ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

noname

Αν ισχύσει αυτό το σύστημα, τυχόν μαθητές που θα διακριθούν στην Ολυμπιάδα Πληροφορικής δεν θα μπορούν να εισαχθούν στο Πολυτεχνείο;

Katsadouros_Dhm

Εδώ τυχόν μαθητές που θα διακριθούν στην ΑΕΠΠ δε θα μπορούν εισαχθούν στο Πολυτεχνείο...

petrosp13

Το Πολυτεχνείο είναι σχολή Hardware
Δεν είναι σχολή προγραμματισμού όπως αυτές που τελειώσαμε οι περισσότεροι, παίρνοντας πτυχίο επειδή γράψαμε 3-4 προγράμματα σε C++ και Java, χωρίς να μάθουμε οτιδήποτε άλλο
Λογικό είναι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Παράθεση από: noname στις 06 Μαΐου 2015, 11:06:21 ΜΜ
Αν ισχύσει αυτό το σύστημα, τυχόν μαθητές που θα διακριθούν στην Ολυμπιάδα Πληροφορικής δεν θα μπορούν να εισαχθούν στο Πολυτεχνείο;

θα μπορούν γιατί η Πληροφορική υπάρχει ως μάθημα στη Θετική
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

noname

Έχεις δίκιο. Τώρα το διάβασα. Λέει "...εφόσον το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου...".

jfk1976

#830
Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Μαΐου 2015, 11:43:20 ΜΜ
Το Πολυτεχνείο είναι σχολή Hardware
Δεν είναι σχολή προγραμματισμού όπως αυτές που τελειώσαμε οι περισσότεροι, παίρνοντας πτυχίο επειδή γράψαμε 3-4 προγράμματα σε C++ και Java, χωρίς να μάθουμε οτιδήποτε άλλο
Λογικό είναι

Δηλαδή petros να δίνουν τα παιδιά Φυσική και Χημεία για να περνούν στα τμήματα Πληροφορικής των Πολυτεχνείων?????
Η στάση μας πρέπει να είναι ξεκάθαρή : Μόνο με το ΑΕΠΠ να περνάς σε ΟΛΑ τα τμήματα Πληροφορικής
Και αν δεν μας κάνει το ΑΕΠΠ ας το αλλάξουμε να έχει και δίκτυα και αρχιτεκτονική υπολογιστών

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: jfk1976 στις 07 Μαΐου 2015, 05:16:22 ΠΜ
Δηλαδή petros να δίνουν τα παιδιά Φυσική και Χημεία για να περνούν στα τμήματα Πληροφορικής των Πολυτεχνείων?????
Η στάση μας πρέπει να είναι ξεκάθαρή : Μόνο με το ΑΕΠΠ να περνάς σε ΟΛΑ τα τμήματα Πληροφορικής
Και αν δεν μας κάνει το ΑΕΠΠ ας το αλλάξουμε να έχει και δίκτυα και αρχιτεκτονική υπολογιστών

Νομίζω ειρωνικά το λέει ο Πέτρος..

tdrivas

#832
"...Κάνοντας μία επισκόπηση στο τριήμερο 21-23 Απριλίου αξίζει να θυμηθούμε στιγμές που σημάδεψαν τις εργασίες του συνεδρίου.

Ρομποτικοί αυτοματισμοί,  οπτικοακουστικό λογισμικό για νοηματική, έξυπνες συσκευές για άμεση ιατρική χρήση,  έξυπνες πολυθρόνες, τηλεκατευθυνόμενα ρομπότ που «παίζουν» μέχρι και θέατρο, ψηφιακά βίντεο για την αντιμετώπιση του bullying,  κατασκευή τρισδιάστατων μοντέλων αρχαίων μηχανών, ψηφιακά μηχανοτρονικά ποδοσφαιράκια με joysticks, εικονικές μουσικές άρπες με χρήση λογισμικού και αυτοματισμών και νέα προγράμματα λογισμικού για κινητά και tablets είναι μερικά από τα σχέδια που υλοποίησαν οι μικροί επιστήμονες, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους..."

http://www.math-syn-pli.gr/

http://kmaked.pde.sch.gr/site/attachments/article/860/APOLOGISMOS-7OU-SYNEDRIOY.pdf

η ροή του χρόνου και το δίκαιο θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους, ειδικά όταν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (μαθητές) συνειδητοποιήσουν τι τους στερούν...Εν καιρώ, η εντροπία θα πάρει την ελάχιστη τιμή της...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

fupat2

#833
Τι κοινό παράλογο έχει η τράπεζα θεμάτων του αρβι και του λοβ, με το σύστημα εισαγωγής στην Γθμια του Κουράκη και του Μπαλτά;

Μα φυσικά το ότι νομοθετούν θεωρώντας λογικό μαθητές που εξετάζονται σε διαφορετικά πράγματα, να συγκρίνονται μεταξύ τους!!!

Για όσους εξακολουθούν και υποστηρίζουν αυτόν τον (επαναλαμβανόμενο) παραλογισμό των κοινοβουλευτικών αρλεκίνων τους προκαλώ να κάνουν το πείραμα.

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat314

#834




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.


fupat2

#835
Παράθεση από: fupat314 στις 07 Μαΐου 2015, 10:22:11 ΠΜ




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.



Ναι το είδα και εγώ χθες το βράδυ στο κανάλι της Βουλής, και μου έκανε αρχικά κακή εντύπωση. Μετά όμως παρατήρησα ότι έδωσε τον λόγο στον πρόεδρο της πεκαπ, οπότε φαντάζομαι αυτό ήταν σχεδιασμένο, να πει τα λιγότερο σημαντικά ο αντιπρόεδρος και τα περισσότερο σημαντικά ο πρόεδρος. Αλλα δεν τους βγήκε, τους έκοψε ο συντονιστής της συζήτησης που απαίτησε ένας μόνο να μιλήσει.

Αυτή είναι η δικιά μου (καλόπιστη) εξήγηση για αυτή την πράγματι ατυχής παρέμβαση.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

tdrivas

#836
Παράθεση από: fupat314 στις 07 Μαΐου 2015, 10:22:11 ΠΜ




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.



ο Κωτσάκης είναι ο αρμόδιος για το εξεταζόμενο μάθημα.. Ψάξε να βρεις εχθρούς σε άλλη όχθη, "σύντροφε".
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Αποστολάτος Άκης

#837
Απο την εεφ τοποθετηθηκαν 2 συναδελφοι, οποτε η διαδικασια μαλλον αλλαξε στην πορεια λογω χρονου....  θερμη παρακληση να σταματησετε να τρολλαρετε για ασχετους λογους.....

petrosp13

Νομίζω ότι είναι εύκολα εφαρμόσιμο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Αντί για εσωστρέφεια, μπορείτε να στείλετε στους βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ το σχεδιασμό της Κύπρου

που σε αντίθεση με τον κύριο Μπαλτά/Κουράκη/Μπουγελέκα έκαναν διαβούλευση, χάραξαν στόχους και δεν επιστρέφουν την εκπαίδευση (όχι το εξεταστικό, όλο το Λύκειο) 30 χρόνια πίσω.
και όλα αυτά σχεδόν στο ίδιο χρονοδιάγραμμα με τους καλαμαράδες

Δεν υπάρχει μεταβατικό σύστημα, όλοι έχουν ευθύνη για αυτά που κάνουν αλλά και για αυτά που δεν κάνουν. Όλοι μας.