Ημερήσια 2012 (Γενικός σχολιασμός)

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 30 Μαΐου 2012, 11:01:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

Βατά θέματα. Ιδίως τα θεματα Α και Β (αν εξαιρέσει κανείς το Α3 β που ήταν λίγο ... σπαζοκεφαλιά και πολλοι μαθητες θα το χουν λάθος).

Οι ασκήσεις ήταν και αυτες κλασσικες.
Στο θέμα Γ δε ξερώ κατα πόσο ο μαθητής είναι σε θέση στα πλαίσια ενος 3ωρου να αποσαφηνισει τις εννοιες .. προυπολογισμός, επιδοτηση.. και τους άλλους όρους που χρησιμοποιούνται κατα κόρον, και να καταλάβει πως πρόκειται για μια άσκηση κλασσικη ουσιαστικα, των επαναληπτικών δομών.
Το θέμα Δ νομίζω ότι είναι από τα ευκολότερα που θα μπορούσαν να έχουν βάλει ... ακόμη και το υποπρογραμμα (που απαραιτητα φέτος είναι διαδικασια) δεν έχει κάποια ιδιαιτερη δυσκολια.   

gugusiss

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παιδεύουμε τα παιδιά με το 1ο και 6ο κεφάλαιο. Τα τρία τελευταία χρόνια ΟΥΤΕ ΙΧΧΟΣ ερώτησης. Δηλαδή ή βγάλτε τα από την ύλη (προτιμότερο) ή βάλτε καμιά ερωτησούλα κάπου κάπου.

petrosp13

Παράθεση από: gugusiss στις 01 Ιουν 2012, 01:51:20 ΜΜ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παιδεύουμε τα παιδιά με το 1ο και 6ο κεφάλαιο. Τα τρία τελευταία χρόνια ΟΥΤΕ ΙΧΧΟΣ ερώτησης. Δηλαδή ή βγάλτε τα από την ύλη (προτιμότερο) ή βάλτε καμιά ερωτησούλα κάπου κάπου.

Ειδικά το 6ο που το μισούνε όλα τα παιδιά και ελάχιστα καταφέρνουν να το μάθουν ΜΗΠΩΣ και ζητηθεί κάτι από κει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kLee

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 01 Ιουν 2012, 01:20:32 ΜΜ
λάθος στο Γ3. Ξανά.
Βασίλη δεν είναι λάθος η χρησιμοποίηση περιτού ελέγχων συνθηκών στο Γ?
Όπα άκυρο τώρα είδα ότι δεν είναι συνεχόμενες οι τιμές!!!  :D
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ πιστεύω εδώ και πολύ καιρό, πως αν πρόκειται να συνεχίζει το μάθημα να εξετάζεται και αν θέλουμε να είναι ζωντανό (και όχι ένα "εύκολο" μάθημα στα μάτια των παιδιών), να αφαιρεθούν όοοολα από το κεφ6 μέχρι και το 10 και να μπει η αναδρομή!

βέβαια μια τέτοια κουβέντα είναι άσχετη με το θέμα (εξετάσεις 2012)... συγνώμη!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

kLee

Παράθεση από: kLee στις 01 Ιουν 2012, 02:04:49 ΜΜ
Βασίλη δεν είναι λάθος η χρησιμοποίηση περιτού ελέγχων συνθηκών στο Γ?
Όπα άκυρο τώρα είδα ότι δεν είναι συνεχόμενες οι τιμές!!!  :D
Να πάρει συνεχόμενες είναι!! χαχα
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

mour

Στο Α3α το τελευταίο με το DIV παίζει και με 3 και με 2 ως απάντηση

gthal

Βασίλη, νομίζω στο Θέμα Δ4:
"Να καλεί κατάλληλο υποπρόγραμμα με τη βοήθεια του οποίου θα εμφανίζονται τα ετήσια έσοδα κάθε πελάτη κατά φθίνουσα σειρά"

