Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Στράτο, κρατάω αυτό που έγραψες: "η εξουσία αποβλακώνει". Και να έλεγες ότι πρόκειται για μια εξουσία μόνιμη... Είναι τόσο προσωρινή, που σε κάνει να γελάς όταν σκέφτεσαι πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος, όταν ανεβαίνει τόσο ψηλά! Και πόσο χαμηλά πέφτει όταν θέλει να ανέβει!

Κι όμως, υπάρχει πολύς τέτοιος κόσμος... και δε θέλει πολύ για να μας χτυπήσει όλους ο κεραυνός. Εγώ έφτασα μέχρι ένα σημείο (σχετικά αξιόλογο) περί των πολιτικών, είδα, έφτυσα (συγνώμη, απέρριψα σίελο) και έφυγα εγκαίρως...

Προσωπικά προτιμώ να είμαι ψηλά στις ψυχές των ανθρώπων που αγαπώ και μ' αγαπούν. Μου φτάνει μια τέτοια εξουσία...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Η Κυραννούλα και η αντίστοιχη "Κυραννούλα" της γείτονος, εψές, στην διάρκεια ξενάγησης σύσσωμης της Τουρκικής  Κυβέρνησης  :o , κάτι ψελλίζανε για βιβλία Ιστορίας.
Εγώ ως σύγχρονος Έλληνας (για πόσο ακόμα;) πολίτης, θέλω απλά να υπενθυμίσω στην δικιά μας Κυραννούλα,
όταν ξαναγράφει την "Ιστορία", να μην ξεχάσει  να διαβάσει και κάποια ντοκουμέντα:

http://olympia.gr/2010/05/15/%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%cf%81%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%b3%ce%ac%ce%bd-%ce%ba%ce%b1/

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 15 Μαΐου 2010, 10:00:25 ΠΜ
Βαγγέλη, "σφύριξε χαρούμενα, μπορείς! Δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής", που λέει και ένα τραγούδι...

Σκέψου θετικά: οι υποψήφιοι ήταν 93.000, με αποχή 1% το κράτος εξοικονόμησε 930 φωτοτυπίεςΧ0,1€ = (1) 93 ολόκληρα € . Επομένως αξιοποιήθηκε η αποχή για να πληρωθούν 9,62 επιτηρητές πανελλαδικών! Αν το κράτος καταφέρει να αυξήσει τα ποσοστά αποχής, θα αυξήσει και το κέρδος! :) :)

Το αποφάσισα: θα γίνω (2) επιστημονικός συνεργάτης στο υπουργείο οικονομικών. :)

Μια λευκή απεργία θα τσούξει... θα ταράξει λίγο τα νερά.


(1) Δεν είχα ακριβή στοιχεία για την αποχή (!!!!)

(2) Καλή σταδιοδρομία .... (αν έχεις και κανένα μέσο θα γίνεις σίγουρα .... ή μήπως καταργήθηκε το ρουσφέτι ;;;;!!!!;;;;) ;)  )   
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Έτσι λέει και η πεθερά μου, όταν ψωνίζει κάτι με 100 € ενώ έκανε 150: "κέρδισα 50€"!...  :D

Και το χειρότερο είναι ότι το λέει και η γυναίκα μου.  ;D Και ΔΕΝ τη λένε Άννα !
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

za√‘ag

Διαβάστε εδώ το σχόλιο ενός συναδέλφου εκπαιδευτικού στο blog troktiko:

http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_3782.html
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Stefania

Παράθεση από: poursali στις 07 Μαΐου 2010, 10:42:11 ΠΜ
stefania... θελεις να διοριστεις στην εκπαιδευση ή στην τεχνικη υποστηριξη?
τι θελεις? να κανεις μαθημα ή να επισκευαζεις υπολογιστες και να υποστηριζεις οποια εφαρμγογη κυκλοφορει?
να σε πληροφορησω οτι με αυτη τη λογικη θα πρεπει να μαθεις να χρησιμοποιεις και καμια 50αρια εκπαιδευτικα λογισμικα απο τα οποια μονο 2-3 ειναι για το μαθημα της πληροφορικης. ναι ετσι θα διοριστουν ολοι στην εκπαιδευση (αν τους μειωθουν οι ωρες βεβαια).
...

Μαρία Αντουανέτα:"Γιατί φωνάζουν;"
"Ο λαός πεινάει! Δεν έχει ψωμί να φάει!"
Μαρία Αντουανέτα: "Τότε ας φάει παντεσπάνι!"

