ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Ξεκίνησε από Stavros, 03 Σεπ 2007, 03:50:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stavros

ΠαράθεσηΜεγάλη κουβέντα είπες Σταύρο  Smiley Σου ευχόμαστε πάντως καλή επιτυχία.
Το καλό είναι ότι θα σου πάρει λίγο καιρό ακόμα μέχρι να αποχωριστείς την ψευδογλώσσα.

Ξεκίνα και όπου κολλήσεις εμείς θα είμαστε δίπλα  Wink

Γιατί να αποχωριστώ την ψευδογλώσσα;;;; Αφού το βιβλίο τη Γ λυκείου εκεί στηρίζεται.
Όσο για το ότι είπα μεγάλη κουβέντα μου αρέσει αρκετά. Μου αρέσει να λέω πράγματα που είναι όμως μέσα στις δυνατότητες μου, ίσως στα άκρα δεν λέω αλλά με τη βοήθεια του χρόνου και τη δικιά σας θα αγωνιστώ :D
Όταν πήγα πάντως να κατεβάσω π.χ. το 2ο κεφάλαιο για να δω πως είναι από το τετράδιο του μαθητή ήταν σε μορφή ZIP αλλά επειδή μου έχει λήξει το πρόγραμμα το αποσυμπίεσα με το RAR των Windows και όταν ανοίγω το αρχείο PDF που υπάρχει τα γράμματα είναι αλαμπουρνέζικα ??? Φταίει μήπως το πρόγραμμα ή κάποια ρύθμιση από τον browser;;; Θα ξαναπροσπαθήσω για να σας πω.
Σας ευχαριστώ. 
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

gpapargi

Καλοί μαθητές και έξυπνοι υπάρχουν αρκετοί. Αλλά αυτός που θα γίνει πραγματικά σπουδαίος κατά τη γνώμη φαίνεται από το πώς αντιδράει μπροστά στα δύσκολα προβλήματα και στις αληθινές προκλήσεις. Υπάρχουν άνθρωποι έξυπνοι και ικανοί που μετά από λίγη ταλαιπωρία πάνω στο δύσκολο θέμα λένε «άστο βαρέθηκα». Υπάρχουν άλλοι που όταν βρεθούν μπροστά σε κάτι τέτοιο γυαλίζει το μάτι τους. Σκυλιάζουν. Δεν ανέχονται να μην το λύσουν. Αυτοί θα γίνουν σπουδαίοι. Άρα καλά το πας.

Μια που τώρα θα πας Α λυκείου και μια που εμείς παίρνουμε τα παιδιά στα χέρια μας πολύ αργά (στη Γ), θα ήθελα να σου πω/προτείνω τα εξής:
1) Έχε υπόψη σου ότι κάποιος που είναι χαβαλές στις 2 πρώτες τάξεις δεν γίνεται ξαφνικά καλός στη Γ. Θέλει από τώρα να μάθεις να δουλεύεις.
2) Να είσαι κοντά στη φυσική και τα μαθηματικά και να δουλεύεις με κατανόηση. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να πάρεις και κανένα βοήθημα για να βλέπεις και ασκήσεις που ενδεχομένως δεν τις κάνουν στην τάξη. Ο τρόπος σκέψης στιςθετικές επιστήμες είναι κοινός.
3) Ασχολήσου με τα ψυχαγωγικά μαθηματικά (δηλαδή αυτό που λέμε γρίφους λογικής). Στην ηλικία σου έχεις χρόνο. Θα δυναμώσει το μυαλό σου πάρα πολύ καθώς τα προβλήματα αυτά δεν εντάσσονται σε στάνταρ μεθοδολογίες. Θέλουν σκέψη. Θέλουν τη μεγάλη ιδέα. Μπορεί κάποιος να είναι άριστος μαθητής και να μην μπορεί να λύσει το γρίφο. Έτσι εξασκείται το μυαλό σου στις πραγματικές προκλήσεις. Εκεί θα δεις τι πάει να πει να «γυαλίζει το μάτι». Και όλα αυτά παίζοντας… χωρίς το άγχος του βαθμού. Τελικά το μυαλό σου θα δυναμώσει πολύ και στις θετικές επιστήμες.