Εννοεί ότι το υποπρόγραμμα θα εμφανίζει, έτσι δεν είναι ? (τώρα το ότι θα χρειαστεί να κάνει και ταξινόμηση πριν, χωρίς να ζητιέται, είναι κάτι που θα πρέπει να καταλάβει ο μαθητής)
Επίσης, δε ζητάει να εμφανιστούν και τα αντίστοιχα ονόματα.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

kLee

Παράθεση από: kLee στις 01 Ιουν 2012, 02:09:47 ΜΜ
Να πάρει συνεχόμενες είναι!! χαχα
Νομίζω πως καλύτερα είναι να λυθεί έτσι:

Αν πρ>=200000 ΚΑΙ πρ<300000 τότε
....
Αλλιώς_αν πρ<400000 τότε
...
Τέλος_αν
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

gedeon

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 01 Ιουν 2012, 02:06:21 ΜΜ
Εγώ πιστεύω εδώ και πολύ καιρό, πως αν πρόκειται να συνεχίζει το μάθημα να εξετάζεται και αν θέλουμε να είναι ζωντανό (και όχι ένα "εύκολο" μάθημα στα μάτια των παιδιών), να αφαιρεθούν όοοολα από το κεφ6 μέχρι και το 10 και να μπει η αναδρομή

Όντως, τα παιδιά αρχίζουν να το θεωρούν "σχετικά" εύκολο.... για τεχνολογική κατ/νση

dimitra

Παράθεση από: kLee στις 01 Ιουν 2012, 02:30:22 ΜΜ
Νομίζω πως καλύτερα είναι να λυθεί έτσι:

Αν πρ>=200000 ΚΑΙ πρ<300000 τότε
....
Αλλιώς_αν πρ<400000 τότε
...
Τέλος_αν

Πρέπει να είναι πλήρης η δεύτερη συνθήκη, γιατί αν π.χ. πρ=100,000 θα ικανοποιηθεί η 2η συνθήκη όπως το έγραψες και δεν πρέπει.
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: gthal στις 01 Ιουν 2012, 02:20:03 ΜΜ
Βασίλη, νομίζω στο Θέμα Δ4:
"Να καλεί κατάλληλο υποπρόγραμμα με τη βοήθεια του οποίου θα εμφανίζονται τα ετήσια έσοδα κάθε πελάτη κατά φθίνουσα σειρά"

Εννοεί ότι το υποπρόγραμμα θα εμφανίζει, έτσι δεν είναι ? (τώρα το ότι θα χρειαστεί να κάνει και ταξινόμηση πριν, χωρίς να ζητιέται, είναι κάτι που θα πρέπει να καταλάβει ο μαθητής)
Επίσης, δε ζητάει να εμφανιστούν και τα αντίστοιχα ονόματα.

Να εμφανίζει με τη βοήθεια υποπρογράμματος. Θεωρώ σαν βοήθεια την επιστροφή στο Κ.Π. του πίνακα ταξινομημένου άρα μπορώ να τον εμφανίζω και μέσα στο Κ.Π.. Πρόσθεσα και τα ονόματα (το σκέφτηκα αν πρέπει) γιατί λέει για κάθε πελάτη. Δεν ήμουν σίγουρος αν το ζητά αλλά το έβαλα και ας είναι και πλεονασμός.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

kLee

Παράθεση από: dimitra στις 01 Ιουν 2012, 02:42:58 ΜΜ
Πρέπει να είναι πλήρης η δεύτερη συνθήκη, γιατί αν π.χ. πρ=100,000 θα ικανοποιηθεί η 2η συνθήκη όπως το έγραψες και δεν πρέπει.
Έχεις δίκιο!
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

Stefevan

Η επιτροπή γουστάρει να μπερδεύει τους μαθητές χωρίς λόγο! Παίρνουν και τόσα χρήματα... για ποιο λόγο? Επειδή βγάζουν τα "αψεγάδιαστα" θέματα?

twisted

Παράθεση από: Stefevan στις 01 Ιουν 2012, 05:07:42 ΜΜ
Η επιτροπή γουστάρει να μπερδεύει τους μαθητές χωρίς λόγο! Παίρνουν και τόσα χρήματα... για ποιο λόγο? Επειδή βγάζουν τα "αψεγάδιαστα" θέματα?

Αναφέρει μόνο για τα προηγούμενα 3 χρόνια (μαζί με φέτος φαντάζομαι), όχι γενικά ;)