανένα εργαστήριο!!...) Γιατί γίνεται αυτό?? Γιατί να κοστολογείται διαφορετικά η ώρα του νέου; Και θα μου πείτε "είναι το 'bonus' της μείωσης ωραρίου που δίνεται στους παλιούς". ΔΕΝ θεωρώ λάθος το πνεύμα του νομοθέτη, αλλά έχουμε λοξοδρομήσει κατά πολύ. ΠΟΥΘΕΝΑ δε λέει ο νομοθέτης να κάνει το 2ωρό του ο παλιός και να πάει σπιτάκι του όπως γίνεται σήμερα. Αλλά να κάθεται στο γραφείο του στο σχολείο όπου λόγω της ΠΕΙΡΑΣ του μπορεί να ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ σε πολλούς άλλους τομείς της σχολικής ζωής. Και έτσι είναι. ΔΕ φτάνει όμως να μπορεί... Θέλει να προσφέρει?!?

Ζόρικα τα πράγματα... Πως θα κάνεις το λουφαδόρο εκ πεποιθήσεως να δουλέψει; Γίνεται; Δεεε γίνεται... Οπότε, για την άρση της αδικίας πρέπει να γίνουν τα εξής:

1) Υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο ΟΛΩΝ, σε ΟΛΗ τη διάρκεια λειτουργίας του (ισχύει αυτό νομίζω, άλλο που δεν εφαρμόζεται!). Και οι παλιοί με μειωμένο ωράριο πληρώνονται (και περισσότερα μάλιστα...) για να ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ στην υπηρεσία τους (τουλάχιστο, μιας και κανείς πλέον δεν τους ελέγχει στο εκπαιδευτικό τους έργο...) Είναι ο χρόνος (τμήμα του) της εξωδιδακτικής απασχόλησης άλλωστε...

2) Επιπλέον αποζημίωση για το "e-School" και την "Ψηφιακή Τάξη". Και ΑΥΤΟ είναι που πρέπει να επιδιώξουμε. Σκεφτείτε λιγάκι την κατάσταση ως έχει με τις πανελλήνιες και τους χειριστές VBI... Άλλη συμπεριφορά! ʼλλη αντιμετώπιση του θέματος!

Και κλείνοντας να σημειώσω τα εξής: Καλό είναι να μην υπάρχουν αντιπαλότητες μεταξύ των συναδέλφων. Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο στην καθημερινότητα από ένα "άσχημο" εργασιακό περιβάλλον. Θα πρέπει όμως να αρθούν κάποιες αδικίες και να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Οι πληροφορικοί δουλεύουμε με μεράκι "μη φείδοντας χρόνου και κόπου" γιατί αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Κι αυτό είναι το σημαντικότερο, συνάδελφοι. Για μας, και για τα παιδιά. Τα παιδιά μας. Τη νέα "ψηφιακή" γενιά του μέλλοντος.

Ευχαριστώ που με αντέξατε και συγνώμη για τις υπερβολές.  :angel:

pentsas

Και γω πιστεύω ότι η κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
Εξηγούμαι:
Τόσα χρόνια ως κλάδος παλεύουμε για να δημιουργήσουμε αυτή τη ριμάδα την φιλανθρωπική οργάνωση: "Οι Σαμαρείτες των Ελληνικών σχολείων".
Στην προσπάθειά μας αυτή με περίσσιο καμάρι, αλτρουισμό, ανιδιοτέλεια   έχουμε προσφέρει σχεδόν τα πάντα αφιλοκερδώς: από το στήσιμο εργαστηρίων, την δημιουργία  ιστοσελίδων, την εισαγωγή στα σχολεία του ελεύθερου - ανοικτού λογισμικού, την εξυπηρέτηση των συναδέλφων, την υλικοτεχνικογραματειακή υποστήριξη όλων των γραφείων του σχολείου και πολλά άλλα.
Το μόνο εμπόδιο στην προσπάθειά μας αυτή ήταν αυτή η ριμάδα η εγκύκλιος  της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες.
Ε τώρα λοιπόν μετά από τόσους κόπους και αγώνες ήρθε επιτέλους η δικαίωσή μας.
Καταφέραμε ως κλάδος συλλογικά να καταργήσουμε την απαλλαγή μας.
Ο δρόμος λοιπόν είναι τώρα ανοικτός για την δημιουργία της οργάνωσής μας.
Και όχι μόνο αυτό. Μπορούμε πλέον να επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μας κατα την διάρκεια του καλοκαιριού και σε γειτονικές χώρες όπως η Αλβανία και τα Σκόπια.
Δε μας σταματά τίποτα συνάδελφοι.
Ο κόσμος να χαλάσει εμείς το χαβά μας.   

stratosg

pentsas, να υποθέσω ότι είναι ειρωνική η απάντησή σου, αν ναι τότε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλιώς μάλλον χρειάζεται να μου το κάνεις πιο λιανά.