Εντελώς φιλικά και χιουμοριστικά poursali αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο να σου απαντήσω.

Παράθεση από: evry στις 07 Μαΐου 2010, 12:38:32 ΜΜ
...
Με ποιο παιδαγωγικό πλαίσιο θα μπει η πληροφορική στο δημοτικό;
Τι εννοούμε "πληροφορική" στο δημοτικό;
Μήπως τη μπερδεύουμε με την χρήση Η/Υ γιατί αυτό δεν είναι πληροφορική και μπορεί να το διδάξει μια χαρά και ένας δάσκαλος με επιμόρφωση στις ΝΤ.

Δεν θα ήθελα να γίνουμε σαν άλλες ειδικότητες οι οποίες αλλοιώνουν το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού και γενικότερα της εκπαίδευσης όχι με παιδαγωγικά αλλά με συντεχνιακά επιχειρήματα. Αυτοί φταίνε (εκτός από τους πολιτικούς) που η παιδεία μας είναι χάλια
Δεν είναι δυνατόν να δημιουργείς θέσεις με κριτήριο τον διορισμό και όχι τη μάθηση

Ντροπή να λέει με τόση ευκολία ένας συνάδελφος πληροφορικής κάτι τέτοιο. Δηλαδή όλοι αυτοί που είναι τόσα χρόνια ωρομίσθιοι στα δημοτικα είναι άχρηστοι και πρέπει να απολυθούν; Και να πάρουν τη θέση τους δάσκαλοι; Και γιατί να μην επιμορφωθούμε ΕΜΕΙΣ; Το ίδιο έγκλημα με  μαθηματικούς, θεολόγους, γυμναστές, φιλόλογους που βαφτίζονταν πληροφορικοί θα έχουμε και τώρα;

Δεν ξέρω η θέση της ΠΕΚΑΠ ποια είναι σε αυτά τα θέματα. Σε σχέση με την πληροφορική στα δημοτικά, την τεχνική υποστήριξη στα εργαστήρια...

Keep Growing

Στεφανία, καλημέρα.
Ελπίζω να μη θυμώνεις και στο άκουσμα της λέξης καλημέρα Στεφανία.  :)
Να υποθέσω ότι είσαι ωρομίσθια (ή αναπληρώτρια).
Αν είναι έτσι είναι απόλυτα δικαιολογημένος ο θυμός και η απογοήτευση.
Είστε οι συνάδελφοι, που νοιώθετε πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, την τεχνητή "κρίση" στο πετσί σας.
Είναι επομένως φυσιολογικό, κάτω από αυτές τις συνθήκες, να μην μπορεί να γίνει μια ψύχραιμη αποκωδικοποίηση των θεμάτων στον χώρο μας.

Από την άλλη, εμείς που δουλεύουμε αρκετά χρόνια στο δημόσιο σχολείο, έχουμε εντοπίσει και βιώσει, ουκ ολίγες προβληματικές συμπεριφορές, είτε ως εκπαιδευτικοί γενικότερα, είτε ως καθηγητές Πληροφορικής πολύ περισσότερο. Είναι λοιπόν λογικό, να έχουμε σχηματίσει μια πιο αντικειμενική εικόνα της κατάστασης.
Η αντικειμενική, όμως παρουσίαση αυτής της κατάστασης, είναι λογικό να προσκρούει στην ανάγκη ενός νέου συναδέλφου να εργαστεί.

Τέλος πάντων, δεν θέλω να μακρηγορήσω περαιτέρω.
ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ, ΚΑΤΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Γιατί όχι Τουρκικό μοντέλο ρε παιδιά;
Εξάλλου το δήλωσε πρόσφατα, ο ίδιος ο υπουργός εξωτερικών της Τουρκίας Ντα - βούτογλου:

"... συντονίζω την αποστολή (της τουρκικής κυβέρνησης - επιχειρηματιών) για να βοηθήσουμε μια φτωχή χώρα."

