Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη
Δεν αναφέρει κάτι για υποπρογράμματα σε Αλγόριθμο...
Σελ 70
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/2560/22-0203-02_Anaptyxi-Efarmogon-se-Programmatistiko-Perivallon_G-Lykeiou-SpOikPlir_Vivlio-Mathiti/
2
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ποια γλώσσα θέλετε για την Γ΄ Λυκείου;
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Σήμερα στις 09:35:46 πμ »
Στο Φωτόδεντρο υπάρχουν 15.480 εκπαιδευτικά αντικείμενα είτε ομάδων ανάπτυξης είτε ανεξάρτητων χρηστών.
Η συντριπτική πλειονότητά τους έχει φτιαχτεί για να εμφανίζονται μέσω web.

Το μέλλον που θα μου άρεσε είναι:
  • Το Φωτόδεντρο να διαθέτει όλα τα web-based αντικείμενα και σε μορφή npm registry. Το npm, node package manager, είναι ένα κέντρο λογισμικού αντίστοιχο με αυτά του Android, του Ubuntu ή των Windows, αλλά για εφαρμογές html/javascript.
  • Κάθε καθηγητής ή μαθητής να συντηρεί τις web-based δραστηριότητές του στον προσωπικό του χώρο στο github. Δεν χρειάζονται καν γνώσεις προγραμματισμού, javascript ή git γι' αυτό, υπάρχουν ένα σωρό εργαλεία που εξάγουν υλικό σε μορφή ιστοσελίδας· παρουσιάσεις, βίντεο, animations, διαδραστικές εφαρμογές κλπ.
  • Να τις περιγράφει με ένα απλό αρχείο package.json και να κάνει αίτηση στο Φωτόδεντρο για συμπερίληψή τους.
  • Οι υπεύθυνοι του Φωτόδεντρου να κάνουν έλεγχο και εφόσον εγκρίνουν θα πατάνε απλά "clone" και "publish to our npm registry".
  • Οι χρήστες, δηλαδή όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, να μπορούν πλέον να εγκαταστήσουν οποιαδήποτε δραστηριότητα τοπικά μέσω ενός γραφικού package manager ονόματι npm-gui ή μαζικά με εντολές τύπου `npm install photodentro-l1234 photodentro-u1235`.
Που κολλάει η Javascript;
Όταν όλοι οι καθηγητές και οι μαθητές θα μπορούν να δημοσιεύουν web-based εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο σχετικό npm αποθετήριο,
γιατί να μην μάθουν μερικοί από αυτούς (π.χ. οι Πληροφορικοί και οι μαθητές Λυκείου) και λίγο javascript, ώστε να μπορέσουν να βοηθήσουν και την Αγγλικού στη δραστηριότητα "memory games in english" που θέλει να φτιάξει;

Πλέον ο προγραμματισμός γίνεται διαθεματικός και οι καλές εργασίες των μαθητών και των καθηγητών δημοσιεύονται πανελλαδικά και χρησιμεύουν και σε άλλους, μέχρι και σε άλλες ειδικότητες.