Να μια σελίδα με τέτοια που δυστυχώς έχει ατονήσει:

http://anekdota.dyndns.org/quiz/

Φιλικά

Stavros

Ευχαριστώ πολύ για την σελίδα με τους γρίφους. Εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα. Άρα στον ελεύθερο χρόνο μου θα λύνω τέτοια και θα κάνω ασκήσεις από το τετράδιο μαθητή της Γ λυκείου αν καταφέρω να το ανοίξω. ʼρα για γλώσσα προγραμματισμού από τώρα δεν παίζει τίποτα;;;
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

Vangos

Κοίτα...

Αν κατάλαβα καλά, ο προγραμματισμός είναι περισσότερο "διασκέδαση" και λιγότερο "μάθημα" για σένα, σωστά; Αν είναι όντως έτσι, τότε (κατά την γνώμη μου) δεν θα έχεις πρόβλημα μαθαίνοντας μια άλλη γλώσσα προγραμματισμού. Προτείνω Java ή C.

Όμως, ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε πρώτη μοίρα πρέπει να είναι πάντοτε τα μαθήματά σου. Δεν πρέπει να παραμελήσεις τα Μαθηματικά ή τη Φυσική για χάρη του Προγραμματισμού. Μην ανησυχείς, μπαίνοντας σε σχολή Πληροφορικής, θα μπουχτίσεις να γράφεις κώδικα!

Σχετικά με τα Αγγλικά: Κι εγώ έβγαζα σπυράκια διαβάζοντάς τα. Τα απεχθανόμουν τόσο πολύ που ούτε αγγλικές ομάδες στο ποδόσφαιρο δεν υποστήριζα! Με το ζόρι κατάφερα να πάρω ένα Προφίσιενσυ πριν τη Γ' Λυκείου. Η αναγκαιότητά τους, όμως, φάνηκε όταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο... Τα συγγράματα που μας δίνουν είναι πολλές φορές άθλια κι έτσι πρέπει να αναζητώ αλλού βιβλιογραφία. Ή πρέπει να ψάχνω στα αγγλικά για άλλα θέματα που με ενδιαφέρουν... Και κάτι ακόμα: Οι περισσότεροι όροι της Πληροφορικής είναι αγγλικοί. Δε μιλάω μόνο για το συντακτικό των γλωσσών προγραμματισμού (if, else, for, while, κλπ), αλλά και για τις διάφορες έννοιες της επιστήμης.

Αποτέλεσμα: Τώρα μαθαίνω προγραμματισμό κυρίως διαβάζοντας ξενόγλωσση βιβλιογραφία και επισκεπτόμενος ξενόγλωσσα σάιτ (επίσης, έγινα οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - αλήθεια). Λεξικό χρησιμοποιώ πολύ σπάνια. Μην ανησυχείς, δε θα χρειαστεί να λιώσεις πάνω στα φροντιστηριακά βιβλία αγγλικών ούτε να μάθεις όλες τις περίεργες (συχνά λογοτεχνικές) λέξεις που σου δίδασκαν. Βέβαια, δεν ξέρω σε τι επίπεδο βρίσκεσαι, δηλαδή πόσο καλά κατέχεις την Αγγλική...

Επαναλαμβάνω: Πρώτη προτεραιότητα τα σχολικά μαθήματα και μετά ο προγραμματισμός. Και, φυσικά, την ψευδογλώσσα πρέπει να τη μάθεις καλά αφού σε αυτήν θα εξεταστείς στο τέλος.

Καλή επιτυχία, ό,τι κι αν κάνεις. Εμείς εδώ θα είμαστε 8).
Συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί...

> Παρα... φοιτητικές πινελιές!
> Παιχνίδι "Κρεμάλα Αρκάς" για Windows XP και Vista!

