Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Τμηματικός προγραμματισμός => Μήνυμα ξεκίνησε από: tsak στις 09 Απρ 2023, 11:40:23 ΠΜ

Τίτλος: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: tsak στις 09 Απρ 2023, 11:40:23 ΠΜ
Καλημέρα, καθηγητής σε σχολείο εξέφρασε και μάλιστα απόλυτα την άποψη ότι αν σε θέμα ζητείται υποπρόγραμμα γενικά, χωρίς να ζητάει συγκεκριμένο τύπο υποπρογράμματος, τότε αν αυτό γίνεται και με συνάρτηση και ο μαθητής επιλέξει να κάνει διαδικασία, θα του το πάρουν λάθος !

Για εμένα από τα πιο απαράδεκτα που έχω ακούσει ανάμεσα σε πολλά που έχω ακούσει τόσα χρόνια, αλλά θα ήθελα και την άποψή σας, μην τυχόν έχει έρθει κάποια τέτοια οδηγία και μας πέσουν κι αυτά τα μαλλιά που μας έμειναν.
Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: pgrontas στις 09 Απρ 2023, 04:26:08 ΜΜ
Κοίτα επειδή όλοι έχουμε ακούσει πολλά, ποτέ μην είσαι σίγουρος για το τι ειπώθηκε αν δεν είσαι μπροστά.

Μήπως ο καθηγητής είπε ότι είναι καλύτερο να χρησιμοποιηθεί συνάρτηση επειδή είναι πιο απλό το πέρασμα των παραμέτρων κλπ. Ως σύσταση δηλαδή όχι ότι θα κοπούν μονάδες. 
Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: tsak στις 09 Απρ 2023, 04:30:56 ΜΜ
Σίγουρα κρατάμε επιφύλαξη για το τι ειπώθηκε αλλά δεν μου φάνηκε για σύσταση και πιστεύω τη συγκεκριμένη μαθήτρια. Μάλιστα της είπε ότι έκανε και συντονιστής και ξέρει. 
Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: Laertis στις 10 Απρ 2023, 11:14:30 ΠΜ
Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση, και ποτέ δεν έχει δοθεί τέτοια οδηγία στα εξεταστικά κέντρα.
Όταν ζητείται γενικά υποπρόγραμμα σε μια άσκηση μπορεί να χηρσιμοποιηθεί είτε Διαδικασία είτε Συνάρτηση, αρκεί να πληρούνται οι κανόνες της συνάρτησης.
Απο την άλλη συμφωνώ με τον Παναγιώτη γιατί αρκετά εκλαμβάνονται και μεταφέρονται λανθασμένα απο τους μαθητές.
Καλό Πάσχα.
Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: George Eco στις 10 Απρ 2023, 02:06:30 ΜΜ
Λοιπόν, έχω ακούσει για συνάδελφο που ισχυρίζεται πως αν η εκφώνηση δε ζητά υποπρόγραμμα και κάποιος μαθητής κάνει ένα, θα του κοπούν μονάδες.
Στην αρχή ήμουν σε φάση WAT;;;;
Μετά σκέφτηκα λίγο κι εξήγησα στο παιδί πως ΑΝ ΟΛΑ γίνουν ΣΩΣΤΑ τότε δε σου κόβουν. Αλλά αν περιπλέξεις άδικα με υποπρόγραμμα τα πράγματα θέτεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο. Κι έτσι έδωσα επεξήγηση για αυτό που του είπε ο συνάδελφος αλλά και νομίζω απάντησα αντικειμενικά.
Παρόμοιο σενάριο έχουμε εδώ, έτσι νομίζω.
Αν το υποπρόγραμμα γίνεται με συνάρτηση αλλά γίνει με διαδικασία ΣΩΣΤΑ, δε κόβονται μονάδες.
Μάλιστα θα πρέπει να δείχνουμε και στα παιδιά συνάρτηση σε ισοδύναμη διαδικασία με isolation των παραμέτρων στη διαδικασία ώστε να μην επηρεάζονται. Αφού υπάρχουν τέτοια θέματα Πανελληνίων ποιο είναι το πρόβλημά του;
Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: tsak στις 10 Απρ 2023, 02:39:06 ΜΜ
Παράθεση από: Laertis στις 10 Απρ 2023, 11:14:30 ΠΜΔεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση, και ποτέ δεν έχει δοθεί τέτοια οδηγία στα εξεταστικά κέντρα.
Όταν ζητείται γενικά υποπρόγραμμα σε μια άσκηση μπορεί να χηρσιμοποιηθεί είτε Διαδικασία είτε Συνάρτηση, αρκεί να πληρούνται οι κανόνες της συνάρτησης.
Απο την άλλη συμφωννώ με τον Παναγιώτη γιατί αρκετά εκλαμβάνονται και μεταφέρονται λανθασμένα απο τους μαθητές.
Καλό Πάσχα.
Παράθεση από: George Eco στις 10 Απρ 2023, 02:06:30 ΜΜΛοιπόν, έχω ακούσει για συνάδελφο που ισχυρίζεται πως αν η εκφώνηση δε ζητά υποπρόγραμμα και κάποιος μαθητής κάνει ένα, θα του κοπούν μονάδες.
Στην αρχή ήμουν σε φάση WAT;;;;
Μετά σκέφτηκα λίγο κι εξήγησα στο παιδί πως ΑΝ ΟΛΑ γίνουν ΣΩΣΤΑ τότε δε σου κόβουν. Αλλά αν περιπλέξεις άδικα με υποπρόγραμμα τα πράγματα θέτεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο. Κι έτσι έδωσα επεξήγηση για αυτό που του είπε ο συνάδελφος αλλά και νομίζω απάντησα αντικειμενικά.
Παρόμοιο σενάριο έχουμε εδώ, έτσι νομίζω.
Αν το υποπρόγραμμα γίνεται με συνάρτηση αλλά γίνει με διαδικασία ΣΩΣΤΑ, δε κόβονται μονάδες.
Μάλιστα θα πρέπει να δείχνουμε και στα παιδιά συνάρτηση σε ισοδύναμη διαδικασία με isolation των παραμέτρων στη διαδικασία ώστε να μην επηρεάζονται. Αφού υπάρχουν τέτοια θέματα Πανελληνίων ποιο είναι το πρόβλημά του;