Ειρωνεύεσαι ε; ε;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

za√‘ag

Βρήκα τρόπο να συνδεθώ εν μέσω διακοπών με pstn σύνδεση για να πάρω κανένα email και να δω τι γίνεται στο ΣΤΕΚΙ... Τι το ήθελα; :(
Αισθάνομαι υπερήφανος που το ΥΠΕΠΘ κάνει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να μας δώσει τα κίνητρα για να είμαστε πιο παραγωγικοί με την έναρξη του σχολικού έτους. Επιτέλους και οι ΠΕ19-20 και οι ΠΕ4 εξισώνονται με τις άλλες ειδικότητες όσον αφορά στις "αγγαρείες" του σχολείου!!

ΑΥΤΗ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.

Πέρα από κάθε διάθεση χιούμορ η κατάργηση της απαλλαγής από εξωδιδακτικές εργασίες θα βάλει φρένο στις διαμάχες που σίγουρα υπήρχαν στις συνεδριάσεις του Συλλόγου διδασκόντων για την κατανομή εργασιών. Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι συνάδελφοί μας θα δουν θετικά αυτή τη ρύθμιση. Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει αντίδραση από τους συναδέλφους μας αν τους προτείνουμε το Σεπτέμβριο να αναλάβουμε πχ εκτός από τη μηχανογράφηση (την οποία όλοι πια οι συνάδελφοί μας μας την προτείνουν ανεπιφύλακτα και τη θεωρούν ιερή μας υποχρέωση) και ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ή (ακόμα καλύτερα) ΤΑ ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΑ μιας και οι 2 αυτές εργασίες γίνονται καλύτερα με τη βοήθεια ενός υπολογιστή, τον οποίο βέβαια εμείς ως "ειδικοί" τον κουμαντάρουμε πιο εύκολα σε σχέση με όλους τους άλλους.

Επιτέλους ... από το Σεπτέμβρη θα κάνουμε συνεδρίαση κατανομής εργασιών με ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ χωρίς να φοβόμαστε να κοιτάμε στα μάτια τους υπόλοιπους συναδέλφους και εμείς και οι ΠΕ4 (Φυσικοί) που τόσα χρόνια μας έλεγαν τεμπέληδες και λουφαδόρους!! Μπράβο λοιπόν στο ΥΠΕΠΘ που σκέφτηκε όλα αυτά τα προβλήματα που υπήρχαν στην ίση κατανομή εργασιών ανάμεσα στους καθηγητές και μας δείνει τη δυνατότητα να αποδείξουμε ότι και εμείς είμαστε χρήσιμοι και μπορούμε να εργαστούμε για ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑΝ !!!

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ (βλ. e-school) ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ.

Και για να μην ξεχνιόμαστε και τα βλέπουμε μονόπλευρα τα πράγματα ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ... ΟΠΩΣ: ειδικούς επιστημονικούς συνεργάτες, συνδικαλιστές, αποσπασμένους Πληροφορικούς στο ΥΠΕΠΘ κλπ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΦΕΛΟΣ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΝΑΜΕ ΑΝΕΜΕΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ!

ΥΓ.
Τ Ι   Α Λ Λ Ο   Σ Χ Ε Δ Ι Α Ζ Ε Τ Ε    Ο Λ Ο Ι   Π Ι Σ Ω   Α Π Ο   Τ Ι Σ   Π Λ Α Τ Ε Σ   Μ Α Σ   ;;;
Θ Α  Α Φ Η Σ Ε Τ Ε   Τ Ο Υ Σ   Κ Α Θ Η Γ Η Τ Ε Σ   Ν Α   Κ Α Ν Ο Υ Ν   Μ Α Θ Η Μ Α  Η   Θ Ε Λ Ε Τ Ε   Ν Α   Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Ο Υ Ν   Κ Α Ι   Τ Ι Σ  Τ Ο Υ Α Λ Ε Τ Ε Σ ;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