gpapargi

Δεν απαγορεύεται να ασχοληθείς από τώρα με γλώσσα. Απλά άλλο πράγμα ο τρόπος σκέψης για την κατασκευή αλγορίθμου και άλλο η εκμάθηση μιας συγκεκριμένης γλώσσας. Το δεύτερο είναι  εκμάθηση κάποιας τεχνολογίας και είσαι σχετικά εύκολο. Σε λίγες εβδομάδες μαθαίνεται. Το πρώτο είναι επιστήμη και είναι το πραγματικό ζητούμενο. Απαιτεί πολύ κόπο. Η ψευδογλώσσα ουσιαστικά έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να μειώνει στο ελάχιστο το μέρος εκμάθησης της γλώσσας για να μπορείς να εστιάσεις στον τρόπο σκέψης. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ο αλγόριθμος είναι ανεξάρτητος από τη γλώσσα. Το πρόγραμμα σε κάποια γλώσσα είναι απλά η μετατροπή του αλγορίθμου σε μια διάλεκτο κατανοητή (εμμέσως) από τον υπολογιστή. Αλγόριθμοι προϋπήρχαν των υπολογιστών (πχ ο αλγόριθμος του Ευκλείδη για μέγιστο κοινό διαιρέτη και κόσκινο του Ερατοσθένη για εύρεση πρώτων είχαν φτιαχτεί από την αρχαιότητα).

Εγώ ανέφερα τα παραπάνω μόνο και μόνο επειδή μπορεί να δυσκολευτείς στη Γ λυκείου λύνοντας το τετράδιο μαθητή. Και τότε μπορεί να πεις: «Θα ήταν καλύτερα να είχα διαθέσει το χρόνο μαθαίνοντας κατασκευή αλγορίθμου παρά μαθαίνοντας κάποια γλώσσα αφού η κατασκευή αλγορίθμου είναι αυτή που εξετάζεται». Φυσικά θα κάνει καλό και κάποια γλώσσα. Απλά δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Βέβαια μπορεί παίζοντας με αληθινή γλώσσα να πωρωθείς φτιάχνοντας αληθινά πράγματα και τελικά έτσι να μάθεις περισσότερα. 

koniordos

Εγώ δεν θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από C.
100% όμως θα σου πρότεινα να περάσεις σε αυτήν αφού έχεις αποκτήσει τριβή σε ζητήματα τμηματικού προγραμματισμού, σύνθετων δομών δεδομένων, διαχέιριση αρχείων κα, μέσω μιας πιο 'απλής' γλώσσας.

Δεδομένου ότι η 'ΓΛΩΣΣΑ' στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτήν, αλλά και επειδή την θεωρώ την πιο εύπεπτη εκπαιδευτικού χαρακτήρα γλώσσα Δομημένου Προγραμματισμού, θα πρότεινα να ξεκινήσεις από PASCAL.

Βιβλιαράκι
ZAKS, Εισαγωγή στην PASCAL & την TURBO PASCAL (μεταφρασμένο όπως κατάλαβες)
Νομίζω εξακολουθείς να το βρίσκεις στον Παπασωτηρίου.


Τσορώνης Τάκης
Ηλ.Μηχ. & Μηχ. Η/Υ ΕΜΠ

Stavros

Σόρι που είχα καιρό να απαντήσω αλλά αρχίζουν και τα σχολεία.... ;) :)
Πρέπει να σας πω (για να καταλάβετε επίπεδο) ότι λύνω τις ασκήσεις προγραμματισμού των πανελληνίων από το 2000 και μετά. Μόνο όμως ασκήσεις. Γι` αυτό συνεχίζω να ασχολούμαι με ψευδογλώσσα αφού την έχω συνηθίσει. Ίσως αργότερα να ασχοληθώ με μία γλώσσα προγραμματισμού (απ` όσα έχω ακούσει C) και φυσικά διάβασμα στα Αγγλικά :D

ΥΓ.
Πρώτη μέρα στο σχολείο ελπίζω να αποκτήσουμε  καλές σχέσεις με τον πληροφορικό.
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

gpapargi

Έχει υπόψη σου και τα διαγωνίσματα που φτιάχτηκαν από το forum στη σελίδα
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=566.0

Το επαναληπτικό προσομοίωσης θα έλεγα να το δοκιμάσεις.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=945.0

ΑΠό ότι θυμάμαι υπήρχαν θέματα προχωρημένης δυσκολίας στα 2 διαγωνίσματα των εντολών επανάληψης,
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=847.0
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=848.0

Στο Διαγώνισμα 1 των πινάκων
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=851.0

Και στο διαγώνισμα 2 των υποπρογραμμάτων
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=870.0

Επίσης πολύ καλά ήταν τα θέματα των επαναληπτικών του 2007 (δεν ξέρω αν τα έχεις δει ή έχεις ασχοληθεί μόνο με τις εξετάσεις του Μαίου)
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1018.0

Όλα αυτά δίνουν μια καλή ιδέα του επιπέδου που πρέπει να φτάσει κάποιος για να πούμε ότι είναι γερά πρετοιμασμένος. Τα θέματα των πανελληνίων μέχρι στιγμής θεωρούνται γενικά απλά.

