Ύλη 2015 2016

Ξεκίνησε από GB, 07 Ιουν 2015, 09:07:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς τα άτομα που κατέχουν κρίσιμες για  τον κλάδο μας,  θέσεις, τελικά δεν ενδιαφέρονται όσο θα έπρεπε για το καλό της πληροφορικής παιδείας. Γι' αυτό και ο κλάδος τραβάει αυτά που τραβάει.

Δεν είναι δυνατόν να βγήκαν αυτές οι αοριστίες για νέους αλγορίθμους αναζήτησης-ταξινόμησης στη νέα ύλη, αλλά και να κυκλοφορούν τα νέα βιβλια ΙΕΠ ....

Αθανάσιος Πέρδος

Σήμερα οι καθηγητές των ΓΕΛ είχαμε ενημέρωση από τη σύμβουλο μας.
Τέθηκαν πολλές ερωτήσεις από αρκετούς συναδέρφους, έγινε συζήτηση και δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις όχι μόνο από τη σύμβουλο αλλά και από συναδέρφους. Κάποιοι μάλιστα ήταν και επόπτες σε βαθμολογικά. Θα προσπαθήσω να μεταφέρω όσο πιο πιστά γίνεται, αφού υπάρχει και η περίπτωση κάτι να μην κατάλαβα σωστά, τα πιο σημαντικά από τη συζήτηση.
Έχουμε και λέμε λοιπόν με βάση την ύλη που έχει δοθεί.

Ερώτηση: Θα διδάξουμε Ψευδογλώσσα.
Απάντηση: Θα γράφετε στον πίνακα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και θα υλοποιούνται οι αλγόριθμοι σε Προγράμματα.

Ερώτηση: Θα διδάξουμε διαγράμματα ροής;
Απάντηση: Ναι αλλά συνοπτικά. Δεν γνωρίζει κανείς τι θέματα μπορεί να μπουν αλλά μπορεί να πέσει μία μετατροπή Δ.Ρ. σε Ψευδογλώσσα.

Ερώτηση: Θα διδάξουμε Φ.Γ.Κ.Β. μιας και υπάρχει στις ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ που αναρτήθηκαν στο ΙΕΠ.
Απάντηση: Ναι αλλά συνοπτικά, αυτά έχουν γίνει και στη Β Λυκείου.

Ερώτηση: Είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί πίνακας χωρίς να ξέρω τον ακριβή αριθμό των δεδομένων που θα χειριστώ; Πείτε στον πραγματικό κόσμο ένα παράδειγμα που δεν αποθηκεύω δεδομένα σε πίνακα. Είναι σωστό για τους μαθητές αυτό που συνέβη το 2010 και μας βασανίζει ακόμη;
Απάντηση: Στη ΓΛΩΣΣΑ ορίζεται με συγκεκριμένο τρόπο ο πίνακας.

Ερώτηση: Πως θα αντιμετωπίσουμε την ουρά και τη στοίβα;
Απάντηση: Υλοποιούνται με μονοδιάστατους πίνακες.

Ερώτηση: Τι συμβάνει κατά την εισαγωγή και εξαγωγή στην ουρά; Υπάρχει μετακίνηση των στοιχείων ή η ουρά είναι κυκλική;
Απάντηση: Πιθανότατα θα έρθουν οδηγίες μέσα στον Οκτώβριο.

Ερώτηση: Οι αλγόριθμοι της σειριακής και της δυαδικής αναζήτησης στις ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ είναι λάθος. Το ίδιο και ο αλγόριθμος της δυαδικής που υπάρχει στο τετράδιο μαθητή. Τι θα διδάξουμε;
Απάντηση: Τα σωστά!!! Πιθανόν θα έρθουν οδηγίες μέσα στον Οκτώβριο

Ερώτηση: Ποιοι είναι οι άλλοι αλγόριθμοι ταξινόμησης που θα διδαχτούν; Στο σχολικό πακέτο υπάρχει η ταξινόμηση με επιλογή ως άσκηση στο τετράδιο μαθητή σε κεφάλαιο εκτός ύλης και η ταξινόμηση με εισαγωγή ζητείται ως άσκηση. Τι ακριβώς συμβαίνει;
Απάντηση: Η ταξινόμηση με επιλογή με επιφύλαξη. Θα δούμε στις οδηγίες.

Ερώτηση: Τι γίνεται με το κεφάλαιο της πολυπλοκότητας;
Απάντηση: Το 5.3 είναι όλο μέσα και οι υποπαράγραφοι. Το ίδιο συμβαίνει και στο 3.9. Εννοείται ότι είναι στην ύλη το 3.9.1 και 3.9.2. Επίσης η παράγραφος της πολυπλοκότητας από το βιβλίο της Β Λυκείου μπορεί να συμπεριληφθή στην ύλη της ΑΕΠΠ. Υπήρξε όμως και κάποια επιφύλαξη σε όλα τα παραπάνω. Και εδώ οι διευκρινήσεις θα έρθουν πιθανόν με τις οδηγίες. 