Μας πήρε χαμπάρι (haber) ο Τούρκος.


http://www.iospress.gr/ios2010/ios20100502.htm
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Μαΐου 2010, 12:04:23 ΜΜ
....
Τέλος πάντων, δεν θέλω να μακρηγορήσω περαιτέρω.
ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ, ΚΑΤΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ.
++++++++++++++++++++++++++++++
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Απλά μαθήματα σύγχρονης Ελληνικής πολιτικής Ιστορίας.
Τα γραπτά, μένουν, έτσι ώστε να είναι εύκολο στο μέλλον, οι μελλοντικοί ερευνητές, αν θέλουν βέβαια, να αποκαταστήσουν τις ιστορικές  αλήθειες.
Γιατί αν περιμένεις αυτό να γίνει από τώρα, ...ζήσε Μάη να φας προπαγάνδα.

http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/05/blog-post_5234.html
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, μπορούμε.
Μπορούμε, να αποκαταστήσουμε την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, στο "θανατηφόρο" ερώτημα του μέλλοντος:
ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠΑΜΠΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΩ ΣΗΜΕΡΑ;
Όποιος πιστεύει ότι δεν θα γίνει αποδέκτης παρόμοιου ερωτήματος, πλανάται πλάνην οικτρά .

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank12_5_10_214.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

evry

Παράθεση
Δηλαδή όλοι αυτοί που είναι τόσα χρόνια ωρομίσθιοι στα δημοτικα είναι άχρηστοι και πρέπει να απολυθούν; Και να πάρουν τη θέση τους δάσκαλοι;
Και γιατί να μην επιμορφωθούμε ΕΜΕΙΣ;
Άρα θεωρείς ισότιμη την επιμόρφωση τη δική σου με το πτυχίο του δασκάλου? Με το σκεπτικό αυτό μπορεί και ο θεολόγος να θεωρήσει την δική του επιμόρφωση ισότιμη με το δικό σου πτυχίο. Αυτά που λες τα έλεγαν πριν αρκετά χρόνια άλλες ειδικότητες που ήθελαν να κάνουν το πτυχίο μας ισότιμο με τα γνωστά σεμινάρια. Τώρα δυστυχώς κάνουμε και εμείς αυτό για το οποίο κατηγορούσαμε τόσο καιρό τους άλλους. Τότε είχε η πληροφορική το ψωμί και όλοι ήθελαν να μπουν εκεί, τώρα είναι τα δημοτικά που έχουν κενά και έχουν κάνει όλοι στροφή εκεί. Ακόμα και ο πολύς Μπαμπινιώτης έγραψε άρθρο σε εφημερίδα γιατί μπορούν να διδάξουν σε δημοτικό φιλόλογοι

Παράθεση
Το ίδιο έγκλημα με  μαθηματικούς, θεολόγους, γυμναστές, φιλόλογους που βαφτίζονταν πληροφορικοί θα έχουμε και τώρα;
Συμφωνώ απόλυτα μόνο που τώρα οι εγκληματίες είμαστε εμείς οι πληροφορικοί αν δεν το έχεις καταλάβει

Και για να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα, οι απόψεις μου πάνω στο θέμα είναι οι παρακάτω:

Στην τάξη του δημοτικού πρέπει να μπαίνει μόνο ο δάσκαλος και κανένας άλλος. Γιατί όμως ?
1) γιατί αυτός/η το έχει σπουδάσει ενώ εμείς όχι!!!! Εκτός αν θεωρούμε ότι το πτυχίο του παιδαγωγικού είναι ισότιμο με οποιοδήποτε πτυχίο + σεμινάρια (άρα κάνουμε τα ίδια που μας έκαναν κάποιοι)
2) Η σχέση του μαθητή με τον δάσκαλό στο δημοτικό δεν έχει καμία σχέση με τη σχέση του καθηγητή και του μαθητή στην δευτεροβάθμια. Στο δημοτικό το παιδί λέει: αυτός είναι ο δάσκαλός μου , ή δασκάλα μου, είναι πολύ πιο κοντά. Έχει άποψη για τη λειτουργία της τάξης, γνωρίζει πολύ καλά τους μαθητές του, ακόμα και τους γονείς τους και τα προβλήματά τους. Στην δευτεροβάθμια μπαίνει 2-3 ώρες την εβδομάδα κάνει το μάθημα του ή μάλλον την διάλεξή του και φεύγει. Το ίδιο είναι? Πόσο καλά άραγε ξέρουμε εμείς τους μαθητές μας?
3) Στο δημοτικό το γνωστικό αντικείμενο έρχεται σε δεύτερη μοίρα, πρώτα από όλα είναι ο ψυχικός κόσμος του παιδιού , η ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους, η κοινωνικοποίησή του, άρα το βάρος είναι στα παιδαγωγικά και όχι στο γνωστικό αντικείμενο, για αυτό ο ρόλος του δασκάλου είναι τόσο σημαντικός