Stavros

ΠαράθεσηΈχει υπόψη σου και τα διαγωνίσματα που φτιάχτηκαν από το forum στη σελίδα
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=566.0

Το επαναληπτικό προσομοίωσης θα έλεγα να το δοκιμάσεις.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=945.0

ΑΠό ότι θυμάμαι υπήρχαν θέματα προχωρημένης δυσκολίας στα 2 διαγωνίσματα των εντολών επανάληψης,
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=847.0
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=848.0

Στο Διαγώνισμα 1 των πινάκων
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=851.0

Και στο διαγώνισμα 2 των υποπρογραμμάτων
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=870.0

Επίσης πολύ καλά ήταν τα θέματα των επαναληπτικών του 2007 (δεν ξέρω αν τα έχεις δει ή έχεις ασχοληθεί μόνο με τις εξετάσεις του Μαίου)
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1018.0

Ω ευχαριστώ θα δω ποια δεν έχω κάνει και θα πωρωθώ!!! (στα υποπρογράμματα θέλω λίγη δουλειά αν και στις Πανελλήνιες μέχρι τώρα (από αυτά που έχω δει) δεν τα χρησιμοποιούν.

ΠαράθεσηΌλα αυτά δίνουν μια καλή ιδέα του επιπέδου που πρέπει να φτάσει κάποιος για να πούμε ότι είναι γερά πρετοιμασμένος. Τα θέματα των πανελληνίων μέχρι στιγμής θεωρούνται γενικά απλά.

Αυτό τώρα γιατί μου το λέτε, για να δυσαρεστηθώ; Δεν ξέρω τι λέτε αλλά νιώθω περήφανος 8)
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

gpapargi

Παράθεση από: Stavros στις 12 Σεπ 2007, 05:38:41 ΜΜ
Αυτό τώρα γιατί μου το λέτε, για να δυσαρεστηθώ;

Όχι βέβαια. Το λέω για να μην επαναπαυτείς. Σκέψου ότι θα μπορούσε κάποιος μαθητής να μείνει ήσυχος από το γεγονός ότι λύνει τα θέματα των πανελληνίων νομίζοντας ότι αυτά είναι δύσκολα. Κάτι τέτοιο θα ήταν μια επικίνδυνη παρεξήγηση που θα στοίχιζε πολύ.
Προφανώς είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνεις. Δεν έχεις πάει ακόμα λύκειο και αντιμετωπίζεις θέματα πανελληνίων. Σκέψου να ωριμάσει κι άλλο η σκέψη σου. Χρόνος υπάρχει πολύς και αφού έχεις και τη διάθεση να ασχοληθείς πρέπει να τον αξιοποιήσεις σωστά.

Vangos

Παράθεση από: koniordos στις 10 Σεπ 2007, 05:24:05 ΜΜΔεδομένου ότι η 'ΓΛΩΣΣΑ' στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτήν, αλλά και επειδή την θεωρώ την πιο εύπεπτη εκπαιδευτικού χαρακτήρα γλώσσα Δομημένου Προγραμματισμού, θα πρότεινα να ξεκινήσεις από PASCAL.
Επειδή η ΓΛΩΣΣΑ αποτελεί μια "μετάφραση" της Πασκάλ, δε θα πρότεινα τη συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού. Είναι σαν να συνεχίζεις την εκμάθηση της ψευδογλώσσας μαθαίνοντας μία νεκρή γλώσσα...

Κοινώς, η Πασκάλ δε θα σε βοηθήσει να προχωρήσεις ιδιαίτερα. Το πολύ να μάθεις να χειρίζεσαι και αρχεία. Από κει και πέρα, η ίδια η γλώσσα Πασκάλ δε βοηθά τον προγραμματιστή να φτιάξει γρήγορα ένα πρόγραμματα, τα records της είναι δυσλειτουργικά και, γενικώς, από ένα σημείο και μετά αρχίζει να γίνεται κουραστική. Αν ξέρεις καλά την ψευδογλώσσα, το βρίσκω άσκοπο να μαθαίνες Πασκάλ.

