Κάποιες ερωτήσεις

Ξεκίνησε από tpant, 04 Ιουν 2008, 11:47:49 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εγώ προτείνω να βγει η Επίλεξε εκτός ύλης ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

papet

... και να μπει στη θέση της η αναδρομή  >:D
(OK πλάκα κάνω)

Όσο για τους λογικούς τελεστές στην ΕΠΙΛΕΞΕ να ξεκαθαρίσω πως δεν "θέλω" σώνει και καλά να επιτρέπονται, όπως ενδεχομένως έκανα κάποιους (εκ παραδρομής) να πιστέψουν. Απλώς μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ή και αίσθηση αν θέλετε ότι χρησιμοποιώντας τους, περνάω ένα φανάρι με πορτοκαλί... Όπως και να 'χει πάντως, σίγουρος δεν μπορώ να είμαι. Άλλωστε γι' αυτό κάνουμε και την κουβέντα...
Όπως βέβαια είπε και ο Γιώργος, η μόνη πρακτική λύση είναι να δοθούν επεξηγήσεις ή σαφέστεροι ορισμοί σε ορισμένα θέματα και όλοι θα τους τηρήσουμε...
May the Force b with u...
papet

tpant

Σκέφτηκα ότι ίσως θα θέλατε να το γνωρίζετε - 18,5 πήρα τελικά (92,5), δεν έχω ιδέα γιατί και από που έχασα 0,7 μονάδες.

EleniK

Εγώ θέλω να ρωτήσω πως βαθμολογήθηκε η διαφορά μεταγλωττιστή και διερμηνευτή. Έπρεπε τελικά τα παιδιά να γράψουν όλες τις διαφορές ή μόνο τη βασική (μονοκόμματο-εντολή εντολή)?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry

όποιος έγραφε τη βασική διαφορά έπαιρνε 6 απλά οι βασικές διαφορές είναι 2
1) μια-μια εντολή
2) δεν παράγει εκτελέσιμο αρχείο όπως ο μεταγλωττιστής
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

EleniK

Έχω την εντύπωση ότι είχε ενικό για αυτό ρωτάω. Έλεγε η εκφώνηση ποια η διαφορά?
Έχω κάποιες αποκλίσεις σε βαθμούς που υπολόγιζα και το μόνο μελανό σημείο είναι αυτή η ερώτηση θεωρίας. Τα υπόλοιπα είναι νορμαλ. Δηλαδή αν καποιος μαθητής έγραφε τη 1 επαιρνε και τις 6 μονάδες? Αυτό ίσχυε για όλους τους βαθμολογητές?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Laertis

Αρκούσε να γραφεί μια διαφορά για να πάρει τις 6 μονάδες. Αυτή η οδηγία δόθηκε.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola