2005 - Εσπερινά

Ξεκίνησε από ptsiotakis, 11 Ιουν 2005, 05:13:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Τα θέματα των ενιαίων ήταν δύσκολα?

Των εσπερινών από την άλλη (όπως συνήθως) ήταν βατά και εύκολα   :juggle:

http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_esp_2005.htm

Με εκτίμηση,

antonis

Έχω μια ένσταση στη λύση που έδωσες για το θέμα 4.γ. όπως το έχεις λύσει το δ μπορεί να είναι το ίδιο σε κάποια απο τις 5 επαναλήψεις με αποτέλεσμα να ξαναδίνεται βαθμός από ένα σχολείο σε άλλο στο οποίο ήδη έχει δώσει. Κανονικά πρέπει να παίρνεται και ακόμα ένας έλεγχος για τις τιμές του δ που έχουν ήδη διαβαστεί με σκοπό να μην παρεί το δ τιμή που ήδη έχει πάρει.

Φιλικά,

Αντώνης Μανουσάκης

Ηλεκτρονικός Μηχανικός &
Μηχανικός Υπολογιστών



Sergio

#2
Αυτό που αναφέρεις Αντώνη είναι μία ανοικτή πιθανότητα όμως δεν ξέρω κατά πόσο ήταν στο πνεύμα των εξετάσεων να απαιτηθεί τέτοιος έλεγχος.

Εν πάση περιπτώση, απάντηση στο ερώτημά σου πιστεύω δίνεται με τους παρακάτω  τρόπους:

1) Διατήρηση πίνακα 5 στοιχείων για τις θέσεις των 5 σχολείων που βαθμολογούνται ώστε να ελέγχεται ότι η θέση που δίνεται στη μεταβλητή δεν έχει ξαναδωθεί.  Η συγκεκριμένη λύση, αν και είναι η ... προφανής για την αντιμετώπιση του προβλήματος που συζητάμε είναι αρκετά πιό δύσκολη στην υλοποίηση από την παρακάτω που περιέχει μόνο μιά μικρή προσθήκη στη λύση τυ Παναγιώτη

2)
Για i από 1 μέχρι 20 ! ερώτημα γ,  κάθε σχολείο δίνει βαθμό
  Για j από 1 μέχρι 5 ! το πολύ σε 5 άλλα σχολεία
    Αρχή_επανάληψης
            Διάβασε δ ! σε ποιο σχολείο δίνει βαθμός εκτός του εαυτού του
    Μέχρις_ότου (δ >= 1 και δ <= 20) και δ <> i και Β[i, δ] =0)      ! και όχι πάλι σε ίδιο σχολείο
    Αρχή_επανάληψης
            Διάβασε Β[i, δ] ! τι βαθμό δίνει, στην κατάλληλη θέση του Β
    Μέχρις_ότου Β[i, δ] >= 1 και Β[i, δ] <= 10
  Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης

η οποία όμως έχει ένα μικρό πρόβλημα [ι]καθοριστικότητας[/i] αν γίνεται υποχρεωτικά η αποτίμηση όλων των εκφράσεων στο και ενώ μπορεί να δομηθεί και σε διαφορετική βάση, ως εξής

3)
Για i από 1 μέχρι 20 ! ερώτημα γ,  κάθε σχολείο δίνει βαθμό
    j <-- 1
    c <-- 0
    Όσο j <= 20 και c < 5 επαναλαβε
      Αν i <> j τοτε
        Αρχή_επανάληψης
          Διάβασε Β[i, j]   ! βαθμός για το j σχολείο
        Μέχρις_ότου Β[i, j] >= 0 και Β[i, j] <= 10
        Αν Β > 0 τοτε
          c <-- c + 1
        τελος_αν
      Τελος_αν
      j <-- j + 1
    Τέλος_Επανάληψης
  Τέλος_Επανάληψης

μόνο που αυτή η λύση αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να μη δωθούν αρκετές λύσεις αλλά να δωθούν λιγότερες από 5