Προσωπική άποψη, για να μην παρεξηγούμαι :angel:
Συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί...

> Παρα... φοιτητικές πινελιές!
> Παιχνίδι "Κρεμάλα Αρκάς" για Windows XP και Vista!

Stavros

Παράθεση
Όχι βέβαια. Το λέω για να μην επαναπαυτείς. Σκέψου ότι θα μπορούσε κάποιος μαθητής να μείνει ήσυχος από το γεγονός ότι λύνει τα θέματα των πανελληνίων νομίζοντας ότι αυτά είναι δύσκολα. Κάτι τέτοιο θα ήταν μια επικίνδυνη παρεξήγηση που θα στοίχιζε πολύ.
Προφανώς είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνεις. Δεν έχεις πάει ακόμα λύκειο και αντιμετωπίζεις θέματα πανελληνίων. Σκέψου να ωριμάσει κι άλλο η σκέψη σου. Χρόνος υπάρχει πολύς και αφού έχεις και τη διάθεση να ασχοληθείς πρέπει να τον αξιοποιήσεις σωστά.

Ευχαριστώ για την προειδοποίηση. Ίσως πραγματικά να είχα επαναπαυτεί. πάντως θα κάνω και τις επιπλέον ασκήσεις γιατί οι διαδικασίες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με δυσκολεύουν.  >:(
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

Stavros

λοιπόν άρχισα να κάνω αυτές τις <<δύσκολες>> ασκήσεις και έχω να κάνω μία παρατήρηση.
Βασικά άρχισα από τα τεστ με τους πίνακες και παρατήρησα ότι μπορούν να λυθούν με αρκετούς τρόπους. Επηρεάζεται ο βαθμός αν το λύσεις με έναν ας τον πω <<χαζό>> τρόπο αλλά ολόσωστο. Εννοώ δηλαδή να γράψεις κάπου 10 γραμμές ενώ γίνεται και με 5 ας πούμε. Σύντομα θα τις ανεβάσω και εδώ να τις δείτε λίγο αλλά να φανταστείτε ότι (δεν ξέρω αν θυμάστε) εκείνη η άσκηση με την βαθμολογία των μαθητών, να βρω τον μέσο όρο, ποιοι συμπλήρωσαν βαθμολογία 100 κτλ την έκανα κάπου στις 90 σειρές!!! Πάντως το έτρεξα και δούλευε ΡΟΛΟΪ και δεν φαντάζεστε τι χαρά που πήρα. Δεν ξέρω αλλά όταν λύνω μία άσκηση πωρώνομαι όπως και στα μαθηματικά σαν να κάνω κάτι σπουδαίο :D ;D
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

gpapargi

Το βασικό στην πληροφορική δεν είναι το πλήθος των γραμμών κώδικα που γράφεις εσύ αλλά το πλήθος των βημάτων που κάνει ο υπολογιστής για να φτ΄σει στη λύση. Βέβαια στο επίπεδο του λυκειακού μαθήματος αυτό δε βαθμολογείται δυστυχώς. Ο συμπαγής κώδικας (αυτό που λες εσύ 5 γραμμές αντί για 10) είναι και αυτό κάτι ενδιαφέρον και καλό (είναι πιο κομψή λύση) αλλά δεν είναι το πρώτο ζητούμενο.   Οι προγραμματιστές βέβαια αρέσκονται στον συμπαγή και κομψό κώδικα.

Αλλά μιλάμε στον αέρα. Πες για ποια εκφώνηση μιλάς και ανέβασε τη λύση σου να σχολιάσουμε.

Stavros

Συγγνώμη που καθυστερώ να σας ανεβάσω τις λύσεις αλλά δεν έχω χρόνο αυτό το διάστημα. Βασικά βαριέμαι να μεταφέρω τις λύσεις από τον έναν υπολογιστή στον άλλον και γι` αυτό κάνω αρκετές ασκήσεις και έτσι θα έχουμε μπόλικο πράγμα για συζήτηση.
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!