Αποστολέας Θέμα: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020  (Αναγνώστηκε 3377 φορές)

Σάκης Δημόπουλος

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 106
  • Dimopoulos Informatics Tutorials
    • Dimopoulos Informatics Tutorials
Σχολιασμός των σημερινών θεμάτων

Σάκης Δημόπουλος

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 106
  • Dimopoulos Informatics Tutorials
    • Dimopoulos Informatics Tutorials

TRICKYGR

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #2 στις: 27 Ιουν 2020, 11:55:22 πμ »
Ενδεικτικές Λύσεις

soc_h

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 80
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #3 στις: 27 Ιουν 2020, 12:10:58 μμ »
Τα θέματα νομίζω πως είναι βατά για τα παιδιά που είχαν δουλέψει. Δυαδική αναζήτηση και δομές επανάληψης στη θεωρία, λίστες και ταξινόμηση στις ασκήσεις, όλα αναμενόμενα.
Σωκράτης

theoni

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 125
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #4 στις: 27 Ιουν 2020, 01:18:43 μμ »
καλημέρα μια ερωτηση θα ήθελα να κάνω  στο Α3 το 3 ερώτημα το αποτέλεσμα δεν είναι 2???

soc_h

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 80
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #5 στις: 27 Ιουν 2020, 01:25:18 μμ »
12/10=1
Με τους ακεραίους λειτουργεί σαν div
Σωκράτης

ApoAntonis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 156
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #6 στις: 27 Ιουν 2020, 01:50:13 μμ »
Μια βοήθεια παρακαλώ. Τους τελεστές +=, -=
που τους βρίσκουμε;

Οι int και abs, δεν έχουνε θέμα;

ApoAntonis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 156
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #7 στις: 27 Ιουν 2020, 02:03:55 μμ »
Ενδεικτικές Λύσεις

το Β3 δεν είναι σωστό. Νιώθω ότι κλέβει.

το Γ έχει ελλείψεις.

-------------------

Συνολικά, πολύ φτωχά θέματα. Απλοϊκά σε ανησυχητικό βαθμό.
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Ιουν 2020, 02:32:50 μμ από ApoAntonis »

bumaye

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #8 στις: 27 Ιουν 2020, 02:37:17 μμ »
Ενδεικτικές Λύσεις

Νομίζω ότι στο Β3. θα έπρεπε να γίνει έλεγχος εάν τα τρεις τελευταίοι χαρακτήρες είναι οι ".gr".

Η δική μου λύση θα ηταν κάπως έτσι:

def find_gr(L):
    counter=0
    for item in L:
        if item[-1]=='r':
            if item[-2]=='g':
                if item[-3]=='.':
                    counter+=1
    return counter

AK

theoni

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 125
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #9 στις: 27 Ιουν 2020, 02:49:10 μμ »
ΤΟ Γ γιατί έχει ελλείψεις αφού απαντά σε όλα τα ερωτήματα

polikarpos

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 57
  • www.sepchiou.gr
    • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #10 στις: 27 Ιουν 2020, 02:51:02 μμ »
Με προβληματίζει το Α3.1 Γιατί δεν θυμάμαι αναφέρεται στο βιβλίο ότι οι αριθμητικοί τελεστές έχουν υψηλότερη προτεραιότητα από τους συγκριτικούς
Η λύση για το Β3 όντως δεν είναι σωστή γιατί το .gr πρέπει να βρίσκεται στο τέλος του mail
Στο  γ θέμα  θεωρώ ότι υπάρχει ασάφεια, όσον αφορά Αν πρέπει να γίνει ή όχι έλεγχος για το αν χωράνε Οι θεατές γιατί αναφέρει ότι μπορεί να εισαχθεί ως τιμή το -1 και αυτό σημαίνει ότι οι θεατές δεν χωράνε

Κώδικας: [Επιλογή]
def find_gr(L):
count = 0
for mail in L:
             if mai[-3:] ==”.gr”:
                   count +=1
return count
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

theoni

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 125
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #11 στις: 27 Ιουν 2020, 03:14:08 μμ »
επειδη δεν έχω διδάξει το μάθημα με την καινούργια ύλη οι δυο τρόποι που αναφέρθηκαν για το Β3 είναι ισοδύναμοι???

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #12 στις: 27 Ιουν 2020, 04:23:39 μμ »
To B3 είναι άσκηση από το τετράδιο μαθητή σελίδα 90.
Υπάρχει λυμένη με 2-3 διαφορετικούς τρόπους στις αντίστοιχες λύσεις.
Στις λύσεις αυτές δεν χρησιμοποιείται ο τελεστής slice operator : γιατί τότε ήταν εκτός ύλης.
Τον έβαλα στην ύλη όταν κάναμε τις διορθώσεις για την 2η έκδοση γιατί θεώρησα ότι είναι πολύ σημαντικός για να είναι έξω.

Προφανώς οι λύσεις που ανέβασε ο συνάδελφος έχουν λάθος στο B3 αφού ελέγχουν αν το .gr δεν είναι κατάληξη αλλά substring του ονόματος.
Επίσης abs += αναφέρονται στο βιβλίο, ειδικά η abs σε πολλά σημεία χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμφωνώ με την επιλογή αυτή.
Επίσης για άλλη μια χρονιά τα θέματα είναι πάαααρα πολύ μακριά από τη φιλοσοφία του βιβλίου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 846
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #13 στις: 27 Ιουν 2020, 05:04:44 μμ »
Με προβληματίζει το Α3.1 Γιατί δεν θυμάμαι αναφέρεται στο βιβλίο ότι οι αριθμητικοί τελεστές έχουν υψηλότερη προτεραιότητα από τους συγκριτικούς
Η λύση για το Β3 όντως δεν είναι σωστή γιατί το .gr πρέπει να βρίσκεται στο τέλος του mail
Στο  γ θέμα  θεωρώ ότι υπάρχει ασάφεια, όσον αφορά Αν πρέπει να γίνει ή όχι έλεγχος για το αν χωράνε Οι θεατές γιατί αναφέρει ότι μπορεί να εισαχθεί ως τιμή το -1 και αυτό σημαίνει ότι οι θεατές δεν χωράνε

Κώδικας: [Επιλογή]
def find_gr(L):
count = 0
for mail in L:
             if mai[-3:] ==”.gr”:
                   count +=1
return count


Πραγματικά για το Γ1γ, ποιος σκέφτηκε αυτή τη διατύπωση; Δεν νομίζω ότι πάντως πρέπει να ελέγξεις για την χωρητικότητα, γιατί, αν έπρεπε να ελέγξεις για την χωρητικότητα, θα έπρεπε να διάβαζες και αριθμό παιδιών, αλλά η εκφώνηση λέει ότι σε αυτή την περίπτωση δεν εισάγεται αριθμος παιιδιών..

TRICKYGR

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 7
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 2020
« Απάντηση #14 στις: 27 Ιουν 2020, 10:35:12 μμ »
Όντως έχει μια παράλειψη, αλλά δεν είναι λάθος, δεν παίρνει δλδ 0/7