οπότε τελικά νομίζω η σωστότερη απλή λύση είναι του Παναγιώτη με ένα επιπλέον έλεγχο, ως εξής:
[glossa]
Για i από 1 μέχρι 20
  Για j από 1 μέχρι 5 ! το πολύ σε 5 άλλα σχολεία
    Αρχή_επανάληψης
      Αρχή_επανάληψης
              Διάβασε δ
      Μέχρις_ότου (δ >= 1 και δ <= 20) και δ <> i)
    Μέχρις_ότου Β[i, δ] =0
    Αρχή_επανάληψης
            Διάβασε Β[i, δ]
    Μέχρις_ότου Β[i, δ] >= 1 και Β[i, δ] <= 10
  Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
[/glossa]
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis

Συμφωνώ οτι είναι too much, γι αυτό και δεν το είχα βάλει - 6 μονάδες δίνει το ερώτημα όχι 10

Συμφωνώ όμως με τα σχόλια και στα πλαίσια της πρότασης μιας πρότυπης λύσης υιοθετώ την πρόταση του Σέργιου (που συμβαδίζει και με τη γενικότερη φιλοσοφία μου για τον έλεγχο δεδομένων)

Πάντως πολύ δύσκολα τα θέματα έτσι?

Λ. Μπότσαρης

Γεια σας,
όσο αφορά το θέμα 4γ των εσπερινών νομίζω ότι μια απλή εισαγωγή των δεδομένων θα ήταν αρκετή για απάντηση από έναν μαθητή.
Εκτός του ότι η συγκεκριμένη ορθότητα είναι εξαιρετικά δύσκολη για να εξεταστεί από έναν μαθητή, όποτε η επιτροπή θέλει την ορθότητα δεδομένων την ζητάει ξεκάθαρα.
Πέρα απ' αυτό τα θέματα ήταν ιδιαίτερα δύσκολα. Αν συγκρίνει κανείς τα θέματα των ημερήσιων και των εσπερινών τα τελευταία χρόνια θα νομίζει ότι έχουν κάτι με τα παιδία που προτιμούν τα εσπερινά λύκεια.

Λευτέρης

tomemeto1

Τελικά έπρεπε να γίνουν όλοι οι έλεγχοι από τα παιδιά;
Έπερεπε να ελεγχουν και αν ο βαθμός που δίνει το σχολείο είναι μεταξύ του 1 έως το 10?
Είναι λίγο περίεργη η εκφώνηση κατά την γνώμη μου. Ίσως κάποιοι πιστεύουν ότι δεν χρειάζεται έλεγχος
εγκυρότητας δεδομένων.
Υπήρχε κάποια επίσημη προτεινόμενη λύση?


Για i από 1 μέχρι 20 ! ερώτημα γ,  κάθε σχολείο δίνει βαθμό
         Για j από 1 μέχρι 5 ! το πολύ σε 5 άλλα σχολεία
                Αρχή_επανάληψης
                      Αρχή_επανάληψης
                                Διάβασε δ ! σε ποιο σχολείο δίνει βαθμός εκτός του εαυτού του
                    Μέχρις_ότου (δ >= 1 και δ <= 20) και δ <> i
               Μέχρις_ότου (B[i, δ] = 0) ! να μην έχει ήδη βαθμό – Το ήθελε η άσκηση?
               Αρχή_επανάληψης
                    Διάβασε αξιολόγηση
               Μέχρις_ότου αξιολόγηση >= 1 και αξιολόγηση <= 10
               Β[i, δ] ← αξιολόγηση ! τι βαθμό δίνει, στην κατάλληλη θέση του Β
         Τέλος_επανάληψης
  Τέλος_επανάληψης
     

P.Tsiotakis

Όπως, γράφει και ο Λευτέρης αρκεί απλό (χωρίς έλεγχο) διάβασμα του πίνακα. Εγώ δίνω μια λύση με έλεγχο που ο ίδιος πρωτύτερα κρίνω υπερβολική...

πάντως πλήρης έλεγχος