κι εμένα περίεργη μου φάνηκε η επιμονή του και είπα να ρωτήσω μήπως έχασα κάτι, ευχαριστώ


Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: pvs στις 20 Απρ 2023, 11:19:09 ΜΜ
Αλλάζοντας λίγο την ερώτηση, αν η εκφώνηση αναφέρει να γραφεί κατάλληλο υποπρόγραμμα σε αυτή την περίπτωση πρώτα κοιτάζουμε αν γίνεται με συνάρτηση ή δεν παίζει ρόλο?
Τίτλος: Απ: άποψη καθηγητή για βαθμολόγηση υποπρογράμματος
Αποστολή από: Laertis στις 21 Απρ 2023, 05:50:33 ΜΜ
Παράθεση από: pvs στις 20 Απρ 2023, 11:19:09 ΜΜΑλλάζοντας λίγο την ερώτηση, αν η εκφώνηση αναφέρει να γραφεί κατάλληλο υποπρόγραμμα σε αυτή την περίπτωση πρώτα κοιτάζουμε αν γίνεται με συνάρτηση ή δεν παίζει ρόλο?
Αν γίνεται και με τους 2 τρόπους, τότε και οι 2 είναι σωστοί. Ας μην παίζουμε με τις λέξεις και αγχώνουμε περισσότερο τα παιδιά. Αν αναγράφεται το είδος του υποπρογράμματος στην εκφώνηση (π.χ. Να γραφεί Διαδικασία ..... ή  Να γραφεί Συνάρτηση ....) ή υπάρχει συγκεκριμένος περιορισμός (π.χ. επιστροφή 2 ή περισσότερων παραμέτρων) τότε υπάρχει υποχρεωτική επιλογή.