Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 08 Μαΐου 2022, 10:22:01 ΜΜ

Τίτλος: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αποστολή από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 08 Μαΐου 2022, 10:22:01 ΜΜ
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις των συναδέλφων. Θα υπάρξει βελτίωση
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αποστολή από: Vangelis στις 24 Απρ 2023, 09:33:29 ΜΜ
Με  όλη τη συμπάθεια μου συνάδελφε αυτά που γράφεις δεν είναι για μαθητές. 
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 25 Απρ 2023, 09:40:44 ΠΜ
ChatGPT?
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αποστολή από: akalest0s στις 25 Απρ 2023, 11:27:06 ΜΜ
Η βασική πρόκληση είναι η σύνδεση των λεγομένων με το εμπειρικό πλαίσιο του μαθητευόμενου. Σε αυτό αποτυχαίνει κατά βάση και το σχολικό. Όσο ωραία ή εμπεριστατωμένα και να πεις κάτι, χωρίς πράξη (εν προκειμένω, σηκώνω μανίκια - γράφω κώδικα), παραμένει ασύνδετο νεφέλωμα στο μυαλό του.
Επομένως, το να γράψεις διαφορετικά τους ορισμούς, χρησιμοποιώντας όρους που είναι εξίσου (ή και περισσότερο) απρόσιτοι από τους μαθητές, νομίζω είναι δώρον άδωρον.
Επίσης, υπάρχουν εκφραστικά και νοηματικά λάθη.
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αποστολή από: dimitrios67 στις 26 Απρ 2023, 09:48:47 ΜΜ
Πολύ καλή προσπάθεια, άλλα είναι chatGPT και στη συνέχεια μετάφραση στο google-translate. Φαίνεται ξεκάθαρα από την μη-σωστή χρήση των ελληνικών.

"δημιουργούμε στην έναρξη  κάθε προγράμματος", Τι δημιουργούμε στην έναρξη του προγράμματος; Στην έναρξη του προγράμματος (αδόκιμος όρος), γράφουμε κώδικα.

"τις μεταβλητές και τις δομές δεδομένων τους πίνακες". Δεν δημιουργούμε μεταβλητές και δομές δεδομένων, ορίζουμε μεταβλητές και δομές δεδομένων. Την "δημιουργία" (memory allocation) την κάνει ο compiler με το λειτουργικό σύστημα.