Ερώτηση: Μπορεί μία συνάρτηση να καλέσει μια διαδικασία; Επιτρέπονται εντολές εισόδου - εξόδου σε συνάρτηση; (Αυτό τέθηκε από μένα).
Απάντηση: Άσε να δούμε τις οδηγίες.

Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι περιμένουμε τις οδηγίες. Αν δεν υπάρξουν οδηγίες, η σύμβουλος πάντως προσφέρθηκε να προωθήσει κάθε απορία που θα της στείλουμε. Αναμονή λοιπόν και βλέπουμε.


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 14 Οκτ 2015, 09:42:32 ΜΜ
Σήμερα οι καθηγητές των ΓΕΛ είχαμε ενημέρωση από τη σύμβουλο μας.
Τέθηκαν πολλές ερωτήσεις από αρκετούς συναδέρφους, έγινε συζήτηση και δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις όχι μόνο από τη σύμβουλο αλλά και από συναδέρφους. Κάποιοι μάλιστα ήταν και επόπτες σε βαθμολογικά. Θα προσπαθήσω να μεταφέρω όσο πιο πιστά γίνεται, αφού υπάρχει και η περίπτωση κάτι να μην κατάλαβα σωστά, τα πιο σημαντικά από τη συζήτηση.
Έχουμε και λέμε λοιπόν με βάση την ύλη που έχει δοθεί.

Ερώτηση: Θα διδάξουμε Ψευδογλώσσα.
Απάντηση: Θα γράφετε στον πίνακα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και θα υλοποιούνται οι αλγόριθμοι σε Προγράμματα.

Ερώτηση: Θα διδάξουμε διαγράμματα ροής;
Απάντηση: Ναι αλλά συνοπτικά. Δεν γνωρίζει κανείς τι θέματα μπορεί να μπουν αλλά μπορεί να πέσει μία μετατροπή Δ.Ρ. σε Ψευδογλώσσα.

Ερώτηση: Θα διδάξουμε Φ.Γ.Κ.Β. μιας και υπάρχει στις ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ που αναρτήθηκαν στο ΙΕΠ.
Απάντηση: Ναι αλλά συνοπτικά, αυτά έχουν γίνει και στη Β Λυκείου.

Ερώτηση: Είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί πίνακας χωρίς να ξέρω τον ακριβή αριθμό των δεδομένων που θα χειριστώ; Πείτε στον πραγματικό κόσμο ένα παράδειγμα που δεν αποθηκεύω δεδομένα σε πίνακα. Είναι σωστό για τους μαθητές αυτό που συνέβη το 2010 και μας βασανίζει ακόμη;
Απάντηση: Στη ΓΛΩΣΣΑ ορίζεται με συγκεκριμένο τρόπο ο πίνακας.

Ερώτηση: Πως θα αντιμετωπίσουμε την ουρά και τη στοίβα;
Απάντηση: Υλοποιούνται με μονοδιάστατους πίνακες.

Ερώτηση: Τι συμβάνει κατά την εισαγωγή και εξαγωγή στην ουρά; Υπάρχει μετακίνηση των στοιχείων ή η ουρά είναι κυκλική;
Απάντηση: Πιθανότατα θα έρθουν οδηγίες μέσα στον Οκτώβριο.

Ερώτηση: Οι αλγόριθμοι της σειριακής και της δυαδικής αναζήτησης στις ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ είναι λάθος. Το ίδιο και ο αλγόριθμος της δυαδικής που υπάρχει στο τετράδιο μαθητή. Τι θα διδάξουμε;
Απάντηση: Τα σωστά!!! Πιθανόν θα έρθουν οδηγίες μέσα στον Οκτώβριο

Ερώτηση: Ποιοι είναι οι άλλοι αλγόριθμοι ταξινόμησης που θα διδαχτούν; Στο σχολικό πακέτο υπάρχει η ταξινόμηση με επιλογή ως άσκηση στο τετράδιο μαθητή σε κεφάλαιο εκτός ύλης και η ταξινόμηση με εισαγωγή ζητείται ως άσκηση. Τι ακριβώς συμβαίνει;
Απάντηση: Η ταξινόμηση με επιλογή με επιφύλαξη. Θα δούμε στις οδηγίες.

Ερώτηση: Τι γίνεται με το κεφάλαιο της πολυπλοκότητας;
Απάντηση: Το 5.3 είναι όλο μέσα και οι υποπαράγραφοι. Το ίδιο συμβαίνει και στο 3.9. Εννοείται ότι είναι στην ύλη το 3.9.1 και 3.9.2. Επίσης η παράγραφος της πολυπλοκότητας από το βιβλίο της Β Λυκείου μπορεί να συμπεριληφθή στην ύλη της ΑΕΠΠ. Υπήρξε όμως και κάποια επιφύλαξη σε όλα τα παραπάνω. Και εδώ οι διευκρινήσεις θα έρθουν πιθανόν με τις οδηγίες. 

Ερώτηση: Μπορεί μία συνάρτηση να καλέσει μια διαδικασία; Επιτρέπονται εντολές εισόδου - εξόδου σε συνάρτηση; (Αυτό τέθηκε από μένα).
Απάντηση: Άσε να δούμε τις οδηγίες.

Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι περιμένουμε τις οδηγίες. Αν δεν υπάρξουν οδηγίες, η σύμβουλος πάντως προσφέρθηκε να προωθήσει κάθε απορία που θα της στείλουμε. Αναμονή λοιπόν και βλέπουμε.

Αυτές οι οδηγίες πραγματικά πρέπει να γράφονται σε ένα υπόγειο , σε άγνωστη τοποθεσία, από άγνωστους συγγραφείς και κάθε μέρα να κρυπτογραφούνται στα 128bit..


Ευχαριστούμε Θανάση για την ενημέρωση (ειλικρινά το λέω και όχι ειρωνικά).

petrosp13

Δηλαδή η ενημέρωση ήταν είτε ότι θα δοθούν οδηγίες είτε ότι μπορούν να ζητηθούν κάποια πράγματα στις εξετάσεις αφού κανείς δεν ξέρει τα θέματα
Our situation has not improved
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Ευχαριστούμε πολύ Θανάση που ανάρτησες τη συζήτηση με τη σύμβουλο.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι: Δημιουργική Ασάφεια...

GB

Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει το είδος και το ύφος των θεμάτων? π.χ. να πιάνει κάθε θέμα από 25 μονάδες? να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην κατασκευή προγράμματος? Θεωρίες συνωμοσίας του μυαλού μου είναι αυτά βέβαια...

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: GB στις 19 Οκτ 2015, 10:29:59 ΜΜ
Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει το είδος και το ύφος των θεμάτων? π.χ. να πιάνει κάθε θέμα από 25 μονάδες? να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην κατασκευή προγράμματος? Θεωρίες συνωμοσίας του μυαλού μου είναι αυτά βέβαια...
Καλημέρα

αλήθεια, γνωρίζει κάποιος την λογική των μονάδων που αντιστοιχεί σε κάθε θέμα ?? δηλαδή 40 το Α και από 20 τα υπόλοιπα ??

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δε νομίζω πως κάποιος σχ. σύμβουλος πληροφορικής αυτή τη χρονική στιγμή, μπορεί να μας πει κάτι περισσότερο από αυτά που γνωρίζουμε όλοι.

Τελικά ποια πρόσωπα είναι αυτά που θα γράψουν αυτές τις περιβόητες οδηγίες;

din_os

Η ΥΛΗ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΛΙΑ - ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ;

ΦΕΚ Φύλλο 2139, 151387/Δ2/5-10-2015

Θα τρελαθώ, δεν ξέρω τί να διδάξω. Ισχύει;

EDIT: ΑΚΥΡΟ, Χίλια συγνώμη είναι για τους περσινούς αποφοίτους 2015.

eftsousis

Ειμαστε σιγουροι, δλδ οι περσινοι μαθητές θα δώσουν με την παλια?

Ενταξει ας κατασταλαξουν καποια στιγμη τελικά.

petrosp13

Πάει και ο Οκτώβριος
Ας ελπίσουμε στην επόμενη παρέλαση να γνωρίζουμε τους νέους αλγορίθμους ταξινόμησης και την εφαρμογή της ουράς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsak

Εχω καλο προαισθημα για το Νοεμβριο.. 8)

Diotima

Τελικά ο τρόπος αξιολόγησης των θεμάτων της ΑΕΠΠ στις Πανελλαδικές παραμένει ο ίδιος. Το Α θέμα με τη θεωρία 40 μονάδες και τα άλλα τρία ασκησιακά θέματα από 20 μονάδες.

http://www.esos.gr/arthra/40956/odigies-gia-ton-tropo-axiologisis-mathimaton-toy-genikoy-lykeioy-gia-sholiko-etos-2015

geokougka

Καλησπέρα,

Έχω βρει αυτές τις οδηγίες σχετικά με τη νέα ύλη. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο.

bugman

Δηλαδή μόνο ένα 10% σε πρόγραμμα, τη μισή άσκηση και όλη τη θεωρία για να πιάσει κάνεις την Βάση.  Με το σκεπτικό ότι αυτοί που θα έχουν επιλέξει το μάθημα θα στηρίζονται πρώτα στη παπαγαλία, νομίζω ότι τα ποσοστά είναι ικανοποιητικά. Ασφαλώς βέβαια ένας βαθμός 60% με 100% επιτυχία στα προγράμματα επισκιάζει το 100% θεωρία και 1 στις 3 ασκήσεις. Θα ήθελε κανείς έναν οδηγό που αποδεδειγμένα έχει τριπλό βαθμό ικανότητας στην άσκηση ..οδήγησης...από εκείνον που μπορεί να γράψει για την οδήγηση και έχει πρόβλημα στις ασκήσεις; Είναι φανερό ότι δεν είναι ίδιας βαρύτητας η θεωρία με την πράξη. Και γίνεται σε όλους φανερό το πώς θέλουν τον επιστήμονα του αύριο...πολύ μπλα μπλα και καμιά δουλειά...