Αυτά τα τεράστια πλεονεκτήματα, δεν επισκιάζουν δραματικά τα μειονεκτήματα τύπου "δεν μου αρέσει η σύνταξη της τάδε εντολής της τάδε γλώσσας";
Υ.Γ. και η Python έχει τον "pip package manager", αλλά ούτε εκτελείται μέσω browser / κινητού κλπ, ούτε σε sandbox (θέματα ασφαλείας). Δεν βολεύει για διαμοιραζόμενα εκπαιδευτικά webapps.
3
Παιδαγωγικά Θέματα / Απ: Συμπλήρωση ερωτηματολογίου
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 04:26:18 πμ »
ok
4
Τεχνική υποστήριξη / Συμπλήρωση ερωτηματολογίου
« Τελευταίο μήνυμα από GEORGIA986 στις Χθες στις 09:44:48 μμ »
Γεια σας, εάν έχετε την καλοσύνη θα ήθελα να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο έρευνας στα πλαίσια μεταπτυχιακής μου εργασίας από το Πολυτεχνείο Κρήτης, με θέμα: "Μέτρηση Ικανοποίησης εργαζομένων από την τηλεργασία/τηλεκπαίδευση".
Ο χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι 5 λεπτά.
Οι απαντήσεις σας θα είναι ανώνυμες.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://docs.google.com/forms/d/1bRwllOLNdbVU_PjCUqTFRuomidu32YVqApD5rqXABZk/edit#responses
5
Παιδαγωγικά Θέματα / Συμπλήρωση ερωτηματολογίου
« Τελευταίο μήνυμα από GEORGIA986 στις Χθες στις 09:42:59 μμ »
Γεια σας, εάν έχετε την καλοσύνη θα ήθελα να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο έρευνας στα πλαίσια μεταπτυχιακής μου εργασίας από το Πολυτεχνείο Κρήτης, με θέμα: "Μέτρηση Ικανοποίησης εργαζομένων από την τηλεργασία/τηλεκπαίδευση".
Ο χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι 5 λεπτά.
Οι απαντήσεις σας θα είναι ανώνυμες.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://docs.google.com/forms/d/1bRwllOLNdbVU_PjCUqTFRuomidu32YVqApD5rqXABZk/edit#responses
6
Γ΄ Λυκείου / Απ: Παιχνίδι θεωρίας
« Τελευταίο μήνυμα από mikezante στις Χθες στις 09:09:07 μμ »
Καλησπέρα! Πολύ ωραίο πρόγραμμα! Πολύ έξυπνα τα achievements.
Συγχαρητήρια!
7
Linux / Απ: Διόρθωση ημερομηνίας/ώρας σε PI LTSP clients
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 11:04:20 πμ »
Τότε μπορεί η υλοποίηση του time server που χρησιμοποιούν να είναι ασύμβατη με τα Windows.
Για να δούμε τι θα απαντήσουν, το θέμα είναι σημαντικό...
8
Linux / Απ: Διόρθωση ημερομηνίας/ώρας σε PI LTSP clients
« Τελευταίο μήνυμα από falexakos στις Χθες στις 09:59:48 πμ »
Πάντως εγώ μέσα από ΠΣΔ δοκίμασα τον ntp.sch.gr και αν και μπορώ να κάνω ping (από Windows λέμε), η ώρα δεν συγχρονίζει. Από Ubuntu όλα μια χαρά.
Και εννοείται οι ρυθμίσεις DNS είναι στο "αυτόματο".   ???
9
Γ΄ Λυκείου / Παιχνίδι θεωρίας
« Τελευταίο μήνυμα από ManiacGr στις Χθες στις 04:40:53 πμ »
Χαιρετώ όλες και όλους τους συναδέλφους. Αν και παρακολουθώ πολλά χρόνια το φόρουμ και το έχω προτείνει σε πολλούς μαθητές μου, γράφτηκα πρόσφατα και είναι η πρώτη φορά που αποφασίζω να γράψω κάτι, αλλά νομίζω ότι αυτό που θα προτείνω εδώ είναι ενδιαφέρον.
Έχει πάνω από ένα χρόνο που έφτιαξα ένα παιχνίδι πολλαπλών ερωτήσεων με σκοπό την υποβοήθηση επανάληψης και εκμάθησης της θεωρίας του μαθήματος. Οι ερωτήσεις που περιέχονται ενημερώνονται συνεχώς και πλέον νομίζω ότι ο όγκος τους επαρκεί για μια καλή επανάληψη μιας και έχουν ξεπεράσει τις 700.
Μετά από κάθε επιλογή εμφανίζεται η σωστή απάντηση για να βοηθηθεί ο μαθητής, ενώ σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν καταλαβαίνει γιατί η απάντηση είναι αυτή που λέει το παιχνίδι, ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει την ερώτηση στις αγαπημένες του ώστε να μπορέσει να τη συζητήσει αργότερα με τον καθηγητή του.
Για να γίνει πιο ενδιαφέρον πρόσθεσα μετάλλια, καθώς και διάφορες εκφράσεις που μου πρότειναν οι μαθητές μου που διακωμωδούν την κατάσταση σε περίπτωση που απαντήσει κανείς λάθος σε μια ερώτηση με εύκολο επίπεδο δυσκολίας (να είστε επιεικείς σχετικά με αυτό παρακαλώ)
Διατίθεται δωρεάν στο Google play και το Huawei app store και πολύ σύντομα θα βρίσκεται και σε site για να μπορεί να παιχτεί από παντού. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο.
Παραθέτω τον σύνδεσμο παρακάτω
https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.digart.pliroforikithegame

Η παράθεση εδώ έγινε με σκοπό να δω πως μπορεί να το σκέφτονται άλλοι καθηγητές, αλλά και να δω πως θα μπορούσα να το βελτιώσω.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τα όποια σχόλια!
10
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απ: Ερώτηση για ύλη 2019-20
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 06 Μαΐ 2021, 09:57:20 μμ »
Γεια σας. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Πώς προκύπτει ότι στα Θέματα του ΟΕΦΕ 2020 στον Προγραμματισμό Υπολογιστών (ΕΠΑΛ) ζητούσαν κώδικα σε Python 3; Ευχαριστώ.
Νομίζω πως όσοι έβαλαν θέματα βιάστηκαν. Δεν είχαν χρόνο να δουν πως το μάθημα διδάσκεται σε python2. Συγγραφείς του βιβλίου του ΕΠΑΛ σηκώσαν τα χέρια ψηλά. Εκτός τόπου και χρόνου τα θέματα ΟΕΦΕ του 2020 κατά τη προσωπική μου γνώμη. Δε προκύπτει με άλλα λόγια από πουθενά. Το βιβλίο είναι γραμμένο σε python2.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10