Ναι κάτι τέτοιο, αλλα με αρκετές επιπλέον λειτουργίες. Γι' αυτό μίλησα για Open-Source, ώστε να κάνω μια προσπάθεια συντονισμού με κάποιους συναδέλφους που βρίσκονται στην ίδια μοίρα με μένα να το αναπτύξουμε και να το προτείνουμε σε αντικατάσταση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Στην ουσία δεν θα τίθενται απλά ερωτήματα. Δεν θα λειτουργεί δηλαδή ως εσωτερικό HelpDesk απλώς, αλλά και ως ένα σύστημα συντονισμού διάφορων εσωτερικών διοικητικών εργασιών. πχ η εποπτεύουσα υπηρεσία θα θέτει κάποια εργασία στις διοικητικές μονάδες ευθύνης της όπως Συγκέντρωση Στατιστικών στοιχείων, η κάθε διοικητική μονάδα θα στέλνει μέσω του συστήματος το σχετικό αρχείο και θα απεικονίζεται εύκολα και συγκεντρωτικά για την διοικητική μονάδα, ποιες ανοιχτές εργασίες έχει και τις οδηγίες για κάθε μία, ενώ για την εποπτέυουσα αρχή θα υπάρχει επίσης συγκεντρωτική απεικόνιση ποιες μονάδες έχουν σε εκκρεμότητα ποιες εργασίες. Έτσι θα γίνεται πιο εύκολος έλεγχος των εκκρεμοτήτων και καλύτερος συντονισμός. Μέσα στη βδομάδα θα εγκαταστήσω και θα δοκιμάσω όσα βρήκα, ανάμεσά τους και αυτό που πρότεινες και στη συνέχεια βλέπουμε...