Τα παραπάνω είναι τα επιχειρήματά μου για αυτά που είπα προηγουμένως. Αν ήμουν δάσκαλος θα έλεγες ότι ήμουν υποκειμενικός, είμαι όμως πληροφορικός οπότε δεν μπορεί να με κατηγορήσει κανείς για κάτι τέτοιο.
    Αν τώρα έχεις κάποιο επιχείρημα ώστε να μας πείσεις ότι ένας πληροφορικός μπορεί να κάνει καλύτερα τη δουλειά ενός δασκάλου, μπορείς να μας τα παραθέσεις

Παράθεση από: Stefania στις 16 Μαΐου 2010, 11:39:44 ΠΜ
Ντροπή να λέει με τόση ευκολία ένας συνάδελφος πληροφορικής κάτι τέτοιο.
Κατανοώ ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα αυτή τη στιγμή στην αγορά εργασίας για όλους, και ότι όταν
'είσαι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λες", αλλά αν κάνεις ένα βήμα πίσω και δεις τα πράγματα καθαρά θα καταλάβεις ότι αυτά που λέω παραπάνω είναι με οδηγό το καλό των μαθητών και όχι των καθηγητών.

Τώρα όσον αφορά το αν πρέπει να ντρέπομαι για το ότι δεν στηρίζω τον κλάδο μου σαν "καλός συνάδελφος" που δεν είμαι. Αυτή τη λέξη την ακούω πολλά χρόνια, "έλα μωρέ συνάδελφε", "κάνε τα στραβά μάτια", "συνάδελφος είσαι και εσύ" και δυστυχώς την έχω ταυτίσει με την λέξη συνένοχος.
Αν εσύ λοιπόν έχεις κάποιο άλλο επιχείρημα σχετικά με το θέμα αυτό εκτός από το επιχείρημα της ανεργίας των πληροφορικών, γιατί δεν νομίζω ότι αυτό ενδιαφέρει τους μαθητές και τους γονείς τους μπορείς να μας το πεις.
Δεν συμφωνώ όμως με αυτό το σκεπτικό ότι πρέπει να τα βάζουμε όλα στην άκρη για το καλό της "συναδελφικής αλληλεγγύης".
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

poursali

εγω εχω βαλει μια φραση στην ζωη μου και πορευομαι με βαση αυτην. παντα θα υπαρχουν προβληματα και κακως κειμενα.

"διαλεγεις τη μερια σου. θελεις να εισαι μερος του προβληματος ή μερος της λυσης?"

φιλικα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

evry

Νομίζω ότι το μόνο εφικτό και ταυτόχρονα δίκαιο για όλους (μαθητές και καθηγητές) είναι να πιέσουμε όλοι για την αναβάθμιση της πληροφορικής στην 2βάθμια και για την αύξηση των ωρών της πληροφορικής τουλάχιστον στο γυμνάσιο που το μάθημα είναι μονόωρο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: evry στις 16 Μαΐου 2010, 08:35:19 ΜΜ
Νομίζω ότι το μόνο εφικτό και ταυτόχρονα δίκαιο για όλους (μαθητές και καθηγητές) είναι να πιέσουμε όλοι για την αναβάθμιση της πληροφορικής στην 2βάθμια και για την αύξηση των ωρών της πληροφορικής τουλάχιστον στο γυμνάσιο που το μάθημα είναι μονόωρο.
Συμφωνώ και με αυτό και με το παραπάνω.
Επιπλέον να προσθέσω ότι όπως όλοι ξέρουμε με το παρόν σύστημα είναι δυνατόν μαθητής Λυκείου να μην έχει διδαχθεί καθόλου στα 3 χρόνια του Λυκείου ούτε ένα μάθημα πληροφορικής. Προσωπικά, αυτό το θεωρώ απαράδεκτο και νομίζω ότι σε μία τουλάχιστον τάξη του Λυκείο πρέπει να υπάρχει ένα υποχρεωτικό για όλους μάθημα πληροφορικής γενικής παιδείας (το οποίο να μη γίνεται μόνο στο εργαστήριο).
Περιθώρια στην Δευτεροβάθμια λοιπόν υπάρχουν πολλά, οπότε οι ενώσεις μας πρέπει να κινηθούν επιθετικά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson